Jump to content

קייפטאון

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by קייפטאון

  1. בסוף, מה שהכי חשוב בעידן גולדהאר, זה שגם אחרי עונות כמו 15/16, 17/18 או 20/21 מכבי חוזרת מהר לקחת אליפויות זו (בלי עין) תהיה האליפות ה6 בתוך 12 שנים
  2. 20/21 הפספוס הכי גדול ה2-2 מול חיפה בבלומפילד אחרי שהובלנו 2-0
  3. עלינו למקום הראשון אחרי ניצחון על ב"ש, 1-0 של אלירן עטר?
  4. וב17/18 קרויף אימן והייתי בטוח אחרי שעלינו למקום הראשון (נראה לי בערך במחזור ה22) שהאליפות שלנו. ב15/16 היה מאבק עד המחזור האחרון, עלינו למקום הראשון במחזור 30/31 ואז והיו לנו 4 תוצאות תיקו בפלייאוף והאליפות הלכה לב"ש.
  5. שאלה לבקיאים שבפורום, מתי הייתה עוד עונה שבמהלכה הקבוצה מהמקום השני תפסה את המקום הראשון באמצע העונה ואז הפסידה את האליפות? אני זוכר את מכבי ב17/18. מכבי ב15/16. מכבי ב20/21? היינו במקום הראשון?
  6. הגעתי וחזרתי היום למשחק באוטובוס ממרכז ר"ג. בהלוך היה סביר, עליתי על האוטובוס ב18:40 והגעתי ב19:30. זה 20 דק יותר ממה שתיזמנו האפיליקציות, באוטובוס מפוצץ. בחזור היה כרגיל סיוט, לחכות לקו 1 כבר מראש ויתרתי, אז זה ללכת עד שדרות הר ציון לתפוס אוטובוס שלא עומד בפקקים של האצטדיון. יצאתי ב22:00 והגעתי לבית ב23:20. שעה ועשרים מתל אביב לרמת גן. מקווה שיתחילו לשמור על סדר תחבורתי ביציאה מהמשחק, לשמור על נת"צים פנויים, לתגבר קווים מרכזיים, אי אפשר להמשיך עם הגעה ברכב פרטי לאצטדיון.
  7. דאבל, אני יודע את זה. אבל זו עדיין בדיחה. שלא לדבר על שבת, יהיו משחקים העונה שיש לי תחנת תחתית ליד הבית בר"ג ואני לא אוכל להגיע לבלומפילד ברכבת כי שבת. כי בקו האדום אני לא אשתמש יותר מדי, הוא לא באמת משרת אותי להגיע לעבודה, אבל מתי שאני באמת אצטרך אותו, הוא מושבת.
  8. מי יסדרו? עיריית תל אביב לא אחראית על הרכבת הקלה. אתה צריך לפנות למשרד התחבורה שיושב בירושלים, הוא לא יודע מה קורה בתל אביב. ולמה רק לאחר משחקים? מטרו בכל עיר פועל עד לפחות 01:00 בלילה. לקרון רק"ל יש תפוסה של 500 איש, זה לעג לרש, יוצאים מהמשחק 30 אלף איש....
  9. מה נסגר? לזה שהרכבת לא תעבוד בשבת כבר התרגלנו במדינה המפגרת שלנו. אבל למה רכבת אחרונה מבת ים בימי חול יוצאת ב22:34? משחק מתחיל ב20:30 + זמן אבוקות + תוספות זמן + זמני בדיקת ואר+ מהומות והתגוששיות + תודה לשחקנים בניצחונות - יוצאים מהאיצטדיון בערך ב22:30? ואז יש 4 דקות לרוץ לשדרות ירושלים לתפוס את הרכבת האחרונה? האחרונה?? ומשחקים שיתחילו במוצ"ש? הרכבת האחרונה תצא ב22:30. אצטדיון של פאקינג 30 אלף איש. בכל משחק שהייתי בו באירופה (אפילו באתונה ובאיסטנבול, לא תגידו לונדון או ברצלונה) מחכים בסוף המשחק 10 קרונות מטרו + 80 אוטובוסים בערך. תוך רבע שעה אזור האצטדיון שומם, כולם בדרך הביתה. מה זאת הבדיחה הזאת? על זה שפכו 43 מיליארד שקל? בחיי שאנחנו מדינה בדיחה מבחינת תחבורה ציבורית. נראה לי אני אמשיך להגיע עם אופניים.
  10. אם כבר הקפיצו את הנושא מ2014, אז אעדכן שאצטדיון רחובות כבר כמעט גמור. 6,000 מקומות עם גג בשני היציעים. מחכים לדרבי בין שעריים למרמורק שם. ועוד אצטדיונים בבניה: - אשדוד החדש עם 20,000 מקומות, הזיה שלאשדוד יהיה אצטדיון יותר גדול משל ב"ש... - טבריה 7,500 מקומות - חדרה 12,000 מקומות
  11. אם וכאשר יבנו גג מעל 7-8 וישלימו את הגג מעל 2-13, אני לפחות מקווה שיפיקו את הלקחים מסמי עופר בכל מה שקשור לסאונה שם בחודשי הקיץ. שיהיה גג עם מפוחי מזגן.
  12. 150 מיליון שקל בערך. לבנות גג מעל 7-8 ולהשלים את הגג מעל 2-13.
  13. השירים האלה למאמן לא במקום, קבוצה יכולה להיכשל והעונה הייתה כישלון, אין ספק.
  14. לאחד את גבעתיים ורמת גן עם תל אביב. לספח לעיר החדשה גם את פארק אריאל שרון כולל המתחם שצמוד לצומת חולון ומקווה ישראל. ככה יהיו לעירייה הרבה יותר מתחמים פנויים לאפשר למכבי להקים באחד מהם קומפלקס אימונים ואולי גם אצטדיון. למה גולדהאר צריך לנהל מו"מ עם 7 עיריות בגוש דן על הקמת אצטדיון? בעוד 20 שנה בלומפילד כבר יהיה קטן למידות של מכבי.
  15. מפה לשם, אין דרבי עד העונה הבאה. יושלמו 9 שנים באפריל. פאקינג 9 שנים! זה משהו לספר לנכדים. באיזה עידן מושלם אנחנו חיים. וזה לא רק הרצף, זה התוצאות: חמישיות, רביעיות, שלישיות. גרמנו להם לחגוג תיקו מולנו. הבסנו, השפלנו, לקחנו גביע. שמעון מזרחי היה גאה. אני בטוח שמיטש גאה. זכרוניתכם מהרצף?
  16. אנחנו קהל מטומטמים לא פחות מהפועל, מזמינים עונשים עלינו
  17. באליפות השלישית של ב"ש אני זוכר שעלינו למקום הראשון לראשונה בערך במחזור ה21, עם ניצחון 1:0 של עטר. ואז קרסנו באיזה 4 משחקים רצופים והלכה העונה... בואו נקווה שהעונה הערב באמת הולכת לכיוון חדש ואחר.
  18. ועוד איזה גורילות העמסנו על הגב של חיפה והפועל. היינו כבר קרובים לאבד את היתרון במאזן ההיסטורי מול הפועל. מאז ג'ורדי ועד היום, המהפך במאזנים שלנו מולם זה משהו מטורף. גם כשאנחנו לא לוקחים אליפות, אנחנו כל עונה מנצחים את האלופה שמוכרזת בסוף העונה (חיפה, ב"ש). הרצף מול הפועל זה בכלל התעללות. זה לא רק הרצף זה גם התבוסות הקשות וגמר גביע המדינה. משהו לספר לנכדים.
  19. יש רשתות יש מנואלה ועל הדרך נגמר העידן של שער 10-11 חוגג עם השחקנים אחרי גולים
  20. חברה מה נסגר אתכם עוד שנייה נדון בלהחזיר את המועדון ללוני. 5 אליפויות בעשור, 2 גביעים, 7 פעמים בשלב בתים אירופי, מכבי חזרה לגדולתה. אז עכשיו קשה, יש עונות כאלה, חלק ממחזור חיים של קבוצה. מכבי עוד תחזור ובגדול, די לראות את הכל בשחור. מברך על כל רגע שגולדהאר כאן.
  21. ערב מתסכל. הפנים לעונה הבאה, זה לא שלנו העונה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.