Jump to content

P.Maldini

משתמשים רשומים
  • Posts

    130
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by P.Maldini

  1. +1 מזכיר לי את ההתלהבות מאבישי כהן אחרי גנט, או את זה שבתחילת העונה אוהדים רצו לראות את תורג'מן באגף. דריבל זה נחמד, אם בסוף 9 מ10 מקרים הפעולה שלאחר מכן לא מדוייקת זה לא מעניין.
  2. הבכיינים חסרי האונה בקהל שלנו מנסים לוודא שהם גומרים לנו עוד עונה. הממורמרים הנצחיים והשלשלנים שמתכוונים לבוא בשבת לשרוק בוז במסירה הלא מדוייקת הראשונה, אתם מוזמנים להישאר ולסבול בבית. מי שמגיע שיבוא עם חרבות וינסה לעזור להביא 3 נקודות.
  3. בשנה שעברה לזהבי לקח איזה חודשיים לשים את הפציעה מאחוריו, אחרי שחזר. החיזוק של ינואר
  4. יונתן כהן לא צריך לקבל שריקות בוז או קללות כי הוא לובש את החולצה של מכבי
  5. גם כדור מפונצר מקריית שלום אני לא מוכר לה שתלך לקנות מג'קי ולוזון ג'נטלמנים
  6. יוסי מדינה עלק דאבל שלנו כבר כתב את זה לפני שעה
  7. לא בשיקטאש/גנק/לגיה מדרג 3 לא נורשלנד מדרג 4 וזאת הגרלה טובה בשבילי
  8. אסור לסגור חלון שזהבי ותורג'מן הם שני החלוצים היחידים בסגל. לא הגיוני שאם אחד מהם נפצע לא יהיה לנו אף חלוץ בספסל. ולא, אני לא חושב שיוני/דוידה או אילתור מהסוג הזה זה פתרון מספיק טוב לעמדת החלוץ ב4-3-3. מה שאני רוצה להאמין שיקרה, זה שהזר שיגיע לכנף הוא שחקן עם ניסיון ויכולות לשחק גם את התפקיד של החלוץ הבודד.
  9. לא רק מילסון אלא גם העובדה שגבי שיחק כ8 בצד שלו במקום דורפ שלא בדיוק השחקן שיכול להפעיל מגן מכבי חייבים ללמוד איך להשתמש בו יותר
  10. גולל באתרי הספורט ואין שום אייטם על ברק בכר. מה קרה? חשבתי שמסקרים אותו כי הוא מביא טראפיק. לא חלילה כי הוא שולח להם אייטימים מונפצים ורוצים ללקק לו. הפסד גם אמור להביא קליקים לא?
  11. כרגע הוא הגיבוי היחיד לערן אי אפשר לעלות עם שניהם ביחד ולהישאר בלי אף חלוץ על הספסל
  12. חגיגות אחרי גולים ברמת האוסקר/סוזה
  13. בליגה, אם נדע להשתמש בו, יעזור לנו מאוד
  14. מדויק. שנה שעברה פתחנו מדהים עם איביץ ועדיין אנשים איבדו את זה בגלל שהם עלו לצ'מפיונס. חיפה בנקודה בזמן שהיא יכולה לשחק חרא ולנצח (חמרון ספרטנס, שריף, פ"ת בטוטו) והם יחגגו ויהיו בשמיים, בעוד שאצלנו בוכים גם אחרי שנותנים שישיות וחמישיות. אם אתם חושבים שהאווירה הזאת לא מחלחלת לדשא ופוגעת בסיכויים שלנו להצליח, אתם טועים. רק חמישי בראש
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.