Jump to content

SHEVCHENKO

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by SHEVCHENKO

  1. היית שמח לראות את דראפיץ אצלנו. איפה שהוא משתין צומח דשא זול ועם פוטנציאל גדול לעניות דעתי יכול להיות בינגו אדיר.
  2. אני מכיר מישהו שלא רק חשב את זה lol
  3. שוב בואו נסתכל על זה כעסק לכל דבר מיטש משקיע במכבי המון כסף ומשלם קנסות על התפרעות של קבוצת אוהדים שעושה את זה ביודעין ובמכוון. אם יש לכם עסק שמנוהל כיחידת רווח והפסד ולא כמלכ"ר מה הייתם עושים אם זה היה חוזר על עצמו כל פעם מחדש? זו הדרך היחידה להתמודד עם זה אם מסתכלים על זה מהצד של מכבי אין בישראל מקום לפירוטכניקה וזו כבר בעיה אחרת.. הארגון לא ינצח במלחמה הזו ומכבי מוכנה לשלם את מחיר ההחרמה של הארגון הלא ממש גדול הזה (החלל הזה יתמלא סזופו של דבר) וזה יהיה חבל מאוד כי זה אחלה ארגון. אתם חייבים להבין שזו מלחמה אבודה מראש זה הקו שההנהלה הולכת וזה לא ישתנה אלא רק יחריף.
  4. הוא איבד נגד ביתר הכי הרבה כדורים שאני זוכר שחקן כלשהו מאבד במשחק .. מסר ליריב 8 פעמים!!! מקווה שיתעורר מההלם ומהר מאוד כי אנחנו חייבים אותו בכושר.
  5. חשבתם שאולי המאמנים האלו לא רוצים להיות כאן? סלאבישה ובוס הרגיש כאילו הם סובלים כאן.. מקווה שהוא ישאר איתנו אבל אם לא לא יכול לבוא אליו בטענות עבדו עליו בעיניים עם הקבוצה השנה יש לו רק מה להפסיד... כנראה גם הוא מבין שיסיים דו ספרתי מהמקום הראשון.
  6. שוטא רק בתחילת דרכו חייבים לתת לו הזדמנות עד סוף העונה לגבי ראייקו אתה צודק הוא שוער סביר לא כזה שמביא נקודות אבל בהחלט עדיף על חואן פאבלו.
  7. כשאמרתי לכם שהוא נגר וזה שהוא רואה הרכב במכבי זו שערורייה וזה עוד היה אחרי קייראט.. השתגעו כאן הטרול אולי פחות מעודן אבל צודק לרוב בטענותיו.
  8. שמעו אתם לא מבינים שום דבר... תקשיב ואני מקווה שתבין משהו. מיטש מנהל עסק לקירח יש תקציב לרכש ותקציב לשכר כמו בכל מועדון מודרני. התקציב גודל בהתאם לתקציב שהתפנה (שחקן שעזב והתפנה השכר שלו שאפשר לתת לאחרים) או שחקן שנמכר ונכנס כסף לקופה זה מגדיל את הכסף לרכש. לקירח נכנס כסף מהמכירה של האל והוא היה אמור להשתמש בו כדי לבנות את הסגל .. אתה באמת חושב שמיטש היה נותן לו עוד תקציב עם האל היה נשאר ולא היה נכנס כסף לקופה?? התקציב נקבע בפתיחת החלון ונקבע על ידי מיטש בלבד. כאן המנהל וכישורי הסקאוטינג שלו ושל הצוות שלו נכנסים לפעולה ... כאן הכשל של הקירח !!! אין פה עניין של לסמוך או לא לסמוך הוא בתפקיד שלו עושה את המוטל עליו בשנתיים האחרונות הוא נכשל כשלון עצום לטעמי ומיטש הפנים שדברים יכלו להראות הרבה יותר טוב בהתאם למשאבים שנתן לו.
  9. אפשר לספור על כף יד את היוזרים שאפשר לנהל איתם דיון כאן.. אתה קורא לזה לשפוך רעל אני טוען שזו המציאות וכדי באמת לנהל כאן דיון צריך להבין בכלל מה שאני רושם. וכן אני מנהל עסק ענק יש חופש פעולה לעובדים שלי אבל ראבאק אחרי שאני מקום ראשון בארץ המתחרים שלי עוקפים אותי למרות שהמשאבים שלי הרבה יותר גדולים אני צריך להתחיל לדאוג.. מה הם עושים יותר טוב ממני? ומה אני לא עושה מספיק טוב.. אני טוען שמיטש הבין את זה .
  10. רואים שאתה מבין גדול... היחיד שיצא כאן ליצן זה גורדי שקיבל ברקס שוב אחרי שכבר החליט לשחרר את הקציצה. מיטש כבר לא סופר אותו תרצה או לא זו המציאות.
  11. המשתמש הנ"ל הורחק עד ליום ראשון. יש גבול לכמה אפשר לדרדר את הדיונים כאן.
  12. יש כאן מסר וטיפש מי שלא קורא בין השורות... הקירח לא רלוונטי בכלל איבד את זה אצל מיטש. ובצדק שכחתי להוסיף.
  13. זה לא חזירות שלך זה היה כבר צריך לקרות.. במקום שזה יקרה צמחה לך יריבה שמאפילה עליך ועוד תתפתח ועל זה הוא צריך לשלם ומזמן. מנהל אחר היה חוסך למיטש לפחות 30 מיליון שקל ומעמיד קבוצה טובה יותר לדעתי.. אבל אסור למתוח ביקורת על הקירח צריך לחשוב לפני כל מילה שרושמים פה אחרת אתה תהפך לטרול חח... מנהל מקצועי שלא מסוגל לזהות כשרון של נוואקמה או דאבור מפגין יהירות ללא בסיס ומצד שני מחתים פלופים בסיטונאות נחשב כאן לפרה קדושה כי בסך הכל הביא לנו תרבות קצת שונה מהריקבון שהיה כאן שנים. הלוואי וישאר כאן בתור מנהל אבל ללא שום קשר לרכש וסקאוטינג הייתי נותן לילד בן 14 לעשות את זה לפניו אחרי השנתיים האחרונות.
  14. ניסו בהתחלה לא כל כך הצליח להם ונעלם לגמרי.
  15. אז להכניס אותו לפלייליסט שלנו בחזרה .. רק מציע (:
  16. אפשר ללמוד משהו מהיפנים.. לא שמעתי את זה בארץ אף פעם וגם לא באירופה.
  17. מה שאני זוכר לו זה את הניתור נגד פרנקפורט בבית שער שבן בסט לא יבקיע גם אם יעלה על סולם או יקפוץ על טרמפולינה. לשחרר עבור אופציה ראשונה על קלטינס ולהפרד בכבוד.
  18. גם דעות כאלו אתה לא מסוגל לכבד? גם כשטענתי שנפסיד את האליפות הגבת כמו ילד מסכן.. קשה לך לקבל את זה שאני צודק ? בסך הכל רשמתי מה דעתי תהיה החלוקה זו באמת דעתי.
  19. בתור אחד מהשנתון של מונאס אני חייב לציין שאין אף אחד בארץ שלא ידע שהוא כשרון בלתי רגיל כל שחקן ומאמן ששיחק נגדו דיבר עליו כאילו והוא מראדונה.. אני מדבר על גילאי הנוער..כולם ידעו איזה כשרון הוא כולל יורדי
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.