Jump to content

Djorkaeff

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Djorkaeff

  1. על השיפור שמכבי חייבת לראות מהחלק האחורי, צריך להוסיף את דן גלזר שנראה טוב מאוד העונה, אך צריך שהשחקן שלצידו יהיה הרבה יותר דינמי ואחראי. לשמיר היה משחק סביר מול פ"ת והשאלה הגדולה היא האם נראה מכאן גרף שיפור. השחקן הנוסף הוא אבי ריקן. הקשר הוותיק נכנס מול מכבי פ"ת לעשר דקות בלבד ואין ספק שבצוות המקצועי מצטערים שהוא לא נכנס עוד קודם. ריקן נותן הכל על הדשא בכל פעם שהוא נכנס ולפני שני משחקים כל כך משמעותיים מול אלשקרט ומכבי חיפה, תהיו בטוחים שאם יש שחקן שנמצא בטירוף מוחלט בקריית שלום - זה ריקן. אם מישהו אוכל את הראש לשחקנים שהגיע הזמן להתאפס ולהתחיל להיראות טוב, זה ריקן. מכבי ת"א חייבת את המנהיגות שלו ואת האנרגיות שלו, וגם את היכולת שלו לתת שערים משמעותיים. . ריקן: מכבי זה ביזנס, לא דיברו איתי בסיום החוזה הקשר שסיים חוזה במכבי ת"א בראיון ל-ONE: "על הנייר זה נגמר, אבל לא יודע אם באופן סופי". אולי כן ואולי לא,מה שבטוח שצריך לקרוא בין השורות
  2. שינוי אדיר, הכי טובים בארץ מנצל את הנושא לשאול האם תהיה בקרוב אפשרות להעביר תרומות לארגון באשראי? יגדיל את הקופה משמעותית
  3. https://vm.tiktok.com/bp6n5J/ יהיייי הם קראו לנו מכבי !!
  4. זועק לשמיים שחסר לנו חלוץ בלקמן לא קרוב לסטנדרט של מכבי בשנים האחרונות ( זהבי / פריצה / קיארטנסון)
  5. חבורה של גחליליות , עיריית חיפה לא הייתה משקיעה באצטדיון כזה בשביל הקהל של הפועל חיפה , כמו שעיריית תל אביב לא הייתה שמה אגורה על הגדלת האצטדיון ללא מכבי תל אביב , המרוויחה העיקרית היא הפועל שיכולה למכור עכשיו יותר כרטיסים לקהל חוץ , בזכות מכבי תל אביב.
  6. איזה גועל מה שהולך בין חוגג לאלונה אוחנה , שיימן , גורש , חן עזרא (?) , קלטינס , סאבו , איינבינדר
  7. גל אלברמן: במכבי תל אביב התאהבתי בכדורגל הרבה יותר ממה שהייתי מאוהב בו לפני , למדתי שם טקטיקות ושיטות משחק שלא למדתי לא בנבחרת ישראל , לא בספרדית השניה , וגם לא בבונדסליגה
  8. אינפרנו ארגון של קוקסינלים , באו 50 מהשיחים עם בקבוקי זכוכית על 4 שמתוכם 3 בנות (אחי אחד מהם) , ללא שום התגרות
  9. כרגע 1-1 בגביע המדינה מול מכבי פ''ת , מכבי מצליחה להשוות ב10 שחקנים
  10. החלטה הזויה של ספורט 5 לשדר את הפועל נגד רמת השרון , לא מובן
  11. שופט שערורייה , תפיסה בחולצה מטר מחוץ לרחבה שרק פנדל
  12. שנה שעברה בגביע אותה סיטואציה , סולד אווט , פתחו לנו את J ויענקלה החליט להשאיר את שאר הדרומי סגור למרות שאוהדי מכבי יכלו למלא אותו בקלות , לא רואה סיבה שמשהו ישתנה הפעם ויענקלה יפתח לנו את כל הדרומי.
  13. בן שרמוטה מילא לא ראית את הפנדל על מה צהוב? השופט הכי חלש בארץ
  14. זכור לי כשקפילוטו כבש נגדנו במדי עכו והשתולל בחגיגות רצו להרוג אותו כאן. אגב , בוזגלו אמנם לא חגג בגול שלו אבל חגג ב2-1 של אינברום.
  15. קטן לבן דור:אל תשמור על אנשים , אם אתה לא מסוגל להעביר ביקורת על שחקנים אל תהיה כאן , שב בשקט! אל תהיה כאן! בן דור:יאניב תרגיע אל תהיה כאן אתה קטן:אתה אל תהיה כאן! אחרי 10 דקות קטן על אזולאי: זה קפטן?! ועוד לובש את החולצה מספר 10 שהיא חולצה קדושה?
  16. אני כרגע בליון , עצרתי הכל כדי לשמוע רדיו חיפה
  17. ברגע שהשחקן נזהר צריך לבוא לקראתו ופה הוא נזהר מהכדור , העוזר הטעה את ליאני ואין טעם לקרן כי ליאני שרק לפני שהכדור יצא כדור שופט.
  18. לא מבין את הצורך לתת כאן במה לייצורים מהפייסבוק , מה השלב הבא צילומי מסך של טוקבקים מONE ? פייסבוק זה לא מדד , יכולת למצוא שם גם תגובות נגד זהבי כשהיה בשיאו.
  19. ראיקו דסה , ייני , ז'איר , סאבוריט מיכה , גולאסה , גלזר , אצילי , עטר שכטר
  20. לחץ תקשורתי ואובר ביקורת 24/7 שמרעילה את האוהדים ושמה לשחקנים משקולות על הרגליים , זה הדבר האחרון שאנחנו צריכים , מכבי חיפה לא רואה את הנזק שזה גורם למועדון ושולחת אנשי צוות ושחקנים לראיונות , שלא ייגמר לעולם.
  21. אוהדי מכבי חיפה חבורה של הזויים , חלק מהם טוענים שכשאלירן נכנס כמחליף הקהל שלנו שיתף פעולה עם הקהל שלהם בשירת "אלירן שודד זקנות" במטרה להקניט אותו ושהם לא האמינו למשמע אוזניהם מהיציעים , תיאוריית הקונספירציה תפסה תאוצה בחגיגות של עטר כאשר נטען שהוא רץ עצבני לקהל שלנו וסימן לנו "לא שומע אתכם" כדי להחזיר לנו על הקללות
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.