Jump to content

liron1006

משתמשים רשומים
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by liron1006

  1. הוא לא בלם , נקודה סוף. היה נחמד לכיסוי חורים בשנה הראשונה שלו כבלם ולא ברור למה פתח עונה אחרי עונה כבלם כשהוא היה מגן שמאלי אימתני.
  2. מחליף נחמד, עם כל המשחק הטוב שלו אתמול גרם לי לכמה התקפי לב אתמול.
  3. עונה נפלאה שלו, שירגיש טוב ויחזור חזק בעונה הבאה
  4. יצאתי בתחושה שהקבוצה הפחות גרועה תיקח אליפות, אין לי ספק שמכבי של האליפויות האחרונות נגד מכבי הנוכחית או חיפה של האליפויות האחרונות נגד חיפה של השנה, נותנות רביעיה בכיף כל אחת לקבוצתה. ועדין לדעתי השנה אנחנו הקבוצה היותר טובה שבעיקר הבריקה בתחילת העונה עם לחץ עצום על היריב , נשק שקצת אבד לאחרונה.
  5. סיכום אחד לאחד, רק שכחת את חולדאי, שהלוואי שילווה אותו ענן גשם כמו הגשם שירד אתמול. פעמיים בשנה. שנת 2024 מעלים כטמבים,טכנולוגיות ומה לא, וגג מסריח אחד חולדאי לא יכול לעשות. כמה קיללתי אותו בגשם.
  6. אוסקר גרסיה עושה קאמבק ועושה הפוך על הפוך ומביא איתו שקט על פני הארץ ושחרור כל החטופים.
  7. אם לא היינו מפסידים להם פעמיים אלא מנצחים הייתי חי בשקט עם תיקו, יתכן ואחיה גם עכשיו אם יהיה אבל חייב ניצחון פשוט חייב, אין דבר כזה שאתה לא מנצח את היריבה הישירה שלך כמו חיפה בעונה הראשונה שלקחה אליפות. ועוד נושא, אני מנסה להיזכר אם הייתה אלופה בשנים האחרונות (אני לא רוצה להגיד ב 20 שנה האחרונות כי לא זוכר את כולן) שלקחה אליפות עם משחק הגנה מחריד כמו שלנו, תמיד אליפות לקחו עם הגנה חזקה בדר"כ או לפחות סבירה, אצלנו יש טעויות של חודש אוגוסט, ואני לא יכול לעלות בראש שלי 2 בלמים שהם הבלמים "הפותחים " שלנו ושוער בינוני (סליחה), אולי הייתה תקופה של סבוריט ולוקאסן, אז כן מכבי של השנה שברירית וכן היינו חיים בשלום עם תיקו שכנראה היה סוגר את הסיפור אבל מנגד לא לנצח את היריבה שלך כשאתה שואף לאליפות זה חור לא קטן, בקטע רגשי יותר לפחות.
  8. אני מת שיאבדו נקודות היום בגלל טעות שיפוט, היקום יקרוס לתוך עצמו מכמות הבכיינות.
  9. הרבה זמן לא צרחתי כמו משוגע בגול שלנו, כבר חשבתי שכלום לא יכנס אחרי תורג'מן , כבר ראיתי את הזוועות והלחץ שיהיה אחרי המשחק ועד המשחק מול חיפה. אגב הגול של פרץ עשה לי פלאשבק לאיזה גול של זהבי מול חיפה מחוץ לרחבה באחת מ 3 האליפויות , לא יודע אם זה היה אותו דבר אבל הרגיש לי גם בעיטה עוצמתית כזאת כמו אז.
  10. שלום מאזינים יקרים , אנחנו מדווחים על פקקי תנועה נרחבים בציר שבין רחוב המסגר לבין אבא הלל ברמת גן עקב ריבוי מכוניות וולוו שעושות את דרכם, המתזמנים תזמנו שעה וארבעים וחמש דקות.
  11. הוא שוער טוב סה"כ משחק הרגל אתמול היה מפחיד, הרגיש שאיבד ביטחון במשחק הרגל במחצית השניה. האם זה השוער שאני רוצה שירוץ כשוער ראשון עונה הבאה? לצערי לא.
  12. וואו כל הכבוד לפאנטיקס, התרגשתי מאוד מהתחלה ועד הסוף והשיא היה עם הבלונים שהופרחו שבכלל פירק לי את הלב והיה סמלי מאוד יחד עם שלטי הנרצחים, כל הכבוד!!!
  13. נכון יש לו דברים לשפר ויש קצת פלטות בעיקר כדורי גובה ומשחק רגל, אבל תכלס מרוצה ממנו מאוד, שוערים אחרים חוטפים שערים שהוא לקח.
  14. דוגרי מתלבט מה לעשות עם המשחקים הבאים, לא זכיתי נגד בית"ר אבל גם נרשמתי לא בלב כזה שלם, רק להתפלל שלא תהיה אזעקה באותו זמן.
  15. איזה צמרמורת https://www.maccabi-tlv.co.il/2023/12/טוב-שחזרתם-מחכים-לכולם-צפו/
  16. הרוסי בוודאות של 99 אחוז לא היה על הראדר של מכבי. הסברה הראשונה שזה היה נטו משחק של סוכן . יש עוד סברה שאומרת שחיפה הלכו על הדלפה שמכבי גם רוצה כדי להראות שהם זכו במירוץ עליו - אין לי ביסוס על זה אז לא יודע.
  17. גירסונספור הודיעה על שחרורו של שחקן מכבי ת"א לשעבר ברנדלי קובאס להביא.... בתור מוכר שווארמה
  18. איך בכדורסל יש אוהדים? מה פספסתי? למשל במשחקים של הפועל
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.