Jump to content

אבי בנימין

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by אבי בנימין

  1. שמישהו יסביר לך איך שוב מצליחים להוציא מגולדהאר כסף על בלופים. כואב הלב, חוזה לארבע שנים לשחקן שנתן 6 בישולים ב6,000 דקות בקריירה. הזיה אותו מספר כרטיסים כמו מספרים
  2. דיכאון סגל מוגבל עם הרבה חורים ובלי תקווה אפילו לא ל3 שנים קדימה. זה מה יש, כל מה שנשאר לצפות ולקוות זה שלא נפסיד דרבים עד שיגמרו החוזים המופקעים של כל השחקנים האלה, ושכל ניסיון רכישה של הפועל יכשל. דיפרסיה של החיים
  3. משחק מבחן להגנה של איביץ. הסגל ההתקפי של באר שבע מרשים לכל הדעות, לא פגשנו התקפה קרובה לזו השנה בליגה, חוץ מפעם אחת אבל לא ממש באנו לשחק. אם נבוא לשחק, מעניין לראות איך משחק ההגנה שלנו יתמודד. אני פותח עם גולסה במקום גבי. יודע שזה דל״פ, אבל מקווה שאיביץ חושב כמוני.
  4. מסכים איתך בכל מילה. יש פה נטייה בפורום לחרוג ממהות הדיון. אני באופן אישי מאוד אוהב את ברק בכר האישיות. אישיות נעימה, מדבר לעניין, לא מכיר אותו אישית אבל עושה רושם של בחור טוב והמזל הולך עם הטובים. מבחינה מקצועית, מה אני אגיד לכם, לא ראיתי ממנו שום דבר יוצא דופן בכל קריירת האימון שלו, להיפך, רק טעויות וכדורגל שכונה. אפשר גם לרדת לרזולוציות ולנסות לשכנע אתכם למה הוא באמת מאמן לא מבריק בלשון המעטה, אבל עם הצלחות לא מתווכחים ואם אלוהים החליט לגעת בו כנראה שיש לזה סיבה.
  5. לא יכולת לנסח את זה טוב יותר, אפילו אין פה מקום לפלורליזם ולדיון בכלל. זו האמת נקודה סוף.
  6. איך שהתחיל המשחק קשר שרוכים 30 פעם. איזה אדישות. דקה 20 התלונן על סחרחורות ורצה לצאת. המשך ישיר לאופי המפורסם שלו ולכל מה שמספרים. הרגיש כמו סבוטאז' ופתאום 180 מעלות.
  7. בשביל אוסקר כן, לא בטוח אם בשביל קניקובסקי אבל בכל מקרה אין לנו עוד מישהו כזה. הכיונון של איביץ זה פשוט הבלם השלישי שאמור ללחוץ גבוה. לגבי גלזר וצהובים, נכון מאוד. באופן כללי גם בפן ההגנתי גלזר לא אותו גלזר של לפני 3 שנים, הוא קצת מאחר להרבה תיקולים ומרבה לעשות פאולים שפעם לא היה עושה. ועדיין הוא הכי טוב שיש לנו להציע. אני חייב לעשות לו קצת הנחה, כי בשנתיים האחרונות נעדר חודשים ארוכים לסירוגין בגלל פציעה טורדנית בבטן וככה בשלוף בלי לבדוק, כבר יותר משנתיים שלא השלים חודש שלם רצוף בהרכב. אני בעד לתת לו לרוץ בעמדה הזו סיבוב שלם, מי יודע, אולי החדות תחזור אליו.
  8. פשוט שלחו להם את הקובץ הלא נכון כנראה. את הקו שמורידים מהכדור בודקים כל הזמן קודם כל, כדי לבדוק אם בכלל צריך לבדוק אם היה אופסייד. אבל וואלה, שכונה פה, אני לא פוסל שהם שם בואר בדקו רק את זה או התבלבלו בפונקציות ורק בגלל זה פסקו אופסייד. הכל יכול להיות. חייב להודות שנראה שהשפיץ של הנעל בקו אחד עם הכתף של יובא.
  9. אני מניח שמדובר בבדיקה השנייה או הראשונה, תלוי מה עושים קודם, שבה בודקים אם השחקן שמקבל היה מאחורי קו הכדור, שכמובן שבמקרה כזה אין אופסייד גם אם יובא היה בעמדת נבדל. אני רוצה להאמין שמעבר לבדיקה הזו, בדקו גם את יובא אל מול הרגל של המגן וגם היה אופסייד, על אף שבתמונה הזו זה באמת נראה גבולי.
  10. איביץ פשוט מאמן נפלא, מבין את הכלים שלו ואת מה שבאמת חשוב כדי לנצח, בצורה מעוררת השתאות. משחק ההגנה והלחץ של איביץ הוא לא גבוה מדי וחסר אחריות כמו של חיפה, פשוט נהדר. שמח מאוד שהוא חזר לגלזר כקשר אחורי, כי גלזר הקשר האחורי היחיד שיש לו בסגל. שגלזר משחק אנחנו בקושי מובכים, אפילו הגולים של חיפה הגיעו כשהוא ירד לספסל. נכון, הוא מאוד לא מגוון בלשון המעטה, אבל לעמידה הנכונה שלו, הניידות, המשחק נטול הסיכונים ואחוז החילוצים המוצלח שלו אין לנו תחליף בסגל או משהו שמתקרב לזה. היה נחמד אם היה לנו שחקן של גם וגם ע"ש אלברמן, אבל אין. אולי סאבוריט יכול אם לוקאסן יוכיחו את עצמו ויוכל לשחק לצד פיבן וביטון. אני באמת חושב שאיביץ בניגוד לתגובות האינטואטיביות של האוהד הממוצע, מבין שלגלזר היה משחק נהדר והוא הכי מתאים לשיטה הזו. אני גם משוכנע בנוסף, שבניגוד לאותה אינטואיציה של האוהד, הוא פחות אהב את הדריבלים המיותרים של גיאגון. תן. פס. וזה לא עניין של מה בכך בכלל. מאמן אדיר. איזה מעצבן קניקובסקי שחסר לו הגרוש ללירה. קנדיל בהופעה של קאנסלו. מפתיע לטובה ממשחק למשחק. זהבי חייב להפסיק להוציא את התסכול שלו על יובאנוביץ, גם אם לפעמים הוא טועה. זה כואב לי בעיניים, תמחא כפיים, תבוא חיובי, למה להלחיץ ולהפחיד את הילד, מספיק אחד שברח לנו. מאוד מקווה שמישהו במועדון יהיה מספיק אמיץ להעיר או לפחות להאיר את זהבי בעניין. לא מתאים.
  11. שחקן כמוהו ובגילו חייב לשחק 2500-3000 דקות בעונה. פשוט חייב. אתה יכול לתת לו את זה? כרגע בקצב של 1200. אם הוא לא היה טאלנט לא הייתי כותב את זה, אין בעיה לעלות שחקן נוער בינוני לסגל הרחב. אבל טאלנט עם ציפיות חייב לקבל דקות ולהתקדם. אם גבי היה נשאר במכבי, או לחילופין מכבי הייתה מחזירה אותו מההשאלה לנתניה לפני 4 שנים, אחרי שנתן שם עונת מספרים דומה מאוד ואף עדיפה על מה שגיאגון נתן בנתניה, יכול להיות שההתקדמות של גבי הייתה נתקעת ולא היה מגיע לעונת הכמעט דאבל דאבל וסגן מלך הבישולים בגיל 23.
  12. זה לא גזירת גורל ואל תשכח שידברנו על ממוצע. ב"ש לא רעה בזרים לאורך השנים אבל ממש אין לה ממוצע של 5 פגיעות בשנה. ברור שבעונה שפגעת ב4,5 אז אתה על הגל. ויותר מזה אני אגיד לך, שבניגוד לקלישאה שהישראלים הכי טובים מביאים תארים, אני חושב שדווקא הזרים עושים את ההבדל. מסכים לחלוטין לגבי הבעיה המערכתית, בכלל התגובות שתוקפות את יצחקי מצחיקות אותי. מסכים איתך מאוד שהציפיות ממכבי צריכות להיות הרבה יותר גבוהות מכל קבוצה אחרת וכל משחק ליגה שמכבי לא עולה עם 3 זרים שהם רמה מעל ועוד 2 זרים שהם לכל הפחות פוטנציאל, זה לא טוב. אבל הייתי בטוח שהמצב הרבה יותר גרוע לפני שבדקתי. כי 2.5 זרים טובים כל משחק על הדשא ב10 שנים האחרונות + 1.5 זרים בינוניים. זה לא כזה כישלון קולוסאלי, כמובן מתחת לציפיות, אבל באמת שחשבתי שהמצב הרבה יותר גרוע.
  13. אבל לפני הכל הסכמתי איתכם. פשוט סייגתי ואמרתי שאני נאלץ להסכים, כי בניגוד לדעה הרווחת, אנחנו באמת קצרים בשחקנים יצירתיים. במכבי מסודרת היה צריך להיות סגל אחר, וגיאגון יכל להיות מושאל ולזכות ליותר דקות.
  14. לגבי אירופה , אני לרוב מסכים כמובן שזה תלוי באיכות הישראלים אין באמת נוסחא. וכן, אפשר לפגוע ב4 מתוך 6, 3 אפילו הספיקו לאליפות כמעט בכל שנה. סהכ רציתי לומר שהאסטרטגיה של ״לא להביא זר בכל מחיר וסתם כדי לומר שהבאנו״ לא הוכיחה את עצמה מצד אחד ומצד שני גם לא נכשלה יותר מדי. שמביאים זרים בלי סוף כמו בימי ג׳ורדי או כמו כל קבוצה אחרת בליגה, בסוף גם יוצא שמשחקים עם 2/3 שבאמת משדרגים. אסטרטגיה שונה תוצאה דומה.
  15. נימה אישית פטרונית ואפילו ילדותית, אם זה מה שלמדת ב45 שנה במגרשים, אז באמת אנחנו במקום אחר.
  16. לא כזה דאטה מרשים, רבע שעה עבודה. זה נתון משוגע לדעתך? בוא נהיה ריאלים, לא באמת אפשר לפגוע 5/5.
  17. באותו קיץ שוחחתי עם ג'ורדי וסיפקתי לו את כל הנתונים שישכנעו אותו להחליף את טבח בוואקמה, תשובתו הייתה שהוא מעדיף את טל כי הוא כובש יותר (חחח) ושהוא מעדיף זרים לעמדות אחרות. ולנושא, לא מזמן בדקנו את כל הזרים ששיחקו במכבי בעשר העונות האחרונות. 10 עונות = 360 משחקי ליגה * 5 זרים שיכלו להופיע בכל משחק = 1800 הופעות פוטנציאליות של זרים במכבי בעשור הזה. בחרנו את הזרים הכי "ראויים" כלומר, זרים שהם לא בלוף, אכן חיזוק, והיינו מאוד סלחנים וזורמים. כדי לבחון מתוך ה1900 הופעות האפשרויות, כמה הופעות היו לזרים משדרגים. החלטנו שראדה, סטיפה, ראיקו, סאבוריט, קיארטנסון, קרלוס גרסיה, פשיץ, יובא, אמאדור, גרלדש (קדנציה ראשונה), מיטרוביץ, איגבור (מאוד סלחניים היינו), אניימה, חואן פאבלו הם הרשימה. לכל אלה יחד יש 800 הופעות בליגה בעשור האחרון. במילים אחרות, כבר עשר שנים שמכבי בממוצע מנצלת רק 2 מקומות לזרים שמשדרגים מתוך ה5 שאפשר. וכשיש 3 זה בדרך כלל השוער. והאמת היא שאם תבחרו משחק רנדומלי במכביפדיה. 99% שיהיו שם בין 2ל3 זרים מקסימום. וזה גם מתכתב עם הסקירה בפתיחת הנושא, כל עונה 2.5 זרים טובים , רק שכך גם היה בתקופת ג׳ורדי. עם זאת, לא יודע כמה זה כישלון. להצליח להגיע למצב שבמשך עשור באופן קבוע (בממוצע כמובן) 50% מהזרים שאתה יכול להביא, עולים על הדשא והם גם מהווים שדרוג, זה לא רע בכלל. ההשערה שלי לפני הבדיקה הייתה שלא נעבור את ה400 דקות. הופתעתי
  18. המספרים של גבי בעונתו הראשונה בליגת העל בנתניה היו דומים לאלה של גיאגון ועדיפים בקצת, 6 שערים 5 בישולים ו13 מסירות מפתח, מאוד דומים בכל הנוגע לתיקולים חילוצים ואיבודים. מאז גבי סופר 51 מספרים ב129 הופעות בליגת העל כשעונת השיא שלו הגיעה רק ב20\21 שם כבש 9 ובישל 9 ומסר 22 מסירות מפתח- אלו כבר מספרים שמועדון גדול לא יכול להתעלם מהם ולכן הגיע לכאן רק בגיל 24 ולא אחרי המספרים הבינוניים שסיפק לפני כן וזאת על אף שהיה שייך לנו. וכן, מספרים הם חזות הכל בספורט מקצועני, הטבלה לא משקרת. מהות הדיון הייתה בעקבות דעתו של הצבר שהעלה את השאלה האם היה צריך להשאיל את גיאגון, אזכיר לך בידידות. והטענה הזו לא הזויה בכלל, כפי שקניקובסקי התפתח הרבה בזכות הדקות הרבות להן זכה בנתניה, יכול מאוד להיות שמכבי פוגעת באפשרות של הנכס שלה, גיאגון, להתפתח, כשהיא לא נותנת לו לשחק ומצד שני לתת לו לשחק הרבה, זה הימור גדול. לא אנחנו צריכים לשלם שכר לימוד. דווקא העונה, יכולנו להסתדר בלעדיו על העמדה הזו, לכן הטענה של הצבר במקום. אבל כן, רציתי שתשכנע אותי באמת, איפה בא לידי ביטוי הכישרון יוצא הדופן של גיאגון שאתה מדבר עליו, והמשכת בקלישאות וסיסמאות. מקווה שגיאגון ישכנע אותי במגרש השנה ויעשה את מה שאתה לא הצלחת. "ביי פאר התוצר הכי מוצלח" למה אתה אומר את זה? איפה הקבלות? לא הבנתי "שוחה לגמרי בליגת העל" כאילו מדובר בפריימירליג. סכנין הקפיצו את דרוויש משום מקום והוא שוחה בליגה כמו עמלץ. עוד ליגה. "הכישרון הוא אקסיומה" למה? כי פרשנים אומרים? כי מכבי אומרים? רציתי באמת לנהל דיון ולהבין באלו אלמנטים של המשחק גיאגון כל כך כישרוני ואיך זה יכול לעזור לקבוצת כדורגל לנצח. לא עזרת לי. אותי נקודות ושערים מדביקות למושב, התגובה שלך רק מחזקת אצליח את החשש שמדובר בדריבליסט שמצחיק את הכדור וכיף לראות וכרגע לא מעבר. זהבי לא היה מדביק אף אחד למושב אף פעם, רק את הכדור לרשת. בכל אופן, שלא יישמע שאני נגדו, הוא עדיין צעיר והכל יכול להיות.
  19. שוב, דבר אליי במספרים. מה זה מוכשר יותר? הוא גם מוכשר יותר מהלאנד בדריבל וכאן זה נגמר, יש לו בעיטה טובה יוצאת דופן? מסירה? הרמה? ראיית משחק? חילוצי כדור? משחק ראש? במה הוא מוכשר חוץ מטיפול של קטרגל בכדור. בסוף צריך לתת גול או בישול או מסירה טובה. שוב הכותרות האלה שני לאוסקר, שחקן של פעם בדור, תמיד בלט. על מה אנחנו מדברים? עונה שלמה בליגה הלאומית בישל 2 שערים וכבש ארבעה. שחקן של פעם בדור מפרק את הליגה הלאומית בגיל 19-20. מה זה בלט בנוער? היה מלך שערים? בישולים? משהו יוצא דופן שלא ראינו? וגם אם כן, כבר היו לא מעט כאלה שלא יצא מהם כלום. חוזז נתן עונות הרבה יותר טובות מפארפה בנוער. להיאחז בכל מיני תרופות הרגעה ותקוות של בזכותו מגיעים הרבה יותר לאיזורים מסוכנים, נו באמת. האמת היא שהוא דריבליסט מטורף, וכיף לצפות בדריבליסט כזה אתלט ויחסית פיזי, קשה להוציא לו את הכדור מהרגל ולכן הרבה מאיתנו מסונוורים. ולגבי "לתת הזדמנות" אני לא בני יהודה, אין לי אינסוף "סלוטים" להזדמנויות, מסכים שאפשר לתת הזדמנות לשחקן כזה או אחר. אבל צריך לקחת בחשבון שיש לך מקום או שניים מקסימום ל"סיכונים" מקצועיים כאלה. ראשית יכול להיות, לעולם לא נדע וזה לא באמת חשוב. לא באמת שיפר את המספרים שלו לדקה ושיחק מספיק דקות לפני ואחרי זה. בנוסף, שאני אומר מספרים זה לא רק בישולים ושערים, ברור שהם הכי חשובים, אבל יש עוד המון מספרים לבחון יעילות של שחקן התקפה. הוא כרגע רחוק מאוד מלהיות כלי התקפי יעיל ומוביל בליגה. אני לא קובר אותו, אבל כרגע המספרים לרעתו, אולי פתאום יהיה אמבפה, אני לא יודע ואני לא נביא, אבל לא הוכיח עד היום כלום חוץ מזה שהוא הדריבליסט הכי טוב מאז גיורגי דרסיליה.
  20. כלומר לשיטתך הוא הוכיח את עצמו מספיק בשביל להיות שחקן מכבי ת"א כחילוף ראשון\שני\הרכב? אני אפילו לא מדבר על זר במכבי ת"א. ושוב, לא במצב הנוכחי עם מדיניות הרכש הכושלת, אלא עקרונית. אין שום דבר רע במדיניות השאלות אם השחקן לא מוכיח את עצמו, ראה לוקאסן בפסוו. אנחנו לא חייבים כלום לאף אחד. אז אולי כאן אנחנו חלוקים, אני מאוד פרגמטי. אותי הוא מאוד איכזב עונה שעברה, דריבלים לא עושים עליי רושם. עונת מספרים בינונית על גבול החלשה. אשמח שתאיר לי מה כל כך בלט בו
  21. אני מסכים עם שלושתכם כיוון וכולנו מודעים לאימפוטנטיות של מכבי בכל מה שקשור לשחקני רכש איכותיים וזרים בפרט, ולכן מבין ומצטרף לחיבוק שלכם לכל שחקן שיודע כדורגל ונמצא בסגל, כיוון שיש רצוי ויש מצוי. ואולם, בקבוצה שמנוהלת נכון מקצועית, ראוי היה שגיאגון יוכיח עצמו קודם באופן משמעותי בחוץ לפני שנהמר עליו כשחקן רוטציה בכיר, כרגע מדובר בוירטואוז ללא קבלות, סוג של הימור לא קטן, שכדי להגיע לאן שאנחנו רוצים שיגיע צריך לשלש את המספרים שלו לדקה. במצב אופטימלי, ברור שהייתי מעדיף להביא זר עם קבלות ובכך להפחית את הסיכון שאני לוקח. על אחת כמה וכמה, שדווקא במשבצת שלו יש לי רוטציה רחבה מספיק ואני אף עלול לפגוע בהתקדמות שלו בתור נכס שלי, כשהוא בקושי משחק. וקצת על הנושא, התוצאות שאיביץ משיג העונה בינתיים הן לא פחות מקסם לדעתי. יש לו קבוצה סופר מוגבלת מאלף ואחת בחינות, הצלחה מסחררת עד כדי כך שאם באמת יזכה עם הסגל הזה באליפות, הוא המאמן הכי גדול שאי פעם היה פה, ואנחנו יכולים להמשיך לבלבל את השכל. אסייג ואומר שקשה לי להאמין שנוכל להמשיך לא לספוג כשיש לנו אמצע כל כך רך והגנה מ1999 אבל איביץ מפתיע אותי כל פעם מחדש, אין לי מושג איך הוא עושה את זה.
  22. הבנתי, אני מכבד את דעתך ומקווה בדיוק כמוך. אבל אם הוא באמת יהפוך להיות קשר התקפי מהיעילים, ודגש על יעילות, זה יהיה יותר קרוב לסנסציה מאשר לצפוי. אני לגמרי עם הצבר, היה חייב להיות מושאל, בטח שהוא זר. פשוט לא אוהב את הדירוגים הלא ריאליים האלה על סמך כלום ושום דבר.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.