Jump to content

White-Crow

משתמשים רשומים
  • Posts

    279
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by White-Crow

  1. למה נראה לי שאריק החרא הזה שוב סיבב את כולם על אצבע אחת? נראה לי שאיגור הפעם יהיה המודח אחרי שאריק הצליח לגרום לו לחשוב שאופיר הוא זה שיודח ויצביע עבורו. בואנה, הוא כ"כ נחש הבנאדם הזה.
  2. מרהיב חבל על הזמן. איזה חמודים היפנים האלה אגב.
  3. וואי הדיון הזה התבלגן רצח. בבקשה שאחד המנהלים יתקן את הכותרת ל- "מתלבט בין פולקסווגן פולו 1.4 COMFORTLINE מודל 2002-2003 לבין פיג'ו 206 1.6 XT מודל 2002-2003". סיאט איביזה השוק שלה חלש ביותר, היא יורדת מהפרק (כנראה, ובינתיים).
  4. שיגעו אותי עם כל ההזמנות האלו לקבוצה! רדו מזה! זה לא עובד!
  5. ויסה יצא או משהו כזה? איך רואים שבלי ויסה הם נראים על הפנים ולא מסוגלים לתקוף.
  6. ואז בסוף הפועל האלה ישימו גול מכלום. שונא אותם!
  7. התכתבתי עכשיו שעה עם איזה אחד מפינלנד אחד התותחים, שרצה להתגייס לצבא אבל לא אפשרו לו בגלל שהוא מעבר לגיל 23 והוא צריך להתגייר או משהו כזה, מת על ישראל, חולה על מסיבות טבע ועל פסייטראנס ישראלי, מה זה גבר, בד"כ יש שם אנשים שקרנים וחראות ששולחים שטויות!
  8. חחחח תכלס שממכר! סין, קנדה, גרמניה, הולנד אלה בינתיים האנשים שיצא לי לדבר איתם.
  9. עזוב אותך אופל קורסה ובכלל אופל. יש לי שני פולו שאחד מהם אני רוצה להביא. במיוחד זאת שפרסמתי ב-41,500 שקל, אני מקווה בע"ה קודם כל שאין מישהו שראה את הרכב ורוצה, ואני הראשון, אח"כ נהיה יותר חכמים לגבי המחיר המשוכלל. רכב מדהים, רואים בתמונות איזה מושקע הוא ואיזה דגם מפואר. מקווה שאני אהיה בר מזל. אם לא? הפולו מודל 2002 גם סבבה מה שמצאתי ועונה על הדרישות שלי. בע"ה שיהיה טוב!
  10. סחטיין . עזוב, אני מחפש לי פולו וזהו. 1.4, דגם קומפורטליין, מודל 2001 עד 2003.
  11. נשבע שראיתי ברלינגו..יש מצב שהתבלבלת? חחחחחחחח איזה מודל הבלאנו?
  12. קנית בסוף סיטרואן ברלינגו? לא העדפת רכב יותר קטן ונחמד כזה.
  13. מאוד מקווה שהם פגעו סופסוף בשחקן , כי עפ"י הסטטיסטיקה וכל המידע אודות עליו, הוא עושה רושם טוב דווקא. מה עם צ'אק איידסון? יש גם איזה שאנון בראון אחד ששיחק עם די בראון במכללות בעמדה הזאת של איידסון שעל הכוונת.
  14. אני מאוד מקווה שההחלטה טובה. מרוב יותר מדי מכוניות, ויותר מדי בלבולי מוח, נראה לי שההחלטה הכי טובה היא להגיע להסכמה על איזה רכב ללכת, במקרה שלי אני רוצה ללכת על אחת מאלו. פולו או סיאט איביזה. בעדיפות יותר נמוכה זה הפונטו ספייס. עכשיו אפשר להתמקד בחיפוש ולעזוב את כל הסיבוך הזה של למצוא שוב פעם רכב אחר שיגרום לי לבלבול. פולו, דגם COMFORTLINE נפח מנוע 1.4, מודל 2003, יד 2. לפי התמונה רואים שזה אוטו מושקע ונראה במצב טוב. הדגם הוא דור 4. עשה 128,000 ק"מ. עוד תמונה מבפנים. המחירון של הרכב הזה עפ"י יד 2 הוא 44,000 והוא רוצה על האוטו 41,500. באמת שהרכב מושקע, תסתכלו עליו גם מבפנים. איזה דשבורד יפייפה. ועוד תמונה שהוא פירסם. מצאתי גם סיאט איביזה דגם STELLA 1.4 עם 5 דלת' מודל 2003. אני מאוד מקווה שהבחורה שהאוטו בבעלותה לא תמכור אותו כי יש כבר מישהו שרוצה לקנות, ואז אני אכנס לתמונה. הרכב עשה 107,000 ק"מ והוא יד 2 וגם טופל במוסך מורשה של פולקסווגן. בקיצור, רואים שהוא בידיים טובות עפ"י תמונות. אם אני לא אצליח לקנות את הסיאט, אני אלך על הפולו הזאת שפשוט עשתה לי את זה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.