Jump to content

מכביסט לעד

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

Everything posted by מכביסט לעד

  1. מסכים איתך שההתנהלות של הממשלה והצבא גרועה. גם בצפון וגם בעזה. אבל לצאת להבעיר את הרחובות אחרי שחמאס מפרסם סרטון שקורא לעשות את זה, זה פשוט הזוי.
  2. חמאס משתמש בטרור פסיכולוגי ומפרסם סרטון של חטוף כדי לעשות פה רעש ובלאגן ולהפעיל עלינו לחץ. מה חלק מטומטם בעם עושה? יוצא לרחובות, מבעיר מדורות ועושה בלאגן. בדיוק כמו שחמאס רוצים. לא יודע אם זה טמטום או עבודה עם החמאס מתוך כוונה, אבל אין לי כוח לעם הזה (ולפני שיבוא המתייפייף, אני לא מדבר על משפחות החטופים).
  3. אני יודע שיהרגו אותי פה, אבל הקבוצה שאין לנקוב בשמה עברה גם את פנרבחצ׳ה בפנדלים ותשחק בחצי הגמר.
  4. גם קבוצה ישראלית שמשחקת בצמפיונס אף פעם לא זוכה באליפות… ראינו כבר שהדברים האלה לא באמת מעידים על משהו, בטח כשמדובר בבכר.
  5. אם חיפה רוצה שחקן לרוב הוא יהיה שם מהסיבה הפשוטה שהם פועלים מהר וברגע שהם מחליטים על שחקן שהם רוצים הם פועלים ישר. אצלנו לרוב זה לוקח זמן ולכן אנחנו מפסידים לא מעט פעמים. עם יוריס סגרנו עוד בינואר אחרי שג׳ק טס להחתים אותו. אותו דבר עם מדמון. עם קאסה לדוגמא נזכרנו אחרי שחיפה כבר הציעו לו. אותו דבר עם שאר השחקנים שרצינו והלכו לשם (את קינדה ברוב טיפשותנו בכלל לא רצינו).
  6. מהירות קיצונית שהייתה גומרת כל מגן בליגה הזאת. דריבל טוב, בעיטה מרחוק מעולה. אם הוא היום בכושר של פעם הוא שחקן הכנף הישראלי הכי טוב אחרי סולומון. ומי ישחק באגף? הוא הכי פחות רע שיש לנו.
  7. אז למה אנחנו נכשלים בזה כבר ארבע שנים? בכלל, מאז שג׳ורדי הגיע פגענו רק בקרלוס ובז׳איר.
  8. אוי ואבוי הלוואי שהוא היה ברמה של בן חיים. בכל מקרה יחסית לרמה בישראל זה טוב. אין הרבה שחקני אגף ישראלים שעולים עליו.
  9. חיפה עתרו למחוזי על הנקודה שהורדה להם. ממליץ להתייחס לפער בטבלה כ6 נקודות ולא 7. המצב מתחיל להיות מדאיג.
  10. לא לא, הייתה גם כתבה בוואן שציינו את זה.
  11. השחקנים בחופש היום. כנראה שקין הבין שלאמן הוא לא יודע, אז לפחות שינוחו.
  12. אני חושב שאתה מגזים. אפשר לנתח כל שחקן הגנה עכשיו ולגלות שלכל אחד מהם היו משחקים שהוא הפסיד במו רגליו. כל ההגנה רעה מאוד העונה. אין שחקן הגנה אחד (כולל המגנים משני הצדדים) שלא נראה רע בלא מעט משחקים. בעולם מושלם ברור שהייתי מנסה להביא שני בלמים זרים חדשים לעונה הבאה. אנחנו במלחמה וכל רגע עוד חזית מאיימת לפרוץ. הסיכוי שנביא שני בלמים זרים טובים מסאבוריט הוא לא גבוה. אם הייתה לנו הנהלה טובה הוא כבר היה ישראלי וכל הדיון הזה לא היה מתקיים.
  13. אני יודע שיהיה לנו קשה להביא שני בלמים זרים ברמה גבוהה. לא בטוח שסאבוריט צריך להישאר, אבל היחס כלפיו די מגעיל. הוא הציל לנו את המשחק נגד חיפה. אם מקום חמישי בספרד רוצה אותו אולי הוא לא כזה גרוע.
  14. בילבאו (מקום חמישי בספרד) רוצים את סאבוריט לעונה הבאה. אבל אין לו מקום פה.
  15. ברור שהיה פגיעות. אנחנו באופן אוטומטי מנסים להסתיר ובסוף זה מתגלה בצורה מביכה. להיכנס באמא של האיראנים בלי אסטרטגיה זה לא חכם, אבל להבליג על מתקפה כזאת זה אפילו יותר לא חכם.
  16. הוא לא משדרג אותנו. היו מאמנים סטייל קראנקה שרק הרסו. קין לא הורס, אבל הוא גם לא עושה דבר בשביל לתקן. אין למידה מטעויות, אין שינויים תוך כדי משחק, אין רעיונות חדשים. הוא לא משדרג אף שחקן ומוציא ממנו יותר. הוא קיבל קבוצה ונותן בדיוק את מה שהיא שווה. שום ערך מוסף כמאמן. האם זה יספיק לאליפות העונה? תלוי בעיקר בחיפה וביכולת אישית של שחקנים שלנו. האם זה יספיק לאליפות בעונה הבאה? סיכוי נמוך עד לא קיים.
  17. האליפות לא תלויה בנו ולא הייתה תלויה בנו בשום שלב. כל עוד חיפה תנצח זה תלוי בה. אנחנו קבוצה זבל ואת החרבון בשני המשחקים הבאים אפשר לראות מקילומטר. רק נזכיר - שלושה משחקים בפלייאוף עד עכשיו. את הראשון והכי קל ניצחנו בדקה 90, בשני חילצנו תיקו בשיניים והיום הפסדנו נגד קבוצה שהסריחה את הדשא. אליפות העונה זה בגדר נס.
  18. התרגלנו לזה שאנחנו מדינה של קוקסינלים, אבל לא יכלו למשוך את זה עוד קצת? סעמק טרנר בלי קהל זה עולם אחר.
  19. אימן גם את נבחרת פולין. יש לו קריירה לא יציבה וזאת הבעיה שלו. בכל מקרה הידע שלו בכדורגל לא מתקרב למה שיש פה. לא רואה סיכוי שיחזור אבל אם כן צריך להיות פה אתמול (מבחינתי הרבה לפני בכר ואפילו לפני איביץ׳).
  20. לרשום סוזה ככה זה לא יפה. אמאלה מה חזרה שלו תעשה לי.
  21. ביטון חייב לפתוח אם ככה. כשאין קהל הוא מתחפש לכוכב.
  22. לדעתי תהיה תגובה קלה שלנו (אולי רק לשטח סוריה) ובזה זה יסתיים. ארה״ב לא תומכת בתקיפה שלנו באיראן ולכן זה לא יקרה. יכול להיות שהמוסד יכין להם הפתעה נוספת בהמשך, אבל בדברים האלה זה לוקח זמן.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.