Jump to content

שלומי נימני

משתמשים רשומים
  • Posts

    2,171
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by שלומי נימני

  1. גברים אחד אחד,חילצו אותנו מביזיון אחושרמוטה. להגיד להם תודה ולסתום ת'פה.
  2. אני מודה נכתב בתחילת 2002-2003 ובוצע בכדורסל פעם ראשונה ,מי שכתב אותו בוודאות לא היה בן 14 באותה עונה יותר לכיוון 19-20 ובפעם הראשונה שרנו אותו בבלומפילד נגד כפ''ס מחזור 5 באותה עונה...האו-אה עם האגרופים הגיע מפאוק סלוניקי אחרי שבעונת 99-00 ראו את האוהדים שלהם מבצעים את זה בשלב ההצלבה הראשון(שמינית גמר)נגד מכבי...באותה עונה היה הפיינל פור בסלוניקי.
  3. כותרת. ובנוסף כמה זמן תיקון שכזה לוקח? תודה רבה.
  4. הנה אחת,באיכות לא הכי טובה,בהמשך יהיו תמונות טובות יותר.
  5. אני לא יודע למה אתה יוצא מנקודת הנחה שאחרי החרמת הדרבי,לא יהיו עוד פעולות נגד מחירי כרטיסים גבוהים,כולל נגד המחירי כרטיסים שההנהלה של מכבי גובה למשחקי הבית.
  6. אתה יורד באוניברסיטה, הולך לכיוון הלונה פארק, ובצומת שאחרי הלונה הפארק אתה פונה ימינה וממשיך ישר ומגיע להדר יוסף. זה משהו כמו עשר דקות. כולם להגיע, צריך להפוך את המשחק הזה לחגיגה אחרי מה שהיה בקיץ, שכולם ידעו שלמכבי יש גב.
  7. לקהל של מכבי יש ארגון אחד גדול וזה השחקן ה-12" עם אינטרס אחד ומאוד ברור- לדחוף ולעודד את הקבוצה ע"י שיפור ושדרוג הקהל שלה. מתי זה יעבוד? שההנהלה תקבל שכל ותגיע להחלטה שזה מה שהיא רוצה. עד אז? דיון וויכוח מיותר כי אנחנו נמשיך להגיע ולעשות כל שבוע את מה שאנחנו עושים כבר למעלה מעשור.
  8. אחד השחקנים המרגשים והאהובים,לא הלך לו פה אבל תמיד ייזכר לטוב. ולא לשכוח שמכספי הביטוח שקיבלנו עליו בגלל הפציעה הבאנו את ברונו רייס
  9. הנושא הוא נושא על התרמות בדרבי טוטו,כל שאר התגובות הלא קשורות נמחקו. בכל מקרה מאחר והמשחק עבר וההתרמות נעשו ,הנושא ננעל,תודה לכל מי שתרם ושם מכספו,אתם גדולים
  10. תגיד לי מי לעזעזל רשם שחושבים על הטווח הקצר? מה אתה לא מבין בזה שלא עושים סתם ככה חרם מנויים?כי אם אתה נכשל בו אתה פוגע בכח הרתעה של הקהל ופעמים הבאות שהקרקע תהיה אפשרית לחרם מנויים זה כבר יהיה פחות מאיים? ותמיד אנשים שלנו תמכו במאמצים של פלג ושאר החבר'ה,אומנם לא עשינו מהלכים של יציאה לרחובות וכו' אבל זה מידיעה שמהלכים כאלה בסופו של דבר אמורות להסתיים בחרם מנויים,שכרגע הקרקע לא מספיק נוחה,זה מהלך שמצריך הכנה של חודשים לא מעכשיו לעכשיו. וההודעות המוגזמות הם שלך,איזה ריח של סירחון על מה אתה מדבר בדיוק חן?אתה מהאנשים שמחפשים איפה שאין,ומה לעשות אין,שלא נדבר על ההודעה הראשונה החצופה שלך שחוץ מהמילה אפס לא רואה איך עוז יכל לתאר בנאדם שכותב הודעה מביכה שכזאת.
  11. קוסטה אני האחרון שמגן עליהם,המחירים האלה הם חוצפה אני לא מתבייש להגיד,אבל לחרם מנויים לא יוצאים בתור שליפה מהמותן,תתיחס לזה איך שבא לך,אני אומר לך כזה דבר,אנחנו ניערך בשנה הקרובה ונעשה את מה שצריך כדי ששנה הבאה באותה נקודה יהיה תג מחיר הולם למחירים כאלה או קרובים אליהם. אם אתה מאמין או לא מאמין זה כבר עניין שלך,ואני לא אתווכח איתך על זה.
  12. למה אתה מתעקש להיות אהבל? מדובר על עונה הבאה במידת הצורך,כרגע הקהל הזה לא ערוך לחרם,מעוד חצי שנה והלאה אולי כן,חרם שאותו תממש עונה הבאה,שוב,במידת הצורך.
  13. לא חסרות דרכים למחות מהדרך הקלה יותר ועד לחרם מנויים,אי אפשר להגיד עכשיו מה נעשה בעוד כמה חודשים,כי זה תלוי בהרבה נתונים. אבל לא ישבו על זה בשקט לדעתי. ולא בקטע של מיילים... יש מספיק זמן מאמצע העונה כדי לראות לאן הרוח נושבת ולהתחיל כבר אז לבנות מהלך במידת הצורך. אגב,מי שחושב שהקהל של מכבי ערוך הקיץ לחרם מנויים לא מבין על מה הוא מדבר.אנשים חושבים שחרם זה בום טראח.זה לא עובד ככה,זה המהלך הכי מחושב ומתוכנן שצריך לעשות לדעתי בהכנה של לפחות שנה מראש.אנשים שולפים את זה מהמותן כפתרון קסם וזאת טעות(אני מסכים עם מנש שרק ככה דברים ישתנו,אבל זה לא זבנג וגמרנו)...
  14. זה לא על הזין שלהם דווקא,זה עושה ת'עבודה,להמשיך באטרף להפגיז! עדכונים נוספים בהמשך.
  15. כולם אבל כולם לשלוח מיילים ולהגיב בפייסבוק בטירוף!! נשבר הזין מהמחירים האלה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.