Jump to content

Moshep

משתמשים רשומים
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Moshep

  1. זה שאלמוג בוקר בפאנל של ספורט אחד זה השיא כוסרברבק ערס התקשורת על כל שלוחותיה
  2. אתם לא יותר מחבורה של ליצנים חסרי אופי ובנוסף לכל והכי עצוב, מושפעים. אז לא, אני לא מצדיק בכלל את המעשה הזה למרות שיש פה עדיין ספק גדול אם הוא בכלל אמר את המילה נ.אצי או לא, אבל זה לא משנה אני יודע שבתוך כל הסערה הזאת עומד פה שחקן, שלא משנה איזה סוג בנאדם הוא, הוא עדיין שחקן של מועדון מכבי ואני אהיה מאחוריו גם בטעויות טפשיות וגם בנצחונות גדולים. כולכם פה חופרים ביום יום על כמה שהתקשורת אדומה ומסיטה ופרובוקטיבית ובסופו של דבר שכחתם בכלל מי אתם ומה אתם מייצגים כשקצת יש עליהום על הבנאדם וכל מיני דעות מגוונות נגדו. שוב, אני לא מצדיק את המעשה הזה למרות שבסופו של יום הוא לא כזה גרוע כמו שהקצינו אותו, אני לא מאשים את מכבי בעונש שהוא ספג, אני מאשים את האוהדים על המילים הקשות האלה שרצו פה והביטויים כאילו מינימום מדובר באויב. אל תשכחו שמדובר פה על שחקן שבאמת אוהב את המועדון, יש לו תשוקה גדולה לנצחון ולערכים של המועדון ויוצא כמו כל בנאדם שהוא בשר ודם לאבד שליטה על הפה תוך כדי להט המשחק וכל הקולות שמסביב. אני רק תוהה מה אתם מעדיפים, שחקן שיהיה אדיש לעולם וירחף על המגרש או שחקן שיחייה את המשחק ? פרופורציות.
  3. זו בדיוק השאלה שלי.. אני אמור לקבל קיצור של 45 יום, הבעיה היא שמסיבה לא ברורה לא אושר לי הקיצור הזה. במעשי אני בתפקיד הזה כבר שנתיים וחצי, הפסילת קורס שלי על הנייר הייתה בערך לפני שנה השאלה שלי היא למי אני יכול לפנות\לערער\לברר חוץ מהשלישות בבסיס שלי שלא עוזרת והמפקד הזין שלי ?
  4. אז אני לקראת שחרור ורציתי לברר משהו לגבי קיצור עובד כללי, לפני שנה בערך פסלתי מקצוע בועדה מול אלוף משנה שהחליט לפפסול לי קורס הבנתי שהקיצור אמור להיות מוזן אוטומטי עד 3 חודשים לפני השחרור, רציתי לדעת אם זה משהו מדוייק, אם אחרי פחות מ3 חודשים זה כבר אומר שלא אקבל קיצןור או שזה יכול להתעכב גם חודש אחרי? בנוסף אם יש איזה קריטרעונים מסויממים לקבל אותו ולמי אני ייכול לפנות או לערער במידה ולא קיבלתי כי בשלישות לא עוזרים ומבחינת המפקד המזדיין לי אני יכול לעשות גם 4 שנים בבקשה תעזרו כי אני בדרך לאבד שפיות
  5. מה אתם מזיינים בשכל ? כל אחד נהיה לי פה איזה מבין גדול. מצאתם שעיר לעזאזל להתפס עליו ? הפורום הזה כמו אפקט העדר. אחד זורק שיר צדק ופתאום כולם אחריו במקהלה. כמה מכם ראו אותו משחק מעבר למשחק מול מכבי ? כמה מכם יודעים עליו יותר מאת השם שלו ? שיר צדק עדיין שחקן צעיר עם פוטנציאל אדיר, וכרגע הוא המועמד הכי נורמלי לנבחרת. אז תפסיקו לבלבל במוח, כל אחד פה חושב שהוא מינימום פרגי. אני מבין את העניין שאתם בדיוק כמוני, סובייקטיביים, ונורא רוצים ששחקן מכבי (ועוד אחד שדי אכפת לו מהמועדון בניגוד לשאר) יהיה בסגל, אבל עזבו את עניין הפציעה שלו, תסתכלו על התמונה השלמה ותראו שיש יותר טובים כרגע ואין מה לעשות. בקשר לשאר שחקני מכבי ? לא יודע מה איתכם, אני שמח שאף אחד מהזבלות האלה לא בסגל אפילו. הייתי מתבייש אם זה היה המצב. ואתם יכולים לצטט את ההודעה, שיר צדק הוא פוטנציאל גדול, עדיין צעיר, ועוד יגיע לקבוצה גדולה.
  6. תחתימו את קשטן עד ינואר, ומינואר תסכמו חוזה עם איווניר לעונה וחצי מעכשיו. ככה גם המסורת תמשיך, וגם כולם יהיו מרוצים.
  7. מנהל רשת זה בלאי זה לא כמו שזה נשמע אחי לא ייצא לך מזה כלום לאזרחות אלא אם תיפול בממרם [גם שם לא הכל מבטיח], יחידות מודיעין איכותיות או באיזה מדור נורמלי בבסמח.. גדוד קשר מטכלי גם אופציה אבל כל זה יהיה בגדר חלום בשבילך כי כמו שאתה יודע הכל עניין של להיות קרוב לצלחת ובדרך כלל גברים מגיעים לגדודים ב99 אחוז מהמקרים, למרות שאתה גבולי עם הת"ש.. אולי אם תפתח אותו יש על מה לדבר וזה גם אם תתן בראש בקורס מצטער שאני כזה פסימי אני פשוט לא רוצה שתפתח יותר מדי ציפיות.. הייתי ממליץ איכשהו על מנהל רשת למי שכבר נפל ברשת של חיל התקשוב זה עוד קורס יחסית סביר יחסית לכל הזבל שיש בחיל הזה שיהיה בהצלחה אחי אם יש לך עוד שאלות או משהו אתה מוזמן לשאול בכיף
  8. תודה רבה אחי, האמת שלא חשבתי על לנסות את זה.. שלחתי להם מייל בכל מקרה, מקבל שאקבל תגובה תודה!
  9. לא, חלק מסויים מהשיר. של אביתר התחלה של בית ושל שלומי שבת התחלה של הפזמון. עכשיו הכל טוב ? עד כדי כך עקרוני ?
  10. ואפילו לאלה שלא, בבקשה מכם אני צריך את עזרתכם במשהו ממש חשוב אני לפני קעקוע שני ואני מעוניין לקעקע תווים של שיר. הפכתי את האינטרנט (עד כמה שאני יכול ומבין), וחיפשתי את התווים של שני שירים הראשון הוא של אביתר בנאי - אבא והשני, גם אבא, של שלומי שבת בבקשה בבקשה בבקשה, אני מאוד אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי למצוא את התווים של אחד השירים זה ממש ממש חשוב. (אשמח לשני השירים, אם זה בעייתי עדיפות לאביתר בנאי) תודה רבה יהודים יקרים, יום טוב.
  11. מהלך גאוני הצעד הבא: למצוא 500 תל אביבים ולהציע להם 200 שקל + מלון חינם להעלות אותם לאוטובוס וליסוע כיוון אחד לשדרות. עם כל הכבוד, ויש כבוד, תסלח לי - אבל זה צעד מתבקש. יש המון אנשים במדינה הזאת שצריכים וואחד כאפה כדי להתעורר על החיים שלהם. יש פה חלק משמעותי מהציבוד שפשוט חי בסרט, אין ביטוי אחר ועדין לזה. בברכת יום טוב, ישראלי שחי מציאות.
  12. זה לא קשור למה אתה מדבר סתם ? אין לך מושג מי אני ומה הבעיות שלי הגעתי ל5-9 כי עשיתי הרבה בלגן בגלל שאני צריך להיות בבית כל יום מוקדם מסיבות אישיות יש לי הרבה דברים לעשות בבית ועוד אני צריך לתמרן בין זה לבין עבודה אז חלאס לדבר סתם בקיצר כל מערך התש בצהל וכל המערך שאמור לבוא למען החייל מתפקד כמו חרא ולא מגיע לצבא הזה שום דבר, כי עם מקרה כמו שלי הייתי צריך לקבל לפחות אוזן קשבת, עזוב עזרה וזרקו עליי ימבה זין
  13. אני אמור לצאת חמישי ב5 וחצי אחרי שאני עושה ארוחת ערב ובלי שום קשר, תש 3 אומר 3 לילות בבית = חמישי, שישי שבת[לילה אחד] ועוד אפטר.. בגלל זה זה מתסבך
  14. אחרי ים בלגנים היום הציעו לי לעבור למטבח בבסיס לעשות 5-9 סגור השאלה שלי היא אם יש לי תש 3, עדיין מגיע לי חמשוש ואפטר כל שבוע נכון ? נגיד עכשיו אני עושה את הראשון עד חמישי שלי בבסיס מגיע לי אפטר באמצע השבוע כרגיל בלי שום קשר לשבוע אחריו שאני בבית כי הפקודה היא 3 לילות בבית, או שאני טועה ? אני בהתלבטות קשה כי אני צריך 5-9 יומיות וסגור זה די בעיה בשבילי בגלל כל מיני בעיות בבית, אבל בלי שום קשר אני רוצה לדעת אם עדיין הזכות הזו מגיעה לי תודה לעוזרים
  15. זה אומר לי שזה חסם אותי מהאתר הזה אחרי שהורדתי את התוכנה.. Your have been blocked from using Justin.tv services, for more information please visit this page to learn more.
  16. בעיקרון תחום המחשוב מושך אותך יותר, הקטע שלפי מה שהבנתי מר"מ זה הבלאי של תחום המחשבים בצבא. מעליו יש את נתמ"מ ממר"מ כותב לומדה וכו'... ככה שזה בעצם לא כזה שווה משהו ולא כ"כ ייתן לי משהו אחרי הצבא מצד שני מודיעין נשמע תפקיד מאוד מאוד מעניין והקטע שאי אפשר לברר עליו שום דבר עוד יותר מושך לזה, השאלה אם אני צודק בקשר למר"מ.. כי אם כן אז אני כנראה אבחר מודיעין אפשר לעשות יומיות בתפקיד הזה ? ויש פריסות בצפון ? ובקשר לליפול , בשני התפקידים יש לי אופציה לקבל כל בסיס שאני מצביע עליו. ז"א שאם אני בוחר קריה אז קריה הקטע הוא שזה רחוק לי מהבית.
  17. אוקיי אז למי שמבין בבקשה ושמע בתכלס על התפקידים האלה אז הציעו לי שני תפקידים ואני אמור להחליט עד שבוע הבא איזה מהם אני בוחר. הציעו לי מר"מ - מנהל רשת מחשוב ועובד חקר מודיעין עכשיו, מבחינת עניין ובבקשה אל תענו לי רק לפי השם של התפקיד אלא על סמך ידע על התפקיד עצמו. למה יותר שווה וכדאי לי ללכת ? למודיעין או למר"מ ? בתכלס מה פחות משעמם ואיזה קורס יותר נחשב ? והאם מר"מ יכול לתת לי משהו באזרחות או שזה סתם בררה ולא ייצא לי מזה כלום ? אני אשמח אם תעזרו לי לבחור לאן ללכת כי באמת שאין לי מושג על התפקידים עצמם וכל מידע עליהם מהקורס עצמו ועד התפקיד ביחידות יעזור לי מאוד. תודה רבה.
  18. 3.0 יותר מומלץ. מה יש לך אייפון או אייטאץ' ?
  19. וואלה אני בטוח שהתקפה או 2 אחרי , כמה דקות אחרי המקרה גם שפונגין לא התכוון לעצור את ההרמה של ורמוט אם אני לא טועה עם היד. זה לא אומר שזה לא יד, כל עוד היד לא צמודה לגוף ומוסיפה לו נפח בין אם בכוונה או לא זה יד לכל דבר. היה פנדל ותפסיקו לזיין את המוח. זה לא קשור, הקבוצה שיחקה כמו זין ההפסד קרה ומשקף המון אבל תפסיקו לגזול ממכבי דברים שמגיעים לה. היה פנדל של 100 אחוז.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.