Jump to content

BODIROGA10

משתמשים רשומים
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by BODIROGA10

  1. משחק ענק. 19 שלשות שיא מועדון ביורוליג (ואולי בכלל)? קטש שפתח את העונה בינוני עם המון עליות ומורדות ואי-יציבות מטמטם, הצליח סוף סוף לבנות קבוצה בצלמו ולפי הכדורסל שלו, לא איחר בפסק זמן, הכין יפה את הקבוצה ועל זה מגיע לו הרבה כבוד. עכשיו, לאגור כוחות לפלייאוף, ורק שקטש לא יתן יותר מידי כבוד לפנאתינייקוס. להגיע, לקחת ניצחון באואקה ונקווה לטוב..! אגב, היום ה-16.4, בדיוק לפני 10 שנים - ״נס מילאנו הראשון״…
  2. אני ממש לא מתכוון לזה שהשחקנים יתלכלכו בבזבוזי זמן, אלא לכך שאם יש ספק שהשופט לא ראה/התעלם/ מרגישים שהוא הולך להתעלם מהמקרה(שבאמת קרה) - אז פשוט לשכב ולעשות וידוא. אם פרץ היה שוכב מהמרפק המלוכלך של רפאלוב אני בטוח שהוא היה מקבל מינימום צהוב / ואר-אדום
  3. נכון, כששחקני מכבי מקבלים תיקול, לרוב הם לא מתבכיינים וכמו שחקני קבוצות שרוצות לסחוט תוצאה טובה נגדנו, ומתגלגלים שעה על הדשא. אבל כעת, כשאנחנו פשוט מפסידים סתם נקודות רק בגלל שהשופטים מוותרים בכזו קלות על שריקה שפשוט עולה לנו בנקודות ועושה לנו עוול, אני מציע לשחקנים פשוט להיות יותר ׳אסרטיביים׳ במצב שיש פאול / טעות שיפוט נגדנו. לדוגמא: קניקובסקי נגד סכנין. אכן היתה עבירה, אבל גבי לא סימון עם היד ונשכב אפילו לא ל-2-3 שניות בשביל לאמת את זה. ייתכן שאם היה עושה זאת, היתה שריקה, וכל המתפרצת של סכנין לא היתה, וזה היה מונע את הפסטיבל שכאילו קיבלנו ׳מתנה׳.. דור פרץ נגד חיפה- רפאלוב הדוחה נתן לו מרפק ופרץ שמעד- מיד קם. אם פרץ היה תופס את הפנים ונשכב על הדשא, ולא היה קם מהר, סביר להניח שזה היה נבדק וייתכן שהוואר היה ממליץ על כרטיס אדום. הפנדל היום נגד ב״ש - אם סבוריט ו-2 שחקני ההגנה היו על אוטומט מרימים ידיים למעלה בטענה לנבדל, אולי.. אולי.. היינו מקבלים איזו שריקה שהיא הכי צודקת ונכונה. או לפחות התייחסות לבדיקה קצת יותר מעמיקה תוך כדי הסתערות של 3-5 שחקנים בטענה לאופסייד ברור! עצם זה שזה שעברו כ-2 דקות מלאות על המגרש(לא אצלנו על המסך), נתן לשיפוט הנאלח רק לטייח את הנבדל. בקיצור: מכבי חייבת לעמוד על שלה, אחרת לא יעמוד לה.
  4. יהיה מוכן ב-20:25 https://k189.liveball.cc/match/1189946
  5. קטע גדול, הזכיר לי את המתיחות של רון שלום בדידי הררי (״קיקה המתווך״) שהעלה לועידה את מנואל (״הקונה״) ובמו״מ מול המוכר, מוריד אותו רגע מהקו.. ״מנואל אתה שומע״? - ׳כן׳ - ״ועכשיו״.??! - ׳עכשיו לא׳..
  6. רמי ויץ והפרשן מזרבגים את השידור מתחילת המשחק
  7. מחר..? זה התחיל תוך כדי שידור מפסילת השער.
  8. לאחר לחצים רבים סוף סוף אפליקציית וואלה-ספורט שמו את הסמל של מכבי בלוח התוצאות (אחרי 3 שנים ללא סמל כלל)! (+שיתפתי מספר אוהדים מאחים לסמל שיתרמו ללחץ). * עכשיו נשאר לטפל בסמל שלנו באפליקציית ספורט1
  9. כל משחק גמר גביע, מלחמה !! אם יש אפשרות בחירה לשאר 4 קבוצות הפלייאוף (ב״ש, הפו׳ חיפה, ריינה וסכנין) את מי הן מעדיפות לראות כאלופה, במקרה הטוב המאזן הוא 3:1 (רק הפו׳ חיפה איכשהו תעדיף אותנו ע״פ חיפה). שנית, 2 המפגשים של חיפה מול סכנין די באנקר 6/6, על גבול המכור לכאורה(לכחושך*), לכן אנחנו חייבים ״להשוות״ את המאזן ע״י זה שנהיה מוכרחים לנצח אותם פעמיים. אסור לנו לסמוך על קבוצות אחרות שיעשו לנואת העבודה, אף אחת מהן לא בדיוק ״הסבתות מהאגודה למען החייל״… כולם רוצים לראות אותנו מועדים, חייבים לגמור אותם מההתחלה, וגם לקהל שלנו יש חלק חשוב. לא לרדת למצב שזה ידגדג את גבול הענישה. הם מחפשים אותנו. דבר נוסף: 4 המשחקים האחרונים מול סכנין בבלומפילד - 4 תיקו. (3 מהם בתוצאה 1:1, ובכולם סכנין הובילה ומכבי רדפה והישוותה). ומשחק ליגה אחד לפני ה-4 האלו, ניצחנו רק 0:1 משער של דור פרץ בעונת הקורונה בדקה ה-95!! סכנין יבואו להתאבד. נהיה חייבים להיות מרוכזים וחדים. קילרים!! להגיע להרבה הזדמנויות ולנצל אותם. תוצאה טובה תגדיל לפחות זמנית את ההפרש ל-10, ובשילוב יכולת משכנעת מול סכנין, זה יכול לגרום לחיפה להגיע למשחק מול ריינה ביום ראשון עם משקולות של לחץ על הרגליים. בהצלחה
  10. http://www.uploads.co.il/uploads/images/527832658.jpeg ומה תגידו על זה?! אומוניה למתקדמים
  11. על הנייר זה מעולה לנו. חייבים לנצח את סכנין ולעלות לפחות זמנית ל10. יכול לגרום ללחץ מבורך ליריבה.
  12. אללט גם בעונת איביץ׳ השניה(משבצות) מכבי שיחקה במחזור ה-1 של הפלייאוף מול הפו׳ חיפה (0:2 בבלומפילד, ללא קהל, קורונה).. והמשחק היה בצ׳רלטון (היה חיפה - הפוע׳ שניצחו בסמי)..
  13. שלחתי ליעל מרגלית 2-3 סירטונים שמוכיחים שמעט מאוהדי מכבי היו ביציע ועשרות מקהל היריבה רצו לעברם. אף אוהד שלנו לא פרץ למגרש. בנוסף, הכתבת של ספורט5, הדר יעקובי, נתנה מיד אחרי התקציר בחדשות הספורט, דיווח למירי נבו שהיתה באולפן החדשות- דיווח מהאוטו ולא מהמגרש, שבו היא אומרת שעשרות מאוהדי מכבי וביתר התקוטטו על כר הדשא !
  14. זה הכי מפחיד. מקווה לנס שנעקוץ אותם עם איזה גול חייבים להרגיע את השחקנים. לנשום, להיות אגרסיבים ולהתעלות. להכנס חזק לרחבה שלהם, קרוס ולסחוט פנדל. דחוף.
  15. מכבי צריכה לפחות מהצד שלה לנקות את מה שנאמר על האוהדים שלה מהכתבת הדר יעקובי (2 הודעות מעל ההודעה הזו).. שקר מוחלט וסילוף המציאות. אגב, כשמירי נבו פנתה אליה, אמרה ״אנחנו רוצים לשמוע מהדר שנמצאת באצטדיון.. אההה נמצאת כרגע באוטו, שלום הדר״.. והכתבת משקרת שעשרות אוהדי מכבי התקוטטו עם עשרות אוהדי ביתר על כר הדשא..
  16. חמישי ב-19:50 מכבי סל נגד הכוכב בבלגרד. וב-22:00 הכדורגל. הבעיה שהנסיעה מהאולם סל לרגל - שעתיים :/
  17. זה כבר קרה שלשום אחרי התקציר שלנו בחדשות הספורט. (רשמתי את זה בנושא אחר כאן בפורום, ״תקיפת הלה פמיליה בטדי״ - והתגובה של נבו&אילדיס היתה בדיוק כזו). אבל ללא ספק שזה רק היומן לפני הסערה..
  18. בחדשות הספורט ביום ראשון מירי נבו קיבלה דיווח מהכתבת הדר יעקבי, ובדיווח היא מספרת: ״בסיום המשחק מספר שחקנים שלא שותפו, עושים חימום על כר הדשא, עשרות אוהדים פורצים לכר הדשא, ומתחוללת שם מהומה בין עשרות אוהדי מכבי תל אביב לעשרות אוהדי בית״ר ירושלים, ובמסגרת הקטטה נעקרים כסאות מהאצטדיון ומשענות נזרקות לכיוון אוהדי היריבה, כסאות שנזרקים באוויר, כרגע אנחנו יודעים על 13 עצורים, כשהמשטרה אומרת שהיד עוד נטויה ויש לנו צילומים ונבצע מעצרים בהמשך״.. ציטוט מילה במילה . אני לא מצליח להעלות לכאן תמונות/סירטונים. אם מישהו יוכל להכנס דקה ל-vod חדשות הספורט יום ראשון, מיד אחרי התקציר.
  19. כל השיח הזה משרת את כל מי שאנטי מכבי. בואו נהיה סופר חכמים ואנטלגנטים, נדחה את הדיון בנושא הזה למחר. מעכשיו רק המשחק הקשה מאד הערב - צריך להיות בראש שלנו. כל ההסחת דעת הזו בגלל אדם אחד לא לעניין.
  20. ועוד במשחק חוץ.. תמיד קשה. לכן מכבי חייבים להמשיך את המומנטום ולנצל את כח ההרתעה מהשבועות האחרונים, לפתוח הכי חזק ולמנף את הכניסות לרחבה מהאגפים למסירות לבעיטה כמעט בטוחה לשער. ועם ההגנה שלהם, חייבים לסחוט פנדל עם תנועת חיתוך כקרוס סטייל שכטר של פעם. בע״ה חייבים ניצחון!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.