Jump to content

Arik_D

משתמשים רשומים
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Arik_D

  1. הקטע ששכטר הטריף את הקהל זאת השירה הכי חזקה ששמעתי בחיים
  2. לא מוותר על צ׳יקו במשחק הזה. יש להם קו הגנה שמרבה לעשות טעויות וצ׳יקו מספר אחד במקרים כאלה
  3. אפרופו כינויים, למי שפספס בטוויטר: "עיר של משרדים"
  4. @Double תגיד, ידוע כמה גושים מוקפאים כרגע? כלומר מתוך ה22,000 כמה מנויים לא מוצעים למכירה?
  5. יש אחלה שירים ואחלה גוש. ביום שהקהל הרחב יפסיק לחשוב שהם שופטים ב-The voice ויתחילו לעודד יהיה טוב. מעבר לזה אין מה לעשות.
  6. בספורט 5 מציינים שמדובר במספרים רשמיים שהתקבלו מהמועדון כך שלא מדובר ב"זריקת מספר". אז או שהמועדון מעוות קצת כדי ליצור באזז או שיש אינפורמציה שנוגעת להזמנות או משהו כזה שאנחנו לא מכירים.
  7. מכביבול אירחו את המשנה למנכ"ל ומנהל מערך המנויים ושאלו אותם לגבי דרכי הגעה וחניות. סיכום 20 דקות השיחה בנושא - אין מה לעשות, תסתדרו. לגבי הסעות/שאטלים - נשמע שלא יהיה
  8. זה מדהים שרוב הכתבים בחרו לחרטט במקום פשוט לפנות לסוכן שלו שמהכתבה הזו משתמע שהוא מדבר בחופשיות. קל יותר לחרטט, עצלנים מטונפים.
  9. אני לא מבין את ההשוואה של כולם עם "שוק ההעברות בעולם". אנשים שוכחים שההכנסות של הקבוצות הגדולות בעולם הן אדירות, גם באופן יחסי, מקבוצות בארץ עם גג 5000 מנויים. אנשים שוכחים שאת אדן הזאר קונים ב100 מיליון יורו אבל הוא מוכר למועדון חולצות ב150 מיליון יורו, אנשים שוכחים שוירג'יל ואן דייק עלה 70 מיליון יורו אבל ייצב את ליברפול והביא לה הכנסות אדירות מליגת אלופות. שוק השחקנים בארץ הוא לא דומה בכלל לשוק העולמי.
  10. מי עולה לבמה שמלאה בשחקני כדורגל, מול אלפי אוהדים שחוגגים אליפות ופותח עם שיר שקט?
  11. צריך לשריין את ליאור נרקיס לכל חודש מאי עד 2495
  12. ועוד בא אלינו עם החולצה של הטינופות השרמוטות האלה, הטריף אותי. הותיקים(מיכה,שרן,עטר) צריכים לחנך אותו בקטע הזה, הגזים לגמרי.
  13. אם הסיבה היא שרוצים איצטדיון מלא בעוד משחק זה הגיוני לגמרי, והתלונות היחידות צריכות לבוא לקהל שעושה סלקציה למשחקים בעונה היסטורית.
  14. אני חושב שהשנה אפשר להוסיף "הערכה" או "ציון" קבוצתי של מכבי כמו לכל שחקן בנפרד. היה הרבה משחקים שהיה קשה להצביע על מצטיין. וחייב להיות "חייב למות" היום, כל המועדון העלוב והמסריח הזה, הלוואי היה אפשרי שיהיה עוד יורדת ולשלוח אותם מפה ביחד עם הפועל וסכנין. הסריחו את הדשא וקיבלו קרדיט לעשות את זה מרנשרייבר הבן זונה. שונא את כל המועדון המטונף הזה והמשפחה הזו.
  15. ברדה, הסוכן והמוח היו התוכן הספורטיבי הכי טוב שנתקלתי בו בארץ. ברגע שהמרואיינים מרגישים בנוח ולא נתקלים בשאלות מעצבנות כמו "נו אתם יכולים להגיד כבר שהאליפות שלכם?", הם נפתחים וחושפים הרבה.
  16. +1 למרות שהוא דיי עם רגליים על הקרקע, אפשר לראות בטור שלו אחרי הדרבי, לא הפך את התיקו הזה ליותר ממה שהוא. בכללי הוא אחד הכתבים הכי אובייקטיביים ושהכי כיף לקרוא. ציון 3 זה פודקאסט אוהדים שמדברים על כדורגל, לא מקצועיים כמו בפודיום אבל עדיין נשמעים יותר מקצועיים מכל הכתבים והפרשנים הליצנים בוואן וספורט 5, תענוג.
  17. מישהו גנב את התמונה דרך האינסטגרם של צ'יקו. בחדר ההלבשה השחקנים מחליפים בגדים ונכנסים למקלחת. הם עושים בדיחות אחד עם השני ואני בטוח שזה קרה בטעות, לא בגלל ששחקן רצה לשים תמונה של שחקן אחר בעירום במדיה. זאת לא הפעם הראשונה ולא האחרונה בכדורגל ואני מקווה שהכל בסדר ביניהם. צ'יקו לא עשה את זה בכוונה, זאת הייתה פריצה. הוא היה מאוכזב אחרי שזה קרה והרגיש לא טוב. אני בטוח שהכל תחת שליטה ושהם יודעים איך התמונה יצאה. מה שקורה בחדר ההלבשה זה ביניהם".
  18. איביץ' בחר את המילים הכי נכונות בקשר לעניין של אצילי ואפואדו. ולאדן הגדול
  19. מה נסחפתם? בטח צילם בקטע של צחוקים ושכח למחוק..
  20. https://twitter.com/raanan25/status/1093254938782769153?s=19 מועדון של שקרנים..
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.