Jump to content

ג'ורדימאייסטר

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

Everything posted by ג'ורדימאייסטר

  1. זה לא אותו דבר כמו שאתה הולך נגד בנאדם אישית.. מבחינת הפועל, ההנהלה האוהדים שלה וכו' זה מובן מאליו שתקניט אותם הם כבר רגילים לזה.. אבל כשזה נגד אדם בודד, כולם רוצים להתגייס לעזור לו.. אבל עזוב זה לא העניין.. אני חושב שיותר יעצבן אותו אם לא ניתן לו יחס כי אין לו יותר מדי מטרות בחיים חוץ מלנסות להרוס לנו.. וברגע שלא נספור אותו הוא יאבד כל מוטיבציה שיש לו לשחק כדורגל.. כי רק בשבילנו הוא משחק..
  2. אני אמרתי את דעתי.. תעשה מה שאתה רוצה.. תרצה או לא.. השנאה כלפיו מגיעה לו או לא היא הדלק שמניע אותו כל פעם מחדש לתת נגדנו 200% ולהתסיס את כולם עלינו.. אתה רוצה תכיר בעובדות אתה לא רוצה אל תכיר בעובדות וזהו.. אני סיימתי לתת יחס מיוחד לאבוקסיס.. זה רק פוגע במועדון בסופו של דבר ולא נותן דבר
  3. לדעתי צריך להפסיק להעניק לו תשומת לב... אפילו לא מגיעה לו תשומת לב שלילית.. אין לו מה לעשות בלעדינו הוא יחפש מועדון אחר להתלבש עליו. כזה הוא... ניתן לנתניה לדבר במגרש נגדו בגמר
  4. שטויות.. חבל שלבני יהודה אבל ממש לא נורא.. יאללה לפחות אפשר עכשיו לשתף צעירים בראש שקט.. כולנו עם נתניה בגמר! עוד לא נגמרו החגיגות העונה!
  5. סבוריט יהיה הלקח מפריצה.. שהבאנו את פריצה בסוף הקריירה ולא נהננו ממנו מספיק.. את סבוריט צריכים להחתים ל-4 עונות.. לפחות 3 מהן הוא ימשיך להיות המגן השמאלי הכי תותח בארץ... יש פה חיבור סטייל קרלוס גארסיה וראדה פריצה... חולה עליו
  6. קארצב במקום סורו.. לא צריך אותו ולא צריך עסקאות עם בני יהודה.. הילד ענק! סגל לעונה הבאה בעזרת השם בבלומפילד הבנוי: שוערים: טננבאום, פרץ, כץ מגנים: דסה, קנדיל, סבוריט, דוידזאדה בלמים: אמאדור, זר נוסף, ייני, פיבן, טיבי קשרים אחוריים ואמצע: פרץ, גלזר, קארצב, ברסקי, אופציות נוספות למקרה הצורך: אליאל פרץ וגולסה קשרים התקפיים: מיכה, ניקוליץ', ריקן קיצוניים: אצילי, עטר, אפואדו, כהן, אלמוג חלוצים: זר, שכטר, שוינפלד. סה''כ 6 זרים והרכב בן זונה לכל הדעות ללא תלות באף קבוצה מציר הרשע..
  7. האמת שכן כשאני חושב על זה.. ועוד להביא להם כמה שחקנים? עדיף לשלם להם כסף וזהו אבל תאחלס אני בעד לא לעשות איתם שום עסקה.. יש לנו מספיק תוצרת
  8. אתה צודק.. אבל אי אפשר שלא לרצות להעיף את אבי לוזון מהליגה הזאת.. יאללה שיפרוש מכדורגל כבר עשה מספיק נזק ורוצה לעשות עוד.. באמת שיהיה צדק אם פתח תקווה תרד..
  9. אם כן אני סומך על איביץ'.. מה גם שלהביא רכש מוקדם ולהגיע לקיץ עם סגל מלא יכול להיות הכי טוב שאפשר עבורנו, ובנוסף צריכים דם חדש להוריד עומס מפרץ וגלזר,גולסה לקח חצי עונה על עצמו..
  10. מה אתם רציניים כאילו? ברור שמכבי פתח תקווה... שירדו אמן
  11. איכס עד עכשיו אני מקיא.. לוחץ יד להנהלת מכבי כשמקבל שחקנים ואחר כך מקלל את אותה הנהלה בפאב.. אני כל כך אשמח כשנתניה תתפור להם שלישיה בגמר..
  12. אני תמיד אמרתי שאני בעד שני בלמים זרים ובכלל הגנה זרה.. בהתקפה יש ברגליים הישראליות מספיק כישרון, אבל הגנה חסרה בשוק. בכל אופן סומך על איביץ'.. מה שיחליט בסוף כנראה יהיה הכי טוב עבור המועדון.
  13. מאמן טוב בנאדם בעייתי.. לוקח את כל הטינה שיש לו כלפיי מכבי מימיו כשחקן ומקרין אותה לכל השחקנים במועדונים אותם הוא מאמן, גורם להסתה ובסוף זה ייגמר לא טוב... כשאימן בסכנין כמעט זה הסתיים בלינץ' על שחקני מכבי, ועכשיו כשהוא בבני יהודה הקהלים שלנו אולי בשפל הכי גדול בתולדותיהם, מאמן טוב אבל חייב להפסיק לאמן, גורם לאלימות ולשנאה... מקווה שנתניה תיקח להם את הגביע. זה לא מגיע לבני יהודה ובטח שלא למאמן האלים והמסית הזה.. זה נראה כאילו אין לו מטרות חיוביות בקריירה והמטרה היחידה שלו היא לעצבן את אוהדי מכבי וההנהלה.. ובזה הוא מצליח אבל זה לא לגיטימי ולא ספורטיבי בכלל.. מקווה ליום שהוא יתחיל כבר להתעסק רק בעצמו כי זה נראה פשוט אידיוטי כבר ולא עושה לו שם טוב..
  14. שמועות על כך שלא מרוצים מזהבי בגוואנגנזו.. בדיוק בזמן לליגת האלופות, בלומפילד ואיביץ'... יאללה אבאל'ה תחזור עשית את שלך..
  15. האנשים שמנהלים את הליגה פשוט מגעילים... רק לוקחים אותנו אחורה.. קודם כל שיטת הפלייאוף המעפנה הזאת שהרסה את הציפיה למשחקים גדולים וחרשה לנו את החיים. כל עונה משחקים 700 פעם נגד חיפה, באר שבע, בני יהודה כולל ליגה וגביעים להקיא כבר... ומי בכלל עושה פלייאוף בליגות המתקדמות בעולם? ועכשיו להגביל שכר? כי אתם לא מסוגלים לתת משכורות גדולות לשחקנים שלכם? ואז מה? גולדהאר יעזוב כי שמים לו רגליים בכל מחיר וזה יהיה הסוף של הליגה הזאת לגמרי.. הוא קידם את מכבי ודרכה את כל הכדורגל בארץ.. ואז באים בעלי האינטרסים ואומרים לא לא לא.. חלאס.. 7 שנים שאתם שולטים בכדורגל.. תנו גם לנו סיכוי, במקום ללמוד מכם ולעלות לרמה שלכם.. בוא נוריד אתכם שתהיו איתנו בזבל... בקיצר מאמין ומקווה שהמהלך הזה לא ייצא לפועל וששינו זוארץ ומורן מאירי יצליחו לקטוע את השורש המסריח הזה.. להקיא
  16. מסכים איתך לגמרי.. המסלול הזה נועד להגדיל את הסיכויים לא לאבד שחקנים שהשקענו בהם. כי לכולם יש את היכולות והכישרון. פשוט חלקם יפרצו מוקדם וחלקם מאוחר יותר.. לכן הדרך הזו טובה באופן כללי כשלא יודעים מתי שחקן חם. אבל אם יש כישרון שכבר פורץ ובוגר בגיל 16-17-18? למה לא? להיפך, זה נותן עוד יותר מוטיבציה לצעירי מכבי.. כי הם רואים שלא חייב לעבור את כל תהליל ההשאלות אם אתה מספיק טוב. זה מדרבן אותם.. זה יוצר תחרותיות וזה שומר אותם חדים ומרוכזים..הם רואים איך החבר שלהם דילג ישר לבוגרת והם רוצים להיות כמוהו אז הם משקיעים פי 2 כי הם רןאים שיש למה
  17. אחלה בלם. להשאיר, עוד ישתפר..
  18. הייתי משאיל אותו לנתניה או הפועל חיפה, שתי בעלות ברית יחסית נורמליות שגם יכולות לעזור לנו במאבקים נגד האויבות המושבעות וגם יחסית מכבדות אותנו, והוא יכול בכיף לפתוח שם..
  19. אל תדאגו עוד עונה-שתיים נשבור שיאי מכירות של שחקנים... המפעל רק התחיל לייצר העונה, הפירות יגיעו תכף, הפייר פליי יהיה מאחורינו ונוכל לרכוש כמעט כל שחקן שנרצה בלי למצמץ.. תתאפקו עוד קצת..
  20. בלטסקה מתחיל לפרוץ, כמובן שהוא לא מגרד כרגע את סבוריט אבל יכול להיות אחלה ברוטציה, אם כי חבל שסתם ישב אצלנו על הספסל.. שיעשה עוד עונה, אבל במועדון אחר.. לקבוצות שאבוקסיס מאמן לא מגיע שחקן אחד שלנו, גם בגדול לאברמוב שעושה עסקים עם מכבי ובסוף הולך ושר הגיע הזמן לזיין את מכבי, אז באמת שילך להזדיין ולא יקבל מאיתנו שחקנים יותר.. הייתי נותן את בלטסקה לנתניה לעזור להם באירופה, קארצב תותח ואם אחד הקשרים שלנו נמכר בקיץ הייתי מביא אותו הוא כבר מוכן, אליאל פרץ צריך עוד איזה עונה להתבשל אבל זה מתחיל להיראות טוב אפילו טוב מאוד.. אור דסה עדיין לא מוכן לדעתי, גרצ'קין גם לא מתאים כרגע, חוזז ויחזקאל צריכים לסדר את הברגים שלהם בראש, זה ייקח קצת זמן, עד שהם יגיעו למאמן שיחליט לטפח אותם ולתת להם ביטחון, אלמוג חייב להמשיך להיות מושאל.. וזהו, צריכים להשאיל עוד שחקנים מבית''ר רמלה לעוד קבוצות בליגת העל..
  21. אני חייב לצטט את שלמה שרף: ''איזה פנדל? איזה פנדל? איזה פנדל? איזה פנדל? איזה פנדל?... איזה פנדל? לא נוג...(נחנק מבמבה) הוא ררר(מקבל שבץ קל)... נוגע צ'הוא עם הכדור בעוצמה לכיוון צ'ני.'' פרשן מקצועי ביותר
  22. שונאים אותנו כי אנחנו טובים... אז אני מעדיף שימשיכו לשנוא אותנו.. אם נשלוט בכדורגל בארץ בשנים הבאות אני אשמח שימשיכו לשנוא אותנו. מה שקרה עם הואר לא היה צריך לקרות ולא צריך לקרות יותר.. צריכים להכניס חוק שלכל קבוצה יש פעם אחת במשחק זכות לבקש מהשופט לעצור את המשחק ולבקש לבדוק בואר וככה לא להשאיר את השיקול דעת בידי מושחטים שיושבים למעלה.. אבל אם נתעלם רגע ממה שקרה, היינו צריכים לבוא למשחק הזה בגישה יותר רצינית. איביץ' היה צריך אולי לעלות בהרכב טיפה שונה ולעשות חילופים אחרים.. אבל כל זה לא משנה כרגע את העובדה שהפסדנו. 30 ומשהו משחקים ללא הפסד זה נחמד ויפה.. היה ברור שזה לא יחזיק לנצח.. אם לא היום כנראה מתישהו בפלייאוף בעקבות ירידת המתח. ושיאים כאלו או אחרים זה הכל טוב ויפה אבל העיקר זה בסופו של דבר לקחת תארים, ובעיקר את האליפות.. בקיצור מחכה כבר לבלומפילד ולעונה הבאה ומקווה שאיביץ' יעשה חריש עמוק כי צריך.. חייבים להיות אימתניים הרבה יותר.
  23. אתם חושבים בקטן.. אני חושב, אקדמיה לראיית משחק ומסירות ולהתחיל לחנך כל שחקן נוער במכבי לחשיבה חכמה והזדמנויות מסירה שוברות שיוויון וככה לא נדאג יותר שלא יהיה לנו מיכה לעולם, כי אז כל השחקנים שללנו מבלמים ועד חלוצים יהיו מיכות.. מסכים שזה גם עניין של כישרון ושכל אינדיבידואלי של שחקן, אבל אני באמת מאמין שאפשר ללמד את זה.. ושבעתיד מיכה יהיה אחראי על כל הדבר הזה
  24. מכינים קבוצה שלא היתה כמוה אף פעם בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי+ איביץ'+בלומפילד ופותחים לליגה הזאת את הנשמה בעשור הקרוב עד שיאבדו צלם אנוש.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.