Jump to content

matan.levi

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by matan.levi

  1. זה שיש הצעה זה בסדר, אי אפשר למנוע את זה, השאלה הגדולה אם עטר הסכים להצעה או שוקל אותה בכלל...לדעתי עוד יהיו התפתחויות, אל תשכחו שהחלון נפתח רק ביום חמישי.. זה מקרה שפשוט הרגש ככ מקשה על ההיגיון. לא רוצה לראות אותו בהפועל, אבל כרגע גם בעייתי שיגיע אלינו.. הלוואי שישאר בצרפת ובקיץ נראה מה קורה :|
  2. הקטע הוא שהם באמת מאמינים בזה.. הזייה.
  3. הם רוצים תעודה מזהה לוודא שזה אתהלא יודע מה הם יגידו אם יש לך תעודה רק לאחד המנוים. מניח שלא יעשו יותר מדיי בעיות. וזה באמת מדבקה לאוטו (נראה כמו לוחית רישוי כזה) נרתיק למנוי וצעיף קטן כזה חח
  4. כי אתה לא קונה מנוי ליציע שמאחורי השער ב1200! אתה קונה אותו ב750 אז מה אתה רוצה? שגם שער 8 ו13 יימכרו באותו מחיר ששער 5 (לאורחים)? אתה מתעלם לגמרי מחווית הצפייה והמיקום (ונגיד גם הגג בשערים 2,13) תמיד שערים במיקום יותר טוב עולים יותר, וככה זה צריך להיות. לא צריך להגזים.
  5. תהיה רגוע. הקהל לא יהווה שום שיקול בהחלטה של קרויף אם להחזיר או להחזיר את אלירן.
  6. למה? ממש לאנגיד נגיד שכל ההוצאות על משחק בית ממוצע בבלומפילד מסתכם ב400 אלף ש״ח (לדעתי זה פחות) בהערכה גסה מכבי הכניסה ממכירת מנויים כ13 מיליון ש״ח זה יוצא 650 א׳ שקל למשחק אם תחלק את זה ב20 משחקים (יותר זריז לחישוב וזה גם ככה יוצא 20 נדמה לי, אם מתחשבים במשחק חינם של הטוטו) זה אומר רווח של 250 א׳ שקל למשחק (וזה בלי להכניס אפילו את הרווח ממכירת כרטיסים לקבוצה האורחת) וגם לדעתי ההוצאות לא באמת מסתכמות ב400 אלף שקל למשחק. זה סתם רמון ניסה לנפח את המספרים. והרמאי גם לא הכניס לחישוב את הרווח שלו ממכירת מנוים.
  7. אל תשכח שנ׳גוג חתם ביום (או ממש בימים האחרונים) של החלוןשזה אומר בעצם שעטר נדחק לגמרי לקצה הרוטציה ואז גם נסגר החלון באירופה..
  8. עשית לי התקף לב + עצוב בלב כי עכשיו אני עוד יותר רוצה שיחזור
  9. זה לא משנה, כל אחד לוקח את זה אחרתאולי המשפחות שלהם לא לקחו את זה קשה כמו הילדה והאישה של אוסקר, אני באמת לא יודע. אבל אין קשר - מה שבאתי להגיד זה שאין מה לבוא לבנאדם בטענות שהוא עוזב בגלל מצב כזה.
  10. אני באמת לא מביןככ קשה לכם לתפוס שגם טיל אחד ביום שמיורט מעליך זה באמת טו מאצ׳ בשביל מישהו שלא נולד וחי בישראל? עזוב ביום - טיל אחד. גם טיל אחד זה מספיק.
  11. קודם כל אני יכול לבנות לך בכיף הרכב כמעט מלא בזרים שעברו פה אצלנו במשך השנים, והרבה אנשים מחוברים אליהם יותר ממלא שחקנים ישראלים שדרכו בקרית שלום.שחקנים כמו פריצה, קרלוס, שורה, וגולדברג למשל, אלה שחקנים שאין שום חשיבות להיותם זרים, אני אוהב אותם כמו שאני אוהב את דור מיכה לצורך העניין יש אפילו משהו נחמד בזר שמגיע למדינה ולקבוצה שלך ומתחבר רגשית למועדון ולקהל, זה גורם לך אפילו לאהוב אותו יותר
  12. מה?זה התגלה במהלך חקירה משטרתית נגדו בנושא העברות שחקנים לא כשרות אז מן הסתם שהיה להם צו והם בדקו לו גם את ההודעות וההתכתבויות. מה ציפית שיעשו?
  13. לא נראה לי שאי פעם זה קרה.לא זכור לי בכל אופן. אבל מאמין שלא תהיה בעיה...
  14. מה הקשר להעונה? זה שהעונה אניימה נתן עונת שיא זה משהו אחד. זה גם לא בר השוואה כי כל ההגנה והקבוצה שונה, אין איך להשוות את זה למכבי.אנחנו דיברנו על המספרים במכבי. כי הצגת את זה כאילו מרגע שחואן פאבלו הגיע ספגנו כפול מהכמות וירדנו 7 דרגות באיכות, וזה פשוט לא נכון.
  15. לא הגזמת בכלל עם ההשוואה לרועי קהתאניימה שוער מעולה, אבל גם הוא לא נתן איזה עונה עילוי וכולכם זוכרים לו חסד מעונות קודמות, וזה מובן. אם תסתכל על זה מהבחינה הסטטיסטית, אז תראה שחואן פאבלו לא רק שנתן יופי של עונה, אלא גם לא נפל מהמספרים של אניימה.
  16. אם החוק יעבור סופית אתה תראה שיאכפו את זה יופי.ואם הקנס באמת יהיה פאקינג 14,500₪, ברגע שהבנאדם הראשון והשני יקבלו קנס, אפילו של כמה אלפי שקלים ולא הסכום האסטרונומי הזה, אתה תראה איך כולם יעשנו אך ורק במקומות שמותר הרי ברגע שיעבור החוק תהיה סופר מודעות לזה ויהיה בטח שילוט ושוטרים/פקחים/סדרנים/אנארף שיגידו איפה מותר ואיפה לא לא מבין מה גורם לכם לחשוב שאם זה עבד בכל אירופה זה לא יעבוד פה.
  17. מה? זהבי?קנית אותו, לא השאלת, ב250 אלף יורו (ועוד 250 אם נעלה לצ׳מפיונס)
  18. עומר ורד צריך את האישור של מכבי כדי לשחק בקבוצות אחרות בארץ, בגלל שהוא שחקן שגדל אצלנו ומעולם לא נרכש ע״י אף קבוצה, הוא עדיין שייך לנו והוא לא יכול לחתום בקבוצה בארץ כשחקן חופשי (בגלל זה הוא ״הושאל״ לבני יהודה בעונה האחרונה). ובלי קשר, הוא הרבה יותר טוב, בטח פוטנציאלית, מכל המגני פח של הפועל
  19. אני לא מבין בשביל מה יש בקרה תקציבית. הכל כ״כ רקוב ומושחת שם, זה לא ייאמן
  20. אני חושב שעל זה שהוא מכביסט אין ויכוח. ווינר ענק, רוצח. אייס מן מאדר פאקר, חי בשביל המאני טיים. לא יודע אם הוא יהיה סמל, בהגדרה, בשביל כל אלו שגדלו על הקבוצה של שנות ה90... אבל מה שכן, נניח שהוא ישאר פה עד סוף הקריירה, תחשבו על אלה שהיום הם ילדים קטנים שגדלים רק על הקבוצה הזאת, של השנתיים האחרונות, אתם חושבים שבשבילם זהבי לא יהיה סמל? יהיה ועוד איך.
  21. ברור שזה הפסד. זה תמיד הפסד. רק ליגת האלופות יכולה להטות את זה לכיוון החיובי. (לא יודע כמה מיץ׳ הוציא השנה, כנראה פחות משנה שעברה, אבל הוציא)
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.