Jump to content

דיברנו עליו יורם

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by דיברנו עליו יורם

  1. שיחקנו חרא אבל היום השיפוט היה מכור, חוץ מהעניין עם הפנדל שברור שיש משהו מסריח, פה כל שריקה של השופט הפוכה, 7 צהובים וב"ש ם 0! יענקלה מכה שנית, מכור.
  2. איזו עונה מתישה וקבוצה עוד יותר מתישה, אין לי כוח יותר אנחנו קבוצה עם סגל בינוני פלוס, עם מאמן חלש מאוד.
  3. הכי מפחיד שהרביעי יקרה אני לא סומך על מכבי השנה, קבוצה שהיא פריכה מנטלית ומקצועית. נקווה שלא ישפיע על המשחק נגד חיפה בשני ושנעשה את העבודה, זה הכי חשוב.
  4. כל הכבוד לרובי על ההחלטה לשבץ אותו היום, מאמן דגול
  5. לא האמנתי במאמן עד עכשיו ואחרי אתמול רק התחדד לי שהוא חרא של מאמן, רוצה להאמין בשחקנים שביום ראשון יבואו עם רעל בעיניים ויעשו הכל כדי להשיג פה ניצחון.
  6. עוד פעם הוכחה לכך שבלי מילסון אנחנו סתם קבוצה, בושה וחרפה קבוצה עם סף שבירה מנטלית מאוד נמוך, נגמר הסיפור ואני חושש שבעקבות ההדחה פה גם יגמר סיפור האליפות במיוחד עם הפציעה של מילסון
  7. נראה מעולה וגבר רצח, חייב להישאר עונה הבאה כבלם רוטציה
  8. מחצית מדהימה באמת, אדירים רק שימשיכו ככה!! יוריס מעל כולם, גאון כדורגל
  9. היה כל כך טוב היום, צריך להמשיך בעמדה הזו עם איך שאבישי נראה.
  10. משחק אדיר שלו, רק שרובי ימשיך לתת לו לפתוח והוא ישתפר
  11. אחלה בלם לרוטציה, במיוחד העובדה שהוא שמאלי תעזור מאוד. שיהיה המון בהצלחה.
  12. ישששש איזה ניצחון חשוב קיקו נראה שחקן שחקן זהבי ביום חלש וטוב שיצא, תורג'מן נכנס מצוין וגם יונתן, שינו את המשחק עידו שחר גם באחלה משחק, הרבה חילוצים באמצע ותנועות מצוינות בין המגן לבלם במערך של אשדוד, ניצל את זה מצוין משחק לא טוב של מכבי עד דקה 70, מאז אשדוד היו גמורים כבר ומכבי ידעו למרבה ההפתעה לסיים את המצבים. יופי מכבי.
  13. אני חושב שכבר רוצים ליצור רצף בלתי הגיוני של שערוריות שיפוט נגדנו, אין הסבר לזה פשוט מכור.
  14. עצם העובדה שידעתי שאין סיכוי בחיים שיאשרו לנו את הגול אומר על הכל היחס של הואר כלפי מכבי. אנחנו משחקים נגד 2 קבוצות כל משחק, הקבוצה היריבה וצוות השיפוט על הדשא ביחד עם הואר. מכבי תמשיך עם הרפיסות ולא להפוך שולחנות ולהבין מה קורה פה כל עונה מחדש.
  15. ביזיון ענק וכמה לא מפתיע, גם הפסילה ההזויה שכמובן לא אחידה עם מה שקרה אצל חיפה, וגם הפנדל שלא נשרק על זהבי. מה שעצוב שמכבי תמשיך ברפיסות ובשתיקה
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.