Jump to content

Ambition

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Ambition

  1. מייאש. עד שהתחילו משהו טוב מלמטה עם המינוי של יילה חוס, המאפיה ההתאחדותית היתה חייבת למצוא דרך להרוס את זה. העבודה שאופיר חיים עושה היא מדהימה, לא משנה אם הנבחרת מנצחת או מפסידה, הכדורגל תחתיו הוא אירופי לכל דבר. גיא לוזון זה האנטיזתה שלו בהכל. בתירוצים, בבחירת שחקנים אפורים, בכדורגל של רגשי נחיתות, בכדורגל מתגונן ולא יוזם. איזה אצבע בעין לאוהדים הישראלים זה למנות אנטי כדורגל מגעיל כזה למאמן של הדור המוכשר הזה.
  2. יש החלטות לא טובות שעוד ניתן איכשהו לדון עליהם, כשאתה טועה ב80 אחוז אבל יש 20 אחוז הצדקה להן. ההחלטה לא לפתוח עם גלוך היא החלטה של 0% היגיון. הבן אדם כיכב השנה בליגת האלופות, אולי השחקן הכי טוב בזלצבורג, בכושר משחק מעולה, רגיל לעצימות ומהירות משחק שאף אחד אחר בסגל לא רגיל אליה. צריך להיות שונא כדורגל של ממש בשביל שיהיה לך שחקן כזה ועדיין לוותר עליו.
  3. תשנה את ההחלטה ומהר, חזן יא ליצן. מה אתה פותח עם אוסקר על הספסל?!!!!!! עם כל הכבוד לגבי, הוא יכול לצחצח לו את הנעליים.
  4. עופו הביתה יא חבורת חדלי אישים. חסרי כבוד עצמי מינימלי. רק מניעים אחורה ואחורה כשאנחנו צריכים גול. ובסוף סופגים. עופו.
  5. איזה משחק מביש. אולימפיאקוס לא כאלה גדולים. לא הגענו למשחק הזה בכלל. הכנה למשחק בלתי נתפסת בחולשתה.
  6. איזה ראש כרוב הדוידה הזה לפעמים. תן פס עומק פשוט. מה אתה מגביה ליציע.
  7. השער הכי חשוב של העונה. יאללה לחזור, לתת עוד.
  8. קל עושה את זה. כישרון צעיר מהסוג שגורם לקהל לקום מהכיסא כשנוגע בכדור.
  9. הכנה מושלמת. הקבוצה שיחקה יפה ונראיתה מאומנת בכל שלבי המשחק. בלי התמזמזויות מיותרות, כדורגל בנגיעה, שחקנים עושים תנועה. חיפויים טובים. יש גבול עם החומר הקיים עד כמה אפשר להציג כדורגל ברמה ממש גבוהה, אבל הוא הוציא את המקסימום היום.
  10. תוצאה ענקית. מחצית ראשונה מדהימה. במחצית השניה שיחקנו בעיקר על בטוח ועל תוצאה אבל אפשר להבין את זה. שאפו לרובי קין על איך שהכין את הקבוצה.
  11. קארצב ודן ביטון לא נכנסו טוב למשחק. יותר מדי חוסר חדות בפעולות הקטנות.
  12. מחצית מעולה. בכייה לדורות לא לצאת מהמשחק הזה עם ניצחון. אפשר לתת עוד חתיכה במחצית השניה. אולימפיאקוס מאוד לא מאורגנים בהגנה.
  13. ממש רוצה לראות אותו כבר בקבוצה הבוגרת. פוטנציאל גדול.
  14. אני חושב שאנשים עדיין לא הפנימו עד כמה הכוח של רשתות חברתיות היום גדול ומכתיב דברים. אלה חוקי משחק שאנחנו לא מכירים ממלחמות קודמות. אנחנו לא צריכים להילחם ב2 מילירארד מוסלמים כמובן, אבל כן להתקיף נקודתית אנשי מפתח עם מאות אלפי עוקבים שבאופן סיסטמטי משקרים ומסלפים עובדות והנזק המצטבר שלהם עצום כי הוא יוצר שיח אנטי ישראלי שכל הבסיס שלו הוא שקר אחד גדול, וזה בסופו של דבר מאוד מסרס את היכולת שלנו לנצח במלחמות. וזה מסכן יהודים ברחבי העולם. המטרה של מתקפת תביעות כזו היא לייצר שיח ברשתות שיהיה מבוסס יותר על עובדות. אין לי ספק שבמקרה כזה הצד שלנו, הצד הדמוקרטי, יהיה יותר עם ידו על העליונה. רשתות חברתיות שאפשר לסלף בהן את האמת 24 שעות ביממה ולהעליל עלילות דם הן כלי שרת מושלם למשטרים אפלים שעבורם רצח ואונס זה "התנגדות". זה יכול לעשות נזק בלתי הפיך למיעוט נרדף כמו היהודים ולמדינה נרדפת כמו ישראל. הייתי שמח שהמדינה תשנה את כל דפוס החשיבה שלה ותבין שהיום הסברה זה נשק קריטי מאוד בקיומה של מדינה עם מציאות מורכבת כמו שלנו. אני לא מרגיש שהמדינה (והצבא) עושה אפילו 5% ממה שצריך לעשות בעניין הזה. עברנו סוג של שואה ב7 באוקטובר ומהרגע הראשון נקודת המוצא של המדינה היתה להתגונן וללכת על ביצים בגלל הגירעון ההסברתי העצום הזה. זה לא יכול להמשיך יותר. בחיים לא ננצח ככה כשבינתיים אנחנו מוקפים צמאי דם ביו"ש, בלבנון, וערביי ישראל שרואים בעצמם פלשתינים שמקבלים יותר ויותר תיאבון מזה שעומד מולם נמר מנייר שנלחם עם ידיים קשורות.
  15. שאלה למבינים פה במשפטים. האם ניתן לתבוע אנשים שמפרסמים מידע שיקרי כלפי מדינת ישראל עבור מאות אלפי ומליוני צופים? אני נתקל במאות פוסטים על בסיס יומי שמסלפים את האמת, משקרים ומאשימים את המדינה בפשעים שאין הוכחה שעשינו. ביטויים כמו "genocide" או ""אפרטהייד" משומשים נגדנו כdefault למרות שברור שאין לזה כל שחר. מפוזר גם המון מידע שיקרי על זה שרצחנו ילדים בלי שזה הוכח שזה אנחנו ולא חמאס (או בכלל בובות), שאנסנו וכו'. מיותר לציין שהנזק המצטבר של עלילות דם כאלה נגד מדינת ישראל ונגד העם היהודי הוא בלתי הפיך. השאלה מה ניתן משפטית לעשות נגד זה. קשה לראות כל כך הרבה האשמות לא מבוססות כאלה על בסיס יומי בלי שהמדינה עושה משהו נגד זה. אלפי פוסטים כאלה כל יום (תראו את כמות החשיפה שזה מקבל, ואלה עוד הפוסטים העדינים יותר נגדנו ולא הכי ניצפים):
  16. מארק לוין נלחם עבורנו חזק במיוחד בימים האחרונים. גם הוא מרגיש שהאמריקאים הגזימו.
  17. זה שהשתמשנו בחוק הזה פעם אחת בלבד מראה מה החוק הזה שווה עם כל הנאצים שיש סביבנו. משהו בחוק הזה צריך לשנות. לא יכול להיות שבמקום להעניש נאצים אנחנו נותנים להם פרס בכך שאנחנו נותנים סיבות לחמאס לחטוף לנו אזרחים כדי לשחרר את המחבלים האלה מתישהו. אגב עוד דבר שהמדינה או גורמים מתוכה חייבים להתחיל לעשות, לא יודע מה הפרוצדורה המשפטית, אבל אנחנו חייבים להתחיל לתבוע עמודי מדיה, אושיות ברשתות החברתיות ואנשים מפורסמים שמפיצים עלינו שקרים. לא יכול להיות שאנשים עם מאות אלפי ומליוני עוקבים מעוותים את המציאות, מפיצים נגדנו עלילות דם, ומחלישים מאוד את החלון הדיפלומטי שלנו להגן על עצמנו לא יישאו בתוצאות של המעשים שלהם. יש לזה השפעה עצומה על דעת הקהל והעוצמה שאנחנו יכולים להפעיל בזמן מלחמות, שלא לדבר על השנאה כלפי יהודים שזה יוצר. אנחנו צריכים להתחיל להילחם משפטית מול גורמים עוינים כאלה. שיזהרו 10 פעם לפני שהם חושבים לשקר.
  18. על אותו עיקרון של עונש מוות לנאצים ועוזריהם. בשביל זה קודם צריך לייצר חוק. האפשרות השנייה והמועדפת עליי היא להתייעץ עם המוסד על דרכים יותר יצירתיות ו"הומניות".
  19. "ישראל חייבת לשנות גישה. להציב אולטימטום לחמאס. אם אתם לא משחררים את כל החטופים תוך טווח זמן קצר, להוציא להורג את כל ראשי חמאס בכלא בישראל. וכן, זה כולל גם את אבא שלי" חבל שלמנהיגים האפסים הרופסים שלנו אין 5% מהביצים שיש למוסאב חסן יוסוף. במשך כל ההרצאות שלו הוא לא מפסיק לציין כמה הוא אוהב את אבא שלו למרות שהוא מתנגד בכל צורה אפשרית למעשים שלו (אהבת בן לאבא). כשהוא אומר משפט כזה, זה מראה עד כמה הוא רותח על הרפיסות שלנו ומנסה להעיר אותנו. ולא, אני לא בהכרח חושב שהרעיון שלו הוא נכון, הגישה שרביד ציין בעמוד הקודם יותר קרובה למה שצריך לעשות עם לקיחת שטחים מעזה כעונש. צריך לדבר איתם באיבוד אדמה. זה יותר יזיז להם. יש עדיין זמן להציל את המצב. -להגיד סטופ לעיסקאות עם השטן. מעכשיו אנחנו קובעים את התנאים ואנחנו מוכנים לקחת את הסיכון. - לא עמדתם בדד ליין? לוקחים לכם שטח מהרצועה, ובמקביל מתחילים לשחרר לעולם חלקים של סרטוני הזוועות כדי לתת קונטרה. להכריז שמעכשיו כל מי שפותח עלינו מלחמה בגבול שלנו, מסתכן באיבוד שטח שישמש כחוצץ ביטחוני רחב. אנחנו במלחמה על הקיום שלנו, ומי שעוד לא הבין את זה, שיעשה חישוב לבד מה יקרה אם אחרי השואה שעברנו ב7 באוקטובר לא נשדר מסר של ניצחון חזק, ברור ומרתיע. זה יתן לאיראן, לחיזבאללה, לסוריה, לערביי יו"ש ולערביי ישראל מסר שאנחנו צאן לטרף ויזמין אותם להתאגד עלינו.
  20. משרד המשפטים מפרסם לציבור את שמות 300 המחבלים שצפויים להשתחרר בעסקה. https://www.gov.il/he/Departments/DynamicCollectors/is-db?skip=0 אעתיק לכאן כמה מהעבירות החמורות שחלקיהם יושבים עליהן: אבאאהים אחמד בדר זמאערה (גיל 18) : זריקת פצצה+ ייצור חומרי נפץ אבאן איאד מוחמד סעיד חמאד (גיל 17) : משת"פ עם גורם עוין. אבראהים סולטאן אבראהים זמר (גיל 16): ניסיון לרצח אבראהים סמיר אבראהים צבאח (גיל 16): זריקת פצצה אבראהים עווד מוחמד עביאת (גיל 17) : ניסיון לרצח+ נשיאת וייצור סכינים. אדם מחמוד מחמד אבו חאמד (גיל 16): תמיכה בטרור+ חבלה גופנית חמורה+ הצתה+נשק/תחמושת/חומרי נפץ אדם עבודה חסן גית (גיל 14): פעילות חבלנית עוינת, +תקיפת שוטר בנסיבות חמורות+ הצתה על רקע לאומני+ נשק/תחמושת/חומרי נפץ אזהאר תאאר בכר עסאף (גיל 25): ניסיון לרצח+תמיכה בטרור+ נשיאה וייצור סכינים+עבירות ביטחון מדינה חמד אימן עבד אלחמיד עוואד (גיל 18): זריקת פצצה+עבירות אמל"ח, נשק/תחמושת/חומרי נפץ אחמד וליד מוחמד חשאן (גיל 17): זריקת פצצה+ מגע עם אירגון עוין אחמד זיאד צאלח נמר (גיל 18) : פעילות חבלנית עוינת אחמד יאסר מוצטפא אבו אלהיג'א (גיל 18): ירי לעבר אנשים+עבירת נשק/תחמושת/חומרי נפץ+ייצור חומר נפץ+עבירות אמל"ח אחמד מוחמד אחמד מרזוק (גיל 18): תמיכה בטרור+ייצור חומר נפץ+אחזקת נשק+הצתה אחמד מוחמד נאיף אלחואמדה (גיל 17): שירות לאירגון לא חוקי+זריקת פצצה+ירי לעבר אנשים+קשר לגרימת מוות בכוונה+מגע עם אירגון עוין+עבירות אמל"ח. אחמד מחמוד וגיה נגמה (גיל 16): ניסיון לרצח (פעולת איבה) אחמד מחמוד עא-ראוף רימאוי (גיל 18): ירי לעבר אנשים+עבירות אמל"ח. אחמד נוואף נייאז סלאיימה (גיל 14): חבלה גופנית חמורה+ פעילות חבלנית עוינת אחמד נעמאן אחמד אבו נעים (גיל 17): זריקת פצצה אחמד עבד אלראוף אחמד חאמד (גיל 18): מגע עם אירגון עוין+שירות לאירגון לא חוקי אחמד עטיה אחמיד אלעדיני (גיל 18): תמיכה בטרור+חבלה גופנית חמורה באסל עאיד גמיל עבידייה (גיל17): ניסיון לרצח (פעולת איבה)+תמיכה בטרור ולאא חאלד פוזי טנגי (גיל 26): ניסיון לרצח+מגע עם אירגון עוין+עבירות אמל"ח חאלד אבו עסב (גיל 18): פעילות חבלנית עוינת חנאן צאלח עבדאללה ברגותי (גיל 59): עבירה על ביטחון המדינה יוסף גמעה מחמוד סגדיה (גיל 18): עברות אמל"ח, זריקת פצצה יזן אימן עבד אלגני בני גאבר (גיל 18): קשר לגרימת מוות בכוונה יזן שאדי מוסא עביאת (גיל 18): ניסיון לרצח- פעולות איבה כרם גאלב נצרי אלהרימי (גיל 18): קשר לגרימת מוות בכוונה התעייפתי בעמוד 6 מתוך 15. בכל מקרה הכיוון פה ברור. אנחנו משחררים פה ערימות של יחיא סינווארים נוספים בפוטנציאל שהתיאבון שלהם רק ייגבר. זה הפרס שהמנהיגים הדגולים שלנו נותנים לשואת 7 באוקטובר. במקום להכפיל כוחות, במקום להתאבד עוד יותר על השבת חטופים על ידי פעולות יצירתיות מחוץ לקופסא כשהמסר הוא שחיילים "יתאבדו" עבור השבת החטופים (זה חלום של רוב הלוחמים, להציל במו ידיהם חטופים שלנו) במקביל להשמדה טוטאלית של החמאס ושל כל פלשתיני נא*צי שמשתף איתם פעולה ומסרב להישמע להוראות צה"ל, במקום לשדר מסר של עוצמה וניצחון, מעדיפים לתת לנאצים לנהל אותנו.
  21. אם ב6 באוקטובר, יום לפני הטבח, היו מציירים לנו לפרטי פרטים תסריט שבו הנאצים עשו את מה שעשו, ואז אחרי חודש וחצי היינו מסכמים עם אותם נאצים, אחרי שעשו כל מה שעשו, על עיסקה שבה הם מחזירים לנו רק 20% מהחטופים, כשהחמאס, ראשי התמנון שלו וחיזבאללה עדיין עומדים על הרגליים, אנשים פה היו שורפים את המדינה רק מלחשוב על תסריט כזה. אז הנה אנחנו היום. אחרי חודש וחצי, מובסים, מקבלים את זה שהחמאס מכתיב פה מה שבא לו אחרי הטבח הגדול בהיסטוריה של המדינה שלנו. לא אשכח ולא אסלח לכל מחבל בחליפה בממשלה (ולאנשי התקשורת) שהסכימו למתווה כזה. שסירס ככה את הצבא כי הוא לא העמיד מערכת הסברה שתתן לו גב דיפלומטי לפעול כמו שצריך. חטופים משחררים צבאית. הם ראויים לצבא שיסכן את חייו ויעשה ה-כ-ל בשביל להציל אותם. בטוח שרוב הלוחמים בשטח מחזיקים בדעה הזו. אם אי אפשר לשחרר את כולם, אז לשחרר כל מי שאפשר. צבאית. לא עושים עיסקאות עם טרוריסטים בשביל היי רגעי שיגרור אחריו השלכות קשות ביותר בהמשך.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.