Jump to content

embenh

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by embenh

  1. מוכר כרטיס לשער 8 מנוי ולא אוכל להגיע
  2. אשמח לעזרה אם מישהו יודע מה אני יכול לעשות עם השגיאה הזו - לא נותן לי להתחבר עם המייל שלי:
  3. יש לי כרטיס אחד לשער 8
  4. יש לי כרטיס אחד לשער 8
  5. מוכר כרטיס לשער 8 תחתון נגד חיפה הערב
  6. מוכר כרטיס לשער 8 תחתון נגד חיפה
  7. מוכר כרטיס לשער 8 למטה
  8. מוכר כרטיס לשער 8 תחתון
  9. הפסדנו את העונה הזו ברמת הניהול עוד לפני שהשחקן הראשון חתם. הולכים לים בינואר. ביזיון.
  10. עזוב, מסכים שהוא גרןע. אבל מה הוא יעשה? מנסה לעשות מה שהוא מסוגל וזה עלוב כי הוא גרוע אבל זה לא בכוונה. מי ששם אותו שם צריך להבין שלישראלים אין שום מקום בניהול כדורגל במכבי.
  11. ניהול משחק חלש ביותר. אני לא חושב שהוא הכתובת הראשונה למצב שלנו, יש פה בעיית ניהול קשה ברמה שגורמים ישראלים נכנסו לניהול מחלקת הכדורגל וזה מתפתח שם כמו ****. חייב לכרות את כל הישראלים שמנהלים משהו בקבוצה להעיף לתמיד ולהביא לפה רק אירופה. ויחד עם זאת, ההרכב הזה אמור לנצח חמש אפס את נס ציונה בכל יום. אז גם איביץ׳ צריך לתת את הדין ולהתחיל להעיז אחרת שיטוס מפה בינואר.
  12. אנחנו פשוט משחקים נגד עצמנו. אין שום אתגר בלתי אפשרי בליגה הזו, אנחנו פשוט לא שם. הניהול בקבוצה הזאת פח אשפה, כל מה שקשור בניהול מחלקת הכדורגל לא צריך להיות בידיים ישראליות. אף תפקיד. התחלנו טוב כשמיץ׳ הגיע ועם השנים השכונה והשרלטנות חזרה אלינו. שם את הביצים שלי שלא ניקח אליפות השנה. לא בגלל חיפה, לא בגלל ב״ש. אך ורק בגללנו. חייב להעיר את מיץ׳ ולבנות פה מחלקת כדורגל אירופאית מקצה לקצה כמו בימי ג׳ורדי ומנספורד. עצוב.
  13. אם איביץ לא משנה שיטה, ומפסיק לבנות הרכב סביב זהבי, שיעוף הביתה יחד עם זהבי. ביזיון.
  14. מה זה אומר להשעות בעלים/יו״ר? מה אתה רוצה שיקרה בפועל? מקסימום יקבל קנס ולא יותר
  15. נראה לך הגיוני שריינה מפסידה לנמושת הליגה הפועל ת״א ומנצחת את חיפה בגלל כדורגל? זה מנטלי, חיפה לא היו שם בראש. וגם מה שקורה לנו זה מנטלי. יש איזה פחד לא ברור אצל איביץ׳ לפעמים. אולי כי הוא רגיל לנצח דרך ההגנה והקלפים שלנו השנה בהגנה זה לא מה שהיה לו אז וזה מוביל אצלו לחוסר ביטחון בקבוצה. אבל אפשר גם להסתכל על התקפה חזקה כהגנה, אם הכדור אצלך ואתה כותש את היריב וכובש בלי הפסקה זה גם סוג של הגנה. אני חושב שהקלפים שיש לנו השנה מתאימים לגישה הזו של לעלות ולדרוס התקפית ולא לגישה של להתיש את היריב דרך הגנה חזקה כי מה לעשות ההגנה שלנו לא להיט השנה ואל תגיד לי שספגנו עד עכשיו רק 3 שערים, כולנו רואים את המשחקים, את הקורות את המשקופים ואת ההצלות של גולים בטוחים של דניאל פרץ. בקדנציה הקודמת שלו כל התקפה של היריב הייתי רגוע, השנה כל פעם שהיריב מתקרב לשליש האחרון זה כבר דפיקות לב ובאמת שיש לנו מזל שיש את פרץ בשער.
  16. אבל זה יותר בגלל עניינים מנטליים ולא כדורגל נטו. אחרי המונדיאל וכשאירופה מאחוריהם זה ייראה אחרת. ולא משנה כמה נקודות פער יהיה עד המונדיאל, זה כבר לא יהיה משהו בלתי הפיך. ההבדל בין חיפה למכבי מעבר לכדורגל נטו - מרגיש שחיפה מגיעה לכל משחק בידיעה שהיא צריכה ויכולה לנצח. מכבי מגיעה למשחקים מסוימים בידיעה שהיא צריכה לנצח אבל לא בטוחה שאפשר, זה מורגש בכל מהלך במשחקים האלה. וזה מגיע מהראש - איביץ׳, שמעלה הרכבים הזויים והססנים במקום לדרוס. משהו עובר עליו מנטלית ומחלחל לכל הקבוצה. שים את בכר במכבי ואת איביץ׳ בחיפה - ואנחנו מפרקים אותם בסמי במקום לקבל 2-0 עם משחק מפוחד. וזה לא שאנחנו צריכים את בכר ולא הייתי מחליף את איביץ׳ בחיים למרות כל העצבים, אבל כן הייתי מנער אותו שייזכר איפה הוא נמצא ושהוא לא מאמן של קבוצה שנלחמת נגד הירידה ושיבין שהוא לא צריך להמציא את עצמו מחדש כאילו הוא זמר רוק בגיל 60 שמנסה לשחזר את תהילת הנעורים, מספיק לנו שיעשה את המובן מאליו גם אם זה צפוי וברור בלי לנסות להתחכם ולצאת פרופסור לכדורגל.
  17. איזה אלטרנטיבות יש לנו בהתקפה למקרה שיובא פצוע וזהבי ממשיך להיראות ככה?
  18. כל איבוד כדור של זהבי הוא עם תנועות ידיים של אבי נמני בסוף הקריירה.. הבעיה שהוא לא מפנים כמה חלש הוא עד עכשיו ועדיין מתנהל כמו כוכב
  19. זהבי צריך איזה משחק אחד להיות מחוץ לסגל להתאפס קצת. לא שווה עשירית ממה שמקבל כרגע.
  20. מי מאמן אותנו ולאדן איביץ׳ או ליטו וידיגאל?
  21. איביץ׳ עם מלא שתן בתוך הראש. זה לא אותו איביץ׳ של פעם. מה הבעיה לשחק עם ההרכב הכי חזק ולהפסיק לעשות שטויות? יש לך את אחת הקבוצות הכי כשרוניות שהיו במכבי. בנתיים יותר מזל משכל. אין לו שום תירוץ, זה סגל שצריך לנצח את סכנין
  22. היי אני רואה רק ערוצים 11-12-13 וערוץ הספורט. לא צריך את כל הזבל שיש בחבילות ערוצים שמציעים בכל מקום. מישהו מצא פה פתרון זול לעניין הזה? תודה
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.