Jump to content

לקטר

מנהלים ראשיים
  • Posts

    4,700
  • Joined

Everything posted by לקטר

  1. סיכום קצרצר של ה VAR בליגות הגדולות בעולם בבונדסליג היו 61 התערבויות ב 153 משחקים - 0.4 למשחק. פריימירליג 72 התערבויות ב 245 משחקים - 0.29 למשחק ספרד (שני הליגות יחדיו) 150 התערבויות ב 432 משחקים - 0.35 למשחק איטליה 52 התערביות ב 120 משחקים - 0.43 למשחק זמנים ממצועים לקבלת החלטות- צריך לקחת בחשבון את השינוי שבוצע בנוגע לנגיעה ביד ו והנבדל/קו השער (הוקאיי). בונדסליג 79 שניות סרייה א בדיקה 32 שניות , VAR דקה ו 23 , גישה למוניטור 2 דקות ו 33 שניות ליגה 1 (צרפת) VAR דקה ו 38 שניות, גישה למוניטור 2 דקות ו 33 שניות אין לי נתונים על הליגה הישראלית, אבל זמני הבדיקה נראים על פניו כמעט זהים לנו הבעיה הכי גדולה של ה VAR היא בעיקר האם לקבל את החלטת השופטים בניידת או לגשת לוידאו ולראות בעצמך כי אז מתבצע תהליך נוסף של בדיקה. וזה בהחלט מעקב את המשחק וגם די גומר את המומנטום שמייצרות הקבוצות בליגות הגדולות בניגוד לליגה שלנו יש הרבה יותר מצלמות. ולכן הזוויות לרוב האירועים הם בדרך כלל יותר טובות. ובהתחשב בטכנולוגיית קו השער/נבדל יש הרבה פחות מקום לטעויות. אם יש משהו שצריך לקרות עם ה VAR זה אולי להפסיק להשתמש במוניטור בצד המגרש ולקבל את החלטה כבר בניידת. למי שרוצה עוד נתונים מוזמן לראות פה:
  2. אי אפשר לעלות פה קבצי וידאו אז...
  3. זה יותר חמור מזה כי לא בטוח שאוהדים בכלל יכולים להיות מיוצגים בבית הדין של ההתאחדות. מאותה סיבה שהם לא יכולים להיתבע. וסביר שבית משפט מחוזי לא יתערב כי הוא לא נתן את הפסיקה ואין לו צד בעניין. הדבר היחיד שכן יכול להיות זה בעניין שסגרו את 10-11, בזמן שהאנשים שישבו שם מנויים ליציעים אחרים. ואז מדובר בעונש לא מידתי וגם לא חוקי בהכרח כי מידת האשמה היא לאו דווקא על שער 11.
  4. נפתחה היום ומחר עמדה בבלומפילד לקבלת המנויים. מנוי יקר! קבלנו פנייתך בדבר אי קבלת המנוי, באפשרותך לאסוף את המנוי העונתי מקופות אצטדיון בלומפילד (מאחורי שער 4) היום בין השעות10:00-20:00 ומחר (יום ו') בין השעות 10:00-15:00
  5. בדקתי שוב. אמור להגיע כרטיס למייל. אם עדיין תהיה בעיה כלשהיא יהיה אפשר לקבל את הכרטיס גם בקופה.
  6. חושב שמדובר על הרבה פחות שלא קיבלו את המנויים. בטח לא 20,000 ולדעתי אפילו לא 10,000
  7. אנשים צריכים בכל מקרה לבוא מוקדם ככה או ככה.
  8. מבדיקה שלי כל מי שטרם קיבל מנוי ולא יקבל עד יום ראשון יוכל לקבל כרטיס למשחק בקופות.
  9. כוסות רוח למת. בית"ר גובה מב"ש 105 שקל לכרטיס. מאיתנו גובים 71 לנס ציונה. איזה קהל יבוא למגרשים במחירים האלו?
  10. אין קשר בין הדברים. נכון כדורגל זה מותרות. אבל הקדימו את השעות של המשחקים כדי שיותר קהל יצפה, אבל בסוף המטרה צריכה להיות שקהל יגיע למגרש. במחירים האלו קהל לא יגיע במגרש. מי שירוויח מזה במקסימום זה ספורט 1 לא הקבוצות ולא המנהלת.
  11. העיקר מבלבלים לנו תמוח שרוצים לקדם את הכדורגל, ולהזיז שעות, ולשחק בשבת ועוד 1000 קשקושים אחרים. תאחלס בפרקטיקה, אבא שבא למשחק עם שני ילדים הולך להוציא 210 שקל. ככה לא מקדמים את הכדורגל. תתביישו.
  12. מודה שלא הצלחתי להבין עד עכשיו אם זה בולשיט בן כי הוא פשוט מערבב את כולם. או שהוא סתם שקרן טוב.
  13. בשנה הראשונה ה FOREVER הוא בחינם
  14. סלטיק בוחנת כרגע את דני סימפסון ששיחק מגן ימני בלסטר ב 5 שנים האחרונות.. הדילמה בין אלחמיד לבין דסה קשורה לדודו דאהן וניל לנון (מאמן סלטיק)
  15. אתם חייבים להוריד את סף הלחץ. גם לגבי בלומפילד וגם לגבי הרכש. התאריך הריאלי שבלומפילד יהיה מוכן בו הוא ככל הנראה אחרי החגים סביב מחזור 3-4. מכבי יודעת את זה, העירייה יודעת את זה, העיתונאים יודעים את זה. רק הקהל מופתע מזה. מה שמיץ' עושה כרגע זה חלק ממו"מ. הוא רוצה לדעת שהוא חותם על חוזה ויש לו תאריך כניסה מובטח. מי ממכם שחתם אי פעם על חוזה שכירות/מכירת/קניית בית היה מוכן לחתום על חוזה בלי תאריך כניסה מובטח? בהתחשב בזה שרוב הכסף שמכבי תעשה מהמנויים אמור להגיע מתאי הציפייה מדובר על לא מעט כסף. משהו שמכבי לא הצליחה למכור בנתניה כמו שציפיתה. מה לעשות שמיץ' בבמקרה הזה לא סופר את המנויים של 11 8 ו 13 (בצדק) שיבואו כנראה בכל מקרה (וזה בסדר כי מה לעשות קהל שבוי). הרי מכבי יכולה להתחיל את המכירה גם שבוע לפני הליגה והיא תעשה 10,000 מנויים.
  16. פשוט שחררו תפסיקו לייצר להם טראפיק.
  17. איזה כיף זה שאנחנו מתנשאים גם על קבוצות אחרות.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.