Jump to content

Marco_Reus

משתמשים רשומים
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Marco_Reus

  1. לאף אחד גם לא היה אכפת יותר מדי כשבנזמה וריברי קיימו יחסי מין עם קטינה שחשבו שהיא בגירה, ובטח לא חשבו על להעיף אותם מהמועדונים שלהם, אבל אני לא חושב שלתקשורת היה קשר להחלטה הזו, לצורך העניין שמעון מזרחי היה משאיר אותם והוא גם אמר את זה (וזו גם ההחלטה שהייתה צריכה להתקבל לדעתי) לתקשורת אין באמת השפעה בנושאים האלו. מה גם שמיץ' בכלל לא העניש את אצילי (או מיכה לצורך העניין) הוא העניש אותנו, כי במקום שאצילי ירוויח מיליונים וייקח אליפויות אצלנו, הוא מרוויח מיליונים בחיפה ולוקח אליפויות שם, ואנחנו נחלשנו משמעותית מבחינה מקצועית.
  2. גם אם זה נכון, בק"ש ובנתניה הם מקבלים כמות משמעותית של דקות מי מבטיח לך שהם יקבלו כמות כזו של דקות אצלנו, עדיף לנו שיסיימו את העונה שם וישחקו כמה שיותר ויחזרו מוכנים יותר, אם יחזירו בינואר אני לא אופתע אם יהיו באותו מעמד של עידו שחר וחנצ'יס ולא יקבלו דקות.
  3. גם בזמן שזה קרה והיינו אלופים שנתיים ברציפות אוהדים היו נגד ההחלטה הזו, גם מועדונים יותר גדולים מאיתנו בחרו לתמוך בשחקנים שלהם במקרים דומים במידה והיה זיכוי, וזה בלי קשר לעובדה שגם שמעון מזרחי, גם ג'ורדי וגם איביץ' אמרו בראיונות שהם היו משאירים את השחקנים במידה ויהיה זיכוי, ככה שלא מדובר רק בזהבי שחושב ככה.
  4. ממש בכיינים, בטח שאלו אותו לגבי הנושא והוא אמר את מה שהוא חושב (כמו שהוא עושה בדרך כלל), ואני בטוח שרוב אוהדי מכבי מסכימים עם זהבי שמיץ' טעה בענק בהחלטה הזו ובהתנהלות מולם.
  5. קארצב שיחק פה רק עונה אחת, סה"כ 693 דקות בעונה שעברה בליגה זה לא מספיק בשביל לקבוע אם הוא שחקן טוב או לא בטח ובטח שהוא רק בן 21. דרך אגב, רוב הצעירים פה לא מקבלים מספיק דקות על מנת להוכיח את עצמם, בגלל החלטה הטיפשית להשאיר את אותם צעירים כסותמי חורים בסגל, במקום להשאיל למקום אחר שייתן להם כמות משמעותית של דקות ולהחזיר כשיהיו מוכנים (כמו שעשו עם יוני, גלזר ופיבן), כי אם אנחנו לא מתכוונים לתת להם כמות דקות משמעותית עדיף כבר להשאיל אותם למקום שכן, (כי זה נראה שעונה אחת של השאלה לקבוצה אחרת זה לא מספיק), אבל אם נמשיך להתנהל בצורה הזו אנחנו נמשיך לתהות למה כל כך מעט שחקני נוער מצליחים להשתלב בקבוצה הבוגרת (סה"כ חמישה שחקנים ב-7 שנים האחרונות, דור פרץ, יוני, גלזר, פיבן ודניאל פרץ כשגם אצל האחרון בגלל הפציעה של טננבאום).
  6. באופן כללי מנהל מקצועי הוא מעל המאמן, אבל במקרה הספציפי הזה פטריק הוא הסמכות המקצועית הבכירה במועדון וברק יצחקי רק ממליץ על שחקן כזה או אחר אבל המילה האחרונה נמצאת אצל פטריק, כי אין שום סיכוי שפטריק היה מסכים להיות המאמן אם זה אומר שיצחקי יכול להחתים שחקן מסויים בלי האישור שלו.
  7. ליצחקי אין שום כוח במועדון. הוא לא מנהל מו"מ מול שחקנים, הוא לא מחתים שחקנים, הוא רק ממליץ על החתמה של שחקנים ומתפקד כסקאוט של המועדון רק עם טייטל של "מנהל מקצועי", האשם המרכזי זה פטריק כשגם האשמה של מיץ' גדולה מהאשמה של יצחקי ותמם כי הוא זה שמינה חסרי מושג לאנשי מקצוע לתפקידים שהוא לא סומך עליהם לקבל את ההחלטות. אני מאוד מקווה שאם יהיו כמה תוצאות טובות במחזורים הבאים המינוי של יצחקי לא יהפוך להיות מינוי עד סוף העונה בגלל טענות של "העונה גם ככה גמורה, אז מה זה משנה" גם פטריק היה מינוי זמני ובגלל כמה תוצאות טובות המשיך עד סוף העונה וגם קיבל חוזה לשנתיים נוספות, צריך להתחיל לתכנן את העונה הבאה כבר מעכשיו, להחתים מאמן ולא לעצור רק שם, צריך להחתים גם מנהל מקצועי ומנכ"ל כמה שיותר מהר.
  8. רק שלרוב האנשים אין חוזה מובטח לשנתיים שבמידה והמעסיק מפטר ומפר את החוזה מול העובד הוא צריך לשלם לו שנתיים (בטח ובטח בסכומים שמשלמים בכדורגל), אני די בטוח שרוב המעסיקים היו מהססים לפני שמפטרים. וזה לא שאני חושב שפטריק מאמן טוב, יותר מזה אני לא חושב שהוא מאמן בכלל, אלא יותר פלסטר שהתאים לסיטואציה שהייתה בעונה שעברה והעונה היה צריך לחזור לתפקיד המקורי שלו ולהביא מאמן, ברגע שזה לא קרה קשה להאמין שמיץ' יפטר אותו אחרי 5 מחזורים.
  9. חד משמעית, היחידים שנפגעו מהפרשייה המזדיינת הזו היא אנחנו, ואם למישהו מגיעה התנצלות זה לאוהדי מכבי שהקבוצה שלנו התחרבנה בגלל דברים שלא קשורים לכדורגל. לגבי הנערות, אז מדובר בבנות שזייפו ת"ז על מנת להיכנס למסיבה של מבוגרים (שם גם אצילי ומיכה הכירו אותן), צרכו אלכוהול ואח"כ גם שלחו הודעות לחברות על את מי הן הצליחו להשכיב, לא מדובר פה בילדות תמימות ומסכנות, כי מה לעשות "ילדות תמימות ומסכנות" לא מתנהלות ככה (ואני בספק אם זו הייתה הפעם הראשונה). בשורה התחתונה, כמו שכבר אמרתי קודם אנחנו היחידים שנפגענו מהפרשייה הזו, ואם למישהו מגיעה התנצלות כלשהי זה לנו ולא לאף אחד אחר.
  10. ברור שהכדורגל זה דבר נזיל והגלגל יתהפך לטובתנו בעתיד, התקווה שלנו שזה יהיה בעתיד הקרוב (אולי אפילו בעונה הקרובה) אבל אין שום הבטחה שזה יקרה מהר כמו שאנחנו מצפים, גם חיפה ב-2013 אחרי האליפות שלנו האמינו שהם הקבוצה הכי טובה בארץ וכל הדיבורים שם היו "אם בנאדו היה פותח את העונה", רק אחרי ה-3-0 בקריית אליעזר הם הבינו שהם אפילו לא קרובים לרמה שלנו וקרסו מנטלית וזה לא שינה כמה כסף הם השקיעו (כולל עונות עם תקציבים של מאה מיליון שקל), אף אחד לא רוצה שזה יקרה גם לנו, וזה שיש כסף זה לא ערובה להצלחה (מי כמונו יודע עם השנים הראשונות של מיץ' במכבי לפני שג'ורדי הגיע למועדון). לצורך העניין, לפני עונת 18-19 אחרי שלוש אליפויות של ב"ש היו פה אנשים שדיברו על עונה פיננסית, אבל מבחינתי היה לנו את הסגל הישראלי הכי טוב בארץ והיו ברור שאם יגיע מאמן טוב ואיזה 3-4 זרים טובים ואנחנו נרמוס את הליגה בקלות (כי ב"ש של עונת 17-18 הייתה קבוצה חלשה), אבל היום זו לא אותה סיטואציה ואנחנו נצטרך לקבל הרבה מאוד החלטות טובות ולנצל כל הזדמנות שיש על מנת לחזק את הסגל הזה (בטח אם מדובר בישראלים בשוק כל כך חלש). בנוגע לביקורת, אם מדובר בביקורת לגיטימית אז אין עם זה שום בעיה, כל עוד לא מדובר במישהו ששופך רעל ומדבר בכפיות טובה על אדם שהשקיע מאות מיליונים על הקבוצה.
  11. אני חושב שמדובר בשחקן לא רע, אמנם לדעתי הוא שחקן פחות טוב מגולסה על עמדת ה-50:50, אבל גולסה מפסיד בכל עונה בערך חצי ממנה, אז עדן שמיר מגיע לעיבוי הסגל ולא כרכש שובר שוויון. בכל מקרה לא עליו תקום ותיפול העונה אלא על הרכש שיגיע להתקפה, וכמה הוא יהיה איכותי כי חסרה לנו הרבה איכות בהתקפה.
  12. לגבי חוזים ארוכי טווח אז אני מסכים איתך שמדובר בסיכון אבל אם אתה רוצה לקבל סיכוי למכור שחקן בהרבה כסף אתה חייב להחתים על חוזים ארוכי טווח, תחתים לעונה או שתיים ואתה לוקח סיכון שהם יעזבו בחינם כשחקנים חופשיים, בגלל זה מחתימים לחוזים ארוכים שחקנים צעירים או כאלו שנמצאים בשיא שלהם וחוזים קצרים לשחקנים ותיקים. בנוגע לשורה התחתונה אני מסכים איתך, אבל הוא לא השחקן הראשון ולא האחרון שמנסה להפעיל לחץ על המועדון שלו, אבל ראית טוב מאוד שבהנהלה לא התרגשו מהפוסט שלו ולא שיחררו אותו עד שקיבלו את הסכום שהיה מקובל מבחינתם, ואני מאמין שאם הדרישה של הקבוצה לא הייתה מתקבלת הוא היה נשאר בקבוצה, אולי היה עושה קצת פרצופים בהתחלה אבל לאחר מכן היה מתנהג כמו מקצוען. לכן אני מאחל לו בהצלחה, ומאמין שבעוד חצי שנה אף לא יזכור את מה שקרה כמו שבקושי זכרו את מה שקרה עם דאבור ודסה כשעזבו, ורצו שיחזרו אלינו במידה ויחזרו לארץ, ככה אני מקווה שיהיה עם יוני ועם כל ישראלי טוב שיצא ממכבי לאירופה.
  13. אם אני זוכר נכון את הפוסט הוא הוציא כשההצעה עמדה על 1.5 מיליון יורו, בכל מקרה גם אם זה היה 1.2 מיליון זה עדיין קרוב לפי 5 (1.2 מיליון יורו = 1.4 מיליון דולר שזה קרוב לפי 5 מ-300 אלף דולר). לגבי חוזה באירופה, אם יש לך סוכן טוב אז הוא ימצא לך קבוצה באירופה, כל השחקנים שדודו דהאן הצליח למצוא להם חוזים יפים באירופה מוכיחים שהיום כמעט כל אחד יכול (יותר מזה החוזים שמשלמים בבלגיה לצורך העניין גבוהים יותר מהחוזים שמשלמים בישראל, והיום להגיע בשביל להגיע לשם לא צריך יותר מדי) אני די בטוח שבהנהלה (גם אני חושב ככה) לא אוהבים לאבד שחקנים בחינם, לכן תמיד יאריכו חוזים לשחקנים שבקבוצה מאמינים שאפשר למכור במחיר גבוה מאשר לתת להם ללכת בחינם. בכל מקרה, אני בטוח שבעוד חצי שנה אף אחד לא יזכור כלום, היה כעס של אוהדים על דסה שהגיע לסיכום מול גולדהאר ואז ברגע האחרון הסוכן שלו דרש עוד כסף וגולדהאר החליט לפוצץ את המשא ומתן והוא חתם בהולנד, גם על דאבור עם הסעיף שחרור הנמוך שסידר לו נמני, והיו שחקנים נוספים כאלו ורוב האוהדים היום רוצים אותם במכבי במידה והיו חוזרים לארץ.
  14. מאיפה הבאת את הטענה הזו, החוזה של יוני במכבי עומד על כ-300 אלף דולר בעונה והוא רצה לצאת לחו"ל כבר כשההצעה עמדה על 1.5 מיליון יורו (ולא 2.25 מיליון יורו, הסכום שבו הוא נמכר), איך זה בדיוק חצי ממה שהוא מרוויח, זה יותר כמו פי 6 ממה שהוא מרוויח. ואם הוא לא היה חותם על חוזה חדש אז היינו מאבדים עוד שחקן בחינם, ודווקא לשחקן בלי חוזה הרבה יותר קל למצוא קבוצה באירופה שתחתים אותו מאשר לשחקן עם חוזה, אז מי שבוחר בדרך "הקלה" זה השחקן שבוחר לא להאריך חוזה. משהו אחרון, תמיד עדיף למועדון להאריך חוזה ולמכור (גם אם אחרי עונה או שתיים מרגע הארכת החוזה) מאשר ששחקן יסיים חוזה ויעזוב בחינם.
  15. טיבי עדיין אחד הבלמים הטובים בישראל ושכטר עדיין חלוץ ליגה לגיטימי, ולגבי אצילי ומיכה זו הייתה החלטה שהיא הייתה רק של מיץ' (אני בספק אם מישהו בהנהלה הסכים איתו לגבי ההחלטה הזו), אבל זה לא אומר שמדובר בהחלטה טובה ונכונה, עובדה שרוב האוהדים לא הסכימו איתו, אפילו שמעון מזרחי אמר שהיה מקבל החלטה אחרת, גם ג'ורדי ואיביץ' תירוצים תמיד יש, אבל בסופו של דבר מדובר בשחקנים ישראלים טובים שיכלו להיות במועדון והיום הם כבר לא, ובשוק ישראלי כל כך חלש זה משהו שפוגע בנו.
  16. ואם לוקחים גם את עונת האליפות הראשונה של איביץ' אז גם ראיקוביץ' ודסה (אבל לפחות להם הביאו מחליפים ראויים). זה פשוט מטורף כמות השחקנים שעזבו כשחלקם מדובר בשחקנים שהיה ניתן להשאיר במועדון כמו טיבי, שכטר, מיכה, אצילי, אולי אפילו דסה (למרות שג'ראלדש שחקן מעולה), וכשהשוק הישראלי כל כך חלש זו טעות לוותר על שחקנים כאלו. עכשיו צריך להגיע חיזוק כמה שיותר מהר, חיזוק ישראלי וזר, רק צריך להפסיק להיתקע על שחקנים שהסיכוי שינחתו בארץ הוא קלוש וללכת על שחקנים יותר ריאליים, גם בדרך הזו אפשר למצוא שחקנים טובים ומאנספורד הוכיח את זה.
  17. גם עכשיו מיכה לא התנצל בפני הנערות באופן ישיר, רק באופן כללי על החלק שלו במה שקרה. לנערות גם לא מגיעה בכלל שום התנצלות, בטח כשמדובר בבנות שהשתמשו בת"ז מזוייפות על מנת להיכנס למסיבה של מבוגרים, לצרוך אלכוהול ולהכיר סלבס, לא מדובר כאן באיזה בנות תמימות או מסכנות.
  18. אם אני זוכר נכון שניהם פירסמו הודעת התנצלות על חלקם בפרשה אחרי שהפרשה נסגרה, זה רק שמיכה בחר לפרסם הודעת התנצלות נוספת גם אחרי החתימה בב"ש.
  19. בדיוק, אם היה פה מנכ"ל חזק שדורש את ההישארות שלהם אני מאמין שהיו נשארים והיינו לוקחים אליפות נוספת, וחבל. איזה עצוב לראות את מיכה לובש אדום, שחקן שכל כך רצה לסיים את הקריירה אצלנו (וכל אוהד רצה את זה יחד איתו).
  20. 18 זה לא ילדות (אני בטוח שלא תגונני על בחור בן 18 שמקיים יחסי מין עם אישה מבוגרת ממנו), ובני 27-28 יחד עם בנות 18 זה לא פער גילאים גדול, יש אנשים בני 60-70 שיוצאים עם בני/בנות 20, אז מספיק להתייפייף. הנערות הללו ידעו טוב מאוד מה הן עושות, לזייף תעודת זהות על מנת להיכנס למסיבות של מבוגרים, לצרוך אלכוהול ולקיים יחסי מין עם שחקני כדורגל (אחר כך גם להתגאות הזה מול החברות) זו לא התנהגות שמתקבלת על הדעת, ועצוב שצריך להסביר את זה בכלל.
  21. מכבי תל אביב זה מועדון כדורגל מקצועני ששואף לזכייה בתארים, מקרים כאלו קורים גם באירופה במועדונים הרבה יותר גדולים ממכבי, אבל ברגע שמזכים את השחקן הוא נשאר במועדון ולא נותנים אותו בחינם ליריבה הכי גדולה שלהם. מה נעשה אם מקרה כזה יחזור עוד פעם, נחלק עוד שחקנים טובים בחינם ליריבות שלנו (גם במידה ויהיו זיכויים)? זה תקדים מטומטם, אנחנו צריכים לפעול על פי מה שמכתיב החוק.
  22. זה לא שהם הבחורים הצעירים היחידים שהולכים עם בנות 18 או להיפך.
  23. ממי אתה חושב שהוא צריך לבקש סליחה? מהבנות או מהמועדון? אם מהמועדון, אז לדעתי גם אצילי וגם מיכה היו מתנצלים בפני המועדון אם הם היו נשארים בקבוצה, אבל לפי מה שאני זוכר גולדהאר לא היה מוכן להיפגש איתם. אם מהבנות, אז אין לאצילי או למיכה על מה להתנצל, מדובר בשתי שקרניות שהציגו את עצמן כבגירות על מנת לקיים יחסי מין עם שני כוכבי כדורגל ואז אחר כך להתגאות בזה מול החברות, ואז לשחק את "הקורבן" אחרי שהכל מתפוצץ, לא מדובר באיזה צדיקות תמימות שאין להן מושג מה הן עושות, ובגלל זה גם זיכו את שניהם יחסית מהר, כי גם במשטרה וגם בפקרליטות הבינו שאין כאן כלום, וזה בלי קשר לעובדה שבמקרים כאלו התנצלות = הודאה באשמה ורק יכולה לפגוע בשניהם, בטח כשהחקירה מתנהלת, אבל גם אחרי שהתיק נסגר מחוסר אשמה אין להם על מה להתנצל.
  24. אין פה אחד שלא יסכים איתך שהם צבועים, אבל הם הוכיחו עוד מהמשחק מול סכנין בגביע לפני כמעט 5 שנים שהם אנטי מכבי ככה שאני לא מצפה מהמזדיינים האלה לכלום, אבל אני כן ציפיתי שגולדהאר ישאיר אותם בקבוצה ברגע שיש זיכוי ולא שיגיעו כחיזוק בחינם לקבוצות אחרות.
  25. לא מגיע לבנות האלו שום בקשת סליחה מהרגע שהציגו את עצמן כבגירות, אל תנסה להפוך אותן לצדיקות.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.