Jump to content

קובי בובאן

משתמשים רשומים
  • Posts

    3,602
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by קובי בובאן

  1. לרגע זה נראה שאתם בפגישה מול מכבי ולא הארגון. אה לא, אתם לא יודעים מה היה שם. יש פה "אוהדים" שמדברים נגוע על אחים שלהם מהיציע, יש פה ממורמרים שבספק אם מגיעים ליציע. הפורום הזה תמיד היה הבית של השונאים, זה כבר לא עצוב. והוא כבר מזמן הפך גם ללא רלוונטי. העיקר שהשחקנים איתנו. והיציע כמובן. אז איך אומרים? הכלבים נובחים והשיירה עוברת
  2. זה ( החולצה הלבנה) היה לזכרו של אוהד ותיק של הקבוצה משער 11. לגבי נושא הדגלים, יש ניסיון לשלב אותם כמה שיותר זמן באוויר. אבל יש גם ניסיון התחשבות בכאלה שאוהבים לעודד אבל לא אוהבים שהדגל בפנים שלהם כל הזמן. משחק חוץ הקרוב נגד חדרה תהיו מוכנים להגיע בכחול. כולנו. אגרוף אחד.
  3. מה עושים? תומכים בארגון? אז תתמכו בו בכל החלטה אשר יבחר. ואני לא מדבר רק על היום, בכללי. זה קודם כל. לגבי ההמשך ודרכי פעולה נוספות, במידה הצורך הארגון ישתף את הקהל וידע להפעיל אותו. בינתיים אני יכול להגיד לך, שההודעות האלה בפייסבוק משפיעות, גם אם מעט אבל יש בהם משהו. מעבר לזה, אם אתם רוצים לפעול ולתמוך גם לא חייבים לחכות להודעה של הארגון, יש הרבה דרכים להגיע להנהלת מכבי, תקפצו לראות את בלומפילד החדש, על הדרך תעצרו במשרדי ההנהלה, אתם יכולים להשאיר מכתב או לדרוש שמישהו ייצא לדבר אתכם.
  4. המלחמה הזאת היא לא מלחמה נגד הארגון, היא מלחמה נגד תרבות. לפני 6 שנים שכל הבלאגן התחיל, ומכבי החליטה להשתמש בקהל הרחב בשביל להתנגח בארגון אתם נפלתם למלכודת שלה. עכשיו אתם מבינים מה הארגון עובר במשך שנים? רדיפה. שום מילה אחרת. זאת לא הפעם הראשונה שבפשטו לאהודים ב6 בבוקר לבית אם זה מה שכל כך מרגיז אתכם אז אתם תשמחו לדעת שמדיי שנה אנחנו חווים את זה בארגון. אני חוויתי 2 פשיטות לבית שלי, אחד בערב שישי ב12 בלילה ואחד ב5 לפנות בוקר. ושומעים קטע? 99% מהמקרים הסתיימו בלא כלום(כי אין כלום). שקר מודיעיני כזה או אחר, של ההנהלה או המשטרה, משתפים הם היו לאורך כל השנים יד ביד. אז חלקכם חושב שמשעמם לנו שם בארגון ואנחנו כל שנה מחפשים הרפתקאות. תחשבו. קיצור, ההנהלה לא נלחמת בארגון, היא נלחמת על תרבות עידוד. עכשיו אתם תעשו את החושבים שלכם באיזה תרבות אתם רוצים לחיות.
  5. הודעת ארגון הקרב הסתיים, הנצחון הוא של כולנו. לאחר שבדרבי האחרון קיבלנו יחס מחפיר הן מהמשטרה והן מחברת האבטחה הפרטית של מכבי לאורך כל הדרבי, הבינה הנהלת הקבוצה שלה אין את הסיבות להמשיך בדרך הזאת, ושלנו כקהל אין יותר סבלנות להיות שפני נסיונות של משטרת ישראל ומאבטחים פרטיים. כתוצאה מהתנהלות הקהל בדרבי, בו כולנו יישרנו קו והראנו אחדות מהי אל מול התנהלות הקבוצה הוחלט להפסיק את תופעת "האח הגדול" ביציעי מכבי תל אביב כבר החל מהמשחק הקרוב מול סכנין. לא עוד מאבטחים עם מצלמות גו פרו על הראש ולא עוד חצובות עם מצלמות וידאו שמצלמות את כולכם למשך 90 דקות. לא עוד חדירה לפרטיות. לא עוד כתבי התחייבות. לא עוד איסוף כרטיסים מותנה בבידוק תעודות זהות ב3 תחנות שונות בכניסה ליציע. הקהל כולו התאחד כנגד התופעה הזו וזה מה שהביא לתוצאות, ורק ככה נחזק ונתחזק. כוחנו באחדותינו!
  6. בבקשה אולי אתה תפסיק לזיין את המוח כבר ולחלק ציונים לקהל כאילו יש לך דוקטורט לעידוד? לזכותך יאמר שבעבר באמת דגלת ועודדת 90 דקות היום חוץ מלזיין תמוח על עידוד אתה בעיקר צופה על המשחק כמו רוב הקהל אז חלאס לקשקש על עידוד אם יש רגעים שמביאים אליפות, אז אתמול היה כזה.
  7. ההחלטה לא להכניס ציוד זאת החלטה של מכבי. לא משטרת נתניה ולא אף אחד אחר. משום מה במכבי חושבים שאי הכנסת ציוד = פגיעה בארגון, הארגון נפגע הכי מעט בכל הסיפור, מעבר לזה ששוב האנשים שלנו עבדו לשווא והכינו תפאורה שלא תעלה במפעם המי יודע כמה ב3 שנים האחרונות... למעשה מכבי פוגעת בעצמה, בשחקנים שלה ובקהל האוהדים שלה. כל אלה נפגעים פי כמה. אנחנו לא מכינים תפאורות בשביל עצמנו ולא מעודדים בשביל עצמנו. אז גם היום יש תפאורה מוכנה שלא תעלה ולא יהיה שום ציוד עידוד אחר. גם לא תופים. תכינו את הגרון.
  8. קיבל המון פעמים גב כן. כמה דקירות לגב קיבל את זה ספרת? סיפורים ומציאות מדומה אפשר לספר להרבה אחרים לא לי. זוכר בדיוק את היחס שהיה כלפי השחקן על בשרי.
  9. מה לא נכון או אפילו לא קרוב? מישהו אמר לך שאסור? מותר. רק תצפו ליחס הולם לתגובות המסיתות שלכם. אני מספיק שנים הייתי גם בשחקן בשביל להבין שיש אנטי תמידי כלפי הארגון. אנחנו הקהל מס׳ 1 בפיצולים. אז ככה שהאנטי הזה לא נולד אתמול. ועוד משהו אחרון, הרבה מפה נוטים להתבלבל ולהגיד שנתתם לנו מנדט ולגיטמציה להוביל את היציע...אז זהו שלא. אף אחד לא בחר בי או באחרים. אנחנו פשוט נמצאים שם ועובדים בשביל זה. כל אחד ממכם יכול לבוא לעשות ואם רוצה לשנות אז יפעל בשביל זה. ושלומי, מי שממש לא מתאים לא פשוט לא מביא את הילד או שלוקח אותו ליציע משפחות. וצא כבר מהסרט שמישהו בא לעשות דווקא, אלה שירים שהומצאו ע״י השחקן ה-12 הנאור, שצפה את העתיד ואמר זה שיר שנשיר אותו דווקא. נכון?
  10. הנושא הזה רק ממחיש כמה הפורום הזה מנותק מהמציאות. במציאות השיר הזה היה רגע השיא של המשחק. לא רק שהיה טירוף היה גם כייף, ממש כולם עם חיוך דפוק על הפנים מילדים נשים והורים לילדים. אבל פה בפורום אנטי פנאטיקס אנשים עם משקפי מציאות מדומה. מתגעגעים לשחקן? איזה קטע, הייתי שם וגם היוםהארגון מורכב ברובו מאנשי שחקן. מוזר לא? אני זוכר גם בתקופה בשחקן שקהל רחב תמיד היה בוגדני וחיפש את הארגון על כל דבר קטן. כאלה אתם, לא משנה השם, לא משנה הארגון, תמיד תחפשו אותנו. לא יודע מה אתכם, אנחנו באים ונהנים, אתם אנשים אפורים, ממורמרים, סאחים בקיצור.
  11. הבעיה שלי עם מכבי זה שהם עומדים דום ואומרים אמן על כל החלטה של המשטרה. זה נראה שנוח להם ככה. יש למכבי כמועדון מספיק כוח לעמוד מול כל החלטה של משטרה. אתם כנראה שוכחים שמשטרת ישראל מקבלת כסף והרבה כסף בשביל לעשות את העבודה שלה. לא הנהלה ולא אוהדים צריכים לעשות זאת. הם לא מקבלים כסף בשביל שיהיו להם חיים קלים יותר. הם לא עושים טובה לאף אחד, הקבוצות משלמות להם מליוני שקלים בשנה. אז אפשר לבוא ולהגיד זה החלטת המשטרה וזה מה שיש. שזה מה שהם עושים. או שאפשר לבוא ולנסות לשנות את ההחלטה. ואני בכוונה אומר רק לנסות ולא לשנות. שאפילו את המעט הזה הם לא עושים. וזה בכל החלטה גם כאלה שלא נוגעים לארגון וקהל.
  12. למה רק במכבי לא מתמודדים עם המשטרה? למה רק במכבי שלא רק שלא מתמודדים עם החלטות ביזיוניות של המשטרה הם בעצמם נותנים להם יד? למה רק אצלנו כפופים להחלטות משטרה? רק אנחנו לבד כל הזמן עומדים מול המשטרה. הנהלה שמפקירה את הקהל שלה. אתמול כולכם קיבלתם הוכחה חותכת לזה שברגע שיש רצון לעזור אז גם ההחלטה של המשטרה לא תעזור. לא מכניסים לב"ש פריסה? הצחקתם את אלונה.
  13. למי ששאל אז תתאפשר מחר כניסה של הקהל לאימון(לטריבונה).
  14. לא דיברת על זה? וזה מהדרבי האחרון של 05/06
  15. פיקנטריה 2: זה היה אמור להיות בדרבי זה לא בדיוק תפאורה הייתה אבל באחד הדרבים של 2006 אם אני לא טועה
  16. חדש ולא מפתיע? אז השלמת עם זה בעצם זה מה שאתה אומר. אולי פעם אחת נתרכז בבעיות האמיתיות של הקהל שלנו? אולי ננסה שוב ושוב להציב להם מראה מול הפנים? זה סבבה מגניב ונוח להתעסק בארגון ולחפש אותו על כל פיפס, אבל הגיע הזמן שאנשים יסתכלו קצת עצמם. זה מזמן היה צריך לקרות כבר. לא הגיוני שאחרי המשחק אתמול והתפקוד הביזיוני של חלק גדול מהקהל ואפילו הייתי קורא לזה הפקרה בזמן שאנחנו עוד רגע עפים מהגביע והנטישה בסיום נפתח נושא כזה. זה לא הגיוני אחי. בקיצור העיניים שלכם על הארגון, תסתכלו קצת סביבכם תגלו פצצה מתקתקת שאולי תעלה לנו באיבוד האליפות. ולסיום, הרי בנינו, אתה יודע שזה קטנוני. זה לא מה שמעניין את השחקנים. דווקא המשחק בשני מאוד מעניין אותם ורוצים אותנו בכל הכוח שם. וכאחד שקצת יודע מה מעניין ומעסיק אותם יותר אז זה הנטישה שהם חווים כל משחק מחדש. החוסר חשק וטירוף שנעלם. קולות ורעשי רקע. לא צריך להיות גאון בשביל להבין למי הטענות מופנות.
  17. אתה מבין במה ההתעסקות שלך? מה אני בכלל לא מבין על מה אני מגיב זה ששרו על ביתר יומיים לפני אחד המשחקים החשובים העונה צריך אשכרה להסביר. אה והיה עולה עלוב עם 100 איש. הנושא שלך אמור היה להיות על הנטישה ההמונית שהתרחשה בסיום אם כבר. או על עוד מיליון דברים על הקהל הרחב הכפוי טובה הזה שלא תורם לקבוצה בכלום. אבל לא, בוא נתעסק ביחידים שעושים משהו(גם אתה ואחרים חלק מזה, גוש זה לא רק חברי ארגון). ואלה שמנסים להצדיק את הקור הארכה ושאר ירקות, זה קורה בכל משחק העונה.
  18. לא הבנתי אם הכוונה הייתה כלפי הגוש או הקהל הרחב שנטש. ניצחנו. בשיניים. עוד וי בדרך למטרה. עם הפנים לטדי אחד המשחקים החשובים בשנים האחרונות, על מה נשיר אז? השחקנים אוכלים כאפות על הקהל שלנו, קהל רחב יש לציין. והאמת? בצדק מוחלט. אמרתי כבר, לא מגיע להם אוהדים כאלה.
  19. כליל אחי התגובות זה ממש לא מהתרגשות או משהו. סתם לשים מראה בפנים לא יזיק.
  20. לא הבנתי, אתה מדבר על הגוש? היחיד שנשאר ביציע להודות לשחקנים? היחיד שבעצם בכלל מתפקד ביציע(גם לא בשיא)ועוד כמה מסביב. חברה שמחברה קור שמקור, כל משחק רק הגוש נשאר ביציע. גם ב11 חצי יציע יוצא החוצה ושלא נדבר על שאר בלומפילד. אתם הקהל הכי בושה שיש לא מגיע לכם קבוצה כזאת. אליהו הנביא ביום שתבין שמי שהופך שיר למרדים זה רק אוהדים כמוך אז המצב יהיה טוב. ואני בכלל לא נכנס לזה שיחסית וגם לא יחסית לפעם ראשונה השיר נכנס טוב. גם בהשוואה ללהיטים אחרים שנכנסו. תאשימו את השירים, תאשימו את הקור, תאשימו את השחקנים, תאשימו את הארגון, תאשימו את כל העולם רק לא את עצמכם. תסתכלו על עצמכם במראה ותגידו מה אתם תורמים למכבי.
  21. אם לא הייתם חושבים שאתם באים להבימה אז אולי היה לכם חם. אוהדים? הגיע הזמן שתבינו את המושג מזה להיות אוהד. אפס דחיפה. אפס מחויבות. אפס תרומה לקבוצה.
  22. שמע מה איפה היית עד עכשיו? מאתגר אותך, סיכום תקציר של כל 3 האליפויות האחרונות, בהצלחה. אפשר גם מרוכז כמו קלטת סיכום עונה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.