Jump to content

אגוארו

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by אגוארו

  1. קיבלתי את ההודעה ממכבי שאוכל לבוא ביום ראשון לרכוש מנוי אחרי ששלחתי הודעה לפנאטיקס לגבי 2 מנויים. יתאפשר לי לרכוש שניים או רק אחד?
  2. יא אח תודה על התגובה המפורטת. הרכב הוא ברמת רכב ראשון אבל יש לי רשיון כבר חמש וחצי שנים, אז לנהוג אני יודע קצת. הציעו לי לקחת את הסוזוקי ספלאש 2014 ב35,000 ₪ אני רוצה רכב שיחזיק לכמה שנים טובות. מה אומרים?
  3. אהלן יש לי תקציב של 35,000₪ רוצה לקנות רכב לנסיעות לא ארוכות, בתוך העיר(ראשלצ), קצת ת״א וחולון. בעיקרון אין לי מושג בסוגי רכבים וכאלה, חשוב שיהיה חסכוני בדלק ואמין.. חשבתי על הקיה פיקטנו 2015 אולי אם יש לכם המלצות על משהו טוב אשמח
  4. אני באמסטרדם עכשיו וראיתי שג׳וינר לוקס העלה סטורי מפה... מפה לשם בדקתי בספוטיפיי ומחר יש לו הופעה פה באמסטרדם ונגמר הכרטיסים אני בבאסה רצינית כרגע
  5. מתי אדע אם שמרו לי שני מקומות? דיברתי עם הפייסבוק של הפנאטיקס שלחתי פרטים ולא חזרו אליי עדיין
  6. אשמח להרחבה קצת על הסיסטם אם לא מפריע לכם.
  7. רוצה להכנס לתחום המחשבים רק לא סגור על מה ואיך זו הדוגמא המדוייקת.מפתח זה לא הכיוון ממש. מחשבים די מעניין אותי ובעיקרון רוצה מקצוע שאוכל להשתכר בו יפה.
  8. אהלן חברים חזרתי לא מזמן מטיול אחרי צבא והגיע הזמן לחשוב קצת לימודים. הכיוון הכללי הוא מחשבים לא עשיתי פסיכומטרי עדיין, מתלבט אם לעשות. מישהו מבין ויודע אם כדאי לעשות תואר או להתמקצע במשהו מסוים במקומות כמו האקר יו וכו׳?
  9. שתי העונות הראשונות של סקינס הצגה
  10. https://m.giveback.co.il/?id=3636#/main?id=3636&lan=he-IL
  11. קניתי לאחי XBOX LIVE GOLD מאמזון וניסיתי להכניס את הקוד באתר. רושם לי שקוד זה מיועד לאיזור אחר. מה עושים
  12. פלאפון סיני טוב לקנות לאחי סביבות 1200 ש"ח?
  13. אהלן משוחרר טרי מלפני חודש. כבר שלחו לי צו למילואים למרץ. מה עושים אם לא בא לי ללכת בכלל? הייתי טבח בגדוד הנדסה קרבית...
  14. אגוארו

    Ps4

    מה עושים אם האינטרנט מתנתק לי כל חצי שעה בערך? זו השגיאה nw-31281-5 משגע אותי. מוציא אותי ממשחקים אונליין כל פעם
  15. המלצה לאבקת חלבון טובה ולא יקרה?
  16. כל פעם שהיה מקלל הייתי מקבל מטר של רוק על הראש שלי כשישבתי שורה מתחתיו בשער 2. בחור טוב
  17. חלוץ אמיתי לא חושב פעמיים ובועט את זה לשער. בטוח שוידאר גם היה בועט ממצב כזה. מיכה היה מוסר
  18. טוב אז כתבתי כאן לא מזמן אבל לא ענו לי אשמח לעזרה. משתחרר מהצבא חודש הבא ונרשמתי לחדר כושר. בן 21 גובה 178 משקל 66. רזה פצצות. המליצו בקילוגרם לעשות את התכנית ss אבל היא תבענית מדי לטעמי. אם יש פה מישהו שיכול לעזור לי אני אשמח די אובד עצמת לגבי תכנית. לגבי תפריט תזונה הבנתי שצריך להיות בפלוס קלורי של 500 לערך.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.