Jump to content

amitco

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by amitco

  1. מנוי לשער 7 יציע עליון מיקום מצויין במחיר מציאה 600 שח עמית 0543063546
  2. אם אני אשחרר אז אנחנו נשחק נפלא ונראה כמו ריאל או באיירן?סבבה אם זה ככה אני מוכן,אם אני הבעיה של הקבוצה והסיבה שהיא נראית כמו פח. אבל אנחנו לא נשחק נפלא ונמשיך להראות כמו פח וגם אני אשאר כדי לכתוב את האמת כאן בפורום, אמת שכל אוהד שמגיע לבלומפילד רואה משחק אחרי משחק. אז תודה על ההצעה אבל אני נשאר כאן בשמחה רבה
  3. וואו מדהים איך הצלחת לדלות שניים,שלושה משחקים מעונה שלמה ועוד מול האימפריות של אשדוד,פ"ת ומול הקבוצה הנפלאה שמעבר לכביש,תרשה לי לגחך. תזכיר לי מה עשינו מול שתי הקבוצות היחידות שעוד שוות משהו בליגת פח הזאת,ק"ש וב"ש, אז אני אזכיר לך לא ניצחנו משחק. אז חלאס עם גניבת הדעת,כל אוהד שיש לו עיניים והבנה בסיסית יודע שאנחנו לא משחקים כדורגל העונה,לא יודע מה אנחנו כן משחקים אבל כדורגל זה לא.
  4. תן לי משחק אחד מוצלח שהיה לנו העונה,משחק שממש נהנית בו מכל רגע ואמרת וואו. היה אחד כזה?אז התשובה היא לא.אנחנו משחקים כדורגל זוועתי במשך כל העונה וזה שאנחנו מובילים את הטבלה רק מעיד על כמה שהליגה הזאת היא פח. מבטיח לך שאם יהיה משחק מוצלח כזה אני כותב דברים טובים ומלקק לפאקו כאילו אין מחר אבל זה לא יקרה בטח לא בעונה הזאת כל עוד הליצן מאמן אותנו.
  5. משחק זוועתי של הקבוצה החל מהשוער דרך כל השחקנים ומעל לכולם הליצן פאקו. אנשים מתלוננים על התיקו חחח צריך להודות לאל שיצאנו פה בנס עם תיקו 1 כשחיימוב לא הצטרך למתוח איברים במשך כל המשחק ובמרביתו אנחנו משחקים בונקר מביש. תודה רבה פאקו שהפכת אותנו להפועל יהוד בהחלט אתה גאון הדור !!!
  6. שיחק לא רע ועל סמך מה אתה אומר את זה בכזה ביטחון ? מדובר בכוסית עם קוקיות שמפסיד כל מאבק פיזי ובורח ממגע כמו ילדה בגן,בפעם האחת שנכנס למגע גם גמר את העונה. אם זה הרכש האדיר שגורדי הביא לנו כשהיה את עטר חופשי שמת להגיע אלינו אז מדובר בעוד כישלון מחפיר של גורדי בכל הנוגע לרכש.
  7. יש לנו בעיה קשה ואקוטית והיא פאקו. וכל עוד הוא נמצא וכל עוד הוא לא משנה את דרכיו שום דבר לא ישתנה. כמו שכתבת זה נראה כאילו פאקו איבד את השחקנים לגמרי,הם לא אוהבים אותו,לא מעריכים אותו ובצדק,מה שהם רואים ביום יום,באימונים,ביחס שלו,בהרכבים שהוא מעלה,הפיתרון האחד והיחיד זה שפאקו יפוטר או שיקבל בראש חזק מלמעלה.
  8. נו בטח אדלר אשם,הדס גרינברג אשמה,פרימו אשם,הם האשמים באיך שהקבוצה נראית ולא אף אחד אחר. לא יאומן איזה אוהדים הזויים יש פה !!!!!!
  9. אין לי מנוי אבל הייתי בלא מעט משחקים השנה,נגד ביתר בחיפה בחוץ,קש בבית,בנתניה ועוד. כשאני יכול אני הולך למשחקים. ומצוין שיש אוהדים כמוני ואנחנו הרוב לידיעתך שלא יתנו לקבוצה הזאת להתפרק ולהראות כמו זבל כי אם כולם היו לקקני תחת כמו כאן בפורום מצבנו היה בכי רע.
  10. כשבלומפילד מלא ישרוק לו בוז הוא ישים באבואה ישים עלינו. ואם לא אז מי שלמעלה יראה לליצן הזה את הדרך החוצה,לא יודע איפה אתה חי אוהדים הם לא בובות שירקו עליהם ויצפצפו עליהם.
  11. אז מה אתה טוען שלאוהדים אין שום חלק ויכולת להשפיע ברגע שהקבוצה נראית כמו פח אשפה?? בכל העולם כשקבוצה נראית זוועה באשמתו הישירה של המאמן שורקים בוז וכך יהיה גם במקרה הזה. אולי לא יפטרו אותו אבל זה בטוח כן ישפיע ויגרום לו לשנות ולעשות שינויים.
  12. ואני מעדיף אוהדים כמוהו ולא לקקני תחת למאמן קירח ועלוב שגומר אותנו משחק אחרי משחק בדרך לאובדן בטוח של אליפות !!!
  13. חלק מהקהל כבר שורק לו בוז,במשחק הקרוב אני מאמין שכולם יצטרפו ויבהירו לקירח ביהיר והשחצן הזה שמקומו לא כאן אלא באיזה חור נידח במקסיקו. שיטוס לנו מהעיניים וכמה שיותר מהר לפני שאנחנו מאבדים את האליפות.
  14. מישהו אמר לפטר ? מה אתה קופץ כמו טמבל. מותר לבקר גם את גורדי כשצריך ואף אחד לא חושב שצריך לפטר אותו,גורדי זה נכס אדיר בשבילנו והלוואי שישאר כאן עוד שנים רבות.
  15. בוא נעשה הסכם. ברגע שפאקו עף מהקבוצה גם אני עף.איך?
  16. תבין שהם רק רוב פה בפורום אם בכלל...רוב הקהל של מכבי השפוי לא סובל את המאמן הליצן הזה ומבין שהאפס העלוב הזה שבא מאיזה חור במקסיקו שלא עשה שום דבר בעבר בתור מאמן מתגלח עלינו והופך אותנו לבדיחה...טוס כבר לחור שממנו באת פאקו יא אפס מאופס !!!!!!!
  17. טוס לנו כבר מהעיניים מאמן ליצן אפס שהרסת את הקבוצה והפכת אותנו לפח אשפה !!!!!!
  18. האמת נמאס מפאקו הליצן הזה !!!! שמישהו כבר ישלח אותו חזרה לחור שממנו הוא בא !
  19. זאת בדיוק תגובה של מישהו שהשתן עלה לו לראש ומצפצף על האוהדים,יורק לנו בפרצוף ויש חלק כאן שאומרים שזה גשם. לי אין ספק שהוא ימשיך להתעקש על שיטת השלושה קשרים אחוריים ויחליף כל פעם בין שלושת הקדמיים. אז זהו שאם זה ימשך אנחנו לא נמשיך לתהות בלב אלא תצא קול צעקה גדולה תאמין לי שתרעיד את בלומפילד ותגרום לו להבין או שישנה את דרכיו או שימצא את עצמו בחזרה בחור שממנו הוא בא.
  20. תגיד מה הקשר שהפסידו?גם מסי שיחק אתמול וברסה הביסו את בילבאו... או שלא הבנת את הנקודה שניסיתי להבהיר או שבכוונה אתה לא מבין. הנקודה היא שגם אנצלוטי וגם לואיס אנריקה וגם מוריניו וגם פפ וכל מאמן שמכבד את עצמו ואת קהל האוהדים שלו עולה בטח ובטח במשחקי ליגה בהרכב הכי חזק שעומד לרשותו ולא עושה שכונה ומזלזל ביריבות כי הם יודעים שכל נקודה ונקודה חשובה להמשך מאבק האליפות וכל אובדן של נקודות יכול לעלות להם בתואר.אז מה פאקו הדגול והגאון יותר טוב מכל אלה,האיש שקריירת האימון שלו מסתכמת באימון קבוצה מצחיקה ממקסיקו נו באמת תעשה לי טובה. הוא עלה אתמול בשחצנות ויהירות,בזילזול ביריבה והכי גרוע בזילזול בנו האוהדים ויורק לנו בפרצוף שבאים לראות את מכבי משחקת בהרכב הכי חזק שלה ובאים לראות את זהבי משחק. פאקו עלה לו השתן לראש והגיע הזמן שמישהו יוריד אותו לקרקע המציאות ואם ג'ורדי לא יעשה את זה ויפסיק את השכונה שהוא עושה אנחנו האוהדים שיש כבר תסיסה הולכת וגוברת נגדו ושומעים את זה בכל מקום אנחנו נוריד אותו לקרקע ונגיד לו חד משמעית שהוא לא מעל הקבוצה ולא מעל האוהדים ואם זה ימשך הוא ימצא את עצמו בחזרה בחור שממנו הוא בא מאיזה חור עלוב במקסיקו.
  21. תגיד אתה אמיתי ? לא מספיק טובים....יש לך בערך את כל נבחרת ישראל בקבוצה,יש לך את השחקן הישראלי הכי גדול בדור האחרון ערן זהבי ויש לך את הסגל הכי עמוק ואיכותי בפער עצום משאר קבוצות הפח בליגה שלנו. זה שאנחנו נראים ככה זה לא בגלל השחקנים זה אך ורק בגלל המאמן שלא ממצה 50 אחוז מהיכולת והפוטנציאל שקיימים בקבוצה.יותר נכון להגיד הוא מסרס את הקבוצה ומונע ממנה להראות את היכולת והאיכויות שטמונות בה.
  22. ומקשקשים פה על רוטציה שמוטציה כאילו אנחנו משחקים בארבע מסגרות. למה בריאל נותנים לרונאלדו לנוח במשחקי ליגה אם זה לא פציעה או הרחקה והם משחקים פי שניים משחקים,כולל אירופה,גביע, גביע הליגה,גביע בינלאומי ועוד מאה מסגרות. בקושי משחקים פה משחק בשבוע ואם פעם בכמה זמן יש שני משחקים אז השחקנים ישרדו את זה הם לא עובדים בבניין. ראו על זהבי בראיון בסוף המשחק כמה ההחלטה ההזויה של פאקו לא מובנת לו.כשסוזה עשה את הרוטציה שיחקנו גם בליגה האירופית להזכירכם אז הרוטציה יכלה להתקבל אבל כאן אין שום סיבה הגיונית לשינויי ההרכבים האלה חוץ מהתעקשות לא מובנת של המאמן הזה כמו ההתעקשות על שיטת השלושה קשרים אחוריים שנותנת לנו שליטה של 80 אחוז בכדור אבל שני מצבי הבקעה בקושי במשחק. פאקו אולי עוזר מאמן טוב אבל בתור מאמן ראשי הוא מאמן חלש מאוד.
  23. יכול להיות שבתור עוזר מאמן הוא פנטסטי אבל לא כל עוזר מאמן מצוין יכול להפוך למאמן מצוין... אלה תפקידים שונים לגמרי,צריך להוביל דרך,להתוות דרך ובמכבי אנחנו לא רואים כלום מזה. ולא שאין לנו את הכלים לכך,עומדים לרשותו כל הכלים האפשריים,הסגל הכי עמוק ואיכותי בפער עצום מכל קבוצה אחרת וזה לא נראה על המגרש,הוא לא מצליח להוציא את המיטב מהקבוצה אם זה בשיטה לא נכונה,תפיסה עקומה ולא מתאימה או בהרכבים לא נכונים.פשוט מאמן ראשי לא מספיק טוב בטח לא אחד שהייתי רוצה שיוביל אותנו לשנים הבאות ולמטרות של הקבוצה.
  24. אז זה שהוא היה בכמה מהקבוצות הגדולות באירופה הופך אותו למאמן דגול?? הוא היה חלק ממערכת ולא החלק החשוב במערכת כאן הוא אמור להוביל דרך והדרך שהוא מוביל אותנו נראית פשוט רע...הקבוצה משחק אנטי כדורגל,לא כיף ולא מהנה לראות אותה וזה לא רק אני אומר תשאל כל אוהד נורמלי של הקבוצה ולא פאנטיים כמו שיש כאן הם יגידו לך את אותו הדבר,לא תהיה כאן סתימת פיות ואני אביע את דעתי כאוותץ נפשי. ואני לא ניבלתי את הפה כמוך ואני לא ארד לתת רמה שלך ושכמותך.
  25. הם לא מכירים את המושג דמוקרטיה וחופש ביטוי... מבחינתם מי שלא בדיעה שלהם לא אוהד הקבוצה,איראן זה כאן מה לא ידעת.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.