Jump to content

פראנץ הורבאט

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by פראנץ הורבאט

  1. ניר ביטון, דן ביטון ויוריס זה קישור רך אבל סופר טכני. מקווה שיפצו על הרכות עם טיקי טקה מרגש
  2. 2 המגינים לא קיימים הגנתית. 2 הבלמים לא קיימים הגנתית 2/3 קשרים לא קיימים וינגר אחד שלא מבין בכדורגל מגיעים למעמד כזה עם 2 זרים וככה זה נראה.
  3. אחלה ואן אוברייטד שחקן שמבין את המשחק, שזאת התכונה הכי חשובה לשחקן כדורגל לדעתי. תכונה שלא מעט שחקנים שלנו לוקים בה בחסר. לפתוח עם שחקן כזה במקום דן גלזר, במיוחד בליגה, זאת החלטה קלה. כמות המצבים המשוגעת שהגענו אליה אתמול זה הרבה בזכותו וניהול המשחק שלו
  4. הקיץ נראה מדהים. לא בטוח שהכל יתחבר אבל לפחות סוגרים עם שחקנים זריז כדי שכבר יהיו אפויים בספטמבר ולא בדצמבר. זה אחד הדברים שהכי פגעו בנו בשנים האחרונות לדעתי, ששחקנים חדשים מגיעים למועדון תוך כדי שהעונה התחילה כבר.. עדיין יש לנו קצת בעיות בסגל ( חוזז יוני אלמוג....) ,בנוסף יש עומס 'מדומה' בקישר, הרבה שחקנים כביכול בכירים שלא סיפקו את הסחורה. גולסה, גזלר, ואן אובריים ,גבי. הלוואי שצוות האימון יגרום לחלק מהם לפרוח.
  5. אפשר להימנע מהערות כמו 'תמני' וג'חנון' לדעתי. די, אנחנו לא בשנות ה40 אפשר להתקדם.. אבל כן.. הוא איש מקצוע סופר לא מוכשר וזה בזיון אחד גדול שלא זרקו אותו כבר. אם הוא ממשיך עונה הבאה זאת הזייה אחת גדולה ועצובה שמבטלת את התחרותיות שלנו שנים קדימה. לך!
  6. יצחקי גרוע בעבודתו אין שום ספק. אבל, מיץ' הוא מנהל הארגון והכל אבל הכל זה עליו, גם בטוב וגם ברע. וכרגע ( 3 שנים אחרונות ) דיי רע. הוא פשוט לא בעניינים ולא איתנו. כל השדרה הניהולית שלנו זה פאדיחה למועדון בסדר גודל כמו שלנו ומועדון שמעמיד תקציב של 100 מיליון שקל+ כל שנה. הכסף פשוט יורד באסלה וככה לא בונים קבוצה וסגל ומגיעים להשגים.
  7. יוני זה בלקמן2.. היה חלש מאוד גם לפני שיצא לאיטליה. המספרים הבינוניים+ שלו דאז טישטשו עד כמה הוא חלש. לא מבין את המשחק.. לשים עליו מיליון יורו זה אחת העסקאות ההזיתיות בעידן מיצ'
  8. הבעיה הכי גדולה שיש לנו בסגל לדעתי, זה דן גלזר. לא מספיק טוב לצערי. היום במו רגליו הוא חירב לנו ככ הרבה פוזשנים שיכלנו להגיע לרחבה שלהם בלי יותר מדי מאמץ, אבל הוא כרגיל תמיד יעדיף מסירה בנאלית אחורה או לאגף. ואגב, לא מאשים אותו, הטכניקה שלו ככה חלשה והוא יודע את זה, שהוא מעדיף לא לעשות את הטעות וללכת על בטוח. סורי זה לא מספיק, זה מזיק לנו למשחק יותר מהכל, יותר מכל חלוץ שנמצא בכושר חצי כח, או מווינגר שפחות הולכות לו המסירות רוחב. באסה, בגלל העבר הורוד שלו שמזכה אותו בקרדיט כמעט בלתי נגמר. זה המצב. קניקובסקי במשחק זוועה אבל העובדה שהוא משחק באגף עושה לו עוול גדול מאוד. הוא אחד השחקנים האיטיים בקבוצה ואם לא שמים אותו AM או אפילו 50-50 אז עדיף כבר שישב בצד. משלמים שכר לימוד על מאמן שלא מכיר מספיק את הסגל, אין מה לעשות. והזייה שעדיין לא הגיע לפה זר להתקפה.. אחלה התנהלות תמשיכו ככה
  9. מסכים. גלזר נתן היום סוף סוף הופעה של גלזר שחקן העונה. לא בחנתי את הסטטיסטיקה אבל עושה רושם של המון חילוצים, חילןצים בחצי היריבה, המון 'גירזונים'. תרומה התקפית כמובן שלא קיימת למעט חילוצים בחצי היריב אבל ככה זה היה גם אז בשיאו ופשוט היו סולחים לו על זה בגלל כל התכונות האחרות המעולות. לא בטוח אם זה שווה הרכב מול קבוצות חלשות שמתגוננות, אבל הלוואי שימשיך ככה כי נצטרך את הפאן הזה בסגל להמשך.
  10. ריחף בהגנה, ריחף באמצע, ובעיקר ריחף בהתקפה. וואו אחד גדול. חדשות מעולות, רק שימשיך ככה.
  11. שחקן מטורף. לא רק הגולים. כל נגיעה ותנועה ומחשבה בפעולה שלו זה זהב. יפה, סוף סוף נכנס לזון ןאפשר להתחיל.
  12. כל עוד יצחקי הוא הוא מנהל המקצועי ומס'1 בקבלת ההחלטות המקצועיות כלום לא משנה. כל עוד הקדקוד של כל המערכת מקבל החלטות מקצעויות בעזרת העוזר שלו ויד ימינו שהוא לא איש מקצוע, כלום לא משנה. הלכנו 20 שנה אחורה בשנים האחרונות ובלי שום סיבה.. דודו דהאנים , אבי נימנים וויקי וקנינים בונים לנו את הסגל ואת האופק המקצועי וככה זה גם נראה על המגרש. ובלי קשר.. איביץ' זה חתיכת אכזבה לברוח ככה באמצע העונה כשאנחנו כולה 4 נקודות ממקום ראשון ועדיין לא בחצי עונה.
  13. אף אחת לא תעצור את צרפת.. החוליה הכי חשובה- הקישור.. צ'ואמני וראביו בטורניר אדיר. גריזמן ממציא את עצמו מחדש. ז'ירו.. לוריס.. השחקן הטוב בעולם שהיה חצי כח היום עם מצ'אפ קשוח מול ווקר. היחידים שיכלו לדגדג אותם זה ברזיל ואנגליה והם כבר לא איתנו. עדיפות איכותית מובהקת. זה יהיה שלהם בקלילות מעצבנת לדעתי
  14. הכל מתחיל ונגמר בקודקוד. גם בהצלחות וגם בכישלונות. אם ראש הארגון לא מזהה שאנחנו מתנהלים בצורה לא טובה ולא יעילה בחלונות ההעברות כבר שנה שלישית, אז פה הבעיה. מחלקת הניהול המקצועי חולה, וצריך פה טיפול שורש במקום פלסטרים יקרים ככל שיהיו. מקווה שמיטש יתעורר כי חבל( בשבילו) על הכסף ואנחנו לא ממצאים פיפס מהפונציאל שלנו.
  15. הזייה שעבר בדיוק חודש מאז בפריצה עשה ויברח, ולא הגיע מחליף. חודש! אם יובא נפצע חס חלילה אנחנו בבעיה רצינית ללא פתרונות.
  16. מקווה מאוד שלא יפתח איתו. הוא בכושר רע עכשיו ובכלל בשנתיים האחרונות. איבד את הביטחון לגמרי בפעולות ההתקפיות, וגם בחילוצים הוא פחות חד מבעבר. הוא חשוב לנו להמשך, אבל לצערי לא שווה הרכב כרגע.
  17. הקדמת אותי בדקה, בול. ההרכב הכי טוב שלנו.
  18. האנדרייטד הכי גדול במכבי זה אדון אופיר דוידזאדה. פתח את העונה פשוט אדיר, והיה אחד מנקודות האור בשנה שעברה העגומה. חכם בתנועות. נותן ת'תחת בהגנה. 0 אגו, 0 פוזה. נכס למכבי ולדעתי שווה הרכב וחוסך מקום של זר. קניקובסקי בדרך להיות שחקן העונה, מבריק כמעט בכל פעולה. הקישור שפתח היום זה הקישור הכי טובשלנו, כשפארפה מחליף ראשון לגבי/אוסקר. וגולסה, יוריס, גלזר( בסדר הזה) מחליפים ראשונים לפרץ. חייבים עוד חלוץ נורמלי לרוטציה. קנדיל במשחק לא רע בכלל וכנראה עדיף על ג'ראלדש.
  19. השחקן הכי טוב בליגה. טירוףף ששחקן ברמה הזאת איתנו ולא תופס מקום של זר. כל נגיעה שלו זה זהב, רק שימשיך ככה ושיהיה בריא
  20. לנסות למכור ב1.5M וכולם יצאו מרוצים. סכום הגיוני בהחלט עבורו בעיניי אם לא יותר. היו לנו 3 חלוצים ששווים הרכב כשנראה בבירור שהתוכניות של איביץ לליגה זה חלוץ 1 בהרכב. הגיעה שנה שעברה בחינם, נתן עונה טובה ונמכר כשהגיע ישראלי על העמדה בכמה רמות מעליו. כל ההתהלות היא כמובן פאדיחה אחת גדולה גם לשחקן ובעיקר למכבי, אבל אם מצליחים להוציא עליו 1.5M צפונה זה יכול להסתדר לא רע.
  21. להגיד שאנחנו פחות פוגעים בשנתיים האחרונות וזה לא נורא.. זה קצת להיתמם ולשקר לעצמך. אפשר לעשות מסאז' קטן לנתונים וזה לא יהיה שקר להגיד שלקחנו 2 אליפויות ב 7 השנים האחרונות. ואפשר גם להגיד שב2 האליפויות האלו זכינו בדור מעולה של שחקני בית שלא קורה הרבה + פגיעה נחמדה ב3-4 זרים, ומאמן נוקשה שידע לשמור את כולם קצר. לדעתי ההתנהלות המקצועית שלנו כבר גרועה הרבה הרבה שנים. ואנחנו לא ממצאים פיפס מהפונטציאל של המועדון. זוכרים שבהצלחות שלנו, התקשורת הפח והיריבים היו בוכים 'אליפויות של כסף של הקנדי הפראייר', וכולנו הסתייגנו וידענו שזה מעבר לכסף. שצריכה להיות דרך, ניהול מקצועי ותקין, חזון מקצועי.. אז נראה שכל זה נעלם. זה שבעל הבית מוכן לשים 1-2M על שחקנים - לא מביע כלום על איכות הניהול והחזון להגיע למקומות גבוהים. יותר נראה כמו ניהול קבוצה בתחילת שנות ה 2000. אנחנו עומדים במקום. הסגל ברמה של מקום 3-4 כרגע. יש מלא קשרים התקפיים ומלא חלוצים ,שוער עם פוטנציאל , וסבוריט שלא בשיאו, וזהו. קשה להודות אבל צריך לפרק ולבנות מחדש את כל מחלקת ה'ניהול מקצועי' שלנו. ממנהל מקצועי, עד לסקאוטים ואנליסטים, מאמנים.. נתקענו מאחור. מקווה שלמיץ' עדיין יש מספיק אש ורצון לעשות מהפכה שנייה אחרי מה שהוא עשה ב2012. אנחנו זקוקים לזה כי נלך לתקופה לא טובה אם זה לא יקרה.
  22. הממממ פתחת פה דיון מעיניין שלחלוטין יש לי דעה לגביו. לא בטוח שהוא 'מיצה את מכבי'. סליחה אבל אני פחות מתחבר להגדרות של 'פילנרופ' ו 'שם מלאאא כסף בלי לקבל תמורה'. הוא מקבל תמורה. הוא יושב בשולחנות משאי ומתן בצפון אמריקה, ששם קהילה יהודית חזקה ומשפיעה, עם טייטל 'בעלים של הקבוצה של המדינה של ישראל'. אני ממש לא חושב שהכל ככ תמים ונחמדי ומחבק עצים פה. הוא יודע מה הוא עושה, ואת משמעות הדימוי בעולם העסקים של היום. אני דיי חושב שה20-30 מיליון שקל שהו שם בשנה חוזרים לו בענקק בעסקיו האישיים כשהוא מוכר בתור אחד שתורם לחברה ולתרבות בישראל. לדעתי זה לגיטימי. ואנחנו ככ ככ הרווחנו מזה. היה פה שיתוף אינטרסים ששני הצדדים הרוויחו בענק ( גם אנחנו עם התארים, וגם מה שאומרים בפורבס ) . אני חושב שהבעייה התחילה עם הסיפור של הפיירפליי. אני לחלוטין חושב שהוא נפגע מזה אישית, שחשבו שהוא הפראייר של הששכונה ששופך כסף וכולם פה מסתלבטים עליו. ג'ורדי תרם רבות לנושא..... אני חושב שהפיירפליי פגע בו אישית ולגמריי גרם לו לקחת צעד אחורה בכל הפרוייקט הזה, ובאמביציה של לבוא לקדם את כל הארגון הזה קדימה. סתם, זה מחשבות שלי. לא יודע באמת מה קורה ומה קרה ומה השפיע על מה. ככה אני קורא את הסיטואציה וזה נשמע לי הגיוני
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.