Jump to content

kruviamit123

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by kruviamit123

  1. אני בהלם באמת ראינו הכל אבל נבדל מטר וחצי מאושר עי הואר זה מוגזם גם בשבילם
  2. כן , לא כל מי שיש לו ביקורות על ארגון אומר שלא מעודד . זה גם לא סותר שיש ביקורות על הקהל הרחב אבל הנושא פה מדבר על הארגון שהמטרה של כולנו בסוף היא להשתפר ולהיות קהל טוב יותר אם הטענה נגד היא לתקוף שגם הקהל הרחב חרא זה לא ישפר את המצב .
  3. הם פשוט גרועים … אם כבר אתם באים בשחור ועם מסכות על הפנים כיאלו אתם אולטראס פרטיזן לפחות תיהו בטירוף ותדליקו את האחרים אבל, בתור מישהו שכל משחק עומד כמה שורות מעליהם לצערי גם את זה אין . עצוב מאוד ,מה שקרה בסוף ,הוציא אותי עם עצבים בגוף כיאלו הפסדנו . שער 11 ותרבות עידוד זה החיים של רובנו פה - מבאס מאוד שזה נראה ככה…
  4. בבונים . עד שהיה הרגשה שיש השתפרות חזרו להיות חיקוי של לה פמיליה . באופן אישי, בתור מנוי ב11 לא יראו ממני שקל בתרמות ובחיים לא אשים חולצה שלהם שוב . הלוואי שהשחקן יחזור
  5. יודע שפתחו את הנושא הקהל פה כבר מליון פעם . אבל באחריות כולנו לדאוג להעיר את האנשים מסביבנו שער 11 אתמול היה מביך בעייני כיאלו הקהל שבע ועייף . להעיר את החברים ואנשים סביבכם ולמה הארגון וויתר על המגפון שהיה מתחילת העונה . דרך אגב - זה קצת בוטא אבל לא אכפת לי אם לפני עשרים שנה היית איש גדר אם היום אתה לא יכול לעמוד ולשיר תעבור יציע ותשאיר את המקום למישהו שיעשה את זה במקומך
  6. לא מרגיש לי קריטי - פינל פור הכל אפשרי . לגבי מילאנו או ריאל זה התלבטות קשה מצד אחד אוטמטי אני חושב שעדיף מילאנו אבל ריאל של השנה זה לא ריאל שאנחנו מכירים (בטח בתקופה האחרונה אז בעייני לנצח את פנר ולהמשיך במומנטום (המטורף) לסדרה נגד ריאל שבאה בכושר הפוך ובאלגן בתוך הקבוצה .
  7. יש סיבה שאני נמצא במרכז הגוש, מן הסתם לא ציפתי לזווית צפייה של יציע הכבוד אבל בסופו של דבר דגלים אמורים להתנופף ברוח וליצור אווירה לא להחזיק כמו ילד חרא בכוונה.
  8. לא מעיר בדרכ על דגלים ואני הכי בעד אבל, הילד זין הזה הסתיר לחצי יציע בכוונה . מילה על הקהל, יותר מידי אנשים לא פותחים את הפה לא הגיוני שאני באמצע הגוש צריך להעיר אנשים לדחוף את הקבוצה .
  9. בעייני מאמן מצויין . כרגע שווה ללא ספק הארכת חוזה לעונה הבאה מאמין ומקווה שהוא ישתפר גם עד לסיום העונה . בנוסף , מכבי חייבת לצאת מהפלונטר הזה של החלפת מאמן כל חצי שנה אז בכלל לא רואה סיבה לא להשאיר אותו. (כמובן שצריך לשפוט אותו רק בסיום העונה אך מדבר על מה שאני רואה ממנו עד עכשיו )
  10. חד משמעית הדרבי עם העידוד הכי גרוע שהייתי ועוד בדרבי חוץ . הארגון לדעתי בכמה פעולות פשוט הרסו לגמרי את האווירה מחצית ראשונה בחירת שירים מזעזעת + חייבים להחליף את המתופפים + בפעם המליון להתפרס יותר טוב על היציע לא יכול להיות שחצי מ11 לא שומעים מה שרים . בנוסף הקהל הרחב שאולי היה בהלם מהתוצגה של הפועל ואולי היה עייף כי כולם הגיעו מוקדם רצח אבל סתם תפה 90 דקות . אבל באמת אני חושב שאתמול נראו ההבדלי רמות בין הארגונים והפנטיקס צריכים לעשות את השיוניים
  11. כן בני זונות יום לפני לינארית לקחו לי שעתיים
  12. כן לא זוכר דבר כזה שאני נכנס שעה וחצי לפני וכבר יש 2200 אנשים לפני. בתכלס 11 ארבעים כבר האתר קורס כמו שהיה נגד חיפה
  13. עד מתי לאן איך הם קורסים כל פעם מחדש זה לא יאמן
  14. האמתי שקצת קשה לשפוט כי יאניס באופן די קבוע משתמש בסגל מאוד קצר . מסכים שיש בעייה מסוימת במחליפים כנראה בעיקר בגארדים (בעיקר האכזבה מיפתח זיו) . אבל גם המון שחקנים בתקופה רעה שכרגע קשה באמת לשפוט.
  15. יש לסגל הזה פוטניצאל שחבל יהיה לפספס אותו . קשה לי לראות את יאניס מוציא אותנו מהמשבר הזה.
  16. יש איזה משחק של אייקאס באותו שבוע לתפוס?
  17. כן הקהל הרחב מחפש תירוצים לא לבוא השנה .
  18. אני אתחיל בזה שכמובן אני לא חושב שהיה משחק גדול … או שהצגנו איזה כדורגל מרשים השנה. אבל בעייני התגובות פה מוגזמת מאוד . עובדתית שנה שעברה הוא הצליח , כרגע (בעיקר בגלל הגרלה ) באירופה הוא מצליח , ועד כה אנחנו עם אותם נקודות כמו חיפה . בקיצור, אני מכיר את הקהל של מכבי ושהוא מסמן אנשים אבל תנו לו לפחות צ’אנס זה סגל חדש מאוד עכשיו עם תופסת של גולסה וסבו ועוד שבועיים אימונים אולי נראה יותר טוב .
  19. 180 שקלים לשלושה משחקים במפעל אירופאי. בעייני לפחות זה לא יקר . שוב בלי קשר מרגיש ירידה משמעותית בקהל לא זוכר את שער 11 כזה רדום כמו במשחק אתמול במשחקי ליגה אחרים גם בבלומפילד החדש.
  20. אנחנו קהל שבע וחלש לצערי
  21. לא מבין את כל העצבים פתאום על ואן לואון. גם אם אתה מביא את פפ עכשיו אין לנו מה למכור. המאמן זה הבעיה האחרונה שלנו . ואון לואן נתן חצי עונה מדהים שנה שעברה ונשאר בצדק , תנו לו לפחות לפתוח את העונה (אני מקווה שיגיע חיזוק קצת) ולראות מה יהיה .
  22. לא חושב שנשאר כרטיסי נוער כבר במכירה שנפתחה לפוראבר לפחות ב5 דקות שנכנסתי אחרי שהמכירה נפתחה... מעצבן שאין על זה יותר השגחה
  23. איך נגמרו הכרטיסים חייל/נוער כזה מהר? זה חוקי?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.