Jump to content

תפסו לי את השם שרציתי:)

משתמשים רשומים
  • Posts

    219
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by תפסו לי את השם שרציתי:)

  1. אני הזוי בלי קשר לעובדה שזו בדיחה, זו רק מראה לכל הבכי פה על פאקינג חולצה....
  2. איזה ביזיון! היום אני מתבייש להיות אוהד מכבי. לא ייתכן שקבוצה שמתיימרת להיות אירופית ומקצוענית עושה שימוש בחולצות שלא הולמות את השחקנים שלנו! הן לא יושבות טוב על הגוף, הפס הרוחבי לא משקף את הזרם המודרני בתעשיית האופנה, הצבע לא מחמיא לגוון השחום של עור השחקנים, הפתקית בעורף החולצה תמיד משאירה סימן של שפשוף, ואנחנו האוהדים צריכים לחיות עם זה כל השנה. אל תגידו לי שיהיה טוב כל עוד מיץ' איתנו ושאין מה לדאוג, עיצוב החולצה זו בדיוק הסנונית שמבשרת על הירידה החדה הצפויה להגיע, שכבר שנתיים אבי בנימין וג'ק סנואו מדברים עליה! ככה פשוט אין טעם לפתוח את העונה..
  3. ושמישהו יעדכן איפה אלי שקרוקה, האיש והאגדה עוד בחייו....
  4. יש פה אתר טוב http://thestudent.co.il/שמפרסם ביקורות ודירוגים של סטודנטים ובוגרים במסלולים ובמוסדות שונים-ביקורות כמו חיי חברה,קורסים מומלצים,עבודה ושכר בשוק ועוד טיפים נוספים. בתכלס-ממליץ אחי.
  5. כנס ל: http://thestudent.co.il/c130_%D7%A4%D7%A1%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%A8%D7%99_%D7%91%D7%92%D7%A8%D7%95%D7%AA_%D7%A4%D7%A1%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%A8%D7%99_%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%AA אתר של ביקורות על לימודים אקדמאיים,חוץ אקדמאיים ובין השאר גם פסיכומטרי. כנס אחי תראה ביקורות של כאלה שלומדים ולמדו ,משהו נחמד
  6. ולגביי להב מוסיאוף ה"כישרון בוגרים"-פתח את העונה בהפועל ר"ג.
  7. טוב בוא נעשה סדר: נוער-כולם מכירים כבר שחקנים בולטים כדוגמת דן גלזר-קשר אחורי,אליאל פרץ-קשר קדמי,גיא אביב-מגן,סוהיל ארמלי-כנף(קשור לזהאי),מתן חוזז הכישרוני-כנף/קשר,יונתן כהן שהפציץ צמד במחזור האחרון,דור גלילי שנתון ראשון בנוער,גבי שנתון ראשון בנוער,שחר פיבן הבלם/מגן,רחימי מגן ימין שנתון ראשון בנוער,אופק ברזני,סתיו בן אהרון שחזר למכבי ובנו של מאמן נערים א' וכ'ו קבוצה צעירה ומגובשת שמשחקת כדורגל לא רע בכלל עם המאמן זיו אריה בשנתו השנייה בנוער(ולא נראה שזה ישתנה בשנים הקרובות). נערים א'- השוער שיפתח הערב הוא חביב אוחיון המדובר,בא על חשבונו של עומר כץ-שוער כשרוני בפניי עצמו שנקלע לסיטואציה קצת פחות נעימה בעקבות מה שקורה מעליו. חביב בתוספת של בר גלילי הבלם ותומר אלטמן הקשר ההתקפי המצויין-משחקים כבר שנה שנייה בנערים א' תחת המאמן אליעזר בן אהרון.קבוצת נערים א' הינה אותה קבוצה שלקחה דאבל בשנה שעברה בנערים ב'(משחק אליפות ניצחו 1-0 בוולפסון). שחקנים בולטים אפשר למצוא את רן ואתורי מגן ימין,לצד בר גלילי יש את לני בעל משחק ראש מצויין ורון גבאי מגן שמאלי מהיר מאוד סוגר את רביעיית ההגנה. שי גולן קשר אחורי,באנקר אצל אלון חזן בנבחרת,לפניו ככל הנראה יהיו תומר אלטמן ואולי שחקן הרכש ממכבי פ"ת-שפירא. בחלק ההתקפי יש המון אופציות לקבוצה הכישרונית כדוגמת רוי רונן,עומר לקאו(מלך שערים נערים ב'),איתמר שבירו,איילון אלמוג ואור דסה(האח של) ובעל 1*1 יוצא מן הכלל. צפויה להיות חוויה
  8. עלינו לחצי גמר,ההגרלה בימים הקרובים. עוד עלו:הפועל,טובורק וב״ש. הבקיעו:לני אהרון בנגיחה אחרי כדור חופשי שהרים עומר לקאו. ואת השני הבקיע רוי רונן.
  9. נא עזרתכם הבהולה- לינק משובח לצפיה מאירופה הקלאסית, תודה.
  10. איפה אפשר למצוא לינק לצפייה בחו"ל בערוץ 1 בדרבי הבא עלינו לטובה?
  11. כוח עולה תגיד נו איך קוראים לבחור הזה עם הזקן המלא?השני מימין מבין השחקנים בתמונה של הקבוצת נוער באתר הרשמי..אמור להיות שנה שנייה,מגן שמאלי אני חושב..
  12. גרץ אולי לא שיחק על הקו תמיד אבל לא ראית אותו משחק על הקו היום?ואח"כ החליף אותו גיא..אבל בסדר לא רלוונטי..נתראה
  13. טוב קודם כל מוזר שאני עדיין זוכר את הסיסמה של הפורם הזה דבר שני,מכבי נוער מאז ומעולם עם תורג'י שיחקו 4-2-3-1 לא יודע על איזה שלושה קשרים אחוריים אתם מדברים.. גרץ ודור ג'אן בקווים,זיסו באמצע ופרץ ופינטו השניים האחוריים למחר..ורק לגביי ההרכב-למרות שזה ברור(אבל לא איך שרשמת את זה)-שחר ימין,אקפי שמאל כמובן..ובאמת יהיה מעניין לראות את התפקוד של שון כבלם(קצת חושש מזה אבל נקווה שיתפקד טוב). משחק סופר קשה..זה יהיה בי'א?באיזה שעה? ד.א סוייר איך קוראים למגן שמאלי מחליף עם זקן מלא כזה?
  14. החלוץ הגרוזיני שהשאלנו לראשל"צ היה ציטיאשווילי?? ומישהו זוכר במקרה את גראסימוב?? בא לאיזה חצי עונה וכבש שער בכורה במשחק הראשון שלו בגביע הטוטו בהפסד 4:3 לאשדוד בי"א.
  15. סבבה,תודה על התמוז-דמארי..אני יסביר לך לגביי אינטר רומא..חבר שם שיטה 3 מ5 ב100 שקל והמשחק בגלל שלג וכאלה נדחה(ככה לפחות קראתי אתמול) אז זה אומר שהוא צריך להביא 3 מ4 בשביל לזכות?זה זין רצח,סתם הלכו לו 100 שקל..
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.