Jump to content

car.garsia

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by car.garsia

  1. שורה תחתונה מועדון ענק כמו בית"ר, כמו גם הפועל תל אביב (וגם מכבי נתניה חוץ מקניקובסקי שגם שם הם תפרו יופי של עסקה), לא יימהרו למכור שחקנים לליגה. במיוחד שראינו כמה קל להוציא שחקנים לחול. עיין ערך דוידה וליידנר.
  2. כן, בעולם שבו מוציאים שחקנים במיליונים לחו"ל, גם בית"ר יכולים לחלום להוציא את יונה לחול בסכום גבוה. כמו שעשו פה עם חלאיילי, גלוך, עבדה ומנור. בעייני יונה רמה מתחת השמות שציינתי, אבל אפשר להבין את הפנטוז שלהם. עדיף להם למכור ב3 מיליון לאירופה מאשר למכור ב2.2 למכבי תל אביב ולקבל את הקהל של בית"ר על הראש שלהם. ועם כל זאת, אני בספק שהצענו סכום כזה.
  3. במחזור שאנחנו מתארחים בבאר שבע (ביום שני במשחק המרכזי כצפוי), הם תקעו 3 משחקים ביום ראשון. לא ברור איך בשבת ישחקו 3 משחקים ובראשון שני ארבעה משחקים. אין לזה שום סיבה הגיונית חוץ מזה ששונאים פה כדורגל ושונאים פה אוהדים.
  4. לכל השמות שציינתי היו פיק ויש לי הרבה כבוד לדור הוותיק אבל מצטער הם לא רלוונטים בצורה יוצאת דופן. שליימה בגיל 80 לא ייתן לך עצה איך לנצח את איסלנד, הוא לא מזהה שם 2 שחקנים. אלישע לוי נכשל בכל מועדון שדרך בו בשנים האחרונות, גם שומי מרסק כחצי בעלים/חצי מנהל מקצועי את כפר סבא יחד עם הבן שלו. ושפיגל מה אני אגיד לך, כל פעם שלא עובד משהו בכדורגל הישראלי אומרים לך שצריך להחזיר את שפיגל. זה לא רציני במיוחד. לגביי בכר אתה צודק, אבל לדעתי אחד הדברים החזקים אצל בכר זה הכריזמה והיכולת להתחבר לשחקנים וצוות מקצועי רחב ששם לב לדברים הקטנים. זה דברים שיכולים להעיל לנבחרת. בטח אם יתנו לו חוזה עד יורו 2028 ושקט מקצועי. מה גם שאני לא זוכר מתי בפעם האחרונה מונה לנבחרת הזאת מאמן מצליח שהוא קונצנזוס ע"י כולם, מהציבור, דרך השחקנים ועד העסקנים בהתאחדות. לדעתי מאז גרנט זה לא קרה שמאמן מגיע לנבחרת בפיק שלו אחרי הצלחה. זה לא מבטיח שהוא יצליח אבל הסיכויים שלו גבוהים מרוני לוי סתמי, בטח שמברקו.
  5. הכל תלוי בבלומפילד בתכלס. אם ניקח אליפות ונעפיל לאלופות ולא נשחק בארץ זה ישבור את הלב.
  6. ה"כוורת" שלו לנבחרת הייתה יצחק שום, שלמה שרף, גיורא שפיגל ואלישע לוי. טוב שלא אמר שיעשה סיאנס ויתייעץ עם דוביד שוויצר, שניאור וגרונדמן. בכר חייב לנסות להציל פה את הכדורגל איכשהו.
  7. מטורף שבניון הוא זה שהדליף את השיחה לצנציפר. לא היה שם אף אחד להגיד לו שהוא יוצא ממש רע בשיחה ועדיף היה לו לא להדליף? וייטמן לא "גבר", זהבי לא "גבר", אבו פאני לא "גבר". רק הילדה הבכיינית בניון "גבר". היו לו כישרון פסיכי ברגליים, כי האופי תמיד היה חרא. מדהים איך שחקן כזה גדול מתבזה ככה. שהוא בא למכבי אפילו אמרתי שאני שמח שאדם ענק כמוהו בא לסגור פה את הקריירה. אחרי חודשיים שהוא לא הפסיק להדליף בהם, התביישתי שהאפס הזה לבש אי פעם צהוב-כחול.
  8. חחחחחחח לגמריי ניסוח שלו, קלאסי.
  9. היה לו את זה, כל משחק גדול הוא הגיע להילחם כאילו זה מלחמת עולם. כמה חסר לי אנשים עם אופי כמו שלו על הדשא, זן נכחד. דווקא יש לי תחושה שהוא יהיה משהו מקצועי, בעיניי הוא יכול להיות גם אחלה איש תקשורת.
  10. אגב, פוטנציאל גדול להצליח בתפקיד מקצועי. אחד השחקנים שתמיד היה מעניין לשמוע מתראיין. חכם, חד ולא קלישאתי.
  11. גלוך ודניאל פרץ סידרו לגיא לוזון אולימפיאדה. כל כך לא מגיע לו יאללה. איזה השמדה עשו שנתנו לו את הנבחרת הצעירה.
  12. בגיל 34 כצפוי, טל בן חיים פרש מכדורגל. אחד השחקנים שהערכתי רק בדיעבד, אמנם הוא לפעמים היה משגע אותך על המגרש אבל הוא היה שחקן מטורף. וחוליגן. קשה שלא לשכוח את השנים הנהדרות בשלישיה עם מיכה וזהבי, את הדרבי 5-0, את האליפויות ואת העלייה לצ'מפיונס, את המהלך המכביסטי של הוצאת החוץ נגד סכנין ובעיקר אבל הכי בעיקר את הכניסה שלו למגרש בדרבי "פיו פיו" בדקה ה88 שהיא 2-1 להפועל, כניסה שעשתה היסטוריה וחלק גדול ברגע הכי גדול שלי כאוהד אי פעם. שחקן אגדי, "המוח".
  13. הכי חשוב שיש כוס אמק איזה נאחסים הם. תנו לי 1-0 קטן ואני הכי מאושר בעולם.
  14. הערעור של שלושת הקבוצות נדחה. תתכוננו למעגל בכיינות תקשורתית + חייב להיזהר עד כמה שאפשר עד סוף העונה כי יחפשו להחזיר ולנקום.
  15. לפי השמות שהגיעו לישיבה, אני מבין שאנחנו על תקן עציצים שם.
  16. אני מסתכל כדורגל נטו ורואה את הליגה הרבה שנים. קבוצות "בונקריסטיות" כמו ריינה וסכנין עשו השנה עבודה טובה ונמצאות במקום שלהם בזכות. זה לא ישתנה אם תצמצם את הליגה, להיפך הם ישחקו עוד יותר סגור כי הקו התחתון יהיה הרבה יותר קרוב. אתה אומר שליגה של 16 לא עבדה אבל ליגה של 12 יצרה במשך שנים ליגה משעממת מאוד עם קבוצות שבאות לשחק סגור וממוצע שערים נמוך מאוד. לא הרגשתי עליית רמה בליגה של 12 בכלל. מעדיף 14 ושלושה סיבובים ולא ליגה של 12.
  17. יכול להיות שגם אם מכבי הייתה בתמונה, בכר היה בוחר בנבחרת. בליגה פה הוא השיג הכל, נבחרת זה חלום בשבילו. גם תחשבו על זה, להיכנס לנבחרת שיש לה בית פסיכי בליגת האומות בלי שאף אחד מצפה למשהו, זה הכי טוב בשבילו. הוא יוכל לעשות מה שהוא עשה עם מכבי חיפה בליגת האלופות. לשחק כדורגל התקפי, לתת איזה גול יפה, לקבל כמה בצד השני והתקשורת תחמיא לו. כולם יגידו איזה גאון בכר שהוא מסתכל בלבן של העיניים לאמבפה ודה בריינה. אם הוא יגנוב איזה תיקו או ינצח בכלל תהיה פה השתוללות והשוואות שלו לפפ. בחיים לא ראיתי כזה קונצנזוס לגביי מי צריך להיות מאמן הנבחרת הבא כמו בכר. יש לו 80% תמיכה בציבור, גב תקשורתי מאחוריו, גב בהתאחדות של מורן מאירי, גב של השחקנים, היחיד שנגדו זה בניון שמבין שאם בכר מגיע, הטקס שלו נגמר. עם כזה גב וכזה רצון למאמן נורמלי לנבחרת סוף סוף הוא מסוגל לשרוד שם הרבה שנים, עד יורו 2030 לפחות (ואני לא אופתע אם נעלה איתו ליורו הזה).
  18. מסכים מאוד. זה די ילדותי. אין לי בעיה לקרוא לו פדופיל במגרש כי אני יודע ומרגיש כמה זה מעצבן אותו אבל אף אחד לא באמת מאמין בשטות הזאת. הוא כן חרא של בן אדם, יש הרבה כאלה. אגב, כמה שניסיתי לא הצלחתי להכניס אותו לטופ 3 שחקנים ששנואים עליי בליגה שהוא שיחק פה.
  19. זה קשקוש מצטער. יש ליגה טובה וקבוצות מצוינות. ובלאומית נלחמות על העלייה 4 קבוצות שכל אחת מהם משופעת תקציב ושחקנים וראויה לליגת העל. ליגת העל לא מסתכמת במכבי תל אביב, מכבי חיפה ובאר שבע (בכוונה לא אמרתי הפועל וביתר כי בליגה של 12 או 10 כמו שאוהבים להציע הם מזמן בלאומית וריינה וחדרה יישארו איתנו כי הן מתנהלות הרבה יותר טוב). כמו שאמרו פה 16 קבוצות זה אידיאלי בלי פלייאוף אבל אין סיכוי שיקטינו פה את הכמות משחקים. גם 16 קבוצות עם פלייאוף של 7 משחקים יכול לעניין אבל אז יהיה טיפה יותר משחקים. מה שבטוח, המצב הדפוק הזה שאנחנו פוגשים קבוצות בליגה 4 פעמים לא אמור להמשיך, מוציא את כל ה"עוקץ" מהמשחקים הגדולים.
  20. מסכים, הסיבוב השני של הפלייאוף למעט עונה כמן 15/16 או 20/21 הוא לפרוטוקול בלבד וכבר ידוע מעשית מי האלופה. אבל 8 קבוצות בפלייאוף העליון? יותר מידיי קבוצות שיסיימו את העונה במחזור ה26 במקום הסיכוי שייאבקו בתחתית.
  21. וואוו אם הוא ישחק אצלם ווינגר ימין הוא כל כך הולך לחרבן אותם בקו. יש לו יכולת קבלת החלטות של כפכף קרוקס.
  22. אחלה אופיר חיים והוא עושה עבודה טובה עם הנוער אבל מצחיק אותי שהוא נחשב כאופציה לאימון בוגרים. כלשהו. בטח נבחרת ישראל הבוגרת. הוא לא מספיק טוב. הקייס היחיד שיש לטובתו זה שאם מינו את חזן אז גם הוא מסוגל.
  23. לפתוח עונה עם משפתי בשער זה להסתפק בבינוניות. משחקים כמו אולימפיאקוס יכולים לחזור. ובאירופה שוער הוא קריטי. ראינו את איתמר ניצן מחרבן את חיפה בשוויץ ואת שריף כיוף משמיט כדוריד מול פיורטינה. שמה צריך שוער איכותי. דניאל פרץ בניס השאיר אותנו במשחק עד הרגע האחרון מול קבוצה אדירה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.