Jump to content

קובי תל אביב

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by קובי תל אביב

  1. מישהו יודע האם מותר להכניס ליציע מצלמות מקצועיות ולהשתמש בהן? (השימוש הוא לא למטרות רווח, סתם תמונות לכיף)
  2. למי ששאל לגבי היריבה הבאה, ממה שראיתי בכמה מילים: ספרטק טרנבה מסלובקיה, סיימו את הליגה בעונה הקודמת במקום ה 3. יש להם עבר אירופי ובליגה (מתקופת צ'כוסלובקיה) די עשיר כולל הגעה לשלבים מאוחרים של תחרויות אירופיות. יש להם איצטדיון מודרני של 19,000 מקומות. לפי טרנספר מרקט השווי של הקבוצה 8 מיליון אירו (אל מול 18 מיליון שלנו, אבל עם 10 שחקנים פחות בסגל).
  3. מגיגול קצר, קוראים לה לי רוזן, והיא הבת של ברק וורד רוזן, הבעלים של חברת קנדה ישראל... עכשיו ברור?
  4. אז זה לא הראשון :-) כנראה שהזיכרון מתעתע בי ממרום גילי חחח הייתי גם בגמר הגביע של 93\94 בתור ילד בן 13 שבדיוק חגג בר מצווה (והבן שלי, בן 12 אוטוטו מגיע איתי היום עם אותה החולצה שאני לבשתי במשחק).
  5. החתול הצהוב - אני אישית התחלתי לראות משחקים בעונת 93/4 (המשחק ראשון שנכחתי באיצטדיון היה הדרבי שהפסדנו 4-2), אז מעניין אותי במיוחד כל מה שהיה לפניי (ובמיוחד בשנות ה 80). הייתי שמח אם יכולת לספר קצת על ההוויי בקהל בשנות השמונים (ואם העניינים השתנו בין שנים לשנים לפרט גם). כמות קהל במשחקי בית (יודע שהיו אז הבדלים ענקיים בין משחקי עונה למשחקים רגילים). קהל חוץ, עידוד, ארגון אוהדים, התנגשויות עם קהלים אחרים, סיפורים מעניינים וכו'.
  6. מכתב מביך, לא נכנס אפילו לנכון או לא נכון כי זה לא רלוונטי
  7. החתול הצהוב - אני אישית התחלתי לראות משחקים בעונת 93/4 (המשחק ראשון שנכחתי באיצטדיון היה הדרבי שהפסדנו 4-2), אז מעניין אותי במיוחד כל מה שהיה לפניי (ובמיוחד בשנות ה 80). הייתי שמח אם יכולת לספר קצת על ההוויי בקהל בשנות השמונים (ואם העניינים השתנו בין שנים לשנים לפרט גם). כמות קהל במשחקי בית (יודע שהיו אז הבדלים ענקיים בין משחקי עונה למשחקים רגילים). קהל חוץ, עידוד, ארגון אוהדים, התנגשויות עם קהלים אחרים, סיפורים מעניינים וכו'.
  8. אני חידשתי את הפוראבר (למרות שלא מכרו מנויים) כמחווה למועדון ותמיכה קטנה ברגעים קשים כשקיימת אי בהירות וההכנסות נפגעות. אני לא נוסע ליותר מידי משחקי חוץ, אבל הייתי בכמה בשנה שעברה ועדיין כתוב לי רק 5 נקודות קאשבק. משהו ממש הזוי שם. בכל מקרה אני לא קיבלתי מסרון, אז אין דרבי :-(
  9. תודה, חשבתי שזאת הזדמנות טובה לקחת את הילד... הוא במקרה גם היה במשחק האחרון עם קהל נגד נתניה והוא מאוד רוצה לבוא שוב
  10. מישהו יודע כמה מחמירים עם כניסת ילדים (ממה שהיה בקריית שמונה)? אם אני רוצה לקחת בן 12 איתי למשחק, יתנו לו להיכנס?
  11. שני שחקנים חצי מפורסמים (לא יודע אם כבר היה): דורון בן-דייוויד (הרצל מפאודה, משחק במנאייק, משחק אפילו בקומדיה כאוהד של בני יהודה) יניב סוויסה (משחק בקופה ראשית את ניסים הקצב)
  12. בהמשך לשיפוט הרע - גם הפנדל שהובקע בדקה ה 95 לא היה חוקי כי השחקנים של סכנין נכנסו לרחבה לפניי שהשחקן שלהם בעט בכדור. לדעתי אם זה היה באמצע המשחק השער היה נפסל והיו פוסקים לבעיטה חוזרת ולא היו ככה "מוותרים להם".
  13. אני אהבתי את החולצות של השנתיים האחרונות, לדעתי הן יפות ומוצלחות, אבל זה עדיין לא "זה". אם תראו את החולצות ששיחקנו איתן (כל הגרסאות) בשנת 93-97 תראו חולצות ברמה אחרת לגמרי שלא ראינו שוב עד היום. לדעתי דווקא שילוב של צהוב, כחול, ולבן (כמו בחולצת הגביע נגד חיפה ב 93), יוכל לייצר חולצה מאוד מיוחדת. בנוסף הגרסה המשודרגת של ה"בוקה" מלמעלה יכולה להיות אחל'ה של חולצת חוץ (הרבה יותר יפה מהחולצה של השנה שלא מובן לי למה כל כך התלהבו ממנה).
  14. איך לא הכנסת את הפרק עם טל בן חיים (המוח) בפודיום? יצא מכביסט בטירוף! https://hapodium.podbean.com/e/טל-בןחייםעל-השיקוםמכבי-הפ/ ציון 3, יוני נמרודי אוהד שרוף של מכבי תל אביב (חלק מפאנל שמורכב מאוהדים של: בית"ר, חיפה, ב"ש, בני יהודה)
  15. כל אחד שמסכים שלא צריך לקחת את הזיכוי (אם המועדון בכלל יציע), חייב ליצור קשר עם כל מי שיש לו מנוי ולשכנע אותו שגם הוא\היא לא ייקחו זיכוי
  16. רחוקים מלהיות הכי גרועים... יש את פרדס כץ ממחוז תל אביב, זו קבוצה שחוטפת מינימום עשרה שערים במשחק, לא מזמן הפסידו 26-0... וזה כבר כמה שנים ככה.
  17. נושא מרתק! עד עכשיו רוב הסיפורים היו על שחקנים שרבים בינם לבין עצמם, ואוהדים שתוקפים או מאיימים על שחקנים, האם יש מידע גם על בלאגנים בין מחנות אוהדים בתקופות האלה?
  18. לדעתי הפגרה הארוכה לא כל כך נוראית מבחינת השחקנים. לשחקנים הייתה פגרת קיץ מאוד קצרה, חלקם גם משחקים בנבחרת וכל מנוחה חשובה, בנוסף זה מאפשר עוד זמן התאוששות לשחקנים הפצועים לחזור לסגל בלי להפסיד משחקים. הדבר הכי חשוב מבחינתי שניקח 3 נקודות ונצא לפגרה במומנטום טוב ובמקום הראשון.
  19. אם אפשר לקרוא למשחק הזה "סטירה" חשובה לפניי הגביע (ולא בגלל התיקו, אלא בגלל איך ששיחקנו) אז אני שמח שזה בא עכשיו...
  20. חייבים לבוא בכמויות מרשימות למשחק הגומלין כדי לתמוך בקבוצה
  21. יהי זכרו ברוך, אחד האוהדים שהכי אהבתי עוד מהילדות שלי בשער 4 ברמת גן, עם מלא סיפורים מעניינים וחוויות שעברתי ביחד איתו, מכאן גם תמונת הפרופיל הקבועה שלי בפורום כאן...
  22. תשתדלו לקחת מלון \ מקום לינה ברובע היהודי, שם מתרכזות כל המסיבות, בארים ופאבים (כולל אחד שנחשב לאחד משלושת הפאבים הכי טובים בעולם לי דירוג של מגזין לונלי פלנט). אם אתם בעניין, יש גם קזינו בסמטאות של רחוב הוואצי (הרחוב הכי נחשב ויוקרתי שם). יש שם גם מרחצאות ופארקי מים, קניונים גדולים עם כל הרשתות ועוד. תהנו :-)
  23. יש לכאן (רשות השידור לשעבר) פודקאסטים מעולים... אני ממליץ בחום על כמה פודקאסטים (כולם בעברית): "מנהר הזמן" ו"המובן מאליו", מדברים על נושאים כלליים והיסטוריים. פודקאסטים של ספורט: "ציון 3" ו"הפודיום". אני יכול להמליץ גם על הפודקאסט "גיקונומי". בגדול מה שאתה צריך לעשות זה להוריד אפליקציה של פודקאסטים, ושם כבר תמצא מה לשמוע לפי תחומי העניין שלך, החל מהתחומים הכי זניחים, וכלה בפודקאסטים שמתמקדמים בתוכניות טלוויזיה, סיפורי True crime ועוד (הרוב באנגלית, אבל כתבת שלא אכפת לך). תהנה
  24. חברים יקרים, אני באופן אישי לא סובל את איתי שכטר עוד מימיו באדום, אבל חייבים להודות שמה שהכי חסר לנו בקבוצה זה שחקן כזה ווינר. אם היה לנו בקבוצה שחקן אחד עם חצי מהווינריות שיש בבן אדם הזה, לדעתי היינו לוקחים לפחות עוד עשר נקודות השנה. כך מבחינתי, גם אם ניקח משחקים כמו של שלשום גם מפנדל \ גול הכי מפוקפקים שיש, זה הכי לגיטימי בעולם. מי שמחפש לגיטימיות מהתקשורת ואו מהקהל הרחב, ובגלל זה "מפחד" ששחקן כזה ישחק במכבי, אז אני מבטיח לכם שלגיטימיות בחיים לא תהיה למכבי... אז לפחות בואו נהנה מהיתרונות של שחקן כזה...
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.