Jump to content

Hararihr

משתמשים רשומים
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Hararihr

  1. אני מאמין שאם השנה הוא כובש את ה-25 שערים, הוא בוודאות ימשיך לעונה נוספת בשביל לשבור את השיא של אלון מזרחי. רק מההתעסקות שלו בערן, ערן יקבל עצבים וישבור לו את השיא וייקח ממנו את הדבר היחידי שנשאר לו על מנת לטעון שהוא החלוץ הכי גדול אי פעם. זה הכי ערן זהבי שיש
  2. ניסן קניאס הוא מהגרועים שבאוהדי חיפה, הוא באמת צריך בדיקה לטמטום שלו. עלק אצטדיון רמת גן היה המגרש הביתי של מכבי ת״א באותה העונה של 2002/03, המשחק הכי זכור מאותה העונה היה ה-5-0 הענק של מכבי על בני יהודה (וצמד ענק של נמני ששער 11 כמעט קרס מהטירוף) ששוחק באצטדיון בלומפילד (!!!) אשר ביפו. אם הטמטום היה גובה הם היו נוגעים בשמיים
  3. אז אני מבין שמכבי מחכים למחזור הראשון בשביל לחשוף את המדים של העונה הבאה, לא?
  4. אני לא חושב שצריך להיכנס לפאניקה. מכבי תמיד לוקחת את הקצב שלה בקיץ, כבר התרגלנו לזה בשנים האחרונות. כל עוד לא מוצאים מאמן אחר ולא מסכמים עם מאמן אחר, אין מה לפטר אותו. אתם רוצים שחזור של עונת 20/21 שדוניס הגיע בסוף אוגוסט? וגם אז זה לחרב את הקבוצה בחצי הראשון של העונה? ולגבי אליפות - כל עוד אין לנו כנפיים עוצמתיים שווי ערך לכנפיים של חיפה (הפדופיל, סבע וחזיזה) אנחנו רק יכולים לחלום על אליפות בשנה הבאה. כרגע - חיפה עם דגו פייבוריטים לאליפות. אם חיפה תפשל ותאבד נקודות, אני מאמין שהפעם באר שבע תהיה שם ותיקח את האליפות מהרצפה כי לה, בניגוד אלינו, יש התקפה יותר מגוונת עם כנפיים יחסית נורמליים. אז קחו אוויר, מנספורד עוד לא נכנס לתפקיד רשמית, מאיפה הסקתם שהוא נשאר מאמן שלנו לעונה הבאה? רק בסוף אוגוסט נדע אם בכלל אנחנו באיזור חיוג של התמודדות לאליפות - הן מבחינת הסגל והן מבחינת המאמן.
  5. תן לי לנחש… עוד פעם עם הלוגו של פילה על החולצה חולצת בית - סקיצה של צייר חולצת חוץ - כחולה שנשחק איתה פעם באף פעם חולצה שלישית - לבנה עם נגיעות צהוב-כחול חולצה רביעית - זברה וורודה על סטרואידים שלא קשורה בכלל למסורת של מכבי… פגעתי במשהו ?
  6. אולי זו לא תהיה דעה פופולרית, אבל אני אומר אותה בכל זאת: מאות אוהדי בית״ר כנראה מטומטמים שפאצו למגרש, אבל זו לא אשמה האוהדים. זו גם לא אשמת בית״ר ירושלים. זו אשמת ההתאחדות וחברת האבטחה שהיא הביאה. הפריצה שלהם קרתה 50 דקות אחרי שהמשחק בכלל נגמר, איזה שלילת תואר ואיזה נעליים. תקנון? זין על התקנון הזה שכתבו אותו בעלי אינטרסים / בעלי קבוצות כמו יענקל’ה שחר / עסקנים בהתאחדות שבינם לבין כדורגל אין קשר. מה שהיה אתמול זה ביזיון מכל הצדדים אבל האחריות היא של מארגני האירוע שזה ההתאחדות. עכשיו נראה לכמה משחקים ימנעו מהעסקנים שלהם להגיע בעונה הבאה. ואני מבסוט שברק אברמוב יצא על ההתאחדות. אולי ככה יפרקו את הגוף המיותר הזה ויבנו אותו מחדש
  7. פנחס, אני מציאותי. אני בטוח שמכבי לא התחילה בכלל לחפש מאמן אחר (וכנראה שמאמן ישראלי בכלל לא על הפרק) ולכן לדעתי לא תצא הודעה כל עוד לא מוצאים מאמן במקומו. לכן אני מוכן לחכות את השבועיים-שלושה האלה בכדי שימצאו מאמן מתאים. הקיץ הזה מאוד משמעותי לשנים הבאות שלנו. חייבים לחתוך שחקנים שלא תורמים, חייבים להביא פה 3 זרים לפחות (בעיקר לכנפיים ולעמדות המגינים) ולפגוע בהם בול, אחרת נמשיך לדשדש במקום ה-2-3 גם בעונות הבאות ונראה את חיפה לאט לאט עושה פה רצף של שושלות. בשביל שזה לא יקרה ואנחנו אכן נהיה במאבק האליפות עד הסוף ונהפוך את הגלגל בחזרה, חייבים הפעם לפגוע בבחירת המאמן! אם נביא עוד פעם מאמן כמו קראנקה או מאמן שיברח לנו אחרי חצי עונה כמו במקרה של איביץ׳ - מצפים לנו עוד הרבה עונות בינוניות. אני מעדיף לסבול את האיש עם הסוודר (רק בחום של הארץ הסכים להיפטר ממנו) עוד שבועיים-שלוש על מנת שיביאו את המאמן המתאים. תנו למכבי זמן, נקווה שהפעם כשמנספורד אחראי מלמעלה - הדברים ייראו אחרת. לא צריך להיכנס לפאניקה וללחץ אם לא פרסמו הודעה שהוא הולך שעה אחרי שנגמרה העונה. סלבנות שווה זהב, בואו נהיה אופטימיים לשם שינוי, דבר אחד טוב קרה הערב - העונה המחורבנת הזאת נגמרה. אז בואו נהיה אופטימיים כאן והלאה.
  8. מה כולם בפאניקה, אני לא מבין. ברור שהוא אומר שהוא נשאר, יש לו חוזה, מה אתם מצפים שהוא יגיד שהוא הולך ויוותר על הכסף שלו? זה מה שכל בנאדם היה אומר בסיטואציה כזו. זה שהוא כישלון מהלך מהרגע שהוא הגיע - זה ברור לכולם. זה שהוא החריב לנו את הזכייה בגביע בחצי נגד בית״ר - זה ידוע לכולם. עכשו זה תלוי בבן מנספורד ובגולדהאר אם להקשיב להיגיון הבריא ולסיים את ההתקשרות איתו ולהביא מאמן שיודע להתחבר לסגנון שמכבי צריכה להראות. זה הכל. אם הוא נשאר, זו לא אשמתו. זו אשמת ההנהלה ומי שמחזיק בהגה של המועדון הזה. לא נסיק מסקנות שעה אחרי שהעונה נגמרה. תנו שבועיים-שלושה, נקווה לחדשות טובות בגזרת קראנקה.
  9. תודה אבי על הכל. על המכביסטיות, על התעוזה, על הטירוף, על החיבור המדהים שהיה לך איתנו, על האשכים של האריה שלא רואה אף אחד ממטר. תודה על 8 שנים מופלאות. יכולת לתת לנו יותר לפחות עוד עונה אחת, אבל זה בסדר, אני בטוח שתחזור למכבי בעתיד בתפקיד מקצועי כלשהו. תודה מלך
  10. מתחילים לנקות את האורוות מה שנותן זיק קטן של אופטימיות באוויר. כואב על אבי ריקן כי הוא פשוט ווינר עם אשכים של אריה, אבל לפעמים צריך לחתוך בבשר החי ואין ברירה. תודה לגם לקנדיל וגם לאנדרה בעיר על העונה הראשונה של איביץ׳. נקווה שבימים הקרובים נקבל פוש שהמאמן הזה הולך הביתה. ובעזרת השם בשבועות הקרובים נשמע שמתן חוזז, נחמיאס וההולנדי סיימו את דרכם במכבי. הגיע הזמן לנקות את המועדון משחקנים שלא תורמים.
  11. איך אני זוכר את המחאות הארסיות של הקהל בתקופת לוני. אמנם זה היה יותר מדי רעיל אבל הקהל היה כוח משמעותי במועדון (לטוב ולרע). ספרו כל אמירה מהקהל. את אבי נמני הצלחנו להחזיר לקבוצה אחרי שגירשו אותו בקית שאחרי עונת האליפות ב-2003, בגלל הכוח האדיר שלנו כקהל. היום - הכוח הזה כבר לא קיים. גם בגלל הנהלה שונה ובעלים אחר וטוב יותר מלוני, אבל הניהול בשלוש השנים האחרונות גרוע. חייבים לתת להנהלה אמירה ברורה שהמצב הנוכחי לא יכול להמשיך. לא יכול להיות שיצחקי ימשיך לעונה שלישית וירסק לנו עוד עונה בדרך להיות חיפה של העשור הקודם. כי אם הוא ממשיל וגם קראנקה, אנחנו נספור עונה רביעית בלי אליפות.
  12. שער 11 פתוח היום כן? העונש זה רק מהמשחק בית הבא?
  13. כמה משחקים שער 11 סגור העונה? וכמה מתוך זה משחקי ליגה? וכמובן חייב לדעת - כמה פעמים היציע הצפוני בסמי עופר היה סגור?
  14. אני מסכים עם עיקרון הכולל שכל התקשורת, ההתאחדות והשופטים בצד שלהם. זה אין ספק והגב התקשורתי שהם מקבלים מוכיח את זה מעל לכל ספק. אבל בל נשכח - מקצועית אנחנו כבר שנתיים (ואפילו שלוש מאז הפרשייה של אצילי ומיכה) פח אשפה מהלך. כל הליקוקים שאתם קורים עליהם בתקשורת והסבל שאנחנו עוברים עכשיו, יש רק תרופה אחת - לבנות קבוצה ומועדון מסודר כמו בימי ג׳ורדי ולקחת להם אליפות על הראש! זאת התרופה. זה מה שהם עשו לנו, זה מה שאנחנו עשינו באליפויות הראשונות עם ג׳ורדי, זה מה שב״ש עשתה לנו ב-2016 וזה ה שאנחנו עשינו לב״ש ב-2019. זה בסוף, יפתור את כל החרא שאנחנו רואים פה. הרי גם לפני שהם חזרו לקחת אליפויות בשנים האחרונות התקשורת ליקקה להם כשהם היו אפילו בפלייאוף תחתון (עונת 2017/18). זה לא שינה ואנחנו זללנו אליפויות על הראש שלהם ושל ב״ש. אני רוצה להתרכז במה קורה אצלנו. השדרה הניהולית מזעזעת והיא זו שמקרינה עם על הצוות המקצועי והשחקנים - קבוצה בלי שחקני קו כבר 3 שנים, בלי חלוץ מחליף ועם שחקנים בינוניים (ראו ערך מתן חוזז ואילון אלמוג שחזר מאוסטריה אחרי 4 חודשים בלבד). ברגע שנתקן את זה - זה לא כבר לא ישנה שהתקשורת והשופטים בצד שלהם. בחייאת, עברנו צוררים גדולים יותר מחיפה של השנים האחרונות - אבוקסיס וטועמה, שלמה שרף, משה פרימו הן רק דוגמאות קטנות למה עברנו בשנים עברו. ברגע שניקח להם שושלת על הראש - הכל יסתדר לטובתנו. שרק יבנו מחדש את שדרת הניהול של המועדון, עם תואם ג׳ורדי ומאמן מוכח (או מאמן טוב ישראלי), להביא רכש תקין ושחקני קו איכותיים - והאליפות תחזור הביתה. תמיד חשוך לפני עלות השחר, יגיע היום שבו נשתין עליהם בקשת ובסוף הגלגל יתהפך בחזרה - אנחנו נזיין את חיפה על השנים הללו בצורה הרבה יותר חזקה ממה שעשינו בעשור האחרון.
  15. עכשיו בבקשה שנעשה מה שאנחנו עושים בנוהל וניתן להם את ה-3 המסורתי ושיזדיינו הם, השופטים, השדרים שמלקקים להם והאמוניה שלהם. כמה אני שונא אותם.
  16. אם אנחנו לא עושים מהפכה בקיץ, מעיפים את יצחקי ומביאים מנהל מקצועי כמו מנספורד ומאמן תותח + רכש לכנפיים וחלוץ שלישי טוב - אנחנו פאריירים מארץ הפראיירים! עונה הבאה כנראה האליפות תהיה על הרצפה (בדיוק כמו השנה) ובלי בכר יהיה להם קשה מאוד לייצר המשכיות לשלוש העונות האחרונות. איי רסט מיי קיס.
  17. בעזרת השם הנבחרת תקבל 5 ובצמד המשחקים הבאים נוציא מקסימום נקודה ואז אולי ראשי ההתאחדות יקבלו שכל ויעיפו את הילד זין הזה שהאגו שלו יותר מנופח מכדור פורח. גלוך על הספסל, איזה הזייה.
  18. כמה זהבי חסר בשפיץ, וייסמן תחילת המשחק רק החמיץ ומאז נעלם. חרא על הראש של הילד זין הזה שהפריש את זהבי.
  19. ״מהפךךךךךךך!!!!!״ ״אי אפשר לכתוב תסריט כזהההההה״. אלוהים ישמור איזה ערוץ מזוהם
  20. אחלה קניקובסקי, הוא וגויאגון היחידים שבכלל יודעים להעביר פס קדימה ויודעים לעשות דריבל על שחקן. תוציאו אותם מההרכב ואנחנו לא שמים גול אחד לרפואה גם בחמישה משחקים. צריך לשים אותו כמספר 10 ולשים מאחורה את פרץ/ גלזר ויש לך אמצע ברזל. מכל השחקנים דווקא עליו אתם נופלים? יש לנו את ג׳ראלדש, יונתן כהן, ניר ביטון, אפילו יובאנוביץ׳ אתמול נתן משחק גרוע. גבי הוא הרע במיעוטו. קודם כל תבואו בטענות למנהל מחלקת הכדורגל איך מקיץ 2020 אין לנו כנפיים בכלל, אחר כך תבואו לקניקובסקי בטענות.
  21. חחחחחח אחי הם פשוט מכינים את הסיבה לשים רשת מברזל בכדי שתגיע לאצטדיון ולא תראה כלום
  22. עשו לעצמכם מצווה שימו את זה ברקע ואת המשחק על מיוט. אתם תהיו רגועים ושלווים, תאמינו לי. חוויה אחרת.
  23. זה משחק הכי חשוב שלנו בשנתיים האחרונות לפחות. בתחושת הבטן שלי, אנחנו הולכים לצאת עם ניצחון משם. אני בטח לא מפחד מהבני זונות השחצנים האלה, עם כמה שיש הייפ מטורף סביבם תקשורתית, הם על הזין שלי. כמו שקרישי אמר פה, הם מפחדים מאיתנו פחד מוות הרבה יותר מאשר אנחנו חוששים מהם (מקצועית כמובן). אם שמים להם גול על ההתחלה כמו שקורה בכל המפגשים האחרונים מולם, הם לא יצליחו לצאת מזה כי הקהל ילחיץ אותם והפעם אין את עידן נחמיאס שיסדר להם חורים בהגנה. לגבי ההרכב, אם אני איביץ׳ אני פותח בהרכב ״איביצ׳י קלאסי״. 4-3-3 ובחיים לא יהלום או 3-5-2. בכר יפרק את ההרכב הזה בלי בעיה עם יתרון של שני שחקנים על שחקן אחד שלנו באגפים. לכן - רק 4-3-3 עם כנפיים. דניאל פרץ בשער דוידזאדה סאבוריט לוקאסן פיבן גלזר פרץ גולסה קניקובסקי יובאנוביץ׳ פארפה ולהלן ההסבר: המשחק הזה הולך להיות אגרסיבי מאוד לאור הדם הרע שיש בין הקבוצות והאוהדים בשלוש השנים האחרונות. לכן, אם אני איביץ׳, אני פותח עם סאבוריט ולוקאסן - שתי חיות במרכז ההגנה שיצליחו לנטרל את פיירו. פיבן מגן ימני טוב יותר מג׳ראלדש בכושרו הנוכחי לכן אני הייתי פותח איתו. דוידזאדה בשמאל ייתן אחלה של משחק כרגיל, אני באמת חולה עליו. מרכז שדה - אמצע בטון אחו-שרמוטה שיחזרו להם הסיוטים מלפני שנתיים-שלוש עם גלזר כשש, מלפניו דור פרץ וגולסה כשני גרזנים מול לביא, עלי מוחמד ואבו פאני. בכנפיים: פארפה בכנף ימין עם המהירות שלו יסובב את המגן עם השתלת השיער הגרועה בהיסטוריה. גבי בכנף שמאל יסובב את השוודי המתאזרח שלהם שעל הזין שלו אם יקבל אזרחות או לא. ובשפיץ יובאנוביץ׳ שמכל הזדמנות ישים כדור ברשת. עכשיו כמובן נשאלת השאלה המובנת מאליה - איך יכול להיות שבמשחק כזה אני לא שם את זהבי וגלוך בהרכב?!? סיבה מאוד פשוטה - אני רוצה לקראת הסוף לזיין אותם כמה שיותר חזק ולגמור את זה בבליץ לקראת הסיום. בספסל אני שם כל התותחים הכבדים לסוף המשחק: זהבי, גלוך, דן ביטון, ניר ביטון כגיבוי להגנה וכן הלאה. מעלה אותם מחצית שנייה כשחיפה יתעייפו ויכניסו את החילופים רמה ז׳ שלהם והקהל שלהם ילחיץ אותם, מעלה את כל התותחים הכבדים לסיים את המשימה ולזיין אותם בתחת שיעלו רעננים עם אש בעיניים. לדבר כזה בכר לא יוכל להתכונן כמו שצריך. הוא יצפה להרכב רגיל עם זהבי ויובא בשפיץ ושלושה בלמים. ל-4-3-3 הוא לא באמת יצפה וזה ישבית את חיפה בעיקר באמצע. בשם השם נעשה, נשחט וגם נצליח
  24. לגבי אדום אני מסכים שזה צבע שאסור להכניס למשחקים של מכבי לגבי ירוק? בואו, אם מישהו מגיע במכנס ירוק זה לא כזה נורא. העיקר לבוא עם חולצה צהובה / כחולה.
  25. אני מחייך כשאני רואה את הלקקת לחיפה בתקשורת. מאתמול לא נכנס לאתרים ואני הרבה יותר רגוע. כשניקח אליפות במאי זה יעניין לנו ת׳ביצה כל הכליה שלהם לליגת האלופות. אני טוען שעלייה שלהם לאלופות יכולה להיות חותמת לאליפות של מכבי. הם ידממו נקודות בליגה וזה יהיה טוב בעיקר למכבי.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.