Jump to content

שמעון ב

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by שמעון ב

  1. - סליחה, אפשר פיצה אליפות? - אין במלאי.
  2. אתם לא מבינים שכל מי שמזלזל פה בחיפה, או בליגה, או באירופה, פשוט מכשיר את הקרקע לתגובות ארסיות שלו נגד מכבי, למקרה שנפסיד נגד חיפה / לא ניקח אליפות / נפסיד לאיזה קבוצה גנרית?
  3. בגוגל קאלנדר, במיקום של המשחק נגד ברסט כתוב בחתונה של ירדן מהמדרגות.
  4. בסוף הם מגיעים לדירה של שחקן כדורגל לאכול פיצה וסושי.
  5. בדיוק בשביל זה יש שופטים שרואים את המשחק במסך, כדי שאם יש רגע מעורר מחלוקת הם יבדקו, כמו שאוטומטית בודקים כל גול. אני לא מבין למה הם בודקים רק בעצירה של משחק. היו להם במקרה הזה 2 דקות לבדוק, כדי שברגע שהמשחק עוצר יש להם המלצה לשופט. במקום זה, נראה שהם מחכים לעצירת משחק ורק אז בודקים.
  6. לפי התגובות של איגוד המושחתים, או שהם שקרנים, או שהם מדברים מבורות. הפתרון היחיד מבחינתנו זה לשרוק לשופט על כל החלטה נגדנו, ולשיר לו שהוא מהמר.
  7. רביד, הטעות שלך היא בפרשנות למילה המודגשת. לא כל מצב שבו הכדור נמצא באיזור שבין הידיים של השוער מוגדר שליטה, אלא רק כאשר שתי הידיים נוגעות בכדור.
  8. מישהו חייב להגיד את זה, כדי שאוהדי ב"ש יבינו: מי שצריך להוריד את האף זה אתם. הגודל הטבעי שלכם זה קבוצת מעלית, כמה שנים בלאומית וכמה שנים בליגת העל. מדי פעם מגיעים לשלב מתקדם בגביע, פעם בכמה שנים השטיח של הפלייאוף העליון.
  9. אפשר לקבוע שצריך זמן טיפול של X דקות, השופט שואל את השחקן אם צריך טיפול (כמו שכבר קורה היום), אם כן, השחקן יוצא לקבל טיפול. אם לא, המשחק ממשיך. גם ככה רוב הפעמים הצוות הרפואי נכנס והשחקן קם כמעט מיד, אחרי שכבר בזבז זמן. ברור לי שזה לא יקרה, כי למי שמנהל פה את העניינים לא אכפת. הם רק סופרים כמות צופים ומאוננים אחד לשני.
  10. האמת שבנוער של חיפה הוא היה אחלה, כנראה שזה יותר קשור לפח זבל שלהם יותר מהכל. אולי באוסטריה הוא מקבל שקט ובטחון.
  11. דווקא הוא לא צריך לדאוג, עם כל האקזיטים שהוא עושה על זרים.
  12. אני בעד מהמר מהמר על כל שריקה נגדנו.
  13. יש דף של שער 8, שקם בעקבות הדף הזה כדי לארגן עידוד. https://www.facebook.com/shora21/
  14. לא התעדכנו לי השעות של המשחקים (אנדרואיד). זה אמור להתעדכן אוטומטית?
  15. בשבוע שעבר עשו את זה לבוקה לפני המשחק הראשון (בחוץ) בליברטדורס, בוקה נתנו להם 3.
  16. התקשרו אליי מלאן, כי הכתובת לא הייתה מלאה (למרות שעניתי להם בסמס), אמרו שהמנוי מוכן (8 תחתון) ויארזו וישלחו כנראה היום.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.