Jump to content

milc

משתמשים רשומים
  • Posts

    251
  • Joined

Everything posted by milc

  1. אני בונה על הלוזריות שתפיל אותם, כי מקצועית הם לא נופלים מאתנו. סגל יותר מאוזן ומתמקדים רק בליגה.
  2. וואלה, טרייד על בן בסט זה win win בשבילנו. בכל מקרה נפטר מהחוזה של הבובל, ובמקרה הטוב הרווחנו שחקן התקפה יותר טוב מכל מה שיש לנו חוץ מערן. ג׳ורדי אהב פעם שחקנים בעייתיים(לפני שנהיה שמרן שונא סיכונים), מכיר את עטר ויודע לטפל בו, ועטר אחרי העליהום עליו יהיה ילד טוב. אם היחסים עם ערן ניתנים להכלה, מהלך משתלם ללא סיכון. בגג נקבל פרצוף חמוץ אחר במקום עדן.
  3. רוצה כן, חסר לנו כשרון ורגל מסיימת, חושב שצריך? לא. ולא מסיבות מקצועיות - זהבי וכו׳. אלא אם הסבוטאז׳ הוא חלק מתרגיל עם ג׳ורדי להשתחרר מחיפה..
  4. אתה מתכוון זהבי כובש בקצב לא רע בכלל..
  5. גוזלן שחקן חלש פחד, אין משחק שלא מחמיץ גול בטוח.
  6. מה אתם רוצים מסטויקו? אין לו מה לעשות עם כדור כזה. והוא שוער טוב מפאבלו ברמה אחת לפחות. מדהים מה שקורה בחיפה, בדר"כ הם מפציצים במחזור-שתיים הראשונים ומגיע המשבר מחזור 5-10, השנה נגמרה העונה במחזור הראשון חח
  7. לפי הקופים זה היה פיצוץ ידוע מראש, כנראה עשו לו סבוטאז'. מישהו אמר מכבי של טרום ג'ורדי? עטר ויוסי על תקן עטר ויצחקי.
  8. יש סיבה שכל מאמן שמגיע לחיפה נהיה מטומטם ומשחק 442? זו שיטה שחלפה מהעולם ויש סיבה לכך, אמצע פריך זה מתכון לכישלון. אין שום סיבה לשחק במערך הזה אלא אם יש לך את טורה ופרננדיניו באמצע.
  9. כל שנה הבוז מגיע מוקדם יותר. חיפה השנה באמת חלשים בצורה קיצונית, אפרוריים ורכים מאוד. וכל עוד יוסי שם לא יצמח שם כלום. נראה שבני יהודה פגעו עם הזר.
  10. לא רואה פערי רמות בין חיפה לבני יהודה. יש מצב לטרייד של ניקולה על הזר החדש של בני יהודה?
  11. זרים לכדורגל. מה נהיה מקרלוס פשוט עצוב, חבל שג׳ורדי מבזה אותו. מועדון חברים ספרדי. הייתי מביא את מוגרבי, סיים עונה שעברה עם 9 ו-9. ובניגוד לטב״ח יש לו קבלת החלטות טובה לשחקן מהיר. שווה צ׳אנס.
  12. מדהים שאוחנה מתפרנס מאימון כדורגל. אלישע לידו פרופסור של המשחק.
  13. יפה שמכבי באופן מתוכנן שלחה את כדורי החמש אליו פעם אחר פעם(ובכולם הוא ניצח כמובן). מה שמדהים אבל שפאבלו אשכרה דייק במסירות.
  14. הפתיע מאוד הגנתית, שאפו. 10.5 ק"מ לשחקן שרץ מעט בדר"כ זה מרשים, מניח שעבדו/דברו איתו על זה. בהתקפה כרגיל פעולה אחרונה רעה, וגם היה חייב לשים את הכדור ברשת.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.