Jump to content

nir711

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by nir711

  1. אין בעיה חברים אני חלילה לא מזלזל במי שבא עם הסברים לטיעונים שלו. המקור שלי כבר לא נמצא במועדון כמה שנים ככה שאני לא מתיימר לדעת הכל, ולכן אני עושה הפרדה בין דברים שאני יודע לדברים שאני חושב. אני אשמח לשמוע מכל מי שיש לו מידע על הנעשה בתחום הזה במועדון כי אותי זה לא פחות מעניין מדברים אחרים. לגבי הטיעון האחרון והמפורט של @לא לגרור מי גורר יש לי כמה השגות ותהיות אבל הן באמת ברמת המחשבה ולא הידיעה, ולכן אשאיר את זה שם. אני כן אפנה את תשומת לבכם לעובדה שבאתר של פילה (העולמי+המקומי) אין אפילו קולקציית כדורגל.
  2. מבין שאת רוב האוהדים דברים כאלה לא מעניינים אבל מבחינתי כשהסמל של מכבי לא נמצא באותו קו של הלוגו של פילה זה פשוט לא רציני, אחלה בקרת איכות יש ל"פילה".
  3. אני ממש לא אצא מנקודת הנחה שאתה צודק כי לא הוכחת שום דבר, אני עומד מאחורי הדברים שלי אז נישאר כל אחד בעמדתו. ולגבי הצד הכלכלי אני לא מתווכח עם זה שמכבי חתמו על חוזה טוב עם יוסי אירני שמייבא את פילה לארץ, אני מדבר בסך הכל כאוהד שמתבאס מאוד מהסחורה.
  4. לגבי זה שמכבי מייצרת את המדים בייצור עצמי מאז סיום החוזה עם אדידס, כשבשנים האחרונות הם מוסיפים את הלוגו של פילה - אני לא אומר את זה כי זה מה שנראה לי אלא מידיעה, אם אתה יודע משהו אחר אתה מוזמן לספר לנו מה אתה יודע. לגבי זה שאני מעדיף חברת הלבשה רצינית גם אם זה אומר שיהיו לנו מדים יותר "רגילים", כמו שאמרתי אין פה עניין של נכון או לא נכון, זה עניין של העדפה אישית כל אחד ודעתו.
  5. כן, לכן גם קיבלנו קולקציות עדכניות (לא מדויק לגבי העונה השלישית איתם אבל זה לשיח אחר), הסמל היה תפור ואפילו על התוויות של הבגדים היה כתוב MTA. זה היה חריג כי בדרך כלל בארץ זה רק חוזים מקומיים כי אנחנו שוק קטן.. גם חיפה היו עד עכשיו בחוזה מקומי עם נייקי, בגלל זה אני מקנא בהם עכשיו. תראו את ההבדל שיהיה בעונה הקרובה בין המדים והציוד של חיפה שיקבלו את הטופ לבין הפועל שישחקו עם אימוניות עם סמל מתקלף.
  6. זו יד חופשית כי זה ייצור עצמי. מכבי מייצרת את המדים בעצמה מאז שסיימנו את אדידס, בארבע השנים האחרונות זה פשוט עם הדבקה של הלוגו של פילה. וכאן זה כבר עניין של טעם, הייתי מעדיף לעבוד מול חברה רצינית עם חוזה רשמי, עם קולקציות מתחלפות (מכבי כבר כמה שנים עם אותה תבנית של אימונית רק עם קשקוש אחר) גם אם זה אומר שאני בוחר בין כמה חלופות שהם מציעים לי. ופעם בעונה רץ על חולצת רטרו בייצור עצמי למי שאוהב את עניין היד החופשית.
  7. התחילו הדלפות של המדים שחיפה יקבלו מאדידס, אנחנו הולכים למות מקנאה. הכל קולקציה רשמית חדשה כמו המועדונים הגדולים באירופה. ואנחנו נמשיך עם הייצור עצמי שאנחנו מדביקים עליו פילה. איזה בושות.
  8. מכבי מייצרת לבד זו השנה השישית שנתיים זה היה במסגרת יצור עצמי בהצהרה, ועכשיו זו השנה הרביעית שזה פחות תחת ״מיתוג״. לפילה אין מדי כדורגל, רק השנה הם הולכים לשוק הזה. החוזה של מכבי הוא מול יבואן פילה בישראל במטרה לקדם פה את המותג, אבל מי שמייצר בפועל את המדים זו מכבי בדיוק באותו אופן כמו שהיה בשתי העונות שלפני ״פילה״. בגלל החוזה אפשר להטמיע את הלוגו של פילה על המדים שמכבי מייצרת, זה הכל.
  9. הלוואי ומתישהו מכבי תחזור לעבוד מול חברה גדולה ותפסיק עם הייצור העצמי. קיוויתי ששנתיים של קמפיינים יפים באירופה יגרמו לנו לעניין מישהו.. גם העונה מכבי היא שמעצבת ומייצרת את המדים בסין ופשוט מדביקים על זה את הלוגו של פילה.. זו תהיה העונה השישית ברציפות שאני מת להתחדש אבל הסחורה ברמה ירודה..
  10. זו החולצה של העונה החולפת שפשוט יצאה בגוון בהיר יותר. לא תהיה תלבושת כחולה. המקרה היחידי בו המדים של מכבי יהיו חולצה צהובה ומכנס כחול בעידן תקנות הלבוש החדשות הוא אם מדי החוץ לא יהיו כחולים (כי אז זה נחשב להתנגשות עם מדי הבית), וההוכחה היא החשיפה של המדים השחורים.
  11. סקר התלבושות של מכבי https://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=64&docID=346345 לדעתי, לא הייתה ולא תהיה כמו זו של עונת הצ'מפיונס 15/16 מה הכי אהבתם?
  12. לפי שפספס, האימוניות כבר יצאו למכירה באתר של מכבי.
  13. זה נכון. לשחקנים ההדפסה הייתה אחרת עם חומר שיובא במיוחד מגרמניה. אבל לאוהדים ההדפסה הייתה רגילה פשוט באותו עיצוב. לכן תראה כאלה שקיבלו למשל חולצות match worn משחקנים שהמספר והשם מאחורה נראים חדשים לא משנה כמה כביסות הם עברו.
  14. לא, לחיפה אין קשר ישיר עם נייק העולמית. ההסכם הוא מול נייק ישראל. מכבי עם אדידס בזמנו היה חוזה בין אדידס העולמית למכבי.
  15. פאץ׳ שעיר. עם הזמן והכביסות הוא יתחיל להתקלף. אם יתמזל מזלך הוא יחזיק מעמד. עדיין זוכר ראיון עם ייני שאחד הכוכבים מעל הסמל נשר לו.
  16. נכון, אני דיברתי על העיצוב. אבל חולצות Climacool זה היה מספיק טוב. גרסאות Authentic מקבלות רק הקבוצות והנבחרות הגדולות, אנחנו לא שם.
  17. כן, מכבי סל זה הסכם רשמי. לכן ניתן למצוא גופיית או מכנסי משחק של מכבי באתר הרשמי של נייק, ובעונת 17/18 אף יצא ליין של מספר מוצרים רשמיים (כמו הקפוצ׳ון המפורסם שהם איתו עד היום). יחד עם זאת מכבי מקבלת את הסחורה חלקה לגמרי וכל ההדפסים נעשים בארץ (ראיתי במו עיני במהדורת יום העצמאות שמכבי קיבלה את הגופיה הלבנה חלקה לחלוטין). מכבי חיפה לעומת זאת בהסכם מול יבואן, לכן אין הרבה קשר בין המדים שלהם לליין הרשמי שרץ בעולם (למרות שבעונה האחרונה חולצת הבית שלהם זהה לזו של פרטיזן בלגרד למשל שהם עם חוזה רשמי עם נייק, אבל לא עם הטכנולוגיות החדשות של הVapor וכו׳), אבל גם בגזרת האימוניות והכל זה סתם דגמים פשוטים שאפשר לקנות במגה ספורט עודפים.
  18. מכבי קיבלו את החולצות חלקות. תחילה הם תפרו את הסמל בבד, בהמשך העונה הם הדביקו פאץ׳.
  19. בעונה השניה איתם זה היה חדש ועדכני מהקולקציה של אותה עונה. גם בגדי האימון, ג׳קט הייצוג והכל היה זהה לקבוצות עם החוזים הרשמיים עם אדידס. בעונה השלישית והאחרונה הם נתנו למכבי פחות אפשרויות, אבל מדי הבית למשל היו עדכניים לאותה עונה (גם נבחרות בוסניה וצפון אירלנד אם אני זוכר נכון בחרו את הטמפלט הזה, מדי החוץ היו כמו שאנדרלכט בחרו). האימוניות אכן היו בטמפלט של עונה שלפני כן, אז עשו שינוי צבעים קל וזהו. להבנתי כבר בסוף העונה השניה אדידס העולמית החליטה שלא להאריך את החוזה שלא היה לה רווחי (אנחנו שוק קטן מדי כדי לייצר רווחיות במימדים שהם רצו)
  20. נכון, ברפליקה הכל היה מודבק. לי יש שתי חולצות משחק, היקרות יותר עם פתחי האוורור. אחת מודבק ואחת מודפס. היה גם משחק שראו שאצל רוב השחקנים זה היה תפור ואצל אחד או שניים זה היה מודבק.
  21. מה שהיה בשתי עונות אדידס האחרונות היה מעולה, זה בדיוק כמו שהיה ליובנטוס באותה עונה למשל. מה שיש לנו עכשיו במדי ״פילה״ זה לא זה.
  22. על איזה קרש קפיצה לעולם הכדורגל ולקבוצות אירופאיות אתה מדבר? ההסכם של מכבי לא נחתם מול פילה, הוא נחתם מול הבעלים של רשת פקטורי 54 שרוצה להחדיר לשוק מותג שהוא מוכר. באותה מידה יכול להיות שעונה הבאה הוא יחליט שהוא מביא מוצרים של חברה אחרת שלא מוכרת בארץ ואז המדים שלנו יהיו שלה (מזכיר - בזמנו נחתם הסכם של מכבי עם יבואן פומה ל-3 שנים, כעבור שנה אחת הוא החליט לפרסם את אנדר ארמור, שהוא גם מייבא ולא היו מוכרים בארץ, וכך למרות שנחתם הסכם עם פומה ל-3 שנים, אחרי עונה אחת מכבי עברה לאנדר ארמור לשנתיים). ברור ששווה למכבי להרוויח כסף, אני לא מתווכח על זה. קיוויתי פשוט לאיכות מוצרים יותר גבוהה ולצערי לא נקבל את זה.
  23. למען הסר ספק - לא באתי להגיד שדפקו את מכבי. המועדון מכניס עוד כסף עך המהלך הזה ובגלל זה הוא הלך עליו, זה לגיטימי. וה״קומבינה״ שלכאורה גיבשו שני הצדדים שווה לשניהם - לפילה פרסום ולמכבי כסף.
  24. בעונות אנדר ארמור ומקרון המדים אכן יוצרו ע״י החברות האלה שיש להן ציוד כדורגל, אבל הן לא יוצרו בלעדית עבור מכבי. ההסכם של מכבי היה מול היבואן (בעלי ׳גט פרו׳ שבאותם ימים הייתה מייבאת את פומה, אנדר ארמור ומקרון - שלושת החברות שמכבי שיחקה עם מדים שלהן). אז לקחו את חולצות הכדורגל שמכבי בחרו מתוך האפשרויות, ובאמת הדביקו להן סמל של מכבי (בעונת אוסקר מכבי בעצמה תפרה בחלק מהמקרים את הסמל, יש לי את 2 חולצות חוץ של אותה עונה, אחת עם תפור אחת עם מודבק, יכול לשלוח תמונה אם זה מעניין). עם אדידס ההסכם מולם נחתם בדצמבר, זמן מאוחר כדי לייצר מדים במיוחד עבור מועדון מסוים, ולכן בעונה הראשונה איתם מכבי בחרה מתוך קטלוג אדידס (בהחלטה תמוהה היא בחרה מדים מלפני 3 עונות בטמפלט של נבחרת קולומביה בטכנולוגיה מיושנת), ואז באמת הודבק סמל במדים והודפס סמל בתלבושות האימון והייצוג. בשתי עונות האדידס שלאחר מכן הייתה לנו קולקציה עדכנית של אדידס, בדומה למיטב הקבוצות שחתומות עם אדידס על חוזה רשמי (ולא מול יבואן), המדים היו עדכניים ועם סמל תפור שיוצרו במיוחד עבור מכבי. אגב אם שמת לב, בתווית של הביגוד בעונת אדידס הראשונה היה כתוב שם המוצר (football jersey או משהו כזה) ובשתי העונות לאחר מכן היה כתוב mta jersey כי זה יוצר במיוחד עבורנו.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.