Jump to content

ChenA

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by ChenA

  1. יש מצב שזו הדלפת הלחצה של יצחקי כדי למנוע פיצוץ של הרגע האחרון של קניקובסקי?
  2. הלוואי שאני טועה, אבל מניח שזו הדלפה על מועמד שכנראה הסיכויים שיגיע לא גבוהים, אבל נחמד לראות שאלה סדרי הגודל שמכוונים אליהם
  3. יש איזשהו דיבור בנוגע לגולסה? מעבר לנבואות הגמר את העונה, יש סיכוי שישחק מול ב"ש? חיפה?
  4. לגבי ההחלמה של פשיץ - לא זוכר איפה שמעתי את זה, אולי במכביבול ואולי בפודקאסט אחר - שהוא היה אחרי חיסון אחד כשנדבק. אם זה נכון, הוא עדיין אמור לחוות את המחלה בצורה קלה יותר ממי שלא התחסן בכלל.
  5. בינתיים מדווחים שאלחמיד מתקרב לב"ש. יש סיכוי שיגיע אלינו בסוף?
  6. לואקידה זה טעים, לוקאידה זה מדהים. אבל רציני, חלוץ שפיץ? יש את אלכס
  7. במשחק הקודם התחלנו עם קו של 4 או של 5 בהגנה? זוכר שמה שדוניס בחר לפתוח איתו לא עבד, ואז מרגע השינוי העניינים התייצבו.
  8. לבנאדם היה ראש נורמלי ואז הוא הוציא אישור להרחבות בנייה
  9. לא. אם לא הייתה פרשת קטינות, מחתים את אצילי קודם בגלל הגיל.
  10. 7 חיסורים. הם עולים עם רחאת לוקום כקשר 50-50 והשף המחייך בשער
  11. הקטע על האימונים והמשחקונים קצת מדאיג. לא חושב שהוא יפוטר אם לא נעלה בחמישי, אבל מצב טוב שזה יהיה הקש שישבור את גב הגמל מבחינת חדר ההלבשה: https://www.one.co.il/Article/20-21/1,1,3,63766/372857.html?ref=hp
  12. יוני לא היה הרבה מאחור בתחילת המהלך. בוידאו רואים איך הוא אפילו לא רץ בחזרה להגנה.
  13. בסופו של דבר, מעבר לחיסרון האיכותי של ג'ראלדש וזאיר (הרננדז איטי ברמות קשות. פחד אלוהים לשים אותו מגן), המשחק ההגנתי של איביץ' הסתמך הרבה על כך ששחקני הקו ההתקפיים יורדים לעשות הגנה. זה היה הטיקט של יוני מול עטר ואח"כ גם הטיקט של שחקנים אחרים מול יוני. אני חושב שגם העובדה שלא היה חלוץ חוד אמיתי עונה שעברה והרבה פעמים היינו רואים את צ'יקו או שכטר עוזרים בהגנה על הקו עזרה בלחלק את העומס הפיזי שכרוך בהשקעה הזו. העונה, יוני מרבה לזייף. אפשר לראות את זה בגול השיוויון למשל. יוני לא חוזר. שניים על סאבוריט גולסה חוזר להגנה לכיוון הקו כדי לנסות לעזור לסאבוריט כמה שניות אח"כ, יוני עדיין לא בפריים, גולסה נצמד לקו. ייני מנסה לכסות קו מסירה. גלזר לבד מול שני שחקנים. ולקינוח, גולסה מגיע לסגירה. סאבוריט לא מצליח לסגור את המגן שלו. גלזר בוחר שלא להמר על שחקן אחד ונעמד בין שני שחקני אשדוד. הכדור מגיע לאזולאי שמבקיע. זה כל כך פשוט, אבל חסרים כאן בדיוק הדברים הקטנים שאיביץ' לא היה מוותר עליהם (ושם לב אליהם גם כשהמהלך לא נגמר בגול) שעשו את ההבדל בין 10 שערי חובה בעונה או ב-8 מחזורים.
  14. https://www.dailysabah.com/sports/football/coronavirus-poses-risk-for-sivasspors-europa-league-campaign-in-qarabag-test יש מצב שגנבו פה שיתוף של שחקנים עם קורונה בגלל שהמשחק היה בטורקיה וככה לא הסתבכו עם הבדיקות לפני הנסיעות?
  15. ומהיר בטירוף. בהחמצה השאיר לבלמים של ויאריאל אבק. מאוד מפתיע לסייז שלו.
  16. עוד בפיקנטריה - השחקן של סיבאספור שפיצץ את המשקוף ב-1-1 במצב הנייח שלהם - מתחיל לחגוג את הכיבוש וקולט תוך כדי הריצה שגמר במשקוף. מעבר לזה, מצטרף לקריאות לנסות שחקנים יותר התקפיים על הקו במערך 3 בלמים. התרומה של דווידזאדה אפסית גם בהגנה. אולי דוניס לא יכול לאלף את יוני במעמדו הנוכחי לרוץ על הקו, אבל לגמרי הייתי מנסה שם את חוזז. הרננדז טעה בגול ובאיבוד נוסף, למרות שאם אני לא טועה, במצב של הסתיים בגול, היה זה פרץ ששם אותו במצב בעייתי. במקום דוניס, הייתי עולה מול חיפה עם קישור של פרץ, גלזר וגולסה. בהגנה שלושה בלמים כששחקן התקפי על קו שמאל. בהתקפה - לשמור את פסיץ' למחצית שנייה.
  17. רק כדי לוודא שלא שכחתי אף אחד במצבת - סאבוריט פסיץ' בלם זר (hopefully) ניקוליץ' גררו ואלו שמות? אז למה לא לפלל לזר שישי? גם כשסופרים את גררו שאפשר להשאיל בכיף וגם את ניקוליץ' הלא פקטור יש מקום. 3 זרים שבאמץ נותנים לך ערך מוסף זה לא מספיק
  18. הצוואר הכי עבה שהיה אצלנו מאז באבין. תקוות גבוהות לכל הנוגע לעוצמות נגיחה. חבל שצנציפר הביא את הדיווח, צוואר כזה יושב בול על האגודל.
  19. האם לקיקי לא נדרשו לבקש אישור כי הוא יושב על המדרגות מחוץ לדלת של הלובי בבניין של יצחקי ומחכה להצעה?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.