Jump to content

glennis_chen

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

Everything posted by glennis_chen

  1. לא יאמן! מאמנים באו והלכו, אליפויות באו והלכו, אימפריות קמו ונפלו, קבוצות ירדו ליגה עלו ליגה, והאפס הזה עדיין כאן!
  2. הקבוצה צריכה לעבור טיהור רציני. ג'ורדי-הביתה שוטא-הביתה ואחריהם...רצף שחקנים שצריכים לעוף מכאן על טיל, ובראשם-צמד המגנים המהוללים שלנו!
  3. מאמן פח! לא חסרים שחקנים בינוניים מינוס בסגל אבל האחריות היא בראש ובראשונה עליו. אם הייתי על הקווים במקומו זה היה נראה אותו דבר בערך. אז בשביל מה הביאו אותו?! אין שום הפתעות, שום פתרונות, שום שפנים מהכובע. מצידי הוא יכול לארוז את הפקלאות שלו.
  4. מצטייר כמאמן חלש ביותר, גם בהתחשב בזמן שהוא פה. מקווה שאני טועה אבל לא אתפלא אם את הכריסמס הוא יחגוג בחיק משפחתו בגיאורגיה.
  5. העניין הוא שנגיד עוד אפשר להבין את ההתעקשות על דור פרץ (שחקן בית...) אבל בן הרוש...למה?????? למה הוא פה עדיין? ויותר גרוע מזה-למה הוא משחק? בא לי לשבור את הטלויזיה כל פעם שהוא משחק. כמה שחקן יכול להיות בהמה מגושמת וחסרת אינטליגנציית משחק מינימלית?! לא נתפס שלא הנחיתו פה מגן שמאלי ראוי. לא שהוא הבעיה היחידה בקבוצה, כן? אבל שנים שהעמדה שלו זועקת לרכש ולג'ורדי לא ממש מזיז.
  6. פחחחחח המצב ממש גרוע אם אנשים מצאו גם איך לבוא אליו בתלונות. הוא מצוין ואוי ואבוי לנו אם הוא לא היה בשער.
  7. היה צריך להתחיל מלהביא מגן שמאלי ובלם שהוא לא פחות מתותח. אבל זה לא קרה. ולצערי, עד שזה לא יקרה, נמשיך להיות נידונים להתקפי לב וכאבי לב. כולי רחמים על ראיקו המסכן.
  8. הוא מילה נרדפת לפרווה. ככה הוא היה וככה הוא יהיה תמיד. זה שיש לו פוקסים פה ושם לא משנה את זה.
  9. החלטות הזויות כמעט בכל משחק. בינתיים לא הרשים אותי בשום אספקט. לא רואה שהביא משהו חדש לקבוצה.
  10. חלש מאוד, אבל כבר הפסקתי לצפות למשהו מהזרים שג'ורדי מביא. זה מה יש.
  11. אם הוא נשאר-מדובר בתרגיל שהיה מחושב ומתוכנן בקפידה מלכתחילה. כל נושא העזיבה שלו כבר הפך לסוג של בדיחה. הוא עולה למטוס למחנה ומורד בדרמטיות, זורק הצהרות לאוויר שהוא רוצה להישאר וגורר מחאת אוהדים מרגשת וסצנת השיא-על סף כניסתו אל שרוול המטוס מוגש לו חוזה חדש ומשודרג שגורם לו להישאר. לא מובן לי כל הטלנובלה סוג ז' ההזויה הזאת. מה שכן, בינתיים כל הקיץ ג'ורדי התעסק רק בזה והקבוצה לא התחזקה בשיט.
  12. כשל כישלון חרוץ. המאמן החלש ביותר בעידן ג'ורדי. שלום ולא להתראות.
  13. איכססססססססס. בקיצור אין מה לצפות גם לשדרוג משמעותי בעונה הבאה אם זה הקו שג'ורדי הולך בו. מקווה שזה שקר.
  14. אין כמעט עמדה במגרש שלא זקוקה לחיזוק. פשוט אין.
  15. היה בסדר בדיוק לשני משחקים אחרי שחזר. מאז הוא ספק נדבק בבינוניות של הקבוצה-ספק פשוט בינוני מטבעו. יכול לעזוב בשקט, לא נבכה עליו...
  16. על הפלייאוף? תסתכל על כל העונות האחרונות. יש לו מקום של כבוד בראש רשימת הבינויינים. הוא ההגדרה למילה "פרווה". פשוט כלום ושום דבר. פעם במיליון שנה מתלבש לו פוקס והוא מצליח לבשל איזה שער ויעני משתיק את כולם. אם הקבוצה רוצה לעשות קפיצת מדרגה אז אין לו מקום בהרכב הראשי.
  17. כל הניצחונות על הפחים של הליגה בטלים ומבוטלים מבחינתי. בסופו של דבר ברגע האמת בליגה הקבוצה עשתה תחתיו 4 תוצאות תיקו ובגמר הגביע הפסדנו עם ניהול משחק ביזיוני שלו. אפילו "בינוני" היא מילה גבולית במקרה שלו.
  18. לפחות לא נבכה על העזיבה של בוס. מאמן חלש שכשל בכל מאני טיים שעמד בו השנה. וזה לא מוריד אחריות גם מהשחקנים. יותר מדי בהמות אוכלי חינם שלא ראויים לחולצת ההרכב, חלקם כבר מהעונה שעברה. העונה הזאת היא כישלון גדול, בעיקר בגלל הדרך שבה הפסדנו את התארים.
  19. לא פירגנו. בכל מקום דיברו על "קבוצה לא מרגשת שלא הכי שכנעה" ומדובר היה בקבוצה ששחטה קבוצות על ימין ועל שמאל. 3:0 הייתה נחשבת תוצאה "מאכזבת".
  20. הגיע הזמן שדבר כזה יקרה. ברור שזה מדכא וכואב אבל ההצלחה של שנה שעברה כיסתה על בעיות חמורות שקיימות בקבוצה עוד מימי סוזה. לא ייתכן שההתקפה מתבססת על שחקן אחד (נושא שנטחן כבר מכל הכיוונים), לא ייתכן שמשחקים בלי מגן שמאלי ברמה, לא ייתכן שההגנה איטית וכבדה ומושפלת על ידי כל שחקן מליגה ז' וכו' וכו'... כל אלה הן בעיות שלא הופיעו לא היום, לא שלשום וגם לא בתחילת העונה. זה תמיד היה שם. והגיע הזמן שהן יצופו על פני השטח. הבעיה-לא בטוח שבכלל ג'ורדי יעשה עם זה משהו. הוא כבר 3 שנים מתנהל באיזה יקום מקביל ועכשיו עם העניינים המשפחתיים אז בכלל....הציפיות שלי לא בשמיים.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.