Jump to content

אלק נילאש

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

Everything posted by אלק נילאש

  1. אחרי מה שקרה בכדורסל, שהיה גולת הכותרת של האוהדים שלהם, הם איבדו כל לגיטמציה לצחוק על מישהו. שנה שעברה הפכו את הקבוצה לקבוצה של שחורים אמריקאים שהקשר בינה לבין החולצה האדומה מקרי בהחלט. השנה הגדילו לעשות והביאו מולטי-מיליונר, שהוא בכלל אוהד מכבי ואם לא הפדרמנים הוא בכלל היה חלק מהבעלים של מכבי סל. הדבר היחיד שהם שומרים עליו מכל משמר - הלוזריות.
  2. אני רואה תלונות הפוכות גם מהצד של חיפה.... האמת היא שהפלייאוף הזה הוא פורמט מת ומעפן. לאף קבוצה אין על מה לשחק אחרי גג 2-3 מחזורים מהפתיחה, לפעמים גם לפני. עאלק הוסיפו עניין ליגה. לך קבל עכשיו משחק נגד קבוצה מועמדת לירידה ותראה מה זה מלחמת עולם שאתה יורק דם בשביל לנצח. במקום זה השחקנים של מי שלא רצות לאליפות באים להעביר את הזמן לקראת חופשת הקיץ במיקונוס. שיפסיקו עם החרא הזה כבר.
  3. אחלה שכטר. חיית משחק. איש שאתה רוצה בצד שלך, אפילו בספסל. התקופה שלו בהפועל של גוטמן הייתה אחת טובות של כדורגלן ישראלי שיצא לי לראות. מקווה שימשיך בטלויזיה, הוא חלק מהנוף של הכדורגל הישראלי. הלוואי שהוא, מליקסון וריקן יחליפו את כל הג"ימי טורקים הדינוזאורים האלה.
  4. דוניס, קראנקה, קרסטאיץ, פטריק או בובי - מי אתה בוחר?
  5. נקודה מצחיקה - אחרי כל משחק בפלייאוף הזה, הקהל של היריבה יוצא מבסוט מהיכולת של מי ששיחקה... אחרי שניצחנו בקושי את סכנין הם היו מבסוטים ואמרו שזה לא מחזיק מים. אחרי זה הם הפסידו בבית לריינה ואמרנו שהם גמורים. אחרי זה הם ניצחו בקושי את סכנין בבית ואמרנו שהם מפורקים ואז אנחנו באנו והפסדנו בטרנר. מזכיר את הפלייאוף של פאקו, רק הדמויות שונות.
  6. נכנסנו לפלייאוף עם 7 ו-10 משחקים, אנחנו עם 7 ו-7 משחקים. הם בלי חלאיילי ל-2-3 מחזורים, לפחות. הם פיטרו את המאמן באמצע העונה והם דיי ויתרו עליה, אם לא ההפסד שלנו אתמול הם הולכים לים. שיחקנו את המשחק בטרנר שהוא השני הכי קשה בפלייאוף. מהצד שני, איבדנו את המשחק הבית מולם והם עוד צריכים לארח אותנו. סה"כ, מצבנו השתפר ממה שהיה לפני 3 מחזורים. שנאמר - טרנטה טרנטה, אבל לפניך.
  7. אכן נראה שהתסריט הסביר הוא שנאכל זין 4 צול. מחזיר אותי לקיץ שעבר ולהוא שלפני ולהוא שלפניו ולהוא שלפניו (וגם לזה) - מספיק עם הרולטה הזו של המאמנים הזרים. איביץ', דוניס, פטריק, קראסטאיץ', קראנקה, קין.... אלו השמות של המאמנים שלנו מאז שג'ורדי עזב. חוץ מאיביץ', אני רוצה לראות מי פה יכול לטעון שהם עדיפים על המאמנים הישראלים הבכירים. 1/6. תוסיפו לזה את השכר הגבוה יותר משמעותית ואת העובדה שכל קיץ יש סימן שאלה אם הם נשארים או לא, גם כשהם עושים עונה טובה, ונקבל את העובדה הפשוטה - הסיפור של מאמנים זרים מיצה את עצמו.
  8. קין נהיה החשוד המיידי. כשמילסון, זהבי, דוידה, גבי ופרץ נראים כמו כלום, מה הציפייה ממנו? כמו שאומרים, הוא מסתכל אחורה לספסל ומה הוא רואה? דביטון? היה יכול להיות שם קיקו ואולי איזה יוני או משהו, כשהם בעניינים, זו יכולה להיות טענה אליו, לא זה שהסגל הכי בכיר שלך לא נראה טוב במשחק חוץ בטרנר. בעונה הזו, הסגל הזה שווה מקום ראשון מג'עג'ע וזה ככל הנראה מה שקין הולך להוציא ממנו. לא פחות ולא יותר. אני גם לא חושב שהוא בטופ שלוש שהיו פה, בטח שלא עדיף על בכר, אבל אי אפשר לתלות את כל היכולת רק בו כאילו שאין שחקנים על המגרש. אפרופו בכר, לא סתם הוא חותם בחיפה והדיבורים הם על התחמשות רצינית שלהם, גם הוא יודע טוב מאוד שההשפעה שלו כמאמן היא מוגבלת ותנאי הכרחי לאליפות זה שחקנים טובים.
  9. כמו שאמרתי, עם העובדה שזה דיי סותם את הגולל על האליפות שלהם אני מסכים לגמרי. למרות שלפי המשחק שלהם אתמול, נראה שגם הקהל וגם הקבוצה שלהם הרימו ידיים אז זה לא משנה כל כך. בהחלט סיטואציה נחמדה עבורנו, מזכיר את הסיפור של אלישע לפני גמר הגביע. נקווה שההמשך יהיה שונה.
  10. להבנתי הוא ביקש להודיע על זה. לא מבין מה חוסר כבוד פה, לא מעוניינים שהוא ימשיך אז סגרו מהר עם מאמן אחר לפני שיקבל הצעות ויברח להם. זכותם. המקסימום שאפשר לטעון הוא שהם מטומטמים כי הם סיימו את העונה, למרות שהסיכוי מלכתחילה היה נמוך מאד עבורם.
  11. לא יודע מה עשו או לא, אם הוא מיהר לחתום שם חודש וחצי לפני סיום העונה, כנראה שזה מה שהוא רצה. אני כמובן גם מחבר את זה למה שאמר ועשה בעבר.
  12. הוא לא ברח בגלל חוסר הצלחה מקצועי, הוא ברח כי הוא ראה את הקבוצה שלו, את חיפה, ובעיניים המקצועיות שלו הם היו יותר טובים והוא האמין שהם ייקחו אליפות בסוף העונה. איביץ' לא השאיר לי מכתב פרידה עם הסיבה למה הוא עזב, אבל מה שאני אומר לא הומצא על ידי משיעמום. הזייה זה בטוח לא. שוב, לא שזה משנה משהו כי זה שהוא ברח באמצע וחירבן אותנו זו עובדה בלתי ניתנת לערעור והיא לבדה מספיקה בעיניי לא לרצות אותו שוב. סתם היה חשוב לי להעמיד דברים על דיוקם.
  13. לא הבנתי אם אתה מדבר על העונה הנוכחית או הקודמת... אבל העובדה היא שהוא ברח מפה באמצע וחירבן לנו את העונה. ממה שאני מבין, זה מהפחד לפגוע בשם שלו כשיפסיד את האליפות, אבל גם אם חרטטו אותי, זה עדיין אומר שזה יכול לקרות מחר שוב. לא תודה.
  14. תסמונת האישה המוכה, או במקרה שלך - האוהד הנבגד. אחד הגדולים שהיו פה, כל הכבוד על מה שעשה. לא מחזיר אותו בחיים. בחיים! תן לי איזה מימר ולא אותו. האיש ברח באמצע העונה כי הוא היה בפחדים שיסיים בלי צלחת וזה יפגע לו בקריירה, זה מה שאתה מאחל לעצמך? שיילך לאלף קיבינמט.
  15. קבוצה היותר טובה עאלק. בחודש מרץ, במאני טיים, הם עם ניצחון ביתי אחד דחוק על מועמדת לירידה, 4 הפסדים ו-3 תיקו בכל המסגרות. לא הבקיעו גול להפועל והפסידו פעמיים לריינה. הודחו מאירופה, מהגביע, אחרי הגרלה טובה עם יתרון ביתיות שער ושחקן, ובליגה הם ככל הנראה סיימו את הסיפור שלהם אחרי שהיו צמודים אלינו. בכרמל כבר גייסו את הכתבלבים לשלוח את דגו על מזבח הכישלון כדי שלא יבואו על החרפה של אלברמן ובניית הסגל הרשלנית שלו ופה הפכו אותם לקבוצה היותר טובה... מדהים.
  16. זה דיי ויכוח שחוזר על עצמו.... האחוזים שלו במכבי, נכון לרגע זה, הם טובים, פר סה. אנחנו עם 66 נקודות בסוף מחזור 28. בכר ב-20/21 היה אחרי מחזור 28 עם 61 נק' ב-21/22 עם 65 נק' ב- 22/3 עם 68 נק' אם נקח את הממוצע, אז בכר היה עכשיו 2 נק' פחות מאיתנו כרגע. לכל היותר, מוביל בפער קטן ואנחנו עדיין רלוונטיים. זה דיי הגיוני היות ואנחנו על אחוז הצלחה גבוה מאוד ויש גבול כמה נקודות אפשר להשיג בעונה. אם אני מחבר את זה לסגל שכולם מסכימים שהוא לא מדהים באיכותו, ועושה 1+1 אני מקבל שרובי הוא לא מאמן רע, לכל הפחות. האם אפשר להשיג יותר טוב מזה? כן. אני הייתי מעדיף את בכר (ברור) ואולי גם את רב"ש. ברולטת המאמני הזרים שמגיעים לפה... ככל הנראה ההחלטה הנכונה תהיה לתת לו להמשיך גם לעונה הבאה (אם הוא ירצה, אני לא בטוח בזה בכלל).
  17. יכול להיות. אני לא חושב שהוא מאמן יוצא דופן, יש לי גם ביקורת על החילוף אתמול (ולא פחות על זה שלא שינה כשראה שזה לא הולך) אבל מה שקורה איתו פה זה מוגזם. כולם, כולל כולם, מסכימים שהסגל הזה לא מדהים, והוא לוקח איתו אליפות, איך יכול להיות שהוא כזה רע? לגבי שנה הבאה, בוא נחכה לראות מי הקבוצות כדי להגיד מה הסיכוי. אם זו הייתה עונה רגילה בלי מלחמה, כשאין בעיה להביא זרים, הייתי אומר שהוא פייבוריט לקחת, גם על בכר. לא יודע מי יישאר פה ועוד יותר גרוע מי יבוא, כשאין אף ישראלי נורמאלי באופק שמכבי יכולה להביא ולהם יש את נטע ואצילי להחזיר.
  18. אליפות בלי מאמן גרסת מיץ' הרשע
  19. ברור. את מי זה מעניין? השושלת שלהם התחילה עם עונה של שלושה הפסדים, תיקו והדחה בחצי גמר.
  20. הוא לא. רביבו זה פרוספקט וצריך לפתח אותו ולתת לו קילומטראז', גם כשבזמן האחרון זה נראה לא טוב על הגבול המרגיז. אבל, דוידזאדה הוא גבר שבגברים. אנדרייטד רציני. אחד שתמיד נותן את התחת שלו, בלי פוזות ובלי מניירות, בכל מגרש ובכל מצב. נכס. שישאירו אותו עד הפרישה.
  21. וואלה אני חייב להגיד שאני גם נפלתי בלוקש הזה וחשבתי שהוא אכבר גבר.... קלאס של אצ'קלונה. בנאדם שעם כל הנסיון שלו היה אמור לזרוק קלישאות על זה שכלום עוד לא נגמר ויילחמו עד הסוף בשביל האוהדים נותן משפטים של מכבי חיפה או מוות... הרבה זמן לא ראיתי כזה לוזר בכיין. איזה כיף לחגוג על הראש שלו.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.