Jump to content

Gabay10

משתמשים רשומים
  • Posts

    28
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Gabay10

  1. בינתיים קיבלתי דוח מצלמה על מהירות מלפני חודש מתווסף לבערך 7 דוחות שקיבלתי בחודשיים האחרונים (זה באמת הכי הרבה שאני זוכר קיבלתי בתקופה כזאת) כאילו הייתה איזו מדיניות החמרת מטורפת סה"כ מרגיש שאפשר לסמוך על המדינה שלי.
  2. אין בעיה יכול לשלוח לך את הפוסט שכתבתי בפייסבוק
  3. לפי הסיפור של יובל אני חושב שלא נפגשנו. כנראה שהוא הגיע הרבה אחרי שהיינו על האוטובוס לבאר שבע כבר.
  4. לא יותר מחצי שעה לדעתי. ועם הזמן כנראה שהגיעו עוד. ארבו שם ליוצאים עם המכוניות משני צידי הכביש וחוררו. לגבי המדינה, אף אחד לא דיבר איתנו, בספק אם מישהו יודע שהייתי שם (אפילו לא נרשמתי ברשימות של פיקוד העורף). כמו שיובל אמר, המון התארגנויות פרטיות ואנשים שפשוט מציעים עזרה.
  5. כן, הגענו לשם לפחות 200-300 חבר'ה, יש כאלה שנשארו בשטח להתחבא. אחרינו הגיעו עוד קבוצה של אנשים. ממש מעט הלכו לבתים של אנשים שם, הרוב נסעו בהסעות לבאר שבע.
  6. בהתחלה הייתי רק עם האקסית שלי שם, כשהיינו בשדות היינו בערך 300-400 אנשים. במיגונית היו 40 איש, והיו כמה כאלה לאורך הכביש. על הכביש היו מלא מכוניות, לא כולם הספיקו לצאת בזמן.
  7. אחרי שברחנו לשטח ורצנו מיריות, וראיתי פושים בטלפון שיש 23 מוקדים של פלישה, אמרתי זה פאקינג פרל הארבור. ולא היה לי ספק שאנחנו לבד עכשיו... לעצמנו... לא היה איתנו אף אחד חמוש. בהתחלה חשבתי שאירוע כזה זה אומר מלחמה בכל הארץ, גם בצפון ומבחינתי אין ישראל עכשיו אפילו, ארמגדון. ככה זה הרגיש.
  8. בערך חצי שעה שעה הם חיכו למכוניות בצירים, ופשוט חוררו את כל המכוניות שניסו לברוח. רוב האנשים ששרדו הם כאלה שהפסיקו לצאת עם האוטו כאלה שברחו לשדות והלכו או התחבאו שם וגם כמה שהתחבאו באיזור של המסיבה, כולל חבר'ה שהתחבאו בבוטקה של הכרטיסים ומחבל נכנס לשם ולא עשה להם כלום בתמורה לכל הכסף והטלפונים שלהם. נס.
  9. 6:30 אני עם חברים בחניון מחוץ למסיבה, יצאנו לשתות ולחזור. מסתכל לשמיים ורואה את אחת הזריחות הכי יפות שראיתי.. ואז אורות בשמיים, לרגע לא הבנתי.. עד שהבנתי. עשרות טילים ויירוטים מעל לראש שלנו. הבנו שהלכה המסיבה והולך להיות בלאגן ביציאה כי הולכים לסגור. חוויה מלחיצה, אבל לצערנו "מובנת". קיפלנו את הקאנטה מהר והחבר'ה התפצלו, אני הייתי באוטו עם חברה שנהגה, הייתה לי תחושה רעה ופשוט רציתי לעוף משם. הסתכלתי על המאבטחים וראיתי שפשוט אין להם מושג מה לעשות.. אחד המליץ לנסוע דרך בית קמה וכך שמנו בוויז. יצאנו מהחניון שהיה פקוק ופנינו ימינה.. נסענו חצי דקה עד שראינו מכונית מחוררת נוסעת בכיוון ההפוך והמונים רצים למיגוניות בצדי הכביש. עצרנו את האוטו באמצע הכביש ונכנסו לבונקר כזה גם, היו שם בערך 40-50 אנשים בדוחק ואנשים מבוהלים (כנראה שלבונקר הזה זרקו רימון אח"כ וטבחו בכל מי שהיה). אחרי דקה שתיים אמרתי למי שאיתי שאין מצב שאני נשאר פה ולקחתי אותה לאוטו, התנעתי והסתובבתי לכיוון השני, נסעתי עוד 500 מטרים עד שהייתה חסימה (כנראה של אבטחה או משהו), ראינו עוד מכוניות חוזרות מהכיוון שבאנו מחוררות ואנשים עם דם מסמנים לכאלה שעוד יוצאים מהמסיבה לא לפנות ימינה. יצאנו מהאוטו, השארתי אותו שם ופשוט רצנו, בהתחלה על הכביש ואחר כך לשדות. ברקע קולות ירי ואנשים שלא יודעים מה לעשות, לא באמת ידענו לאיזה כיוון אנחנו רצים, פשוט ראיתי הרבה אנשים שרצים ולא יורים בהם ורצתי אחריהם. בשטחים הפתוחים ניסינו לנווט, כל פעם ששמענו יריות רצנו לכיוון ההפוך, היינו בערך 300-400 אנשים - ממש יציאת מצרים. הלכנו ורצנו בערך 20 קילומטר עד לפטיש שבדרך פיצוצים מעל לראש שלנו וכנראה שמחבלים מאחורינו. הטילים אפילו לא מעניינים כי אתה פשוט מסתכל לצדדים שלא יקפצו עלייך מחבלים. תוך כדי מנוסה על חיינו בשטח, מלא טלפונים של חברים, משפחה שמתקשרים לקרובים שלהם, מנסים להבין איפה הם, מה אפשר לעשות.. אנשים שנכנסים לפאניקה ומלחיצים אחד את השני, מנסים להבין אם להישאר להתחבא או להמשיך ללכת. פשוט המשכנו להמשיך ללכת, עד שהגענו לאיזור של חממות, שאמרו להתחבא שם, חלק נשארו שם, הרוב המשיכו ללכת, אחרי בערך 3 שעות ראינו רכבים ישראלים, כנראה חבר'ה מפטיש שבאו להגיד לנו להמשיך ללכת בכיוון וששם בטוח. הגענו, אחרי 4 שעות קיבלו אותנו שם חילקו לנו מים ואוכל ממש כמו פליטי מלחמה. אחרי שעה או שעה וחצי סופר מתוחות בפטיש, שכולם מבולבלים ובעיקר בהלם ובהבנה של מה קרה (עוד לא ההבנה המלאה) הוציאו אוטובוס לבאר שבע שעלינו עליו ומשם טרמפ עם אבא של אחת המבלות לבית. נקעתי את הקרסול וקצת חתכים אבל זה בקטנה ממש.. בטח אל מול כל החבר'ה שפשוט נטבחו שם או גרוע מכך נחטפו, מתוכם המון חברים וחברים של חברים. כל הזמן הזה בשטחים הבנתי שאנחנו די לבד.. לא כל כך רציתי להתעדכן במה קורה בארץ, הייתי בטוח שאין ישראל ומלחמה כוללת, ידעתי שזה עניין של מזל ותושיה של מי שבשטח פשוט. למזלי, יצאנו בנס ואנחנו בריאים ושלמים, לצערי רבים וטובים פשוט נרצחו.
  10. פה בבוטקה? אין לי בעיה בגדול
  11. נורא.. אני גם הייתי במסיבה הזאת. בנס יצאתי בחיים. ירו עלינו, מכוניות חזרו מחוררות, הלכנו בשדות 4 שעות שטילים מעלינו וזה בכלל לא מעניין כי אתה רק מפחד שיקפצו עליך מהצדדים.
  12. הפנדל שהיה על מילסון זה הרבה יותר פנדל ממה שדוידזאדה עשה.. לא מבין בשביל מה יש את הואר. סה"כ שיחקנו נגד קבוצה הרבה יותר טובה מאיתנו.. לא היינו טובים (גם הם לא היו וואו). בבלומפילד סיפור אחר..
  13. אני חושב שאנשים פה סתם מגזימים. שיחקנו טוב מאוד אפילו בחצי שעה ראשונה נגד פ"ת. בכיף היה יכול להיות 2,3. כשאתה לא כובש במצבים שלך, אתה אחרי זה מסתבך. אי אפשר לשחק באותה אינטנסיביות כל המשחק, קבוצות יבואו לבנקר. ועדיין, גם מול ריינה וגם מול פ"ת היו לנו מספיק מצבים, להבדיל מהעונות הקודמות שמשחקים כאלה היו נגמרים בתיקו גם בלי מצבים שלנו. בכל אופן בינואר צריך לעשות פה כמה מהלכים, להעיף את מוסקרה ולהביא שחקן שאשכרה משחק. לחשוב על להחליף את לוקאסן. ולהביא עוד זר אם סאבוריט מתאזרח.
  14. חייב לשחק יותר דור פשוט סכנת נפשות ברחבה של היריב
  15. לא מבין איך אתם אומרים משחק מזעזע. היו פה מספיק מצבים להוביל 3-0 וסה"כ הקבוצה משחקת טוב. אי אפשר 45 דקות לטחון קבוצה.. אבל כשלא כובשים.. זאת בעיה בכדורגל.
  16. לא מאמין לך שפתחת נושא חדש
  17. וואלה מחאה שקולה שלא פוגעת בקבוצה אבל כן מעבירה את המסר. איתכם!
  18. כולה ביקשו מהם להזדהות בכניסה מה הדרמה? מועדון של בכיינים ופחדנים. זונות של קהל.
  19. אלטמן - באמת שאני מרחם עלייך, לא אשכח בחיים שהיית בתול בקריית שלום ובאה אלייך ילדה בלונדינית יומיים לפני הדרבי ואתה אמרת לה שתביא לה כרטיס, יא אפס. גם לא השגת לה בסוף וגם תמות בתול כי אתה הכי לוזר בעולם ואתה כלום. שחרר אותנו מהקיום שלך כבר יא מעיק. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
  20. מה יש לא להיות שלם עם זה? השחקן לא הוכיח כלום והוא כבר כמה שנים טובות משחק כדרוגל. 600 אלף יורו זה בערך הסכום שהבאנו את מילסון. לארוז יפה ושיהיה בהצלחה.
  21. דוידה חייב לפתוח במקום יוני עד שקיקו חוזר. הבלם של ריינה, נמניה, בן זונה גדול. רק היה עסוק בדחיפות והקנטות כל המשחק. שיפוט מזעזע. מעל הכל, משחק לא טוב שלנו, ועדיין היינו צריכים לכבוש 3 לפחות.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.