Jump to content

joza

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

Everything posted by joza

  1. איך לוטם אסרס, כישרון מטורף מנערים א' לא עולה לשחק בנוער? מבחינה פיזית הוא שם לחלוטין ומבחינת כישרון לדעתי אין עוררין. מוזר ממש.
  2. למה אנחנו צריכים את פשיץ'? אם יובא עוזב צריך לשנות קונספט ולהביא 2 זרים מבוססי דריבל ומהירות לכנפיים. אחד החלוצים צריך להיות מסוגל לשחק חלוץ. עוד חלוץ מוביל ואנחנו ממשיכים לשחק עם 2 חלוצים (עבד יופי העונה).
  3. בת אחותי מאשרת שברומה בדרך. לא בטוחה שבדרך למכבי. בבדיקה.
  4. נחמיאס צריך להיות רביעי ברוטציה בנס ציונה
  5. היה מעולה. איזה שקט וביטחון גם בהגנה וגם בהנעת הכדור. איזה הבדל בינו לבין נחמיאס. הפחד הכי גדול שלי שהוא שחקן סופר פציע. רק בריאות ביטון.
  6. יכול להיות שאני טועה אבל משהו לא מריח לי סופי בסיפור הזה.
  7. מוזר מאוד שזו לא כתבה של רז אמיר. הוא גם לא כתב כלום בטוויטו על זה. בכתבה לא מצויין שזה דיווח מאתר דני או שקר כלשהוא.
  8. גלוך הוא שילוב של ברקו ובניון. זה משהו מטורף. שחקן גדול רואים בדברים הקטנים. שימו לב, הוא תמיד מקבל את הכדור עם גוף שלם לכיוון או השער או לכל הפחות חצי גוף. זה נשמע שטותי אבל זו בדיוק החצי שניה שברמות גבוהות ימעו ממך לעשות מהלך. המסירה לגול השני הזכירה לי את ברקו. העמידה והמסירה הרכה. פףףף.
  9. גלוך הוא שילוב של ברקו ובניון. זה משהו מטורף. שחקן גדול רואים בדברים הקטנים. שימו לב, הוא תמיד מקבל את הכדור עם גוף שלם לכיוון או השער או לכל הפחות חצי גוף. זה נשמע שטותי אבל זו בדיוק החצי שניה שברמות גבוהות ימעו ממך לעשות מהלך. המסירה לגול השני הזכירה לי את ברקו. העמידה והמסירה הרכה. פףףף.
  10. גול שוויון במעמד כזה בתוספת זמן יכול לפרק נבחרת. המשחק הבא יהיה מבחן בגרות אדיר לילדים.
  11. האמצע הכי לא איביצ'י שראיתי מכל ההזיות שהעלו פה.
  12. אתה באמת חושב שאני רוצה להוריד. הלוואי הייתי בטוח בהצלחתו. 1) לא אמרתי שהוא רק 10. כל הקטעים שלו בסרטון נראים בעמדה מאוד גבוהה. 2) בדיוק מה שאני אומר. סרטון כזה אמור להראות את שיא הפוטנציאל. או שזה סרטון מאוד גרוע או שאני פחות נלהב מכם. 3) אני ממש מקווה שאתה צודק. הצלחתו הצלחתנו.
  13. לא מכיר אותו אבל לאחר הסרטון : 1) נראה שחקן בעמדה 10. העמדה הכי עמוסה שלנו. 2) לא ראיתי משהו מיוחד מדי בסרטון. 3) אם הוא אמור לשחק את ה-6,8 מעניין לראות כמה פיזי הוא וכמה הוא טוב בחילוץ כדורים. שיהיה בהצלחה.
  14. תפסיקו לקבוע לפי כמה משחקים אופי וחיבור למועדון. פריצה נראה טוב עד עכשיו. שמתם לב שהוא בקושי מחמיץ עד עכשיו? קוואס נתן משחק ראשון לפנתיאון. נראה שאצלו זה הרבה בראש. במידה והוא ישמר את שריר החשק בתוספת לכושר גופני חוויה מובטחת.
  15. צריך לחשוב שאם צ'יבוטה מגיע למכבי צריך קיצוני ימני ולא שמאלי כפי שחיפשו עד עכשיו. אנחנו מדברים על שחקני כנף כאילו כל אחד יכול לשחק בכל צד. יש הרבה קיצוניים שיכולים לשחק בצד אחד בלבד באופן אפקטיבי. בקיצור זה קצת משנה את התוכניות.
  16. הגיע גם שחקן התקפה פנמי שאמור להיות חלק מרכזי מאוד. השנה יש לי תחושה שסוף סוף הנוער יהיו מרגשים.
  17. עזוב את זה שאין לנו מושג באיזה כושר גופני/משחק הוא מגיע. הוא לא אמור להיות בבידוד?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.