Jump to content

Bomboneira

משתמשים רשומים
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Bomboneira

  1. אם ההנהלה שלנו גברים - אין כרטיסים לקבוצת החוץ.
  2. זה בעצם אומר שכל קבוצה שרוצה להפיל קבוצה אחרת יכולה להתרים ולשכור מישהו, שאפילו לא חייב להיות אוהד הקבוצה (אולי סתם איזה הומלס מהרחוב שמצבו ישתפר אם ישב בכלא), לפרוץ לדשא ולהכות את הכוכב של היריבה. חייב לציין שאני מאוד נגד זה
  3. מחפש להחליף כרטיס נוער שער 9 במבוגר שער 9, משלם את ההפרש. מי שמעוניין שישלח פרטית.
  4. גם מחליף תמורת תשלום, רק שאצלי זה לשער 9
  5. אודסה היא לא קבוצת צמרת אוקראינית עם הרבה כסף וזרים. הם סיימו מקום שישי עונה שעברה ועלו לאירופה רק כי הפסידו בגמר גביע לשחטיור. כרגע הם מקום שמיני אחרי ארבעה מחזורים. וזה אוגוסט - אין להם שום יתרון של מזג אויר, ולכן אין להם כמעט שום יתרון אולי למעט זה שהם התחילו כבר את העונה.
  6. מהקשה לקל: ספרטק בטיס שטוטגארט פאוק אודסה
  7. למה שראלי יפתח על חשבון זיו? אם כבר להשקיע כסף, למה לא לשדרג כמו שצריך?
  8. אני לא יודע אם אפשר לעשות עבודה יותר טובה מהעבודה שטוריחו עשה העונה, אבל אם כמה שהוא מקצוען ותותח אני מאמין שיש עוד אלף כמוהו שיודעים להכניס קבוצה אירופאית לכושר. ואני מאמין שלא רק אוסקר יודע איפה למצוא אותם, אלא גם ג'ורדי וסוזה. אבידה גדולה, אבל יהיה בסדר. אין מה לדאוג.
  9. מזל שיש פה גאונים שיכולים להסביר.
  10. מאיר איינשטיין: "איזה פספווווווס" אבי נמני מקריא את ההרכבים במקום להגיד שחקני מפתח. מצחיק כל פעם מחדש. שלמה שרף - (כדור יוצא לקרן) "קרן!". (פנדל) "הוא יכול להחמיץ". לההההה צביקה שרף - "לואו פוסט", "פאסט ברייק" וכו' זוהיר בהלול - "זינוק פנתרי/וירטואוזי/גרנדיוזי","*הכנס שם של שחקן* ממרכז את הכדור מוטי חביב - "ארררררררררררבע דקות תוספת זמן", "אאאאאאאאאאחת אפס" יורם ארבל - "X זורק את הכדור ל-Y", "X מקפיץ את הכדור ל-Y (הוא בכלל נתן פס שטוח)", "7 דקות לסיום (32 דקות לסיום)"
  11. תקשורת מביכה. אנשים שלא עשו כלום בחיים שלהם מקבלים זכות לפתוח את הפה. בושה לאלה שנותנים להם את הבמה.
  12. מוזר מאוד התזמון של ההודעה. חשבתי שאם הוא יעזוב זה יהיה בשביל הצעה רצינית מקבוצה רצינית. חבל. תודה אוסקר
  13. היו כמה רגעים בלתי נשכחים, לפי סדר כרונולוגי - הגול של קולאוטי ברמה"ש. זאת היתה הפעם הראשונה שהבנו שהעונה יש לנו משהו אחר ביד. הפנדל של ברק לוי עם צעקת הישששש הכפולה. כל 90 הדקות בדרבי של ה-4-0. הגול של לוגאסי כמובן. נמס ממך במחצית בדרבי. הספונטניות של זה לא תחזור. ובאותו משחק - גל בדרבי. וואו. הגול של פריצה במשחק אליפות. ישר אחר כך אני אומר שלום למשחק ויורד לרקוד עם מלא אוהדים בין במעבר של היציע. רוב היום בחיפה - העידוד האדיר במשחק, הריקודים בכביש הראשי. החגיגות אליפות בכיכר (לפי מה שאני זוכר לפחות ). הישששש המאוחר בגול של מיכה השבוע שנתן אות לפתיחת חגיגות הנצחון. וכמה דקות לפני זה, האוהדים בשער 8. מרגש ביותר. חייב לכתוב ספר זכרונות לעצמי על העונה הזאת
  14. הצבעתי לזהבי כי זה תכלס השער הכי יפה, אבל הגול שאני אזכור הכי הרבה זה כנראה הגול הרביעי של ראדי.
  15. האוהדים שלנו בשער 8 - ריגשתם!
  16. אנשים פה ברצינות מצדיקים ומסבירים החלטה של מאמן להשאיר שחקן הרכב של האלופה בחוץ בשביל נבחרת שמורכבת משחקני הרכב/ספסל של קבוצות פלייאוף תחתון? זה באמת פתוח לדיון?
  17. F אמצע DC... זה נתון, לא?
  18. מה שמוכר לכם מקיל ביל זה the lonely shepherd של אותו מבצע. יש שירים שהם פשוט מוכרים כי אתם שומעים אותם בכל מיני מקומות ואירועים והם חודרים לכם לתוך המוח (בעיקר מוזיקה קלאסית), ולא ממקום ספציפי כלשהו. השיר של הנושא זה אחד מהשירים האלה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.