Jump to content

Sixto Rodriguez

משתמשים רשומים
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Sixto Rodriguez

  1. גם פיני גרשון היה שונא מכבי מובהק ולא פספס הזדמנות לצאת עלינו בתקשורת עד שהגיע למכבי והפך לסמל. מאז התקופה של בכר בבש יש לי בראש את ההשוואה הזאת ואני רק מחכה לרגע שהוא יחתום במכבי.
  2. אין סיבה שלא יהיה שחקן רוטציה משמעותי אצלנו כמו רפאלוב בחיפה. כל עוד הוא מרגיש שהוא יכול, הוא צריך להיות שחקן מכבי.
  3. לגבי בכר, לצ׳לסי הוא כבר לא יגיע. כדי להיזכר כמאמן הכי גדול שהיה פה הוא צריך עוד שושלת אליפויות או עליה עם הנבחרת למונדיאל/יורו. לדעתי הוא צעיר מדי ולא ילך לקבור את הקריירה שלו כרגע בנבחרת. זה משאיר אותו עם 2 אפשרויות - לבוא למכבי או לחזור לחיפה. לדעתי חיפה מינתה את דגו ולא מאמן בכיר כדי שתוכל להעיף אותו ולהחזיר את בכר אחרי הפיטורים הצפויים מהכוכב. בגישה של ״מקסימום דגו יצליח״. לצערנו הוא אכן מצליח. מבחינת בכר עצמו לדעתי הוא היה מעדיף לחזור לחיפה. הוא סמל שם, אם חס וחלילה יקחו אליפות העונה תהיה לו הזדמנות להשוות את השיא המיתולוגי של הפועל פ״ת ולקחת אליפות חמישית ש4 מהן רשומות על שמו, וכמובן לנסות להעפיל שוב לצמפיונס- עונה שלישית רצופה מבחינתו (ולהשוות את השיא של שום שעשה 3 רצוף אחת עם חיפה ו2 עם פאו). לבוא אלינו זה להסתכסך עם אוהדי חיפה, לבנות קבוצה חדשה אחרי עידן זהבי ולהגיע כאנדרדוג אחרי שושלת מטורפת של חיפה. אני לא יודע איך תסתיים העונה, אם חיפה יקחו אליפות יהיה להם קשה להעיף את דגו. אבל כרגע בוודאות הם לא יכולים להחתים את בכר על הראש שלו ולזיין לעצמם את העונה. זה הרגע שלנו לסגור איתו לפני שתהיה לו גם הצעה לחזור לחיפה. לעכשיו או לקיץ זה לא משנה. לתת לו משכורת כמו של קין או איביץ׳, צ׳ק פתוח לרכש ולסגור אותו פה ל3 שנים. אם לא נעשה את זה עכשיו ובקיץ תהיה לו בחירה הוא יבחר בחיפה. אסור שזה יקרה.
  4. סוזה בוס ואיביץ הגיעו אחרי שגיבשו זהות בתור מאמנים. אצל רובי זאת עונת אימון ראשונה
  5. עם כל האופוריה, אשכרה פתחנו עם נחמיאס ודוידזאדה בלמים. הספרינט שדוידזאדה דפק בגול שלהם בלי להסתכל על קו הנבדל היה מביך. חייבים בלם לרביעי הבא. סבוריט שרק חזר מפציעה ונחמיאס זה התקף לב (מה מצבו של לוקאסן?)
  6. דלפ: נחמיאס היה בסדר גמור מול פריידי שהוא אחד החלוצים הטובים בליגה. שהחלוץ השני (הממש שמן) החליף אותו לא הייתה התקפה לבית״ר יותר. דלפ נוסף: יוריס במשחק לא טוב עם יותר מדי איבודים שבמזל לא עלו לנו. כמו שאמרו פה, בדקה ה60 נראינו קבוצה גמורה שלא תבקיע בחיים, והצלחנו בזכות חילופים טובים להעלות את הרמה ולא להישבר גם אחרי פסילת השער. יופי מכבי
  7. כל החישובים האלה של הניקוד המדיני רלוונטיים בכלל עם הסופרליג? בשנים הבאות הנציגות של הליגות החזקות בצמפיונס יהיו עלק בילבאו וברייטון? מישהו יכול להסביר מה התכנון שם?
  8. האינטרס של גורמי השיפוט והשיטור הוא כסתח. להתעמר ב30 אלף אוהדים כי הם לא מצליחים לתפוס 10. אוי ואבוי לנו להיות מופקרים בידיים שלהם. גם אם המועדון רואה בנו לקוחות, אין אף שירות אחר בעולם שלקוח היה סופג התעמרות כזאת והכל היה עובר בשקט. אבל שזה אוהדי כדורגל הכל מותר. בלי אוהדים אין ליגה ואין מנהלת ואין טוטו ואין זכויות שידור ואין כניסה לאתרי ספורט ואין מליון תוכניות טלוויזיה ורדיו ואין שום דבר. הכח בידיים שלנו ואין שום סיבה שנספוג אלימות ונעבור על זה בשקט.
  9. יש 0 קשב תקשורתי לבעיית האלימות המשטרתית נגד אוהדי כדורגל. יש 100 אלף שבאים למשחקים ואוכלים את החרא ומבחינת השאר ובעיקר התקשורת והמשטרה אנחנו עבריינים. עכשיו יהיה קשב תקשורתי לחצי יום בגלל שהפועל עשו מעשה קיצוני ופוצצו משחק. אתה יכול לבחור לנצל את החצי יום הזה כדי לספר על ההבדלים למה להם מותר להתנכל ולנו אסור או שאתה יכול לנצל את המומנטום ולהפעיל לחץ לצרף עוד קבוצות למאבק וליצור פה כדור שלג שיפעיל לחץ על המשטרה.
  10. מה זה מקווה מאוד שלא? היה לך מקרה יותר גרוע לפני יומיים.
  11. נכון אני לא באולם אבל הייתי שלשום בבלומפילד. למסקנה שההנהלה שלנו לא תומכת באוהדים לא הגעתי היום ולא אמרתי מילה על הארגון סהכ אמרתי שאנחנו חייבים להצטרף למאבק הזה. ליזום אני לא מצפה מההנהלה, אבל אולי עם לחץ של הקהל הם יסכימו להצטרף ולהודיע שאין יותר דרבים עד שישתנה היחס לקהל.
  12. אני לקחתי מקרה של משטרה שמודיעה בבוקר המשחק שלמרות שכבר נמכרו כרטיסים אי אפשר יהיה לשבת במקומות האלה. שהחליטה לבקש ת״ז מכל אוהד שיצרה תורים מטורפים בכניסה אחרי שגם שלשום עשתה את זה וגרמה לדחיית המשחק אני מתאר לעצמי שכמו שלשום גם היום השוטרים היו אלימים, עשו בידוק פולשני גם אם מדובר בילדים/נשים/זקנים וכמו שלמרות כל זה הפאנטיקס עשו מהם צחוק, תאמין לי שאם היה משחק היום שום בידוק לא היה עוזר ומי שתכנן לעשות משהו היה עושה אותו. אנחנו לא מאתמול במגרשים ומעולם המשטרה לא הצליחה לסכל הברחות למגרש. אז הגיע הזמן להגיד חלאס. יש קומץ אלים? תטפלו בו. לא באלפי אוהדים נורמטיביים. ובטח שאל תעשו מאיתנו עבריינים! אני מתבייש שאני בכלל צריך להסביר את זה למישהו שמגיע למגרש
  13. לא אכפת לי מהת.ז אכפת לי מהמגמה. וגם אם הם מונעים מפחד מהאולטראס שלהם זה ממש לא מעניין אותי. צריך פה מהלך קיצוני של הקבוצות שיתמכו באוהדים שלהם. הם היו הראשונים, נשאר לנו להצטרף אליהם. ולהביא גם את שאר הגדולות. אי אפשר לתת להזדמנות להגיד למשטרה עד כאן לחמוק בגלל שזה הפועל.
  14. פירקו אותנו במכות כי החליטו שאוהדי כדורגל = עבריינים/טרוריסטים. אתמול זה אנחנו היום זה הפועל מחר זה חיפה. אפשר לבכות שזה קורה לנו ולשמוח לאיד שזה קורה להם או שאפשר להתאחד ולהראות למשטרה ושר הספורט ובית הדין שהם תלויים בנו לא אנחנו בהם.
  15. מיקי זוהר מתייחס אליך כמו עבריין ראית את הפרסומת שהוא הוציא? ככה הוא מסתכל עליך. בלי הקהל אין זכות קיום לענף ואין זכות קיום לשר הספורט. ידעתי שמישהו יקפוץ עם בושה שזה הכותרת. אבל עד שהקהלים של כל הגדולות לא יתאחדו נגד האלימות והיחס שאנחנו מקבלים לא ישתנה פה כלום. אני שמח שחיפה עשתה צחוק מהמשטרה אני שמח שהפאנטיקס עשו צחוק מהמשטרה להרביץ לאוהדים ולשים מגנומטרים כאילו אנחנו בהר הבית זה לא הפתרון וצריך להכות בברזל ולהכניס להם את זה לראש!
  16. מצפה מהנהלת מכבי ב2 הענפים להצטרף למאבק ולהודיע שאין משחקי דרבי ב2 הענפים עד שלא מפסיקים עם האלימות נגד האוהדים. אל תהפכו את זה לעניין של תעודות זהות!
  17. הלוואי שהנהלת מכבי הייתה חלק מהקומץ ולא משתפת פעולה עם סנקציות הזויות נגד הקהל. הפכו את הדרבי כאילו זה מינימום מהומות בהר הבית! באנו לראות משחק כדורגל אין שום סיבה שנקבל יחס של עבריינים/טרוריסטים
  18. זה הזמן של הפאנטיקס ואחים לסמל וארגוני הכדורסל להכות בברזל ולהפעיל לחץ על ההנהלות שלנו ב2 הענפים להצטרף למאבק ולשים סוף לבריונות של המשטרה וההתאחדות/מנהלת. שאפו ענק להנהלת הפועל כדורסל הלוואי אצלנו בכדורגל. אין לספורט זכות קיום בלי אוהדים וזה הזמן להכניס להם את זה טוב טוב לראש!
  19. ידעתי שתבוא תגובה כזאת. אתה כנראה לא מבין מה קרה פה אתמול. הורידו נקודות על אבוקות. בדרבי של פואד סיימו את המשחק ב0-0 בלי נקודות לאף צד. חוץ מזה הורידו נקודות רק בפיצוץ של טקס ההנפה בגמר גביע לביתר ובמקרים של ענייני בקרה תקציבית וכו. בקיצור, במקרים קיצוניים. עכשיו בוא נשווה שמזיינים אותנו בבית הדין עם הרחקות רדיוסים ועניינים כאלה שמשפיעים אבל לא מכריעים, להורדת נקודות בפועל. אם אתה חושב שלא נסיים את השנה עם הפחתת נקודות אתה פשוט לא מבין מה קורה פה. היום זה נקודה לחיפה מחר זה 5 נקודות לנו. בסוף מכבי פת תקח פה אליפות כי קהל גדול יהיה שווה מינוס 15 נקודות בעונה.
  20. מי שמתלונן למה הורידו רק 1 ולא 2 ולא יוצא נגד התופעה צריך לצאת דחוף מהפוזיציה. נפתחו היום שערי הגיהנום על הספורטיביות של הכדורגל הישראלי. אם עד היום בית הדין היה יכול לתת יתרון קטן לפה ולשם עם החלטות על הרחקות/רדיוסים וכו׳, היום הם לקחו לעצמם את הכח להחליט דה פאקטו מי תקח פה אליפות. יום עצוב מאוד לכדורגל הישראלי.
  21. ומה הסיבה שלגלזר אין סט יכולות מגוון? שבמשך כל הזמן שלו במכבי הוא לא שיפר במילימטר את יכולת המסירה, הבעיטה, המיקום או התנועה שלו? ושמאז שנבחר לשחקן העונה הוא כל עונה יורד ביכולת? כנראה שרעב ועבודה קשה לא יהיו התשובות.
  22. רובי לא משחק עם 6? אז שגלזר יעשה את הקפיצת מדרגה ויעבוד על להיות 8. זהבי התחיל בתור 8 ולמד להיות 9, גולסה בתור 10 ולמד להיות 8 וגם 6 אם צריך. ניר ביטון מ6 לבלם. סאבוריט ממגן שמאל לבלם. פרץ עבר בכל תפקידי הקישור ובלם עד שמצא את המשבצת שלו. ייני 6 8 בלם מגן ימין. לתורגמן אין מקום כרגע כ9 אז למד למצוא את עצמו באגף. אני יכול להמשיך עוד שעה. מי שמאמין בעצמו ורוצה להילחם על המקום שלו יודע להמציא את עצמו מחדש לפי הצורך של המאמן. גלזר מעדיף חופשה ביוון.
  23. הוא היה בחצי עונה שעברה תחת איביץ שעשה ממנו את מה שהוא והעונה תחת פיגורה כמו קין. ככה שלא נראה לי שמדובר בחוסר כלים מקצועיים להתמודד עם המשבר, אלא יותר חוסר באופי. אותו סיפור כמו של יונתן. חיים במציאות של לפני 3 שנים וחושבים שהכל יגיע להם בקלות. לפחות יונתן לקח את עצמו בידיים בקיץ הזה, גלזר העדיף לקחת את הרגליים ולברוח. לא יחסר לנו ואני אגב חושב שעוד שנתיים הוא יחזור לקבוצה בסדר גודל של הפועל חיפה לא של מכבי חיפה.
  24. כולם מדברים על משחק ההתקפה הלא קיים שלו ובצדק, אבל בשנתיים האחרונות הוא גם לא מה שהיה בהגנה. מיקום מזעזע, איבודי כדור וחוסר אחריות עם עבירות מסוכנות גם כשמוצהב. והכי גרוע- שחצן. ממשיך לשחק עם הפוזה של שחקן העונה, נכנס לגליצים של 10% סיכוי הצלחה כי הוא בטוח שהוא יצליח בהם. גם ב5 דקות ששיחק העונה הספיק לאכול שער על הראש שלו. שחקן בסיטואציה שלו צריך לבוא צנוע, להחזיר את הביטחון עם פעולות פשוטות. אבל הוא פרימדונה עם מניירות של כוכב. לא יודע מה נתנו להם שם בשנתון שלו ושל יונתן כהן. אגב אני מזהה את אותו דפוס גם אצל אח שלו עמית גלזר בחדרה. רובי קין בין אם יצליח או יכשל כנראה לא יהיה פה בעונה הבאה. מה גם שהעונה הזאת ארוכה עם אירופה ועם הרבה שחקנים שדי שווים מבחינת מעמד בסגל. אבל לא מפתיע אותי שגלזר בוחר באופציה הקלה של לברוח במקום להילחם על המקום שלו. כנראה זה מה שקורה שכבר בגיל 23 אתה מגיע לפיק ואין לך את האופי להישאר צנוע ולקחת את עצמך לפיק הבא. אם יעבור לחיפה וישחק במקום עלי מוחמד הרווח כולו שלנו.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.