Jump to content

Whiter

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

Everything posted by Whiter

  1. 433, אלמוג במקום פיבן לכנף שמאל, יוני לכנף ימין.
  2. טב"ח בנוי אך ורק על מהירות. כל תכונה אחרת שלו לא שונה מכל שחקן ממוצע בארץ. גם הדריבל שלו זה נטו מהירות - זורק את הכדור קדימה ועוקף. אם, וזו שאלה גדולה, הוא יכול לרוץ כמו פעם, יש לו מה לתרום לנו. בהנחה כמובן שמגיע בחוזה נורמלי ובהבנה שהוא לא כוכב.
  3. היחיד שנותן עבודה על בסיס קבוע בהתקפה. גם אם לא מדויק, אין לנו תחליף לפעלתנות ולכוח מתפרץ שלו כרגע.
  4. הוא לא כזה טוב.. בעיקר רגל שמאל טובה וזהו. אפס תרומה למשחק השוטף. במצב סגל תקין הוא נלחם על מקומו בסגל כרגע, בטח לא שחקן מוביל. אפשר לנסות אותו באמצע, כי סיומת יש לו, ובקו אין לו את המהירות הדרושה (לפחות ב433).
  5. זה שהוא נהיה שחקן מוביל אצלנו מעיד על הירידה ברמת המשחק. שחקן טוב למצבים נייחים/רגל טובה, במשחק השוטף עדיין אין לו את זה. במצב תקין הוא אמור להיות שחקן סגל מועיל, לא באנקר בהרכב (נקווה שאצילי יחזור מהר).
  6. ריקן צריך להיות מורכב לספסל (במיוחד כש/אם גולסה/ניקוליץ יחזרו) ברסקי כ"כ גרוע באימונים שלא מגיע לו צאנס? כבר היו משחקים שהשילוב שלו עם גלזר היה לא רע.
  7. חייבים רענון בקישור. גלזר-פרץ מיותרים ברוב המשחקים (אפקטיבי בעיקר במשחקי חוץ נגד הגדולות), מספיק אחד מהם ולידם קשר יותר יצירתי. 0 יצירתיות בסגל חוץ ממיכה, אין גם דריבליסט שישבור קווי הגנה עם הכדור (ולכן המסירות ברובן אחורה).
  8. מצוין (חוץ באמת מנושא ההרחקות), שיעבדו איתו על זה באימונים. כנראה כי הגיע מקבוצות מתגוננות, זה לא שהוא חסר טכניקה. הוא וטיבי שילוב טוב, חלק אחורי מהיר מאוד ויעיל לקו הגנה גבוה נגד מתפרצות.
  9. אותה אקוסטיקה כמו הישן +-, שזה יפה כי יכלו גם להרוס. 11 נראה הרבה יותר עוצמתי. גג מעל 7-8 ו13-2 היה מעיף את האקוסטיקה רמה למעלה, מקווה שיוסיפו בהמשך.
  10. אין בו כלום. לא ברור מה עבר על מי שחשב להחזיר אותו, אבל אין לנו 9 בסגל שמסוגל לתת גול בלי עזרה של אלילת המזל. הוא גורם לי להתגעגע לקבלת ההחלטות של טב"ח החלוץ.. וזה אומר הכל.
  11. אז הוא היה כדורגלן מצוין, היום הוא שחקן עבר במסווה. אל תפתח ציפיות.
  12. אז ברק כן עבר לביתר בסוף? לא הגיע לנו נצחון היום.
  13. חייבים קישור מעובה להחביא את ה(אין)הגנה. לחזור לשיטת פאקו.
  14. עצום ביחס לשחקן ולהימור. אלה סכומים של שחקן ליגה מוכח. אני לא סגור לגבי הפוטנציאל, שכאמור לפי העסקה זה פוטנציאל שמיועד להיות שחקן הרכב מוביל עוד כמה שנים. שינוי באופי כהתחלה יהיה סימן טוב, ילד זין זה סבבה אחרי שיביא קבלות.
  15. ראו כלפי חוץ, לא היה עליו דיבור כמו מרגוליס למשל, ונתנו לו ללכת להפועל די בקלות, אם ככ תפסו ממנו כבר אז היו אמורים להלחם עליו יותר לא? אבל אין ספק שהבחור פיקח, מציע לכל כישרון נוער במכבי לעבור להפועל והוא מקבל חוזה מובטח בבוגרת.
  16. הצעקה ששחקנים הרבה יותר מוכחים, יכולת ומספרים (עזרא, מוגרבי, רוקביצה), לא ניסו בכלל לצרף, ופה זורקים סכום עצום (של שחקן ליגה מוכח - אצילי, וואקמה) על כישרון שלא ברור מה ייצא ממנו אם בכלל. כשהיה במכבי בנוער לא זכור לי שראו אותו כאחד שמתאים להרכב הבוגרת (או אפילו לסגל), ולא ראיתי משהו יוצא דופן בהפועל שיצדיק שינוי מחשבה לגביו, אם כבר רק אופי בעייתי.
  17. בלי ספק. הקטע שהוא גם לא ממש הצליח בהפועל, הוא "כיכב" שם כמו שאלטמן כיכב בהפועל פ"ת.. אם היו משאילים את חוזז לקבוצת תחתית בליגה היינו יודעים.. אז 7 שערים בשנתיים(שלוש?) בליגה בקבוצת תחתית הופך אותך לשחקן מוכח? במה אז הוא שונה מצ'יבוטה? אם ככה עאבד שווה 3 מיליון.. ברור שהוא יכול להיות בינגו, אבל זה לא שונה מכל שחקן נוער מוכשר אחר.. הימור.
  18. לא רק זה, הרי אם היה נשאר היה היום בסטטוס שלהם, וזה לא שהעזיבה להפועל שיפרה אותו כשחקן (עם כל הכבוד לארבעת השערים שלו נגד נמושות הליגה). ילד זין + הפועל זה מגנט בשביל גורדי. היה מחזיר גם את רייכרט אם היה יכול. קשה לי לראות אותו מתפתח לשחקן הרכב במכבי, בוא נתחיל מלראות אותו נותן משחק טוב נגד קבוצה נורמלית, וכמחליף אפשר היה להביא דברים יותר טובים ומוכחים (מוגרבי, עזרא וכו), אבל שיהיה..
  19. עסקה הזויה נוספת של גורדי. לשלם סכום כזה על שחקן נוער.. מילא היה נותן איזו עונת פריצה, כולה הביא כמה משחקים נחמדים לא רלבנטים שנה שעברה, כמו לשים סכום כזה על איזה דור חוגי שקר כלשהו. והרי זה ברור שאם היה נשאר במכבי לא היה רואה סגל והיה גומר בביתר רמלה, אבל מסתבר שמספיק לעבור להפועל, ואפילו לא להצליח בה, כדי לקבל מעמד במכבי. במקום חוזז וכהן אני עושה אותו דבר.
  20. בגדול מסכים, אבל לא בסכומים המדוברים.מי יודע אם בכלל יהיה לו פיק ולא יגמור כמו מרגוליס? כרגע הוא לא יותר מכישרון לא מפוענח, והאופי שלו לא מעודד במיוחד. בכסף הזה קנית את טבח עם כמה עונות ליגה "מוכחות". קודם שייתן עונה טובה מלאה בליגה, לא מדובר בכישרון של פעם בדור.
  21. סה?ודסה מחפש להגביה, לא מצליח בדר"כ. בונה יותר על התנועה והמיקום שלו ברחבה ועל הסיומת, משחק ראש במכבי זה בונוס.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.