Jump to content

DOR BARDA

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

Everything posted by DOR BARDA

  1. חחחחחחח זה כבר נהיה הזוי מה שקורה כאן עם דאבור
  2. איזו השקעה, מריח כמו חו"ל (חוץ מהבחורה. יכלו להשקיע יותר).
  3. מקווה מאוד שכמו שנה שעברה, השחקנים יחזרו מהר לקרקע. אוסקר היה גם אחרי נצחונות הירואיים אנטיפת כזה (ואני מתכוון אנטיפת במובן החיובי של המילה, אם יש כזה דבר) ולא נתן לשחקנים להתלהב יותר מדי. סוזה הרבה יותר אמוציונלי ממנו אבל אני מאמין שגם הוא יחזיר אותם לקרקע. משחק לא פשוט, קבוצה לא קלה אבל אנחנו תלויים בעצמנו ואך ורק בעצמנו! מאמין שאם השחקנים יתאפסו ולא יתעסקו בענייני אליפות/טבלה/פער מחיפה/מתי הדרבי/וכו' אז הכל יהיה בסדר.
  4. קשה להתרשם ממנו עד הסוף כי באמת שלרוב אין לו כמעט עבודה. ברוב המקרים יש לפניו קיר בלתי חדיר. אבל טפו טפו טפו בלי עין הרע. שרק ימשיך ככה.
  5. חחחחחחח חתיכת אפס שחצן. איך שמחתי לראות אותו עם הפרצוף תחת בסוף המשחק. יצור פתטי!
  6. תודה לעונים. לא היה לי מושג שמדובר בעוזר של ג'ורדי. חשבתי שהוא היה סתם עוד עוזר מאמן. טוב לדעת.
  7. שאלה קצת לא קשורה...יש מישהו שישב היום ביציע ליד ג'ורדי. אני יודע שהוא היה מצוות האימון הספרדי כבר בשנה שעברה. למישהו יש מושג מי הוא ואיך קרה שאוסקר ושות' עזבו והוא ננטש כאן?
  8. ייני היה בסדר. לא מעט פעמים היה אפשר לראות שהשאירו לו אבק וטיבי (מי אם לא הוא) בא לחפות עליו. מבחינה התקפית הוא כרגיל לא היה קיים. במשחק כמו היום זה לא הפריע, אבל כמו שכבר טחנו פה בימים האחרונים-נגד בונקרים (שאלו יהיו הרבה מהמשחקים שלנו) כן נצטרך מגנים תוקפים ואז החולשות שלו צפות הרבה יותר. בכל מקרה אחלה משחק היום.
  9. קרלוס-אינטליגנט, מנוסה ואחראי טיבי-חומה, עזר גם מדי פעם לייני בימין. רמה אחת מעל הליגה. צמד מנצח שמאחוריו שוער חכם ומנוסה. אי אפשר לבקש יותר.
  10. ועכשיו-ברקו בטור מביך נוסף בוואן. לא פעם הוא ירד על סוזה וטען שהוא לא הרשים אותו. היום הוא אוכל את הכובע ובכל זאת דואג להבהיר שזו לא מכבי שהייתה טובה אלא שחיפה הייתה חלשה. פשוט עלוב....חוסר יכולת לפרגן.
  11. בוקר טוב ראדי!!!!! סוף סוף הבן אדם התחיל להתעורר וניצוצות של ראדי הישן התחילו לעוף היום באוויר. המשחק היום ייתן לו המון ביטחון אני בטוח בזה
  12. אדיר, אדיר, אדיר! הוא ופריצה בכלל זה שילוב קטלני. איזו ראיית משחק נדירה יש לשניהם. צריך להודות על היום שבו הבאנו אותו.
  13. השפיל את בנאדו. הוא היה נראה מבולבל וחסר אונים בסוף המשחק. גם אם הוא יצפה במשחק שוב ושוב ושוב כנראה שהוא לא יצליח להבין עד הסוף מה קרה לו כאן ומה סוזה עשה לו.
  14. מה יש להוסיף? 9 שנים בערך חיכינו לזה. הלכתי לבכות מאושר!
  15. סוף כל סוף יצחקי הצדיק את ההחזרה שלו לקבוצה! וזה לאו דווקא הגול שהוא שם. סוף סוף ראיתי אותו מתאמץ, רץ, עוזר בהגנה, נלחם. סוף סוף הוא לא היה נראה כמו בהמה אוכלת חינם שעושה רק שטויות. הגיע הזמן
  16. אמרתי לכם שאסור להספיד אותו ושהוא גאון כדורגל! פשוט אמן! ההעלאה שלו מהספסל פשוט קברה את חיפה תוך דקות. חילוף לא פחות מגאוני!
  17. במחצית הראשונה באתי לשחזר את מה שכתבתי עליו במשחק מול ניקוסיה. היו לו המון מסירות פשוטות שהלכו לשחקני חיפה והוא היה נראה מהוסס. במחצית השנייה הבן אדם קיבל ביטחון! סוף סוף ראינו מגן שמאלי כמו שצריך. שרק ימשיך ככה.
  18. אני רוצה להגיד דבר אחד. לא יודע מה בסוף יהיה איתנו ואני לא אוהב לשפוט מאמן אחרי משחק אחד (היו לסוזה משחקים שנראינו פחדנים והיו משחקים כמו היום), אבל דבר אחד אי אפשר לקחת ממנו-יש לבן אדם ביצים של סוס!!!!!!!!!!
  19. אוי הברוך, אני לא רוצה אפילו לחשוב על זה!!! אם זו הוראה של סוזה אז כדאי שיבין מהר שבמקום לשים שני מגנים "עציצים" שיישארו אך ורק מאחורה ויתמכו בהגנה בלבד אז עדיף כבר לשחק עם שלושה בלמים ולהוסיף שחקן להתקפה. אין שום סיבה שקבוצה כמו מכבי תשחק, בעיקר מול קבוצות נחותות, עם מעין 4 בלמים (כי אם שני המגנים משחקים רוב זמן אחורה אז הם אשכרה כמו עוד זוג בלמים רוב הזמן).
  20. האמת התפללתי שזיו יעלה בהרכב מול חיפה עוד לפני שבכלל זו הייתה אופציה בעקבות הפציעה הזו של מאנה. מאנה עדיין לא הוכיח את עצמו כאיזה תחליף מדהים. לא ראיתי שמאז שהוא שיחק אז האגף השמאלי שלנו נהיה פתאום קטלני מבחינה התקפית והאמת שגם מבחינה הגנתית זיהיתי די הרבה חורים שלו שבמזל לא גרמו לגולים. בכל אופן, משחק מול חיפה הוא תמיד לא סתם עוד משחק! זיו, למרות המגבלות שלו, הוא שחקן נשמה שנותן 200 אחוז מעצמו על המגרש גם אם לפעמים הוא רוצה אפילו יותר מדי וזה פוגע בו. אני מעדיף במשחק כזה את זיו ולא מאנה שהוא שחקן שנמצא כאן רגע וחצי ובשבילו זה עוד משחק. אני מצפה מזיו דווקא אחרי הספסול להתאבד מחר על המגרש!!! ואני יודע שהוא מסוגל לעשות את זה!
  21. כמה שלא תנסו לשכנע את עצמכם, יש בעיה כרגע בכושר הגופני ללא קשר לעובדה שאנחנו בפתיחת העונה. אני לא מומחה אמנם בתחום אבל כן יצא לי לא מעט להתעסק בזה ורואים שהמצב כרגע לא אידיאלי. אני כן מתאבל על עזיבתו של טוריחו אבל בו זמנית אני מתנחם בעובדה שדברים עוד יכולים להשתנות כי הכל עוד פתוח. שוב, מהידע שיש לי בתחום השחקנים כן היו אמורים להיראות מעט טוב יותר עכשיו, ובכל זאת יש עוד המון זמן לעבוד ולשפר את הדברים. העיקר שבאמצע העונה נהיה בשיא שלנו!!!
  22. הוא חלוץ שבמשך דקות ארוכות לא מוסרים לו כדורים במצבים שהוא יכול לבעוט בהם. מנגד, הוא מוסר המון מסירות טובות כאלה לאחרים (מסירות שהוא בעצם אמור לקבל). מי שמסתכל רואה שפריצה עושה המון המון תנועה חכמה ללא כדור בתוך הרחבה ורק מחכה שמישהו חכם ירים את הראש ויכין לו מצב. הדוגמה הכי טובה היא הגול שהוא נתן מול בני יהודה. אבל יש גם המון מצבים שהוא עושה אותו דבר ואף אחד פשוט לא מוסר לו כמו שצריך!!! שלא תחשוב שהוא פרה קדושה מבחינתי. אף שחקן הוא לא מעל הקבוצה!!! אבל אני פשוט חושב שאין לנו כרגע הרבה שחקנים אינטליגנטים כמוהו. עם זאת, אין ספק שיצחקי או אפילו דאבור צריכים לשחק קרוב אליו, כלומר יחד איתו באמצע. כרגע הוא פשוט עומד לבד ומחכה למסירות מהאגף וברגע שחוסמים אותו כמו שצריך הלך על ההתקפה שלנו.
  23. לא יודע....אני מרגיש שרק אני לא ראיתי כלום מבן הרוש. אני שומע בכל מקום כמה הוא הפתיע אבל אותי הוא די השאיר אדיש. המון מסירות והרחקות לא מדוייקות היו לו בעיקר ברבע השעה האחרונה. אני לא אתחיל לנתח פה כל שחקן ושחקן כי אני גם עדיין מאוד טעון מהמשחק וגם כי אין לי כוח אבל בוא נגיד שאם יש משהו שבאמת באמת באמת מטריד אותי זו הנסיגה של ראדי. בגדול אני חושב שזה מה שמונע מאיתנו לשחק טוב בהתקפה למרות שלכאורה יש לנו שחקנים יצירתיים ומוכשרים. ראדי הוא הרי זה שאמור להוציא את הדברים לפועל, הוא אמור להיות המנוע, לב המשחק, והוא בתקופה שחורה שאני רוצה לקוות שהוא ייצא ממנה מהר! (ואם אתם שואלים אותי, אין משחק כמו המשחק מול חיפה בשני כדי להחזיר את ראדי להיות השחקן של עונה קודמת!)
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.