Jump to content

GoldenAxe

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by GoldenAxe

  1. השאלה שאתה באמת צריך לשאול היא איך העונה הייתה נראית אם היינו משחקים בבית?
  2. הייתי מציב את מלאדה במקום תורג׳מן בתור חלוץ. תורג׳מן בכושר נוראי.
  3. זה היה עניין חד פעמי בגלל הפגרת מונדיאל שהייתה הפעם באמצע העונה. זה באמת משהו נדיר, ברור שעדיין צריך להיות טוב כדי לנצל את זה כמו שצריך, בפועל אני לא רואה קבוצה ישראלית בלי מנוחה כפוייה כזו צולחים עומס של ליגת אלופות וזוכים באליפות.
  4. אני גם לא מבין איך מתעלמים מזה שהמהלך התחיל מקרן שלא הייתה, זה לא גם משהו שהוואר היה אמור לבדוק?
  5. אם נחמיאס היה עולה היום, נראה לכם היה יותר טוב? סבוריט כבר תקופה ארוכה לא לרמה (שנתיים בערך), ובנוהל אשמים מי שהשאירו אותו בלי להביא מחליפים ראויים. נתן הרבה למועדון ונקווה שיזכר לטובה עם פרידה בסוף השנה.
  6. המהלך היה מקרן שהם קיבלו בגלל טעות שיפוט, נכון? בנוסף לזה שהיה נבדל ברור. בכל אופן, קבוצה אלופה, לוקחת כאלה משחקים גם שהשופט מכור. אם איכשהו ניקח את זה, זה באמת טופ קבוצות חלשות שלקחו אליפות (גם אם חיפה יקחו המשפט הזה נכון).
  7. כמה משחקים שיחק שלמה לפני שנפצע? זה הגיוני להחזיר אותו למשחק כזה, קצת לא מסתדר לי…
  8. זה איסור קהל חוץ רק לקבוצות עם מעל 5000 מנויים או משהו כזה, בקיצור זה חוק שבמכוון בה לפגוע בקבוצות הגדולות. איך שחר אישר כזה דבר?
  9. אז המשחק יהיה ללא קהל בכלל לפי פיקוד העורף?
  10. נסיבות מחמירות, זה לא אוטומטי הורדת נקודות לשתי הקבוצות או רק לקבוצה המארחת מורידים כפול?
  11. מה שמוזר פה שלמרות כל הליקויים האלה, בליגה ביחד עם הקופים והגמלים, יש לך את ההגנה הטובה ביותר. נקווה שהאנשים במכבי שאחראים על הנושא לא “יסתנוורו״ מהסטטיסטיקה הזו.
  12. כן כל החרא צף, שנים של מרמור. לא הייתי מתייחס יותר מדי, עוד קוף אפס.
  13. סוף כל סוף עושים משחק על תוצאה, גם זה חשוב. מילסון היה קצת לחוץ היום במשחק העונה הראשון שלו. אבל הכי חשוב, מה עם יוריס?
  14. אז כמה נקודות יורידו לנו על זריקת אבוקות בנסיבות מחמירות?
  15. פאניקה: לבעוט את הכדור למילסון ולקוות לטוב. איך הגענו למצב הזה שבעשר הפרש יש חוסר אמון כה גדול בקבוצה, כבר מעל 30 שנה אני אוהד של מכבי וקשה לי לזכור כזאת תחושה לפני משחק שאליו אתה לכאורה מגיע כדומיננטי.
  16. אם דניאל פרץ לא חוזר שנה הבאה, רצוי וכדי לקנות שוער בארץ בסכום סביר, לא חסרים לטעמי שוערים טובים ממשפתי, שצריך להיות שוער שני במקסימום.
  17. טננבאום והחברים שלו להגנה נחמיאס ובלטסקה וואו, היה קשה לצפיה היום; פשוט לתת משחק מתנה, חבורה לא מקצועית יש מאחור, כולל מי שמרכיב אותם שם!
  18. לא נחזור מזה, יותר מדי שחקנים הגיעו למשחק הזה בהליכה, כה מעצבן!
  19. אף פעם לא הבנתי את זה, למה שחקנים מחליפים שמקבלים הזדמנות נראים כל כך עייפים.
  20. ההגנה שוב מזכירה את האין הגנה שמוסרת לשחקני יריב, ולמרות זאת היו כל כך הרבה מצבים שמסירה סבירה הייתה גומרת את המשחק, חבל על החוסר ריכוז.
  21. דרך אגב, לא יודע אם שמת לב, בטבלה של ליגת העל שמוצגת בגוגל, רק ליחידי סגולה כתוב Maccabi ולשאר הקבוצות הרלוונטיות כתוב “.M”, מעניין אם יש פה ״טעות מכוונת״, לפחות אין בעיית לוגו.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.