Jump to content

Heisenberg

משתמשים רשומים
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Heisenberg

  1. כשבן חיים יעזוב זה יהיה החיזוק הכי טוב למכבי. אז כן, בין מיכה לטבח זה מיכה קליל.. ועדיין, מיכה לא מספיק טוב.
  2. שום זלזול... הוא פשוט עומד במקום, כבר כמה שנים שהוא לא מתפתח מבחינה פיזית.. והבעיטה שלו נשארה אותו הדבר מילדים ב'. מעבר לראיון החוצפני שלו שהוא אומר בו "שעדיף למכבי למכור אותו עכשיו כדי להרוויח עליו".(סוג של רמז שהוא לא מאריך חוזה)
  3. שישב קצת על הספסל.. לא יקרה לו כלום.
  4. מי שיודע אם מוכרים את האפר של הבובה...??? מוכן לקנות בכל סכום.
  5. המחשק בדוק בשבת... הם פשוט רוצים לבדוק אם צריך שהמשחקים יהיו באותה שעה או אם אפשר לפצל ...
  6. גם אם הוא רשום מ1994 הוא לא יקבע.. זה לא משנה!
  7. שכחת לציין את חברים שלך השחקנים שמכרו אותנו יותר משוטא..אבל זה ברור שעליהם לא יגידו מילה. וחוץ מזה, נגמר המשחק.. מה אתה מצפה מאנשים שיעשו ?ישארו ויראו אותם חוגגים עליך ???מחאו כפיים לשחקנים והלכו, לא יודע כמה זמן אחרי השריקה נשארתי בפנים.. ומה זה נתן לי ?אני גבר עכשיו ?חרטא.....
  8. לא צריך שום תרומות... שיעלו לכל אוהד בעוד כמה מאות ובכיף הסיפור הזה יכול להסגר עם רווח קטן למכבי. משמח לראות שלאנשים אין בעיה לשלם עוד העיקר לעוף מהאצטדיון המסריח הזה שנקרא נתניה שכל עוד המחשק לא בשבת הוא גורם לי להקריח.
  9. דבר ראשון לא, זה לא גורם לי להרגיש טוב יותר עם עצמי ואני לא עושה את זה למטרה הזו. וגם ההחלטה של להיות גבר לא קשורה לדיבור שלי. זה אפילו לא היה בשיקול שם. אם נפגעת אז מחילה. דבר שני, לא יודע מי אשם במחאה האירגון, הנהלה, שחקנים, איצטדיון.. באמת אין לי מושג! יותר מזה, זה לא משנה!!! אני לא חושב שיש סיבה מוצדקת לא לעודד את הקבוצה שלך. ואם כבר נגיד ובחרתם לא לעודד לפחות אל תשרקו בוז לאלה שכן באים ומעודדים! עכשיו עזוב את זה שהם חושבים שהסיבה מוצדקת ושמבחינתם זה הצעד הכי נכון בעולם אבל אני מניח שאתה יכול להבין כמה שזה דפוק וסותר כל כך הרבה דברים שהם כביכול מאמינים בהם ו/או תומכים בהם! ויש לי תמונה אחת בראש.. שיש החמצה של מכבי ואז מישהו מהאירגון מסתכל על כל הקהל ועושה להם תנועה של "נו תמשיכו לעודד אותם נראה אתכם" לא בקטע של איום.. בקטע של זלזול בקבוצה. מממההה?! למה אני חושב שהוא מהאירגון? כי הוא עמד בתוך הכלוב עידוד.. ושנינו יודעים שהאירגון לא יתן לאף אחד שהוא לא באירגון להיכנס לשם. כל מה שרשמתי לך זה דברים שראיתי בעיניים שלי ואני המקור הראשון שלהם. לא משהו ששמעתי מאח של דודה של חבר שלי.
  10. אין בעיה עם קול טיפה שונה. יש בעיה עם אטימות ויש בעיה שפוגעים לי בקבוצה! שהיא מעל הכל! כן.. גם מעל האירגון אוהדים שלנו! גם מעליי וגם מעל האנשים שיושבים איתי! אז חלאס לנסות לצאת המסכן פה וחלאס להיות גנב דעת! אתה מגן על אותם אנשים שפוגעים לך בקבוצה! מבחינתי אין הבדל ביניהם לבין שופט או דיין שפוגעים בנו. אם זה היה רינשרייבר אני בטוח שלא היית מגן עליו, נכון ?
  11. הדרך הפשוטה יותר זה אולי לא לקנות מרצ'נדייז שלהם ואז אתה יכול לעודד כמה שבא לך...
  12. שמע אפס.. סליחה..גבר... אתה אהבל אחושרמוטה וממש אין לי כוח להוציא את האנרגיות שלי עליך... אתה מזכיר לי שמאלנים שאני מתווכח איתם. שלא משנה מה תגיד להם השטיפת מוח שהם קיבלו כל כך עמקוה בפנים שכלום לא יעזור! מאחל לך להפסיק להיות תמים וקצת יותר חכם. רק בריאות!
  13. מה זה הביא את זה על עצמו ??? הם חסמו לו את החניה ולא נתנו לו לנסוע אז הוא אמר להם פאק יו... מה אתה אמיתי? מי ישמע אם היו חוסמים לך את החניה של הבית היית יוצא מהאוטו ונותן להם חיבוק. זה מה שאתה לא מבין וכנראה זו הסיבה שהראש שלך כל כך עמוק להם בתחת! זה לא מה שהוא הביא על עצמו ושיתמודד.. זה מה שהאירגון מביא על עצמו אז שיתמודד עם זה שהקהל לא תומך בו. תתעורר!
  14. הלשון שלך כל כך עמוקה בתוך התחת שלהם שאתה כבר לא יכול לצאת.... באמת הנסוחא שלך מעניינת אותי... אין הודעות מחאה בפייסבוק של האירגון+הם מחוברים בקשר אישי לשחקנים+יש תוצאות רעות.. הופהההה יש סבוטז'.. הסיבה מוצדקת. צא מהסרט שאתה חי בו. ואתמול אני ועוד הרבה כמוני קמנו ועודדנו בעצמו. לא יודע אם שמעת או לא.. אני מעריך שלא בגלל מה שרשמת... ובלי קשר.. האירגון הזה.. כן כן האירגון הזה ש"לא שרק בוז נגד בני יהודה".. על מי אתה עובד תגיד לי??? אני הייתי במשחק והאירגון לא רק ששרק בוז... כשהשחקנים באו הוא עשה להם תנועות של תעופו מפה עם הידיים ואמר להם לא לבוא. לא יודע אם אתה נמצא במשחקים או לא.. לפי הכתיבה שלך לא כי אז היית יודע מה קורה.
  15. בואנה קמחי דפק פה איום...... באיזה עולם נאתכו טוב ממדו ?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.