Jump to content

שוקי

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by שוקי

  1. לא מבין למה אתם מצפים מההנהלה. זאת אותה הנהלה שבחרה לתת גב לחבורת ערסים שהשתלטה על היציע באלימות. עצוב.
  2. בדיוק כך. לעודד איתם זה לתמוך בגישת הערסים שהשתלטו על היציע באיומים. חייבים לעשות הכל כדי להקיא אותם מתוכנו, לבודד אותם זה המינימום. לתת להם לגיטימציה זה לקחת חלק פעיל בהקמת לה פמיליה במכבי.
  3. הארגון החדש הודיע שהוא יושב היום בתחתון. מקווה שכל מי שמגיע יקבל החלטה נכונה וישב בעליון.
  4. 20 ערסים לקחו קהל שלם בשבי. הנהלת מכבי תעשי משהו ומהר. אחרת את שותפה לפשע.
  5. אני חושב שלקראת המשחק הערב, כדאי שנחזור להתמקד בנושא. הארגון החדש בטוח שהוא החל מהיום מוביל את היציע. אותם אלה שדאגו להשבית עידוד בתקופה האחרונה יבואו כנראה היום לשחק את המשחק. הם יהיו מה שהם לא, במטרה לקנות את דעת הקהל. מה יהיה בהמשך זה ידוע מראש. אסור לנו לתת יד לזבל של היציע. מקווה מאוד שלא נעשה טעות היסטורית.
  6. אז בואו נעשה קצת סדר בדברים, גייט 11 זה אחלה שם אבל מה שעומד מאחוריו הרבה הרבה פחות. אם מישהו מצפה כעת לעתיד טוב יותר אז כדאי שיצא מהר מהסרט הזה. אלה אנשי האנטי עידוד, אנשי האצבע משולשת לקהל ולשחקנים, אנשי ה"מי שמוכר אותנו מת". מדובר באיחוד כוחות של אנשי אולטראס 96 שהחריבו בעבר את היציע, ביחד עם לובשי השחור שיושבים בשורות הראשונות ביציע מימין לעמדת איש גדר. ולמי שלא מצליח להבין, אלה למעשה חבר'ה שבחלקם הגדול היו בעבר בפנטיקס ויצאו ממנו. הפנטיקס לא סתם הלכו שמאלה, הובהר להם שאם ימשיכו לעודד לא יהיה להם טוב... בהודעת הארגון החדש מספרים סיפורים יפים. האמת היא אחרת לגמרי ואסור לנו לתת לזה יד. אנחנו בדרך לאסון חברים. שלא יעבדו עליכם.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.