Jump to content

סלבה

משתמשים רשומים
  • Posts

    57
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by סלבה

  1. מה שדוידזאדה ומשפתי עשו כאן זה הזיה. אבל היה פאול באמת לדעתי.
  2. אין עולם בו זה לא פנדל. אבישי כהן מטומטם ברמה לא אמיתית, מנופף בידיים כאילו הוא הוא חיקוי סטריאוטיפי של הומו מבוגר נלהב. הוא והשני באגף ימין היום שחקנים שאני תמיד שולח ליריבה שלנו היום. לו היו באמת משחקים שם, הם לא היו חווים עונת שיא.
  3. אתה מטומטם. אני יודע שזה כאילו רציני והכל בכוונה טובה, אבל באמת - אתה מטומטם.
  4. אני לא מסכים. זו תבנית די רגילה של קרנות, לרוב מה שקורה זה שהמגנים נמצאים שם גם, אבל ברגע שהמגן שלך הוא זה שמאבד אתה חשוף לחלוטין. מה שעידו שחר עשה שם זה הזיה מוחלטת מבחינתי. מגן שמכדרר במצב כזה (ועוד אחורה) זו לא בעיה של אימון אלא של הבנת משחק לקויה.
  5. תשמע, בוא נהיה הוגנים, זה לא באמת משחק בית.
  6. תשמע, צריך להיות הוגן כלפי רז שלמה ולציין שגולדברג מבוגר ב-4 שנים ונמצא בשיא הקריירה. לפני 4 שנים הוא היה רחוק מלהראות כמו היום. נחמיאס זה קפילוטו החדש, בהחלט לא חומר למכבי.
  7. טיבי היה בלם שלישי בפועל באותה ק"ש, אחרי צדק וחסארמה שהביאו את האופי לקבוצה ההיא. אני זוכר שהרבה הרגישו שזו העברה מוזרה ואז אכלו את הכובע. המחירים היום הם הזיה, וזו נגזרת של עסקת המכירה שלו לבלגיה, אני פחות מתרגש מזה. הוא מהישראלים הטובים בעמדה, אז זה המצב. אני לא בטוח שטיבי היה פיזי יותר, והיכולת של שלמה בכדורי גובה היא די חריגה, כמו שהיכולת של טיבי לחפות במהירות הייתה חריגה בזמנו. טיבי פרח ליד קרלוס שהוא באמת משהו מיוחד, את שלמה את אני רואה מצליח ליד איזה אמאדור (או לוקאסן כשהוא במוד קילר שהוא מגיע איתו פעמיים שלוש בשנה). תמיד, אני חושב שזה יהיה נכון גם עשורים קדימה, ההגנה שלך תהיה תלויה בדמות הבלם הזר שתביא. אני לא חושב שיש קבוצה בליגה בלי בלם זר מוביל לפחות על הנייר (אולי קטמון?), זה כבר ברמת המובן מאליו. אני האמת רדיקלי בקטע הזה - ארבעה זרים להרכב בהגנה מבחינתי - שוער, מגן ושני בלמים.
  8. בערך אותו קייס של איתן טיבי (מה לו ולאופי? מדובר בנעל בית נטולת כריזמה). ברור שצריך בלם טוב מאוד לידו כדי לבלוט, זה נכון על כמעט כל בלם ישראלי טוב (למעשה חוץ מגולדברג כשהוא בזון, שזה באמת מבאס שגדל אצלנו ולא שיחק פה בכלל), אבל לא באמת רכש גרוע בעיני.
  9. אתה עוד מחמיא לאבישי כהן כאן. אני מוכן לעשות לקין הנחה על זה שלוקאסן לא בטוח לגמרי כשיר.
  10. רובי קין ניהל את המשחק מחריד ועשה מלא טעויות, אבל לא צריך להפריז. ברור שאבישי כהן אשם, זו הפעולה הכי מטומטמת שיכול לבצע מגן במהלך הזה, השימושים הכי פתטי שאפשר לבצע בידיים בכדורגל. מהלך שצועקים עליו גם על שחקן בליגה ג'. הוא פשוט שחקן טיפש, אין לו מקום במכבי ואני בספק אם באיזושהי קבוצה שלא מועמדת לירידה. זה גם הוציא את כל מעט הרוח שנותרה, חירב את הקבוצה טוטאלית. אני מאמין שגם ככה היינו מפסידים, אבל התזמון של זה ריסק אותנו. היה רשום על זה גול ברגע שזה קרה, את ההודעה על זה כתבתי לפני שספגנו.
  11. כל אחד מהמחליפים היום צריך להתבייש בעצמו.
  12. אני לא מצליח להירגע ממה שעשה שם אבישי כהן. שני מחליפים בצד ימין חירבו לנו את המשחק, וגם שחקן שפתח שם עם גול שנתן להם במתנה. איזה שחור המשחק הזה.
  13. אשכרה הפעולה הראשונה של אבישי כהן זו העבירה הכי מטומטמת שיכול לבצע מגן.
  14. גם סבוריט אשם, אבל זה מרתיח לראות שחקן שפשוט לא מוכן להתלכלך. יש בילדים שחקנים יותר קשוחים.
  15. מי נתן לשחקן שעה להגביה חופשי? ברור מאוד. שחקן שהוא אסון ובושה למכבי דן ביטון. הביתה.
  16. להכניס את דן ביטון במשחק כזה זה חוסר אחריות. אנחנו נחלשנו מאז שנכנס כי הוא פשוט עצלן.
  17. דווקא איימו די יפה היום. מכבי יריבה קשה רצח, צריך להסתכל על זה מהפרספקטיבה שלהם.
  18. זה משחק של קבוצה שרוצה אליפות. זוועתון עם 3 נקודות בטדי זה סימן טוב. יצחקי עושה רושם של מאמן מסוג מאמן.
  19. אקזיט סולידי בהתהוות, בלי להכיר לעומק. כמו שצריך, אחלה כיוון רכש.
  20. האמת שהתלבושת השנה יפה ובניגוד למרבית המקרים גם תיראה פחות טוב עם מכנסיים כחולים. אבל כן, מכבי הרבה יותר יפה עם מכנסיים כחולים, אני מקווה ששנה הבאה ילכו על זה, מצידי שהחוץ לא תהיה כחולה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.