Jump to content

primetime21

משתמשים רשומים
  • Posts

    37
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by primetime21

  1. אז מה היה לנו? לא מגילי ולא משכטר --> כן מרייכרט ---> כמעט גילי --> שדרוג לרייכרט --> לא מרייכרט --> כן מגילי --> כמעט שכטר --> לא מגילי ... ( לא בטוח שהכרונולוגיה מדוייקת, סליחה מראש) אפשר לפתוח סקר על מה יהיה הסיפור עם אקס הפועל הכפוי טובה הבא? עם אפשרויות כמו: - כמעט דאמרי - כן מדאמרי - לא מדאמרי - כמעט שכטר - כן משכטר (אחרי שמכבי תגרום לו להראות קשור למקצוע עוד פעמיים בפלייאוף מולנו)
  2. או שעושה יאנקו ומזייף פציעה מול שער ריק בשביל הפורום.
  3. באמת שאני האחרון פה שיש לו ציפיות גבוהות מג'ורדי בתחום הרכש, אבל זו באמת הגזמה שראדונוביץ עדיין פה.
  4. היי אל תוותר כל כך מהר, תתפלל פה כמו אחרים שדמארי יבוא לעשות קופה על מיץ בלי לרצות להיות פה, לשחק אותה המסכן שרוצה להיות בצד השני של הכביש כמו רייכרט ולספק ראיונות באמצע העונה כמה הוא מרגיש לא שייך כמו ורמוט ולהוזיל עוד יותר את התדמית של המועדון בתקופה אולי הכי טובה שלו. נחכה לשבוע האחרון בתקווה שיגיע חלוץ, מגן שמאלי ואם נתפרע אולי גם קשר או בלם. יש לי פחד שהולך ומתגבר עם כל יום שעובר שראדונוביץ נשאר פה בינואר ונפצע שבוע אחרי בזמן שפריצה קורע רשתות.
  5. זה אמור לעודד? לפי הכרונולוגיה הזאת נקבל משהו גרוע יותר מורמוט בשלב מאוחר יותר של החלון. על איזה מוטיבציה אתה מדבר?
  6. זה שהוספת סימן קריאה אחרי השם אומר שאני אמור לדעת מי זה?
  7. מביך, לא הספיק לכם שנה שדאמרי השתין בתקשורת על מכבי כדי למצוץ לאוהדי הפועל? מה הוא צריך לעשות עוד כדי שתפתחו חוש כבוד בסיסי בתור אוהדי מכבי? לבוא ולהשתין עליכם פיזית? הבן אדם עשה הכל לסמן את עצמו כהפועל באמת לא מגיע לו להנות בתור שחקן מכבי. דוחה ומאוס יותר משכטר+ידין+רייכרט, הלוואי שיחזור לשכונה של הפועל לחטוף מאיתנו כל שנה.
  8. יש שמועות על שחקן מסין, אז מיטרוביץ מגיע לעמדת החלוץ?
  9. עזוב אותך שטויות כמו בישולים, ראית איך ורמוט מתקדם עם הכדור?
  10. כבירי נראה כמו מישהו מספיק מטומטם, שאם נתחיל קמפיין "החזרת הבן האובד 2" לורמוט הוא אולי יקפוץ על זה.
  11. אי אפשר לבחור את אבוקסיס ככה סתם, צריך לסיים legendary mode או משהו כזה בשביל האפשרות לבחור בו. ביי פאר הכי שנוא.
  12. מצויין שפלט לא ישחק מולנו שבוע הבא.
  13. לא מאמין שאנשים התווכחו איתי פה על נוואקמה בתחילת העונה שלא צריך אותו כי יש לנו את ורמוט ובן חיים (בדיחה לא מצחיקה). הסיבה העיקרית שהמאבק על האליפות כנראה יהיה צמוד השנה (נראה מה מכבי עושה בינואר) היא שלא לקחנו את טוני וב"ש כן. מה שכן כבר הרבה שבועות ב"ש נראית (למרות התוצאות)פחות טובה ממה שחשבתי שתהיה ולמרות הפסטיבל התקשורתי לטובת קמפיין לאליפות של ב"ש, אני מעודד יותר לגבי הסיכויים שלנו לקחת גם השנה מאשר בתחילת השנה במיוחד אם נקבל איזה תרומה מהזרים שיגיעו בינואר.
  14. זה הכי מתסכל, מילא היו מוכרים אותו בשביל שחקן שהביא לפחות אותה תפוקה ורזומה של מיכה בשנתיים האחרונות, מילא זו הייתה השנה הראשונה שזה קורה, מילא זה לא היה לשחקן שסירב להגיע לפה לא מעט זמן בזמן שהוא ליקק לקהל של הפועל ועוד לא עשה כלום במכבי. קהל עצוב.
  15. מחכה לתגובות איך מיכה חלש מידי, לא התקדם פיזית, לא מתאים לאירופה אחרי שהמאמן החדש יושיב אותו קצת על הספסל בפעם המי יודע כמה בשנים האחרונות וכמו כל שנה ימכרו את מיכה בשביל עוד איזה אקס הפועל עם ספרינט/סלאלום נחמד למרות שהוא לא חצי מהשחקן כדורגל שמיכה הוא, כאילו שוכחים מה היה בשנים הקודמות ומה מיכה נותן לקבוצה הזאת.
  16. סבבה קיבלתי, סה"כ רציתי להביא לכם אתנחתא קומית למרות שחוץ מהכותרת לא קראתי אני מנחש מה כתוב.
  17. ב"ש הייתה היום כמו קבוצה קטנה שזחלה בקושי לנצחון שמכבי דחפו להם לגרון בכח וזה מה שעצוב שב"ש במשחק חלש(או ממוצע שלהם במשחקים האחרונים) מנצחת אותנו בבלומפילד. ב"ש הזאת נכנעת מול מכבי של סוזה כמו הקודמת בסביבות הדקה ה-20. מדהים כמה הלכנו אחור, מקווה שבינואר נתחיל ללכת שוב קדימה אחרת בוא נפסיק עם הקלישאות של תהליך בתחום המקצועי.
  18. עזוב אותך איפה תמצא עוד מישהו עם ספרינט כזה ב500K בשנה?
  19. חוץ מזהבי, מיכה, אלברמן, דסה, ראיקוביץ, אזולאי, ריקן, שפונגין וטיבי(שיילך בכל מקרה) להתפרע בינואר. אין מספיק ישראלים? אז לפחות תחליף 3-4 זרים. קבוצה של 100++ מילון בלי זרים, בוא נשדרג גם לוורמוט את החוזה כמו בן חיים כצופר על חוסר תפוקה ונקרא לזה השקעה בישראלים.
  20. לא לא אין צורך הטיעון והסיבה הקודמים שלך היו מספיק אובייקטיביים בשבילי : )
  21. סוף סוף טיעון וסיבה הגיוניים ואובייקטיביים לשיפור הכדורגל הישראלי.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.