Jump to content

Mtamir

משתמשים רשומים
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Mtamir

  1. לא מסתדר עם חוקי הכדורגל שמאמן כל כך לוזר יקח אליפות באיזשהי ליגה... אבל אולי, 50/50, פלייאוף קשה ומאתגר לפנינו נצטרך את זהבי ומילסון בשיאם.
  2. אין לנו סיכוי מול הקמפיין של חיפה, כמו מיליארד מוסלמים שאין להם מה לעשות בחיים, עוד 3 נקודות של הפרויקט שטיפת מוחות מציר הרשע ארוך השנים שלהם.
  3. אין לנו סיכוי מול שטיפת המוחות של חיפה והשיפוט פה, זה 50/50 על האליפות במקרה הטוב, לדעתי עוד נרד למקום השני ונצטרך לגרד את זה במשחק מולם.
  4. למה אנחנו עדיין על המגרש ? חיפה השיגה את ה3 נקודות שלה דרך השופטים בוואר למה אנחנו בכלל משחקים בליגה המכורה הזאת.
  5. מה הם רציניים ? אפילו היה צריך להיות קרן...
  6. זה מזכיר כדורגל של משחקי טרום עונה, עוד תסמין של מאמן שהוא כלום ושום דבר.
  7. לא מקנא באף עובד במפעל בטחוני באיראן או מדען גרעין איראני בזמן הקרוב, המוסד בטח מקבל הלילה אור ירוק על מלא לתכניות מגירה רציניות מאד.
  8. אנחנו כאלה לוזרים אלוהים. כל המערכת. נצטרך נס לתיקו.
  9. יש לנו את המאמן הכי לוזר שלשלן שהיה במכבי כנראה, 25 דקות לא עוברים את החצי.
  10. עד כה 0/4 במשחקים שהיה צריך רק לבוא מוכנים מנטלית וזה היה מספיק, לא יודע מה להגיד... מבחינת יכולת הקבוצות שקולות ואפילו יתרון קל לנו, רק לא לשלשל, גם אם חוטפים גול מהיר לשחק פתוח ולהיות רגועים.
  11. הוא המאמן הכי לוזר שהיה בתקופת מיטש כנראה, כאילו לא מצליח כל פעם להוריד את השחקנים לקרקע או להבין באיזה מקום הוא נמצא ואיך שומרים עליו. לא קשור לסיטואציה ולא ראוי לה בכלל.
  12. השחקנים הכושלים והשלשלנים שלנו כל כך כשלו בכל מעמד של מאני טיים עד עכשיו, שאני פשוט מקווה שהם יבואו בגישה שאנחנו פחות טובים מחיפה ואנחנו מתחתיהם בטבלה ושצריך להציל את הכבוד, כאילו אנחנו במינוס 10, אולי ככה נוציא תיקו ומעלה. זה הזוי כאילו הם לא לומדים להוריד את הראש, זה גם הרבה מאמן כושל עם מנטליות של לוזר.
  13. מרגיש שזו קבוצה שיהיה לה מאד קשה לקחת אליפות, השחקנים הגרועים האלה צריכים לחשוב שהם במינוס 3 בליגה כדי לקחת.
  14. מי שאומר לעצמו שהאליפות גמורה פשוט שונא את עצמו.
  15. הקמפיין של חיפה ראוי להערכה, תפסיקו לזלזל בהם.
  16. הם לא יכלו לחלום על שופט שיותר טוב להם מהאפס הזה, שרמוטה מניאק שופט של קטנות.
  17. דווקא טוב שקארצב וביטון רואים הרכב במשחק כזה ובמחצית ראשונה יש עוד הזדמנות לתקן וזה דוחף לזה שהם לא יראו הרכב בליגה כל הפלייאוף.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.