Jump to content

תומר

משתמשים רשומים
  • Posts

    684
  • Joined

Everything posted by תומר

  1. אחרי איזה 5 שנים של היעדרות הגעתי היום. היה כיף טהור. אגיע גם למשחקי הבית בסדרת הגמר.
  2. מנחש שבאמצע שמו גופיות כי אי אפשר להרים פלקט ולהחזיק פריסה באותו זמן, אז כדי שלא יהיו חורים. בטח הפלקטים בצדדים סתם כדי לחסוך עלויות (המראה הכולל אותו דבר). מה שכן גופיות נשארות יותר זמן מפלקטים באוויר אז עד שתיקנו את הפריסה הפלקטים כבר ירדו ואין תמונה כוללת של הכל ביחד. קצת באסה. מקווה שילמדו מזה לפעם הבאה (למרות שלא יכלו לחזות את הקריעה והתיקון שלקחו זמן, עדיין המטרה זה להחזיק תפאורה באוויר כמה שיותר זמן...) הפנאטיקס יצאו אדירים שתיקנו את זה בזמן אמת וברמה כזאת גבוהה. זה יותר מרשים אפילו מהתפאורה עצמה. לא חושב שהרבה קהלים בעולם מתאוששים ככה. שאפו עצום. והתפאורה עצמה גם נדירה. מנחש שלא תלו את הפריסה מהגג בגלל אישורים (אולי הגודל שלה?). בכל מקרה נדיר. הכי טובים בארץ.
  3. סוף סוף התחילו לחבר שירי שחקנים על לחנים של כדורגל! ולא על לחנים של שירים ישראלים.. השירים של בטוקיו ודוידזאדה לא יוצאים מהראש.
  4. תגידו רק שעה ויום.. הודיעו שהצעדה תצא ב 15:00, בהמשך יודיעו מיקום. מאמין שזה יהיה בכיכר העיר העתיקה, או בכיכר מול הפלדיום. תעקוב בפייסבוק.
  5. מזג האוויר ממש אחלה. שמש כל היום ו18 מעלות. בערב קריר.
  6. השלט עם הדגל היה התפאורה למשחק, לא שלט גדר (אלא אם פספסתי משהו?) השלטי גדר החדשים שראיתי הם 1906 ו- ultras tel aviv. ננסה לארגן תמונה.. הדגלי הנפה החדשים גם ממש יפים. כיף שהיציע נראה ככה.
  7. הצעה: עד כניסת שבת, במקום לברך שבת שלום מברכים אחד את השני ביום שישי עולהו. נגיד בחמישי שיוצאים מהעבודה "יאללה חברים יום שישי עולהו לכולם". נסו זה ממש כיף.
  8. יש מצב ללינק לביצוע המקורי מחו"ל של לא שכחתי?שיחליפו את הזוהמה ששמו פה.
  9. מליון אנשים צילמו את "לא שכחתי" ובסוף יש פה לינק לביצוע של הפועל :/ שמישהו שצילם יקח יוזמה ויעלה, אל תהיו עצלנים. ככה השיר יתפוס גם יותר טוב.
  10. כבר רשמתי.חפש "לא שכחתי את כל מה שאיתך עברתי" של הפועל ביוטיוב.
  11. אגב לדעתי במילים שפרסמו פה ל"לא שכחתי" יש כמה אי דיוקים קטנים. אז אם מישהו בטוח במילים שיעדכן.
  12. היו אתמול יציאות ספונטניות אדירות שחובה לשמר. בואו נרכז פה הכל כדי שנגיע עם תחמושת מלאה למשחק נגד בית"ר. זה מה שאני זוכר: יום שישי קידוש ביציע (לא רוצים שוטרים ביציע) דרבי עם בית"ר שמשון (איך זה לקבל 3) הפועל בוא לראידה אל חמיסה (בוזגלו בוא/לא כידונים) אוו הפועל ירדה (נשבעתי לאהוב - קונטרה להפועל חזרה שהם שרו בכדורסל למי שלא מכיר) אוו תכניסו טוב לראש, יום שישי, ערוץ 5, שעה 3 (נשבעתי לאהוב) תפעילו את הוויז/ הפועל לטייל / הלך לכם השנ"צ (הפועל לקפל). הפועל היום נוסעים למרמורק (הפועל היום יוצאים למלחמה/ למי שלא מכיר - משתזפת ערומה חח) מי שזוכר עוד שיוסיף. יציאות חדשות יתקבלו בברכה, אבל בחייאת רק הברקות ובלי לזבל את הנושא (ראה דוגמא- מה ששולח מייל פירסם (אל תיקח אישי..) ) מנהלים - אולי כדאי לשנות את שם הנושא ולרכז את השירים בהודעת הפתיחה. זה נושא חשוב!!
  13. הלחן על "לא שכחתי את כל מה שאיתך עברתי" של הפועל.
  14. בתחילת המשחק אנשי מבט ישירו את התקווה? http://images.maariv.co.il/image/upload/f_auto,fl_lossy/t_ArticleControlTransformaionFaceDetect/440989
  15. אכן.. לפי המילים שפרסמו היה אפשר להבין שזה קצת אחרת. שיר להיט, מקווה שיתפוס כבר בשבת.
  16. הייתה גם תפאורה כזאת במשחק בוודאות. אני זוכר סרטון. לא זוכר של מי..
  17. 3/4 ענפי הכדור כבר עם תואר. כדוריד - גביע כדורסל - גביע כדורעף - אליפות פוטנציאל לתארים בכל ארבעת ענפי הכדור (בסל ביד וברגל חלום הדאבל עדיין חיי). להסטוריונים(מעיין? זיו?) הייתה בהסטוריה עונה עם תארים בכל ארבעת הענפים?
  18. לדעתי הכי יפה ככה: מכבי כל השבוע מחכה מהבית לא יוצא מחשבות רצות עליך כל החבר׳ה בטרוף זה בוער להם בגוף לצאת מוקדם לבוא אלייך אוווווווווו נהנהנהנהנה דאלה דאלה דאלה דאלה או אוווווווווו נהנהנהנהנה דאלה דאלה דאלה דאלה או מכבי כי לידך הכל קטן בלי משמעות ולא מובן מה הייתי בלעדייך אז תשחקו כמו גברים תהיו פנאטים לצבעים ותשברו להם רגליים אוו כשאת עולה אל המגרש כל האיצטדיון פתאום ירעד אוו ולך אצעק בקול נרגש לעולם לא תצעדי לא לבד מכבי כל השבוע מחכה... זה גם זורם כי יש סימטריה בין הבתים (דומה להצעה של מוריו) וגם ה"מ-כ-ב-י" אחרי ה "לעולם לא תצעדי לבד" מתחבר יפה וככה השיר נהיה מעגלי ומתחילים אותו כל פעם בטירוף (כמו ב"תמיד קראו לי דפוק")
  19. עזבו רגע אם הפועל יבטיחו הישארות לפניי ואם זה יתנגש עם מכבי. הדיון ברמה הרעיונית האם זה לגיטימי בכלל או פתטי? קחו את זה שלב אחד קדימה מלבוא עצמאית. להגיע אלפי אוהדים עם ציוד באופן מאורגן.. בעניי זה לגיטימי ויכול להיות מטורף. מצד שני אם הם ינצחו ויהרגו את המשחק דיי על ההתחלה נמשיך לעודד? נרגיש מטומטמים? דיון רעיוני נטו, עזבו רגע היתכנות. מה דעתכם? חוזר על השאלה, מישהו מכיר דבר כזה מהעולם? בדוק היה.. הנוכחות היחידה שאני זוכר של קהל מאורגן לא במשחק של הקבוצה שלו היא של כפר סבא בבלומפילד (מילאו את שער 4 כמחאה על הורדת הקבוצה ליגה במשחק שלנו נגד פ"ת)
  20. זה לא מתאים לפה אבל לא שווה פתיחת נושא.. עכשיו ראיתי שרעננה מארחים את הפועל בנתניה במחזור סיום. תדמיינו את הסיטואציה הבאה - מערבי אדום, מזרחי צהוב. דרבי בין הקהלים על הירידה של הפועל. פתטי או מרגש? במחשבה ראשונה זה מרגיש פתטי, אבל תנו לזה לשקוע שנייה.. היה דבר כזה בעולם? אם כן תנו לינק עם פרטים..
  21. מנגינה ממכרת אחרי שהסרטון נגמר איך ההמשך? אוו נהנהנה דאללה.. או מכבי כל השבוע..?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.