Jump to content

ג'וני מוזס

משתמשים רשומים
  • Posts

    189
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by ג'וני מוזס

  1. הוא שלח לי מיד את הטור ואמר לי "הבטחתי לעמית"
  2. כשהייתי בן 25 הלכתי לדרבי שנערך בגשם שוטף בבלומפילד. גיורא שפיגל, מיקי בלו, צביקה רוזן, ניסים בכר, רחמים טלבי ושאר אפרוחי ג'רי בית הלוי רקדו על המגרש והביסו את האדומים 5:0. גשם במגרש! גשם של שערים צהובים שיצרו היסטוריה, כשההגמוניה בת"א הייתה צהובה ללא עוררין. הייתי אז הצהוב היחידי במשפחתי, ולא יכולתי לשתף בהתרגשות הגדולה את אבי או את אמי. מאז עברו 43 שנים וברוך השם גידלתי במשפחתי כבר דור שלישי של צהובים: גם יואב, גם יוני ואשתו, ועכשיו גם הנכדים ההורסים שלי גיא בן ה-8 וגילי בת ה- 7! התפללתי וקיוויתי שגם הם יזכו לגשם של שערים צהובים. והנה ביום שני האחרון, ה- 11.2.13, כשראיתי את הגשם השוטף בבלומפילד בתחילת המחצית השנייה כבר הבנתי שזה לא יגמר ב- 2:0. ואכן, ההיסטוריה חזרה על עצמה. אלא שלדעתי ההצגה העכשווית הייתה גדולה עוד יותר! הגענו לשיא במשחק השיא! צהובים יקרים, המשימה עוד לא נשלמה! נותרו לנו עוד 14 משחקים, שכל אחד מהם חשוב וקשה. תפקידנו לעודד, לעודד ושוב פעם לעודד, כדי לחזור למקום שראוי לנו - אליפות המדינה! בפעם ה- 20 בעזרת השם! בהצלחה! טוביה צפיר.
  3. השחקן ה- 12 תמיד אצלי בלב. בזכות השחקן הכרתי כמה מחברי הטובים ביותר, וכמובן את אשתי. גאה להיות שייך. השחקן ה- 12 - כבוד (כנסו ללינק):
  4. נערים ילדים חיילים ונשים שיסכימו להחליף איתי יזכו בהזדמנות הנדירה לשאת את השם "יוני צפיר" על המנוי שלהם (באמת שזו הזדמנות שלא תחזור...) שווה לכם לבוא אלי לפרטי!
  5. אני אוהד של מכבי ת"א מגיל 8 (ואם מצאתם קשר לאבי נמני, כשהייתי בן 8 הוא עדיין לא נולד). התאהבתי במכבי ת"א כבר במשחק הראשון שראיתי בימי חיי, באצטדיון בלומפילד שנקרא אז "בסה" (בִיצה בערבית). זאת הייתה קבוצת הפאר של שנות ה- 50, שכללה בין היתר את שייע גלזר, יוס'לה מרימוביץ', יצחק שניאור והשוער בנדורי. קבוצה שהביאה לנו תארי אליפות וגביעים לרוב. רוב אוהדי הכדורגל בארץ היו של מכבי ת"א, ומשחק המסירות הקצר והמדויק של הקבוצה נהפך לשם דבר והוכיח את עצמו לאורך שנים. בתחילת שנות ה- 60, חווינו משבר של חילופי דורות, עד כדי כך שסגרנו סיבוב ראשון בליגת העל (אז "ליגה לאומית") במקום אחרון. אבל אז, בעידוד האוהדים ובהתגייסות מכביסט בנשמה בשם ישראל חליבנר (חלאוולה) היינו אלופי הסיבוב השני! ואז הגיעה קבוצת הפאר שעלתה כולה מהנוער, בהנהגתו של גיורא שפיגל הנפלא, קבוצה שכיכבו בה בין השאר מיקו בלו, צבי רוזן, נסים בכר והשוער חיים לוין. גם הקבוצה הזו הגיעה להישגים ובעיקר לא אשכח עד סוף ימי את אותו יום גשום ואפרורי שבו זהרנו בנצחון היסטורי על האדומים מת"א 5:0 !!! הייתה לי הזכות להיות נוכח בבלומפילד בקונצרט הבלתי נשכח הזה. כמובן שהמשכתי לאהוב בלב ובנפש את הצהובים וללוות אותם בהישגים בתקופת אבי כהן ז"ל, ובתקופתם של איציק זוהר, ואבי נמני שלנו. את ההמשך אתם בוודאי זוכרים, ורובכם גם מלווים באהבה עד עצם היום הזה. בעניין נמני כבר יצא לי להתבטא בשנת 2003, שהוא גיבור התרבות שלי, וכך גם היום. אך לא אתייחס כעת לעניין הפיטורין, והאם הם מוצדקים או לא. מצאתי לנכון לכתוב פעם ראשונה בפורום הזה, כי לדעתי זהו הזמן לחזק הן את האוהדים, הן את ההנהלה, הן את השחקנים, ובעיקר את המאמן החדש שהוא בשר מבשרנו ונשמה צהובה לו, שגדל במועדון ותרם רבות להצלחתו. אני מכיר אישית את מוטי איוניר, אוהב אותו כאדם, מעריץ אותו כשחקן, ועוקב אחריו בהערכה רבה בקריירת האימון שלו. אין לי שום ספק שבצד המוטיבציה שיש לו בצד המקצועי הטהור, יש בו רצון ענק להעלות את הקבוצה על פסים של הצלחות. הדבר גם בידינו! כל מחנות האוהדים חייבים להתאחד, ולתת גיבוי ואשראי למוטי, כי צריך להבין שכמה שלא יתאמצו השחקנים, ההנהלה והמאמן, אנחנו האלמנט החשוב ביותר. לא אשכח את עונת 2000/2001, בה חלה מהפכת העידוד הגדולה ביציעים הצהובים ובעקבותה אצל כל קהל אוהדי הכדורגל הישראלי, בה ראינו בין השאר נצחונות דו ספרתיים, אך גם לא מעט חזרות מפיגור ונקודות שהגיעו אך ורק בזכות העידוד. אז בואו נעודד, נעודד ונעודד, וגם אם במשחקים הראשונים יהיו זיופים, נמשיך לעודד ולתמוך, עד שהקבוצה שלנו תתחבר. ובעזרתנו תגיע לפלייאוף העליון במצב אופטימלי. 8 זה בדם - מכבי ת"א לעולם! שלכם באהבה, מכביסט ללא תקנה, טוביה צפיר.
  6. באמת קטע קורע מצחוק.. שיחק אותה
  7. אני תמיד רציתי להיות דונטלו, כי הוא אוהב להמציא תכסיסים. אבל בגדול למיכאלנג'לו יש מקום חם בלב כי אח שלי עשה את הקול שלו בשלושת הפרקים הראשונים אחר-כך החליף אותו רן גואטה... דרך אגב בויקיפדיה כתוב שהוא עשה 2 עונות אבל אני די בטוח שזה שקר...
  8. כתוב שהתוכן מוגבל לצפייה לישראל בלבד! למישהו יש לינק שעובד גם למי שבאמת נמצא בגלות?
  9. דיי עם הקונספירציות כל אחד ברגע שמאבד את הפיבוריט שלו ישר בוכה "מכור, מכור" תצביעו למי שאתם אוהבים במקום לבכות מי שטוב לו ושמח כף ימחא חהחהחה (*לא המשתמש המקורי)
  10. לא, בשני... ויום נוסף כבר נראה מתי...
  11. אל תשכח ממי למדת את זה ואל תשכח לספר לו שבשביל לדעת מה אורך הצלע של המשולש צריך להחליט מה הרדיוס (15 ס"מ במקרה שלו) ולעשות משפט הסינוסים.
  12. חבר יקר, מאוד הצטערתי לשמוע. יהי זכרו ברוך. איפה יושבים שבעה?
  13. כבר אמרתי לך... יש במקום ההוא טורניר 50 יורו כל יום ב- 10:30 בבוקר בשישי שבת יש גם ב- 14:30 וב- 9 בערב יש טורנירים כבדים יותר. חוצמזה יש שם קאש במינימום כניסה 50 יורו בליינדים 2-2.
  14. למי שזה מעניין אותו, מועדון פוקר בפריז: http://www.aviationclubdefrance.com/poker_uk.html שלא תגידו שאין לכם מה לעשות שם חוץ מהמשחק
  15. עוד בקשה חשובה - boca de mi vida (הנה זה מגיע), למצוא שיר מקורי בבקשה, או גירסא מוקלטת של בוקה עם ליווי תודה
  16. הקשר בין זה לאני מודה מקרי בהחלט זה אמור להיות שיר טורקי בכלל לפי השמועות אי שם בשנת 2001 כשהוא הוכנס
  17. גשם מטורף, כולם נכנסים למנהרות, נולד השיר "יאללה יאללה יאללה יאללה יאללה יאללה"
  18. אל תהיו קטנוניים אני צריך גירסאות ששומעים ליווי ולא רק שירה. מצטער אם לא הבהרתי את זה קודם. אני עדיין מחכה גם למלים לכל השירים האיזוטריים
  19. פשוט תכתבו את כל המילים ה"רשמיות" לכל השירים שאתם כותבים. בכל מקרה אני צריך גם את זה ושכחתי לבקש את זה בתחילת הנושא
  20. כרגיל, אני רואה שהחוסר בזמרים שלא מזייפים אצל אוהדי מכבי ובועדת שירים בראשם, המציאו שיר חדש שאין לו שום קשר למקור. טוב נו, לפחות הגירסה המזוייפת נשמעת יותר טוב (שלא כמו "הכל בשביל מכבי" למשל...) עריכה: לוקח בחזרה. גירסת הבוזוקי (העוד, ליתר דיוק) די מדוייקת דווקא. אבל לא עוזרת לי בחיים...
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.