Jump to content

Maccabi96

משתמשים רשומים
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Maccabi96

  1. מכביסט אמיתי, תודה על הכל הפנדל שסחט בדרבי הגדול ייזכר לדורות. שיהיה בהצלחה בהמשך הדרך
  2. תמיד סכנין בפלייאוף משחק ראשון בבית, זה תיקו באנקר חייבים לשנות את זה
  3. איך אפשר בכלל להחליט עכשיו אם להשאיר את רובי או לא, בואו נראה שהוא לא ישלשל את ההפרש הזה גם. אם יקח אליפויות ונסיים את העונה כמו שצריך, במידה והוא רוצה להשאר הוא ישאר. אבל לאור החגיגות המוקדמות שעשינו עם ההפרש 10, ועם ה4-1 בואו נרגע בינתיים.. זה לא במקום לחשוב על מאמן לעונה הבאה כשאנחנו חייבים לקחת אליפות עכשיו.
  4. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הוא יודע שהוא פתאטי?
  5. הם משדרים את קבוצת הבית בדיפולט כל עוד אין משחק גדול לא זכור לי ששידרו אותנו נגד איזה פ״ת או נתניה בערוץ החרא. רק מראה שהם לוקחים את החרם של מכבי קשה
  6. הבעיה זה שני הליצנים שמשדרים את המשחק המרכזי שלא מפסיקים לבכות בשידור ולהגיד דברים שלא קשורים למציאות ואז כל אוהד חיפה ומי שלא מבין כדורגל חושב שמקפחים את הקבוצה של הנשיא, אותה הקבוצה שמאזרחת יום לפני סגירת חלון העברות שחקן כדי להביא עוד זר ועוד כל מיני דברים מושחתים אוהדי חיפה כבר מדברים על אליפות עם כוכבית , שיאכלו את הלב. זאת אליפות של כוכב, כוכבית בתחת שלהם. שהם ימשיכו לבכות ואנחנו נמשיך לקחת את הנקודות. במקום להאשים אותנו שהם לא יכולים לנצח את ריינה או לתת גול להפועל.
  7. העיקר זה רדיו חיפה, שישנו את השם לרדיו מ.ס חיפה
  8. המחצית הראשונה היום הייתה אחת הטובות שלנו לאחרונה מבחינת אווירה, דחיפה והשפעה על המשחק.
  9. היה משחק לא פשוט אחד הנצחונות הכי חשובים שלנו העונה ובנוסף הגדלת הפער.
  10. הם מביאים 8 אלף בחוץ ו-10 אלף בבית
  11. אז יבוא לפה מישהו עשיר יותר ורעב יותר ויתן לנו אליפויות ואחרי שנתיים ימאס לו מספיק לראות את הפועל ובית״ר כדי לדעת שמיץ׳ זה זכייה בלוטו. לא מוותר עליו בחיים.
  12. בכר צריך להיות במכבי כי כרגע הוא המאמן היחיד שלקח מאיתנו אליפויות בשנים האחרונות. זה לא חיפה ולא ב״ש, זה בכר. חוץ מזה שכל הזרים שאנחנו מביאים הם לרוב כושלים פעם ב.. נופל פה איזה פאולו סוזה או איביץ.
  13. רק בכר נמאס כבר מרכבת הזרים לכדורגל האלה
  14. כמו שאנחנו מצפים מהשחקנים לקום מזה ביום ראשון אנחנו גם צריכים לקום מזה היום מותר לנו להתבאס אבל ביום ראשון צריך לבוא ולעודד חזק. לא משנה איך חייבים לנצח יום ראשון , זה המשחק הכי חשוב העונה
  15. קשה לי להאמין שבבלומפילד היינו מקבלים תבוסה ונראים ככה אבל התירוצים האלה לא מעניינים כרגע.
  16. איך מרחו אותנו 120 דק עם ההשפלה הזאת? ֿאיך לאף אחד לא היה אכפת? איזה בושה וכמה לוזריות.. איזה דיכאון המשחק הזה, העונה הזאת נגמרה כנראה.
  17. שיחזור כבר משם לאירלנד, זה יותר קרוב סעמקקקק
  18. אחד הכואבים והמשפילים לא יאומן שהגענו למצב הזה בכלל
  19. שרון ניסים צורח כמו מטומם, כוס אמא שלו איזה עוכר ישראל מסריח
  20. צריך לפתוח חזק ובאמונה שלמה שאנחנו יכולים לנצח אותם. ברגע שניתן להם גול ראשונים אנחנו שוברים אותם מנטלית, יהיה להם קשה לחזור מזה. הם גם ככה לפני משחק ליגה חשוב ביוון. אנחנו באים מחר עם יתרון מכובד של +3 חייבים לקחת את זה!
  21. לנסות סיים את המשחק מחצית ראשונה ואז להוציא את כל הבכירים לנוח חייב לפתוח חזק ולייאש אותם, שלא יעשו גול בטעות ויחשבו שיש להם סיכוי לעלות ואז להסתבך איכשהו.
  22. דגו ורפאלוב אמרו את זה בעצמם. אתם מבינים כמה הם מועדון עלוב? במקום להתעסק בכדורגל ולהסתכל מה היה במשחק הם מחפשים להאשים את העולם. בכיינים עם רגשי נחיתות קשים מאוד.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.