Jump to content

matonia

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by matonia

  1. הרב אמנון חכם מאוד. הוא עונה בצורה שנראית קצת מזלזלת בגלל שכל האבולציה היא שטויות ולא צריך להיות דתי בשביל זה כי היום גם רוב המדענים שוללים אותה (מלבד אלה שמתפרנסים ממנה). לך ותראה אלפי הרצאות שלו שהוא עושה צחוק מכל הליצנים שיוצאים אליו. אני מתפלל שעושה הסרטון ילך לרב אמנון לרב פנגר לרב זמיר ויתווכח איתם בהרצאה שמשודרת בטלוויזה. אין אומץ לאנשים ללכת להתווכח איתו כי הוא צודק אז הם לוקחים קטע מתוך סרטון מכניסים את הפירושים שלהם ומציגים את זה כאילו עושים צחוק מהדתיים שהרי רואים בברור שהרב לא ענה ברצינות כשהוא אמר שזה היה סיני וכו... תהיה בטוח שהרב אמנון מבין במדע כי הוא מתעסק בזה כל יום ואם שואל השאלה היה איזה דוקטור ושואל בצורה מדעית הרב היה עונה לו בצורה מדעית. לסרטון שהראתה אותו פה קוראים "הרב אמנון יצחק - אבולוציה 2010 מצחיק!!" http://www.youtube.com/watch?v=G2V_y8QcVUk כל העניין היה לענות בצורה שקצת תצחיק את האנשים הרי האדם הזה לא שאני מזלזל בו הוא לא איזה דוקטור או פרופסור אם היו עונים לו בצורה מדעית עם כל מני נוסחאות ודברים של דוקטור ומעלה הוא לא היה מבין אז הרב הסביר לו בשפתו ובשפת העם לאנשים הרגילים. אותו מעלה סרטון וחבריו העלו גם סרטון שבוא הוא גם "עושה צחוק" מהרב בוא ותראה בעצמך מי עושה צחוק ממי
  2. תשובות 1) נצרות היא יהדות??? פחחח אתה עושה מעצמך צחוק. 2)להתחתן מתחת לחופה זה אחד מהדברים שאמרתי אבל היה עוד בוא אני יזכיר לך: "חילוני זה יהודי שרוצה להיות יהודי וגאה להיות יהודי שלא מקיים תורה ומצוות אבל אבל מפציר בכל מקום שהוא יהודי והוא עושה ברית מילה לעצמו ולילדיו ועושה בר מצווה ומתחתן מתחת לחופה ואת הברית עושה לא רב ובר מצווה הוא עושה בבית כנסת ומניח תפילין אמת או לא?? זה יהודי חילוני פשוט הוא לא מקיים את כל שאר המצוות" אתה בחרתה להיתפס בדבר אחד אם לא תתחתן מתחת חופה אבל תעשה לילדים שלך ברית ותעלה אותם לתורה אז זה בדיוק מה שאמרתי "יהודי חילוני פשוט לא מקיים את כל שאר המצוות" אז לא תתחתן מתחת לחופה אבל עדיין ישאר לך זיק ביהדות. הרצל ביטל כל זיק ביהדות שלו ושל בני ביתו. זה לא כמו שאתה לא רוצה להתחתן מתחת חופה בגלל שבא לך לעשות את זה במקום יותר יפה נגיד. הרצל עשה את זה מתוך כוונת תחילה לכפור ביהדות. 3)גם את אתה תשתמש במילים כמו גיבובי, אין סופיים וכל מני שפות גבוהות ולי יהיו שגיאות כתיב עד מחר ואני יכתוב בשפת רחוב אני יהיה עדיין צודק בכל מה שאמרתי! 4)תשובה לא תקבל ממני כי לא ראיתי פה שום שאלה שהפנתה אליי. אולי פניתה לאנשים אחרים אליי לא. לגבי איך שדיברתי לאנשים: אני אולי גם יהודי חילוני לא ניסיתי להיות צדיק ולדבר פה יפה. אחד אומר מטומטם אחד אומר תפסיק לזיין תשכל אז עניתי באותו מטבע. לא התפתי מה זה להיות יהודי. אנשים פה אמרו גם אנחנו חילוניים אז מה אנחנו גם רשעים? אז הסברתי את ההבדל בין מי ש"אוכל נבלות לתאבון" לבין מי ש"אוכל נבלות בשביל להרגיז" אנחנו עושים את הדברים לא בכוונה להרגיז את הקדוש ברוך הוא ולמרוד בוא אנחנו עושים את זה כי ככה גדלנו, זה מה אנחנו מכירים, ככה חינכו אותנו, יש לנו תאוות ועוד סיבות רבות למה אנחנו לא שומרים מצוות. הרצל החנטריש הזה עשה את הדברים בכוונה להרגיז ולהפוך את יהודי העולם לנוצרים. לו היה פתרון סופי ליהודים וגם לעוד מישהו היה כזה פתרון...מי יותר גרוע? היטלר רצה לקחת לנו את העולם הזה הרצל רצה לקחת לנו את העולם הזה והעולם הבא!
  3. ואתה קוקסינל מה שאמרתי בדוק ימעפן אתה חושב שאם תגיד מטומטם זה יעזור לך?? אמת יש רק אחת
  4. יטמבל על מלא למי יש אינטרס להכפיש אותו למה הוא חיי?? אתה בטח קראתה אז מה לא קראתה שהוא לא עשה לבן שלו ברית מילה? והודיע בכל מקום אפשרי שהוא לא רואה את עצמו כיהודי ושהיהדות "נכשלה". לא הוא לא היה חילוני. חילוני זה יהודי שרוצה להיות יהודי וגאה להיות יהודי שלא מקיים תורה ומצוות אבל אבל מפציר בכל מקום שהוא יהודי והוא עושה ברית מילה לעצמו ולילדיו ועושה בר מצווה ומתחתן מתחת לחופה ואת הברית עושה לא רב ובר מצווה הוא עושה בבית כנסת ומניח תפילין אמת או לא?? זה יהודי חילוני פשוט הוא לא מקיים את כל שאר המצוות אבל הרצל הזין הזה לא עשה לבן שלא ברית ולא העלה אותו לתורה בבר מצווה והוא החליט שהו אלא יהודי והוא בא פעם אחת לארץ ישראל והוא עזב אחרי כמה ימים והוא רצה לשקע אותנו באוגנדה ורצה שיהיה כמו גויים בלי ברית בלי בר מצווה בלי חתונה יהודית הכל הוא רצה לעקור..אז אתה אל תזיין תמוח ימעפן לך אתה תבדוק ותלמד ואז תבוא לזיין תשכל ותוסיף לזה גם שהוא נפגש עם האפפיור ימח שמו בשנת 1893 הוא הציע פתרון לבעיית היהודים כלשונו והוא רצה להטביל את כל יהודי אוסטריה לנצרות בטקס מיוחד שיערך בכנסיית סנטטוון בווינא. בוא קח גם ציטוט מהספר שלו: "בערך לפני שנתיים חפצתי לפתור את שאלת היהודים לכל הפחות באוסטריה בעזרת הכנסייה הקתולית ביקשתי להבטיח לעצמי בראשונה את עזרת נסיכי הכנסייה באוסטריה ולהשיג על ידיהם רעיון אצל האפפיור כדי להגיד לו עזור לנו מפני האנטישמים ואני יחולל תנועה כבירה בין היהודים שיעברו באופן חופשי וגאה לנצרות" הוא גם מתאר בפרטי פרטים את תוכנית ההתנצרות ההמונית המתוכננת: "המרת הדת תתבצע לאור היום ביום ראשון בצהריים בקתדרלת סטפן הקדוש בתהלוכה חגיגית ובצלצולי פעמונים. לא בחשאי כפי שנהגו לעשות יהודים עד עתה אלה בגאון. העובדה שמנהיגים יחיימו את יהדותם וילוו את העם עד שערי הכנסייה תעניק כנות רבה למעמד. אנחנו שאנחנו עמדנו איתן היינו הדור האחרון הדבק באמונת אבותינו אבל רצינו להפוך את בנינו הצעירים לנוצרים לפני שיגיעו לגיל התבונה שבו המרת שהדת לובשת צורה של אורח לב" זה מי שאתם מעריצים!!
  5. אתה מזיין תמוח ובאמא שלך לא שלי זה קודם כל. ושנית אל תנסה לדבר על דברים שאתה לא מבין בהם יש הוכחות לכל מה שאמרתי.
  6. סתם שונא ישראל מי צריך לזכור אותו בכלל. אין קשר בינו לבין הקמת המדינה... היה לו חזון? חזון לראות אותנו הופכים לנוצרים שכמו שהוא עשה לבן שלו שלא עשה לו ברית מילה וקרא לו "הנס" ואמר שהוא לא יהודי.
  7. עדיף מאשר לקחת שחקן שהיה שחקן טוב ולתת לו לאמן ככה ולחכות למזל. מכבי לא במצב טוב ואם המצב ישאר ככה מכבי תהיה כמו כל הקבוצות אמצא-תחתית טבלה האלה ויהיה מאוד קשה לקום ממצב כזה.
  8. פעם הייתה קבוצה היו שחקנים היו מאמנים היו אוהדים היו סמלים...היום אין כלום אין קבוצה אין סמלים ואין את מי לעודד טוב מאוד שפיטרו אותו אם מאמן לא עושה את העבודה שלו כמאמן שילך הביתה..אבל זה לא יעזור כי לא רק שאין מאמן במכבי אין גם שחקנים ואין מכביסטיות בקיצור במילה אחת הלכה הקבוצה
  9. מפלגה של מנייקים שונאי ישראל, שונאי חיילי צה"ל, שונאי יהודים!!! אוהבי ערבים (במיוחד פלסטינים) תומכי טרור נותנים להם במתנה אלפי אסירים בשנה אחת ונשקים ובלגאן וחייל אחד שהם איבדו במשמרת שלהם הם לא דאגו להחזיר!!!. זאת המפלגה הכי שנואה עליי המצע שלהם ושל מר"צ אותו דבר בדיוק.
  10. כל השופטים בבג"ץ שמאלנים שונאי ישראל!! מי זה בכלל הבג"ץ האלה??? בורא עולם החליט לתת לנו את ישראל וכל השאר לגויים...איזה בני אדם יכולים לבוא ולערער על מה שקבע בורא עולם שכל הערבים ילכו למקומות אחרים בעולם. ארץ ישראל לעם ישראל. כל השמאלנים לכו תגורו עם חברכם הערבים בעזה יזונות!!
  11. מי שיש לו את זה שיפרסם פה שכולם יראו בגלל כמה יפי נפש לא ניראה את זה??
  12. פונצי מזל טוב אח שלי היקר עד 120... נשמה טובה אתה חבל על הזמן..חולה עלייך
  13. בעניין הזה אין ספק שכל עניין לגופו ואם הרב שלך מתיר לך זה מהסיבות שלו והוא התיר לאדם ספציפי מסיבות ספציפיות אסור למישהו לעשות הודעה בפורום ולהגיד שזה מותר כי הרב הזה והזה אמר לי, בגדול אסור ורק פוסק יכול להתיר את זה ובגלל שעדיין אין פה בפורום פוסקי הלכות אין רשות לאף אדם להכריז על הודעה שמותר.
  14. עכשיו דיברתי עם פוסק. רשום בשולחן ערוך שאסור להתעסק עם אוכלים טרפות והוא אומר שפשיטא אסור להיות גם שליח ויש פה גם מקום לעוד עברה "מכשול בפני עיוור" ויש פה כמה סיבות שאסור. הוא אמר גם במקרה שהאדם זקוק לכסף ואין מקום להקל אבל בכל מקרה הוא אמר שהוא יעיין עוד בנושא. בתכלס אם אתה שליח אתה עובר על איסור משולחן ערוך שאומר לו להתעסק עם טרפות...
  15. צדיק ורע לא רשע וטוב לא. = אם אתם חושבים שכל האלה שעושים על האש בשבת וכופרים בדת ויש להם מכוניות ודברים אז זה אומר שאין השחגה?? המשל: סיפור על מלך מאוד מכובד אבל ממש מכובד הוא חיתן את הבת שלו והוא הזמין את כל השרים וכל האנשים המכובדים וכל העשירים! אבל הוא ידע שזה לא יפה כי מי הוא חייב להזמין את העם שהוא מולך אליהם כי זה לא מכובד (מעבר לזה שלא יעשו מרד ודברים כאלה) החתונה שלה היתה ביום שלישי והוא לא ידע מה לעשות כי כל המכובדים יתערבבו עם הפשוטים וזה לא מתאים לו. חשב וחשב ואז הלחליט שהוא יעשה עוד "חתונה" לפשוטים והיא תהיה ביום שני...הזמין את כל האורחים הפשוטים וכולם ישבו והיה טקס מזוייף. אבל היה הרבה אוכל ושתיה וכולם ישבו אכלו שתו צחקו והיו שמחים ומבסוטים שהמלך ככה פתח להם את ביתו והזמין אותם וכולם הודו וברכו את הכלה. המלך עשה את זה בשביל להפטר מהם והם היו מאושרים שהם זמן אבל בעצם עשו מהם צחוק. הם בשקר! עכשיו הם חזרו לאבא שלהם. יזי זכרם ברוך. נ.ב: לכל הטפשים האופטימים וכל האבי קסטה 2 ב 5 אני הולך: יש דברים שאתם לא יכולים להבין כמו את העניין שלאלוקים אין מושג הזמן וכו... התורה ממשילה את זה "כמו שלא ניתן ללמד עיוור מולד מה זה צבע"
  16. זה לא רק שהוא ילד את שת בגיל 130 זה עוד לא היה גיל מבוגר וזה לא היה לא הגיוני. אדם חי 930 שנה ושת הוליד את בנו "אנוש" ובכללי הוא חיי 912 שנה. אבל כולם היו חיים אז הרבה והם גם היו הרבה יותר גדולים בגוף ממה שאנחנו היום. 13יקרים: 1) אני מאמין באמונה שלמה שהבורא יתברך שמו הוא בורא ומנהיג לכל הברואים והוא לבדו עשה ויעשה לכל המעשים 2) אני מאמין באמונה שלמה שהבורא יתברך שמו הוא יחיד ואין יחידות כמוהו בשום פנים והוא לבדו אלוקינו היה הווה ויהיה 3) אני מאמין באמונה שלמה שהבורא יתברך שמו אינו גוף, ולא ישיגיהו משיגי הגוף, ואין לו שום דמיון בכלל 4) אני מאמין באמונה שלמה שהבורא יתברך הוא ראשון והוא אחרון. 5) אני מאמין באמונה שלמה שהבורא יתברך שמו, לו לבדו לראוי להתפפלל ואין לזולתו לראוי להתפל. 6) אני מאמין באמונה שלמה שכל דברים הנביאים אמת 7) אי מאמין באמונה שלמה שנבואת משה רבנו עליו השלום היתה אמיתית והוא היה אב לנביאים, לקודמים, ולפניו ולבאים אחריו. 8) אני מאמין באמונה שלמה שכל התורה המצויה עתה בידינו היא הנתונה למשה רבינו עליו השלום 9) אני מאמין באמונה שלמה שזאת התורה לא תהא מוחלפת ולא תהא תורה אחרת מאת הבורא יתברך שמו. 10) אני מאמין באמונה שלמה שהבורא יתברך, יודע כל מעשה בני אדם וכל מחשבותם,שנאמר: היוצר יחד לבם המבין אל כל מעשיהם. 11) אני מאמין באמונה שלמה שהבורא יתברך גומל טוב לשומרי מצוותי ומעניש לעוברי מצוותיו. 12) אני מאמין באמונה שלמה בביאת המשיח ואף על פי שיתמהמה, עם כל זאת אחכה לו בכל יום שיבוא!! 13) אני מאמין באמונה שלמה שתהיה תחיית המתים בעת שיעלה רצון מאת הבורא יתברך שמו ויתעלה זכרו לעד ולנצח נצחים. אני מאמין בלב שלם בכל זה. אתם מאמינים פחות ויש חלק לא עלינו לא מאמינים בכלל. לעתיד לבוא כולכם תדעו את האמת בעולם האמת.
  17. 1) ל-י-ל-י-ת קיימת והיא אשתו של השר הממונה על הגיהנום שאחד מתפקידיו הם מלאך המוות והיא אישתו. היא לוקחת את הנשים לעתיד לבוא. 2) שהם שמעו את קול השם הוא נתן להם את התורה שבעל פה המשנה תלמוד גמרא ואת ההלכות איך לעשות כל דבר כמו תפילין, שבת וכו... 3) התורה ירדה כתובה! יהודה הנשיא לא היה בתקופתו של רבי עקיבא ופועלו של רבי עקיבא היה בתור אחד מגדולי התנאים.
  18. קודם כל תמונות, קלטות ועוד המון אפשר להעלים אפשר לזייף. ואתה טועה כי אתה חיי בדור הזה אבל הגרמנים מעוד כמה דורות יכחישו את זה כי זה לא נעים לשמוע את זה. הכל יכול להשתנות (יותר נכון צפוי). וכל שאר הגויים יכחישו את זה כי ככה זה אם כל דבר של עם ישראל. רק שתדע שכולם גם המשפחה שלך היו דתיים וכמעט בטוח שגם צדיקים. לפני לא יותר מ 90 שנה כולם היו דתיים. אתה יודע מה היה פה בכלל תקרא את ההיסטוריה שלא מלמדים בבית ספר. אתה אומר שאני כופה להאמין באלוקים??? אתה טועה המדינה כפתה על הדורות שלנו לא להאמין. הרצל מייסד הציונות רצה לעשות מדינה של גויים בארץ הזאת, הוא עשה הסכמים אם האפפיור והוא לא עשה לבן שלו ברית מילה וקרה לו הנס הוא אמר שהיהדות נכשלה ושזה מיושן ולא מתאים והיה לו חזון וזה מדינה ציונית שבא חיים כל היהודים ללא הקרה בתנ"ך אורח חיים של גויים, אם מנהגים של גיים, התנהגות של גויים ובמילים אחרות הרצל אהב את העניין שהגויים הם יותר טובים כמו מין הגזע הארי ואנחנו נחותים ובשביל להיות "טובים יותר" ו"מודרנים יותר" עדיף להוריד זקן ועדיף לא לעשות מצוות ולא לשמור שבתכי זה מיושן ועדיף לנו להתנהג כמו גיים. לפני שתגיד לי שקרן (יש כמה סיבות שלא תגיד לי שקרן זאת אחת מהם) אתה יכול לבדוק באינציקלופדיה העיברית והיא ממש לא דתית אלה ההפך המוחלט מזה ותגלה שכל דברי לגבי חר-צל אמת. ראש הממשלה הראשון בן גוריון אתה יודע מה הוא עשה??שעלו לארץ לא היה עבודה אז הממשלה חילקה עבודה אתה יכול לשאול את זקני הארץ. אז בשביל לקבל עבודה היה צריך להוריד את הכיפה והזקן. אתה מכיר את המשפט "הכל מתחיל בחינוך" אז פשוט לאט ובשיטטיות הרסו את היהדות (כמובן שאי אפשר להרוס ותמיד יהיו בכל דור לפחות 33 צדיקים ולעולם לא ישמידו את ישראל לא רוחנית ולא פיזית) ואסרו ללמד בבית ספר על יהדות. עד היום אתם בטח רואים מורים דתיים בבית ספר שלכם ואם תחשבו על זה הם בחיים לא דיברו איתכם על נושא של דת ולחזור בתשובה אתם יודעים למה כי יש חוק חוזר של משרד החינוך מלפני שנים רבות שאני לא זוכר את המילים המדוייקות אבל אם זה חשוב לך אני יצטט, אבל מה שרשום בחוזר הזה של משרד החינוך זה שאסור בשום פנים ואופן ללמד את הילדים את הדת ואת ההלכות כי הם רצו לעשות מדינה ציונית לא יהודית. הם רצו לקחת מאיתנו את השורשים. עד היום מורות בבית ספר אומרת אגדה של פסח כאילו זה אגדה ומעשיות! שהרי זה הגדה מהמילה להגיד!. לעניין ממני וממך ומכל האנשים בדור הזה שלומדים בבית ספר חילוני וגם להורים שלנו לא היתה את הזכות לבחור...לכן אני כופה?? אני ממש לא כופה אלה המדינה כפתה על ההורים שלנו לחזור בשאלה שהרי כולם באו לפה דתיים ומאמינים לארץ ואז בשיטטיות הם ניסו לגרום ליהדות לקרוס.
  19. בקשר לעיין הזמן. אנחנו חיים בזמן כי אנחנו בסופו של דברים מתים ואנחנו לא לנצח (בעולם בגישמי ). הקדוש ברוך הוא הוא הראשון והוא האחרון (אחד ולא בחושבן, ואין ממנו יחידות). יש לי שאלה, יציאת מצריים זה לא הוחכה? מליונים ראו את מה שהיה שם. המחזה הגדול בהיסטוריה!!!. עכשיו תגיד לי לך תדע שזה היה (למרות שבכל הדתות יודעים שהיה יציאת מצריים. בקוראן רשום "אנחנו מאמינים בבני ישראל") אז אותו דבר איך אתה יודע שהיה שואה??? היום אתה יודע כי אתה חיי בדור שבו בלי עין הרע חיים עוד לפחות 1500 אנשים מהשואה.. נכון?? ובאותו דור בכל מני ארצות בעולם ישנם עשרות אלפים שמכחישים את השואה, ועדיין יש תמונות ועדיין יש את המחנות ובכל זאת מכחישים. אז תוך כמה דורות יבנו שם הדור הזה יעלם אנחנו נעלים לעוד 2 דורות זה כבר לא יהיה אכפת יבנו בתים בכל המחנות כי יהיה צפוף בעולם לאט לאט המסמכים יעלמו ותוך 7 דורות לא ישאר זכר אולי מלבד כמה כתובים עתיקים וישנים שיהיה כתוב בהם זבעות שאנשים לא ירצו להאמין. אז אני שואל מה יגיד ילד יהודי בבית ספר בישראל בעוד 13 דורות, הוא יגיד למורה שלו להסטוריה שהוא צאצא של צאצא של מישהו שהיה ניצול שואה...והמורה יגיד לו תראה זה לא בדיוק מה שאומרים זה קצת הגזמות, זה לא יכל לקרות ככה, היום אנחנו יכולים להבין שדברים כאלה לא יכולים לקרות, ובעצם זה סתם כמה הגזמות של יהודים שחיו פעם ולא באמת הבינו מה הולך. הילד לא ידע מה לעשות. המורה יגיד לו תראה הוחכות: האנגלית הוציאו על זה מחקר, הגרמנים עשו על זה חקירות ולא גילו כלום, השווצרים לא מאמינים בזה ובעצם "כולם" מכחישים. מה אותו ילד יכול להגיד?? הדבר היחיד שהוא יכול להוכיח למורה??? התשובה היא "יום השואה" הוא יגיד מאז השואה כל שנה יש את יום השנה שאפילו עם כל העומות בעולם ביחד - האמריקאים האנגלים הצרפתים הסינים כולם יגידו שזה לא היה מעולם בזכות יום השואה שזה יהיה יום שכל יהודי יזכור ויזדהה אם כל הנספים. זאת תהיה ההוחכה שלו. אז אני שואל אותך, שנה שעברה חגגתה פסח?? לפני שנתיים חגגתה פסח?? לפני 3 שנים חגגתה פסח?? """" """"" סבא שלך חגג פסח?? ואבא שלו?? ואבא של אבא שלו?? אז אני שואל איפה זה התחיל???? והתשובה היא יציאת מצריים. חג שבועות למה חוגגים?? מה היה בשבועות?? מתן תורה אותו דבר למה חוגגים משנה לשנה??? כי מתי שהוא שזה התחיל החג הזה בני ישראל קיבלו תורה... בוא רגע תתרכז ותחשוב מה שהיה שם...הם קיבלו את התורה אחרי שהם יצאו ממצרים ומאז חוגגים שנה אחרי שנה. אז באותו רגע שהם קיבלו את התורה במעמד הר סיני (האירוע ההיסטורי הכי גדול בעולם) הם פתחו אותו ואז הם רואים "אני השם אלוקיכם אשר הוצאתי אתכם מארץ מצריים להיות לכם לאלוקים" טוב... מעבירים כמה עמודים אחרוה ורואים שמסופר על 10 המכות, על משה, על כל הניסים על בקיעת ים סוף וכו... אז הם מקבלים את התורה הזאת אז הם חושבים.. אם הם לא יצאו ממצריים ולא היה את כריעת ים סוף ולא היה 10 מכות ויותר מזה רשום בתורה על מעמד הר סיני הם ראו שרשום אליהם ועל מה שהיה במעמד הר סיני... אז שוב אם זה לא קרה למה להם לקבל תורת שקר?? למה להם לקחת תורה ולקבל את ציווי השם "והיגדתה לבנייך לדבר בם, בשיבתך, בביתך ובלכתכה בדרך" למה להם ללמד את הבנים שלהם שקר ולהעביר את זה מדור ודור??? הסיבה שהם ראו במו עיניהם את האמת הם ראו שמה שרשום שם הוא אמת ולכן הם לקחו את התורה בשמחה והעבירו אותה מדור לדור. ולכן כל שנה מאז חוגגים מתן תורה... אחרת מה יום אחד מישהו החליט בוא נעשה חג מתן תורה כאילו הביאו את התורה ואז כולם יחגגו?? הרי אם עכשיו הממשלה תכריז שהיתה רעידת אדמה שחצתה את המדינה ל 2 היום בבוקר וכל המדינה התחלקה לחצי והיה נס ולא היה שום איש שנפגע סתם ככה לקטע ואז היו עושים חג שצרים לקרוא ולהתאמץ בשבילו ולנקות בשבילו ולקנות בשבילו דברים ולבזבז זמן הייתה חוגג חג לא אמיתי?? מכאן אפשר להבין שמשה קיבל את התורה וזה מוכח. גם בברית החדשה וגם בקוראן מאמינים בנו. הברית החדשה לא מתארת את בראית העולם. זה מבחינתם הברית הישנה מה שהם קוראים לזה וזה בעצם התנ"ך שלנו זה הם מסכימים איתו זה הם מודים ואז אחרי כל זה כאילו הקדוש ברוך הוא נמאס לו מאיתנו והוא רצה לעזוב אותנו ועשה למריה כאילו תינוק שזה ישו (ימשח, שמו, וזכרו), גם הערבים באו מישמאל שהיה בנו של אברהם (או נכדו אני לא זוכר מצטער) אבל הקדוש ברוך הוא אמר לו שרק יצחק ימשיך את זרעייך. בגלל כל הניסים שהיו ליצחק ולאברהם והנידוי של ישמאל אז ישמאלל יצר לו קבוצה והם ליימים הערבים והמוסלמים. הרי שאם גם הם יודעים על אברהם ווזרעו זאת אומרת ששלושת הדתות מאמינות בקדוש ברוך הוא. הרי הנוצרים אומרים שהיה את הברית הישנה אבל הם לא מתעסקיםבזה הם מתעסקים אחרי זה אז הם כאילו מאמינים בתנ"ך ואז בום הם סטו מהדרך הערבים אותו דבר סטו מהדרך. זאת אומרת שהם יודעים על התורה שלנו והכל אבל פתאום בא להם איזה מוחמד הנביא ולהם בא ישו וכל מני סיפורים כאלה והם סטו (במקרה של הערבים לא לטעות זה לא שהם היו יהודים מעולם הם באו מזרעו של הבן שהקדוש ברוך הוא נידה ולכן הם בני דודינו). לכן הם מאמינים בהתחלה שלנו אחרי זה הם מספרים כל אחד את הסיפור שלו אז הם מאמינים בבורא שלנו ולא אומרים סתם שלכולם יש אותו אלוקים, הם יודעים שהוא שלנו הם מאמינים שהוא היה של עם ישראל אבל אחרי זה הוא שינה את דעתו מכל מני סיבות וכל אחד מהטענה שלו. לכן גם שנאחנו שומרים מדור לדור את החגים שלנו שהם קודמים לכל החגים של כל השאר וגם שהם בעצמם שומרים את המסורת הטועה שלהם הם מוכיחים את האמונה שלנו.
  20. נו. מה ההוחכה שלך??? 3 דתות מעבירות את זה מדור לדור ומה לך אופטימיסט יש לומר? מה אתה יכול להגיד לי ולהוכיח שזה לא נכון?
  21. נניח והיה אבולוציה ובנאו מהקופים?? אז מי ברא את הקופים!!! עם כדור הארץ היה פה כל הזמן ואז איך שהוא איזה מפץ גדול גרם לזה שיהיה אנשים וחיות אז זאת אומרת שכדור הארץ ברא את עצמו!!!!. אם כדור הארץ ברא את עצמו זה דיי מוזר כי אתם בעצם אומרים שכדור הארץ קדם לעצמו ואם הוא קדם לעצמו הוא לא צריך לברוא את עצמו!. אז שוב זה מחזיר אותנו לעניין שאם הוא ברא את עצמו הוא בלתי מוגבל שיהיה לו שטח בלי סוף ואז אם הוא ברא את עצמו אז שפתאום יהיה צפוץ בכדור הוא יכול להרחיב את עצמו כי הו הרי ברא את עצמו?? לא?? וגם כוכבים בשמיים כמה שהם גדולים ומרוחקים וגם האטמוספרה כמה שהיא גדולה המדענים יכולים לראות עד גבול מסויים את האטמוספרה ומה זה אומר?? שהיא מוגבלת מבחינת גודל ומשהו מוגבל חייב שיהיה לו מגביל!! מה זאת אומרת? כל דבר מול העניים שלכם.. מחשב, מסך, טלפון, עכבר, בקבוק שתיה כל דבר מובן מאילו שיצצרו את זה וזה לא יצר את עצמו נכון? הרי הבקבוק קולה לא אמר לעצמו "אני יהיה בקבוק קולה" יצרו אותו במפעל וזה מובן לכולם.. אז איך על שאר הדברים המוגבלים אתם לא מבינים שמישהו חייב להגביל אותם. לדוגמא תציירו עיגול על דף. אחרי שתציירו תסתכלו אליו ותראו שאתם הגבלתם אותו, ולכן הוא לא יכול להיות יותר גדול או לצאת מהמגבלות של עצמו כי יש לו מגבלות (כי אתה הגבלתה אותו) אז מן הסתם כדור הארץ כמה שהוא בענינו גדול ובחלל הוא קטן מן הסתם שמישהו הגביל אותו!! זה ממש קצה המזלג בנושא בלבלובוציה וחרטבוציה.
  22. בקשר לשם ל-י-ל-י-ת אפשר להגיד רק את האותיות האלה אבל אסור להגיד את השם כמשפט. לא נכנס יותר מדי אבל את הגבר לוקח מהעולם מלאך המוות (השר הממונה על הגיהנום, השטן) ואת הנשים לוקחת אישתו שזאת ל-י-ל-י-ת
  23. אלהההה לונדווןןן חחחחחחח תעשה חיים כפרהההה ותייצג אותנו בכבוד!! חחח
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.